Raziskujte
Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
The Man Who Would Be King - Mož, ki bi želel postati kralj je pustolovski film iz leta 1975, posnet po noveli Rudyarda Kiplinga iz leta 1888. Priredil in režiral ga je John Huston, v njem pa so igrali znani obrazi, kot so Sean Connery, Michael Caine, Saeed Jaffrey in Christopher Plummer. Glasbo za film je napisal Maurice Jarre. Filmu se je skladatelj predal z vsem srcem, tako da je k sodelovanju povabil indijske klasične glasbenike, kjer bi se na snemanju pridružili tradicionalnemu evropskemu simfoničnemu orkestru.
The Man Who Would Be King - Mož, ki bi želel postati kralj je pustolovski film iz leta 1975, posnet po noveli Rudyarda Kiplinga iz leta 1888. Priredil in režiral ga je John Huston, v njem pa so igrali znani obrazi, kot so Sean Connery, Michael Caine, Saeed Jaffrey in Christopher Plummer. Glasbo za film je napisal Maurice Jarre. Filmu se je skladatelj predal z vsem srcem, tako da je k sodelovanju povabil indijske klasične glasbenike, kjer bi se na snemanju pridružili tradicionalnemu evropskemu simfoničnemu orkestru.
Poslušamo dve novejši izdaji gostje, glasbenice, harfistke, ustvarjalke elektronske glasbe, tudi fotografinje in večmedijske ustvarjalke – drugo izdajo že poznanega dua s Tinetom Vrabičem – Nitzem II/III in novo navezo IKYA z Januário Petry, s katero bosta konec tega tedna predstavili prvo izdajo Tengam.
Poslušamo dve novejši izdaji gostje, glasbenice, harfistke, ustvarjalke elektronske glasbe, tudi fotografinje in večmedijske ustvarjalke – drugo izdajo že poznanega dua s Tinetom Vrabičem – Nitzem II/III in novo navezo IKYA z Januário Petry, s katero bosta konec tega tedna predstavili prvo izdajo Tengam.
Cikel s poslušanjem in komentiranjem glasbe z Mednarodne skladateljske tribune Rostrum nadaljujemo z gostom, skladateljem Matejem Boninom, enim od treh slovenskih zmagovalcev na Rostrumu, ki bo v živo ocenjeval izbor del iz generalne kategorije. Glasbo z letošnje Mednarodne skladateljske tribune Rostrum lahko naslednja dva tedna poslušate v pretočnem projektu "Listen, Vote, Win" na povezavi: https://rostrumplus.net/activities/listenvotewin
Cikel s poslušanjem in komentiranjem glasbe z Mednarodne skladateljske tribune Rostrum nadaljujemo z gostom, skladateljem Matejem Boninom, enim od treh slovenskih zmagovalcev na Rostrumu, ki bo v živo ocenjeval izbor del iz generalne kategorije. Glasbo z letošnje Mednarodne skladateljske tribune Rostrum lahko naslednja dva tedna poslušate v pretočnem projektu "Listen, Vote, Win" na povezavi: https://rostrumplus.net/activities/listenvotewin
Predstavitev projekta Balkan News – Brass AG, ki ga je v letih 2016 in 2017 v studiu 26 Radia Slovenija snemal Trobilni ansambel Akademije za glasbo Univerze v Ljubljani (Brass AG) pod vodstvom prof. Dušana Krajnca, sklepamo z izborom treh del z zgoščenke: Capricciem Mire Milosavljević, skladbo Tutta la forza Davida Mastikose in delom z naslovom East Balkan Flavour, torej Vzhodno-balkanski okus Živka Vasileva.
Predstavitev projekta Balkan News – Brass AG, ki ga je v letih 2016 in 2017 v studiu 26 Radia Slovenija snemal Trobilni ansambel Akademije za glasbo Univerze v Ljubljani (Brass AG) pod vodstvom prof. Dušana Krajnca, sklepamo z izborom treh del z zgoščenke: Capricciem Mire Milosavljević, skladbo Tutta la forza Davida Mastikose in delom z naslovom East Balkan Flavour, torej Vzhodno-balkanski okus Živka Vasileva.
Izpod peresa slovenskih skladateljev
V uri, ki jo vsak petek namenimo glasbi slovenskih skladateljev, bomo tokrat poslušali dela Dušana Bavdka in Igorja Štuheca, v katera sta skladatelja vpletla klasicistični duh.
V uri, ki jo vsak petek namenimo glasbi slovenskih skladateljev, bomo tokrat poslušali dela Dušana Bavdka in Igorja Štuheca, v katera sta skladatelja vpletla klasicistični duh.
Prisluhnili bomo novi glasbi britanske skladateljice in zvočne umetnice Abigail Toll, prvencu ameriškega dvojca Drew McDowall in Kali Malone ter novi plošči ameriške ustvarjalke Bridget Ferrill.
Prisluhnili bomo novi glasbi britanske skladateljice in zvočne umetnice Abigail Toll, prvencu ameriškega dvojca Drew McDowall in Kali Malone ter novi plošči ameriške ustvarjalke Bridget Ferrill.
V ciklu pogovornih in poslušalskih oddaj Rostrum: Ostro uho bomo s tremi gosti pretresali ponudbo Mednarodne skladateljske tribune Rostrum. Po desetletju z več vidnimi uspehi slovenske glasbe na tribuni je Rostrum maja letos obiskal Ljubljano, kjer so se odvila poslušanja, spremljevalni dogodki, povezovanja glasbenih urednikov dvajsetih radijskih hiš s še več sodelujočimi brez delegata – ter seveda glasovanje za izbrani skladbi dveh kategorij in več priporočenih. Ponudbo, skladateljske, uredniške usmeritve in na koncu tudi rezultate pa kritično presojajo ostra ušesa gostov naših oddaj. Kot prva bo izbor šestih del generalne kategorije komentirala muzikologinja in glasbena urednica Katarina Radaljac Jazbec. Glasbo z letošnje Mednarodne skladateljske tribune Rostrum lahko naslednja dva tedna poslušate v pretočnem projektu "Listen, Vote, Win" na povezavi:
V ciklu pogovornih in poslušalskih oddaj Rostrum: Ostro uho bomo s tremi gosti pretresali ponudbo Mednarodne skladateljske tribune Rostrum. Po desetletju z več vidnimi uspehi slovenske glasbe na tribuni je Rostrum maja letos obiskal Ljubljano, kjer so se odvila poslušanja, spremljevalni dogodki, povezovanja glasbenih urednikov dvajsetih radijskih hiš s še več sodelujočimi brez delegata – ter seveda glasovanje za izbrani skladbi dveh kategorij in več priporočenih. Ponudbo, skladateljske, uredniške usmeritve in na koncu tudi rezultate pa kritično presojajo ostra ušesa gostov naših oddaj. Kot prva bo izbor šestih del generalne kategorije komentirala muzikologinja in glasbena urednica Katarina Radaljac Jazbec. Glasbo z letošnje Mednarodne skladateljske tribune Rostrum lahko naslednja dva tedna poslušate v pretočnem projektu "Listen, Vote, Win" na povezavi:
Glasbeni projekt Balkan News – Brass AG je nastajal v letih 2016 in 2017 v Studiu 26 Radia Slovenija, kjer je pridno snemal Brass AG – Trobilni ansambel Akademije za glasbo Univerze v Ljubljani pod vodstvom idejnega vodje projekta in dirigenta prof. Dušana Krajnca. Izšel je album, ki vsebuje glasbo držav s širšega področja Balkana, ki ni omejena samo na geografske meje. Glasbo so tako prispevali skladatelji iz Avstrije, Hrvaške, Bosne in Hercegovine, Črne gore, Srbije, Bolgarije in Slovenije. Trobilnemu ansamblu Akademije za glasbo in dirigentu, prof. Dušanu Krajncu je uspelo k sodelovanju privabiti mlade glasbene ustvarjalke in ustvarjalce, študentke in študente ter že uveljavljene glasbene umetnike iz omenjenih držav. Novonastala glasba vsebuje glasbeno-umetniške značilnosti okolja, od koder posamezni avtorji izhajajo; dotika se tradicionalnih glasbenih prvin v moderni preobleki s prepoznavno vsebino in jasnim sporočilom. Prva od dveh oddaj iz niza, ki ga namenjamo temu projektu, prinaša skladbo prodornega mladega slovenskega skladatelja Tilna Slakana z naslovom Utrip, Štajersko Rock balado izkušenega avstrijskega glasbenega ustvarjalca Christopha Wundracka, Međimursko pjesmo v Zagrebu rojene skladateljice in muzikologinje Helene Skljarov in delo z naslovom Presence mlade črnogorske skladateljice Nine Perović.
Glasbeni projekt Balkan News – Brass AG je nastajal v letih 2016 in 2017 v Studiu 26 Radia Slovenija, kjer je pridno snemal Brass AG – Trobilni ansambel Akademije za glasbo Univerze v Ljubljani pod vodstvom idejnega vodje projekta in dirigenta prof. Dušana Krajnca. Izšel je album, ki vsebuje glasbo držav s širšega področja Balkana, ki ni omejena samo na geografske meje. Glasbo so tako prispevali skladatelji iz Avstrije, Hrvaške, Bosne in Hercegovine, Črne gore, Srbije, Bolgarije in Slovenije. Trobilnemu ansamblu Akademije za glasbo in dirigentu, prof. Dušanu Krajncu je uspelo k sodelovanju privabiti mlade glasbene ustvarjalke in ustvarjalce, študentke in študente ter že uveljavljene glasbene umetnike iz omenjenih držav. Novonastala glasba vsebuje glasbeno-umetniške značilnosti okolja, od koder posamezni avtorji izhajajo; dotika se tradicionalnih glasbenih prvin v moderni preobleki s prepoznavno vsebino in jasnim sporočilom. Prva od dveh oddaj iz niza, ki ga namenjamo temu projektu, prinaša skladbo prodornega mladega slovenskega skladatelja Tilna Slakana z naslovom Utrip, Štajersko Rock balado izkušenega avstrijskega glasbenega ustvarjalca Christopha Wundracka, Međimursko pjesmo v Zagrebu rojene skladateljice in muzikologinje Helene Skljarov in delo z naslovom Presence mlade črnogorske skladateljice Nine Perović.
Izpod peresa slovenskih skladateljev
V pogovoru s skladateljico razmišljamo o ciklu koncertov Zvokotok, ki ga je Urška Pompe oblikovala v tem letu in jih bo sklenil avtorski večer 3. decembra. Ob tem pa reflektiramo tudi skladateljičin uspeh na Mednarodni skladateljski tribuni Rostrum s skladbo Saturniidae.
V pogovoru s skladateljico razmišljamo o ciklu koncertov Zvokotok, ki ga je Urška Pompe oblikovala v tem letu in jih bo sklenil avtorski večer 3. decembra. Ob tem pa reflektiramo tudi skladateljičin uspeh na Mednarodni skladateljski tribuni Rostrum s skladbo Saturniidae.
Zvočna podoba se oddaljuje od klasične filmske lirike in ustvarja svet, nasičen z napetostjo, tesnobo in občutkom izgubljenega raja. Glasba Hansa Zimmerja se zdi skoraj asketska – brez razkošnih melodij, pretežno zadržana in grajena iz hladnih sintetizatorjev, temnih orkestralnih barv in komaj zaznavnih vokalnih struktur. Zvočni svet Raja ni prijeten, temveč hipnotičen in neizprosen, kot bi poslušal notranji utrip zapuščenega otoka, kjer se dogaja drama.
Zvočna podoba se oddaljuje od klasične filmske lirike in ustvarja svet, nasičen z napetostjo, tesnobo in občutkom izgubljenega raja. Glasba Hansa Zimmerja se zdi skoraj asketska – brez razkošnih melodij, pretežno zadržana in grajena iz hladnih sintetizatorjev, temnih orkestralnih barv in komaj zaznavnih vokalnih struktur. Zvočni svet Raja ni prijeten, temveč hipnotičen in neizprosen, kot bi poslušal notranji utrip zapuščenega otoka, kjer se dogaja drama.
Poslušamo novo glasbo s treh izdaj glasbenikov, ki jih poznamo zlasti s polja improvizirane glasbe, poslušali pa jih bomo v presenetljivih obratih k drugačnim zvočnostim in k pesemskim oblikam. Poslušali bomo sodelovanje pianista, skladatelja in vodje ansambla Zeitkratzer Reinholda Friedla in radikalnega vokalista Keijija Haina, nekaj pesmi vokalistke Sanem Kalfa in njenega kvarteta Televizyon, najprej pa del nove izdaje Flapping dua Czajka & Puchacz.
Poslušamo novo glasbo s treh izdaj glasbenikov, ki jih poznamo zlasti s polja improvizirane glasbe, poslušali pa jih bomo v presenetljivih obratih k drugačnim zvočnostim in k pesemskim oblikam. Poslušali bomo sodelovanje pianista, skladatelja in vodje ansambla Zeitkratzer Reinholda Friedla in radikalnega vokalista Keijija Haina, nekaj pesmi vokalistke Sanem Kalfa in njenega kvarteta Televizyon, najprej pa del nove izdaje Flapping dua Czajka & Puchacz.
Predstavljamo novejšo glasbo ameriškega skladatelja, violinista, violista Andrewa McIntosha, ki smo ga že spoznavali kot izvajalca eksperimentalnih del, pa tudi že kot avtorja glasbenega sožitja instrumentalnih tekstur in terenskih posnetkov s plošče izdane pri založbi KAIROS. Tokrat je pred nami nova izdaja te založbe, plošča FIXATIONS s skladateljevo glasbo za godala.
Predstavljamo novejšo glasbo ameriškega skladatelja, violinista, violista Andrewa McIntosha, ki smo ga že spoznavali kot izvajalca eksperimentalnih del, pa tudi že kot avtorja glasbenega sožitja instrumentalnih tekstur in terenskih posnetkov s plošče izdane pri založbi KAIROS. Tokrat je pred nami nova izdaja te založbe, plošča FIXATIONS s skladateljevo glasbo za godala.
Nadaljujmo predstavitev enega najbolj živih in dejavnih ljubiteljskih pihalnih orkestrov s severne strani Karavank – Godbe na pihala iz Šmihela pri Pliberku. Prva oddaja je bila skoraj v celoti posvečena narodno zavednemu sporedu, s katerim ta ljubiteljska glasbena skupina še vedno vzdržuje osnovno poslanstvo slovenskih godb – branikov narodne zavesti. Seveda pa, tako kot vselej, tudi naši vrli glasbeniki iz Korotana sledijo tokovom in smernicam, po katerih so bile godbe vselej namenjene tudi glasbenemu užitku in zabavi, zato jih boste v tej oddaji slišali v vsej njihovi pestrosti in različnosti z izborom pretežno anglo-ameriškega popularnega sporeda.
Nadaljujmo predstavitev enega najbolj živih in dejavnih ljubiteljskih pihalnih orkestrov s severne strani Karavank – Godbe na pihala iz Šmihela pri Pliberku. Prva oddaja je bila skoraj v celoti posvečena narodno zavednemu sporedu, s katerim ta ljubiteljska glasbena skupina še vedno vzdržuje osnovno poslanstvo slovenskih godb – branikov narodne zavesti. Seveda pa, tako kot vselej, tudi naši vrli glasbeniki iz Korotana sledijo tokovom in smernicam, po katerih so bile godbe vselej namenjene tudi glasbenemu užitku in zabavi, zato jih boste v tej oddaji slišali v vsej njihovi pestrosti in različnosti z izborom pretežno anglo-ameriškega popularnega sporeda.
Izpod peresa slovenskih skladateljev
Poslušamo pet raznovrstnih skladb akordeonista, skladatelja in pedagoga Klemna Lebna. Najstarejša med njimi je nastala leta 2013. Kot prva bo zazvenela Pot za sopran in harmoniko, sledili bodo še Formula magica za flavto, oboo, saksofon, violončelo, kontrabas, harmoniko in klavir, Acheloos za orkester, pihalni sekstet, Rannoch in Leggerezza, novoletna pralina za harmoniko in simfonični orkester.
Poslušamo pet raznovrstnih skladb akordeonista, skladatelja in pedagoga Klemna Lebna. Najstarejša med njimi je nastala leta 2013. Kot prva bo zazvenela Pot za sopran in harmoniko, sledili bodo še Formula magica za flavto, oboo, saksofon, violončelo, kontrabas, harmoniko in klavir, Acheloos za orkester, pihalni sekstet, Rannoch in Leggerezza, novoletna pralina za harmoniko in simfonični orkester.
Prisluhnili bomo sobivanju obdajajočega šuma okolja in zvena v novi glasbi ameriškega trobentača Natea Wooleyja ter zgoščeni kontemplaciji brikolaža harmonskih spletov in šumov v glasbi pihalke in skladateljice Michiko Ogawa.
Prisluhnili bomo sobivanju obdajajočega šuma okolja in zvena v novi glasbi ameriškega trobentača Natea Wooleyja ter zgoščeni kontemplaciji brikolaža harmonskih spletov in šumov v glasbi pihalke in skladateljice Michiko Ogawa.
Vračamo se k samemu izvoru in živi energiji svetovnega godbeništva – njegovim ljubiteljskim orkestrom. Tokrat predstavljamo najbrž še eno zadnjih godb, ki ohranja eno bistvenih prvin, zakaj te so na slovenskem narodnem območju nekdaj vznikale tako rekoč v vsaki vasi in postale tako narodov branik kot tudi buditelj. Godba iz Šmihela pri Pliberku je sorazmerno mlada, a nadvse živa, dejavna godba. Na zgoščenki, ki so jo godbeniki izdali ob 25-letnici svojega delovanja, je dobra polovica posnete glasbe izrecno posvečene narodno zavedni glasbi, ki jo predstavljamo tokrat.
Vračamo se k samemu izvoru in živi energiji svetovnega godbeništva – njegovim ljubiteljskim orkestrom. Tokrat predstavljamo najbrž še eno zadnjih godb, ki ohranja eno bistvenih prvin, zakaj te so na slovenskem narodnem območju nekdaj vznikale tako rekoč v vsaki vasi in postale tako narodov branik kot tudi buditelj. Godba iz Šmihela pri Pliberku je sorazmerno mlada, a nadvse živa, dejavna godba. Na zgoščenki, ki so jo godbeniki izdali ob 25-letnici svojega delovanja, je dobra polovica posnete glasbe izrecno posvečene narodno zavedni glasbi, ki jo predstavljamo tokrat.
Je najlepši šanson že napisan? Na to vprašanje smo poskusili odgovoriti na finalnem večeru Festivala slovenskega šansona, ki je potekal v Domu kulture Velenje. Za štiri nagrade se je potegovalo 10 izvajalcev, podelili smo tudi nagrado Franeta Milčinskega - Ježka. Večer sta povezovala Igor Velše in Višnja Fičor. OPOMBA: Prvi program Radia Slovenija je zaradi kršitve razpisnih pogojev odvzel sprva podeljeno nagrado za najboljši šanson. Strokovna žirija je naknadno za najboljši šanson v celoti izbrala skladbo Zrcalo družbe, ki jo izvaja Jure Ivanušič z zasedbo NORDunk.
Je najlepši šanson že napisan? Na to vprašanje smo poskusili odgovoriti na finalnem večeru Festivala slovenskega šansona, ki je potekal v Domu kulture Velenje. Za štiri nagrade se je potegovalo 10 izvajalcev, podelili smo tudi nagrado Franeta Milčinskega - Ježka. Večer sta povezovala Igor Velše in Višnja Fičor. OPOMBA: Prvi program Radia Slovenija je zaradi kršitve razpisnih pogojev odvzel sprva podeljeno nagrado za najboljši šanson. Strokovna žirija je naknadno za najboljši šanson v celoti izbrala skladbo Zrcalo družbe, ki jo izvaja Jure Ivanušič z zasedbo NORDunk.
Glasba k filmu Feničanska spletka, ki jo je napisal Alexandre Desplat, predstavlja sofisticirano zvočno nadgradnjo vizualno prepoznavnega pripovednega sloga režiserja Wesa Andersona. Osnovna kompozicijska zasnova izhaja iz motivnega gradiva baleta Ognjeni ptič Igorja Stravinskega, ki ga Desplat preoblikuje in variira skozi celoten film, s čimer doseže tematsko kontinuiteto in dramaturško povezanost posameznih sekvenc.
Glasba k filmu Feničanska spletka, ki jo je napisal Alexandre Desplat, predstavlja sofisticirano zvočno nadgradnjo vizualno prepoznavnega pripovednega sloga režiserja Wesa Andersona. Osnovna kompozicijska zasnova izhaja iz motivnega gradiva baleta Ognjeni ptič Igorja Stravinskega, ki ga Desplat preoblikuje in variira skozi celoten film, s čimer doseže tematsko kontinuiteto in dramaturško povezanost posameznih sekvenc.
V tokratni oddaji bomo prisluhnili roju klarinetov v glasbi nemškega klarinetista Kaia Fagaschinskega, solističnim konverzacijam živega in posnetega basovskega klarineta ameriške pihalke Katie Porter ter subtilnim prekrivanjem zvokov v odprti kompoziciji za 10 glasbenikov švicarskega skladatelja Samuela Reinharda.
V tokratni oddaji bomo prisluhnili roju klarinetov v glasbi nemškega klarinetista Kaia Fagaschinskega, solističnim konverzacijam živega in posnetega basovskega klarineta ameriške pihalke Katie Porter ter subtilnim prekrivanjem zvokov v odprti kompoziciji za 10 glasbenikov švicarskega skladatelja Samuela Reinharda.
Simfonični orkester RTV Slovenija in dirigent Steven Loy 12. novembra 2025 ob 20.00 Studio 26 Radia Slovenija Spored: Tadeja Vulc: Selva oscura (Temačni gozd) Toru Takemicu: Kako počasen je veter (How slow the wind) Paul Clift: landscape (overexposed), novo delo Program Ars in Simfonični orkester RTV Slovenija na studijskih koncertih sodobne glasbe Odkritja26 ponujata posebno glasbeno doživetje. Koncerti ustvarjanje sodobnih avtorjev, ki izkoriščajo zvočne možnosti orkestra, posredujejo v sproščenem in neformalnem okolju Studia 26 in radovednim poslušalcem v njihovih domovih. Na petem koncertu iz cikla Simfonični orkester RTV Slovenija vodi Steven Loy, eden ključnih ustvarjalcev serije. Koncert cikla Odkritja 26 ponuja delo slovenske skladateljice, klasika nove glasbe in novost, ustvarjeno prav za ta večer. Temačni gozd Tadeje Vulc za godalni orkester je skladateljičino sugestivno premišljevanje verzov iz Dantejeve Božanske komedije. Tudi Toru Takemicu se je pri ustvarjanju skladbe Kako počasen je veter oprl na literaturo, poezijo Emily Dickinson, in z njo razkril svoj občutljivi odnos do sveta. Paul Clift pa se v delu landscape (overexposed) na svoj način sklicuje na glasbeno tradicijo in spomin na znano. V različnih delih novega dela se enkrat v ospredju, drugič pa prekrita z barvami, svetlobo in zvočnim senčenjem prikazuje in umika glasba Adagia iz Beethovnove Četrte simfonije.
Simfonični orkester RTV Slovenija in dirigent Steven Loy 12. novembra 2025 ob 20.00 Studio 26 Radia Slovenija Spored: Tadeja Vulc: Selva oscura (Temačni gozd) Toru Takemicu: Kako počasen je veter (How slow the wind) Paul Clift: landscape (overexposed), novo delo Program Ars in Simfonični orkester RTV Slovenija na studijskih koncertih sodobne glasbe Odkritja26 ponujata posebno glasbeno doživetje. Koncerti ustvarjanje sodobnih avtorjev, ki izkoriščajo zvočne možnosti orkestra, posredujejo v sproščenem in neformalnem okolju Studia 26 in radovednim poslušalcem v njihovih domovih. Na petem koncertu iz cikla Simfonični orkester RTV Slovenija vodi Steven Loy, eden ključnih ustvarjalcev serije. Koncert cikla Odkritja 26 ponuja delo slovenske skladateljice, klasika nove glasbe in novost, ustvarjeno prav za ta večer. Temačni gozd Tadeje Vulc za godalni orkester je skladateljičino sugestivno premišljevanje verzov iz Dantejeve Božanske komedije. Tudi Toru Takemicu se je pri ustvarjanju skladbe Kako počasen je veter oprl na literaturo, poezijo Emily Dickinson, in z njo razkril svoj občutljivi odnos do sveta. Paul Clift pa se v delu landscape (overexposed) na svoj način sklicuje na glasbeno tradicijo in spomin na znano. V različnih delih novega dela se enkrat v ospredju, drugič pa prekrita z barvami, svetlobo in zvočnim senčenjem prikazuje in umika glasba Adagia iz Beethovnove Četrte simfonije.
Gala večer slovenske popevke je koncert, posvečen slovenski popevki in drugim izjemnim skladbam iz bogate zakladnice slovenske zabavne glasbe. Pesmi izvajajo uveljavljeni slovenski pevci ob živi spremljavi velikega orkestra, ki ga sestavljata Simfonični orkester in Big Band RTV Slovenija.
Gala večer slovenske popevke je koncert, posvečen slovenski popevki in drugim izjemnim skladbam iz bogate zakladnice slovenske zabavne glasbe. Pesmi izvajajo uveljavljeni slovenski pevci ob živi spremljavi velikega orkestra, ki ga sestavljata Simfonični orkester in Big Band RTV Slovenija.
Uživali boste lahko ob spremljanju popularne glasbe v izvedbi vokalne zasedbe Jazzva, pevke Eve Černe, trobilnega ansambla TrobiNOVA, pevke Ane Bezjak ter Simfoničnega orkestra in Big banda RTV Slovenija. Urednik oddaje Daniel Celarec, režiser Marjan Kučej.
Uživali boste lahko ob spremljanju popularne glasbe v izvedbi vokalne zasedbe Jazzva, pevke Eve Černe, trobilnega ansambla TrobiNOVA, pevke Ane Bezjak ter Simfoničnega orkestra in Big banda RTV Slovenija. Urednik oddaje Daniel Celarec, režiser Marjan Kučej.
Dokumentarni film Round Trip je portret slovenskega glasbenika Zlatka Kaučiča, ki je leta 2018 slavil 40-letnico delovanja. Film nas popelje skozi pričevanja mojstrov sodobne improvizirane glasbe, Kaučičevih prijateljev in družinskih članov. Po koščkih izvemo, kdo Zlatko Kaučič pravzaprav je ter kakšen je bil njegov doprinos h glasbi v Sloveniji in po svetu.
Dokumentarni film Round Trip je portret slovenskega glasbenika Zlatka Kaučiča, ki je leta 2018 slavil 40-letnico delovanja. Film nas popelje skozi pričevanja mojstrov sodobne improvizirane glasbe, Kaučičevih prijateljev in družinskih članov. Po koščkih izvemo, kdo Zlatko Kaučič pravzaprav je ter kakšen je bil njegov doprinos h glasbi v Sloveniji in po svetu.
V okviru Festivala Ljubljana je v poletnem gledališču Križanke nastopil harmonikar in skladatelj Marko Hatlak z zasedbo FUNtango. O zasedbi skladatelj pravi, da njeno ime namiguje na »strastno in brezkompromisno« umetnost. Večer je bil namenjen glasbi enega od najslavnejših bandeonistov, argentinskega glasbenika Astorja Piazzolle. Zasedbo vrhunskih glasbenikov, ki jo poleg Marka Hatlaka sestavljata jazzovski pianist Marko Črnčec in kontrabasist Luka Gaiser, je tokrat dopolnil izjemen violinist s klasičnih koncertnih odrov Benjamin Ziervogel. Pri izvajanju skladateljevih vokalnih del pa sta se jim na odru pridružila svetovno znana mezzosopranistka in basbaritonist slovenskih korenin, ki sta del življenja preživela v Argentini, Bernarda in Marcos Fink. Vabljeni k ogledu drugega dela koncerta.
V okviru Festivala Ljubljana je v poletnem gledališču Križanke nastopil harmonikar in skladatelj Marko Hatlak z zasedbo FUNtango. O zasedbi skladatelj pravi, da njeno ime namiguje na »strastno in brezkompromisno« umetnost. Večer je bil namenjen glasbi enega od najslavnejših bandeonistov, argentinskega glasbenika Astorja Piazzolle. Zasedbo vrhunskih glasbenikov, ki jo poleg Marka Hatlaka sestavljata jazzovski pianist Marko Črnčec in kontrabasist Luka Gaiser, je tokrat dopolnil izjemen violinist s klasičnih koncertnih odrov Benjamin Ziervogel. Pri izvajanju skladateljevih vokalnih del pa sta se jim na odru pridružila svetovno znana mezzosopranistka in basbaritonist slovenskih korenin, ki sta del življenja preživela v Argentini, Bernarda in Marcos Fink. Vabljeni k ogledu drugega dela koncerta.
V tokratni epizodi »Primorska glasbene premiera« smo gostili frontmana mlade rock zasedbe iz Kopra, Liquid Gasoline, Jurija Škerliča. Skupina, ki je pred letom dni veljala za najobetavnejšo v slovenskem delu Istre, niz singlov nadaljuje s skladbo »Naj se vrti«. Z njo sporočajo, da je »čas neizprosna subjektivna mašina, ki teče ne glede na lepote in krivice človeških pogruntacij«. Več v pogovoru z Easyjem.
V tokratni epizodi »Primorska glasbene premiera« smo gostili frontmana mlade rock zasedbe iz Kopra, Liquid Gasoline, Jurija Škerliča. Skupina, ki je pred letom dni veljala za najobetavnejšo v slovenskem delu Istre, niz singlov nadaljuje s skladbo »Naj se vrti«. Z njo sporočajo, da je »čas neizprosna subjektivna mašina, ki teče ne glede na lepote in krivice človeških pogruntacij«. Več v pogovoru z Easyjem.
Televizijski projekt z naslovom Prešeren v preoblekah predstavlja priljubljene uglasbitve Prešernove poezije v izvedbi sedanjih pevcev popularne glasbe in v novih priredbah za big band. Ob spremljali Big banda RTV Slovenija bodo svojo glasbeno interpretacijo in doživljanje Prešernove nesmrtne poezije predstavili Raiven, Tokac, Alex Volasko, Nina Strnad in Gregor Strasberger Štras (Mrfy). Projekt je nastal pod okriljem Uredništva glasbenih in baletnih oddaj. Idejno zasnovo je prispeval urednik oddaje Daniel Celarec, režiserka je bila Tina Novak, dirigent Big banda RTV Slovenija pa Tadej Tomšič.
Televizijski projekt z naslovom Prešeren v preoblekah predstavlja priljubljene uglasbitve Prešernove poezije v izvedbi sedanjih pevcev popularne glasbe in v novih priredbah za big band. Ob spremljali Big banda RTV Slovenija bodo svojo glasbeno interpretacijo in doživljanje Prešernove nesmrtne poezije predstavili Raiven, Tokac, Alex Volasko, Nina Strnad in Gregor Strasberger Štras (Mrfy). Projekt je nastal pod okriljem Uredništva glasbenih in baletnih oddaj. Idejno zasnovo je prispeval urednik oddaje Daniel Celarec, režiserka je bila Tina Novak, dirigent Big banda RTV Slovenija pa Tadej Tomšič.
Mladen Bucić je diplomiral na Glasbeni akademiji v Zagrebu v razredu prof. Istvana Römerja, specialistični kitarski študij pa je končal v razredu prof. Thomasa Müllerja Peringa na Visoki šoli za glasbo "Franz Liszt" v Weimarju. Solistično in v različnih komornih zasedbah je koncertiral v več evropskih državah. Trenutno deluje kot profesor kitare na Konservatoriju za glasbo in balet Ljubljana. Za svoj solistični nastop v dvorani Slovenske filharmonije leta 2023 je izbral romantično glasbo skladateljev Regondija, Costeja in Granadosa.
Mladen Bucić je diplomiral na Glasbeni akademiji v Zagrebu v razredu prof. Istvana Römerja, specialistični kitarski študij pa je končal v razredu prof. Thomasa Müllerja Peringa na Visoki šoli za glasbo "Franz Liszt" v Weimarju. Solistično in v različnih komornih zasedbah je koncertiral v več evropskih državah. Trenutno deluje kot profesor kitare na Konservatoriju za glasbo in balet Ljubljana. Za svoj solistični nastop v dvorani Slovenske filharmonije leta 2023 je izbral romantično glasbo skladateljev Regondija, Costeja in Granadosa.
V Kulturnem centru Semič se je odvil že 42. festival tamburašev in mandolinistov Slovenije, ki je bil zaznamovan s tekmovanjem najboljših izvajalcev tamburaške glasbe v državi. Predstavilo se je šest društvenih slovenskih tamburaških skupin in gostje s Hrvaškega. Nastope je spremljala strokovna žirija v sestavi mag. Damirja Zajeca, dirigentke in skladateljice Helena Vidic Lesjak ter dirigenta in skladatelja Gregorja Zagorca.
V Kulturnem centru Semič se je odvil že 42. festival tamburašev in mandolinistov Slovenije, ki je bil zaznamovan s tekmovanjem najboljših izvajalcev tamburaške glasbe v državi. Predstavilo se je šest društvenih slovenskih tamburaških skupin in gostje s Hrvaškega. Nastope je spremljala strokovna žirija v sestavi mag. Damirja Zajeca, dirigentke in skladateljice Helena Vidic Lesjak ter dirigenta in skladatelja Gregorja Zagorca.
V Kulturnem centru Semič se je odvil že 42. festival tamburašev in mandolinistov Slovenije, ki je bil zaznamovan s tekmovanjem najboljših izvajalcev tamburaške glasbe v državi. Predstavilo se je šest društvenih slovenskih tamburaških skupin in gostje s Hrvaškega. Nastope je spremljala strokovna žirija v sestavi mag. Damirja Zajeca, dirigentke in skladateljice Helena Vidic Lesjak ter dirigenta in skladatelja Gregorja Zagorca.
V Kulturnem centru Semič se je odvil že 42. festival tamburašev in mandolinistov Slovenije, ki je bil zaznamovan s tekmovanjem najboljših izvajalcev tamburaške glasbe v državi. Predstavilo se je šest društvenih slovenskih tamburaških skupin in gostje s Hrvaškega. Nastope je spremljala strokovna žirija v sestavi mag. Damirja Zajeca, dirigentke in skladateljice Helena Vidic Lesjak ter dirigenta in skladatelja Gregorja Zagorca.
Gala večer slovenske popevke je koncert, posvečen slovenski popevki in drugim izjemnim skladbam iz bogate zakladnice slovenske zabavne glasbe. Pesmi izvajajo uveljavljeni slovenski pevci ob živi spremljavi velikega orkestra, ki ga sestavljata Simfonični orkester in Big Band RTV Slovenija. Solisti: Raiven, Gregor Ravnik, Nina Strnad, Lado Leskovar, Ana Soklič, Oto Pestner, Tinkara Kovač, Alfi Nipič, Vox Arsana Dirigent: Lojze Krajnčan.
Gala večer slovenske popevke je koncert, posvečen slovenski popevki in drugim izjemnim skladbam iz bogate zakladnice slovenske zabavne glasbe. Pesmi izvajajo uveljavljeni slovenski pevci ob živi spremljavi velikega orkestra, ki ga sestavljata Simfonični orkester in Big Band RTV Slovenija. Solisti: Raiven, Gregor Ravnik, Nina Strnad, Lado Leskovar, Ana Soklič, Oto Pestner, Tinkara Kovač, Alfi Nipič, Vox Arsana Dirigent: Lojze Krajnčan.
Gala večer slovenske popevke je koncert, posvečen slovenski popevki in drugim izjemnim skladbam iz bogate zakladnice slovenske zabavne glasbe. Pesmi izvajajo uveljavljeni slovenski pevci ob živi spremljavi velikega orkestra, ki ga sestavljata Simfonični orkester in Big Band RTV Slovenija. Solisti: Raiven, Gregor Ravnik, Nina Strnad, Lado Leskovar, Ana Soklič, Oto Pestner, Tinkara Kovač, Alfi Nipič, Vox Arsana Dirigent: Lojze Krajnčan.
Gala večer slovenske popevke je koncert, posvečen slovenski popevki in drugim izjemnim skladbam iz bogate zakladnice slovenske zabavne glasbe. Pesmi izvajajo uveljavljeni slovenski pevci ob živi spremljavi velikega orkestra, ki ga sestavljata Simfonični orkester in Big Band RTV Slovenija. Solisti: Raiven, Gregor Ravnik, Nina Strnad, Lado Leskovar, Ana Soklič, Oto Pestner, Tinkara Kovač, Alfi Nipič, Vox Arsana Dirigent: Lojze Krajnčan.
Prisluhnite pogovoru urednice Bače Šramel Justin z Antonom Nanutom ob predstavitvi ene največjih mojstrovin L. van Beethovna, Devete simfonije v Cankarjevem domu leta 1996. Anton Nanut je bil eden najprepoznavnejših in mednarodno najuspešnejših slovenskih dirigentov z izrazitim in specifičnim muzikalnim nabojem. Dobitnik številnih nagrad pri nas in v tujini je v pogovoru z glasbeno urednico razkril zgodovinsko ozadje nastanka in glasbeno vsebino edinstvene kompozicije, ki s svojo sporočilnostjo nagovarja ljudi po vsem svetu tudi danes.
Prisluhnite pogovoru urednice Bače Šramel Justin z Antonom Nanutom ob predstavitvi ene največjih mojstrovin L. van Beethovna, Devete simfonije v Cankarjevem domu leta 1996. Anton Nanut je bil eden najprepoznavnejših in mednarodno najuspešnejših slovenskih dirigentov z izrazitim in specifičnim muzikalnim nabojem. Dobitnik številnih nagrad pri nas in v tujini je v pogovoru z glasbeno urednico razkril zgodovinsko ozadje nastanka in glasbeno vsebino edinstvene kompozicije, ki s svojo sporočilnostjo nagovarja ljudi po vsem svetu tudi danes.
V okviru Festivala Ljubljana je v poletnem gledališču Križanke nastopil harmonikar in skladatelj Marko Hatlak z zasedbo FUNtango. O zasedbi skladatelj pravi, da njeno ime namiguje na »strastno in brezkompromisno« umetnost. Večer je bil namenjen glasbi enega od najslavnejših bandeonistov, argentinskega glasbenika Astorja Piazzolle. Zasedbo vrhunskih glasbenikov, ki jo poleg Marka Hatlaka sestavljata jazzovski pianist Marko Črnčec in kontrabasist Luka Gaiser, je tokrat dopolnil izjemen violinist s klasičnih koncertnih odrov Benjamin Ziervogel. Pri izvajanju skladateljevih vokalnih del pa sta se jim na odru pridružila svetovno znana mezzosopranistka in basbaritonist slovenskih korenin, ki sta del življenja preživela v Argentini, Bernarda in Marcos Fink. Vabljeni k ogledu prvega dela koncerta.
V okviru Festivala Ljubljana je v poletnem gledališču Križanke nastopil harmonikar in skladatelj Marko Hatlak z zasedbo FUNtango. O zasedbi skladatelj pravi, da njeno ime namiguje na »strastno in brezkompromisno« umetnost. Večer je bil namenjen glasbi enega od najslavnejših bandeonistov, argentinskega glasbenika Astorja Piazzolle. Zasedbo vrhunskih glasbenikov, ki jo poleg Marka Hatlaka sestavljata jazzovski pianist Marko Črnčec in kontrabasist Luka Gaiser, je tokrat dopolnil izjemen violinist s klasičnih koncertnih odrov Benjamin Ziervogel. Pri izvajanju skladateljevih vokalnih del pa sta se jim na odru pridružila svetovno znana mezzosopranistka in basbaritonist slovenskih korenin, ki sta del življenja preživela v Argentini, Bernarda in Marcos Fink. Vabljeni k ogledu prvega dela koncerta.
Prešernov dan, slovenski kulturni praznik
Uglasbitve Prešernovih poezij so pred leti zelo uspešno predstavili Vlado Kreslin (O, Vrba), Aleksander Mežek (Trnovo, kraj nesrečnega imena) in nekateri drugi pevci. Tokratni televizijski projekt z naslovom Prešeren v preoblekah pa predstavlja priljubljene uglasbitve Prešernove poezije v izvedbi sedanjih pevcev popularne glasbe in v novih priredbah za big band. Ob spremljali Big banda RTV Slovenija bodo svojo glasbeno interpretacijo in doživljanje Prešernove nesmrtne poezije predstavili Raiven, Tokac, Alex Volasko, Nina Strnad in Gregor Strasberger Štras (Mrfy). Projekt je nastal pod okriljem Uredništva glasbenih in baletnih oddaj. Idejno zasnovo in scenarij je prispeval urednik oddaje Daniel Celarec, režiserka je bila Tina Novak, dirigent Big banda RTV Slovenija pa Tadej Tomšič.
Uglasbitve Prešernovih poezij so pred leti zelo uspešno predstavili Vlado Kreslin (O, Vrba), Aleksander Mežek (Trnovo, kraj nesrečnega imena) in nekateri drugi pevci. Tokratni televizijski projekt z naslovom Prešeren v preoblekah pa predstavlja priljubljene uglasbitve Prešernove poezije v izvedbi sedanjih pevcev popularne glasbe in v novih priredbah za big band. Ob spremljali Big banda RTV Slovenija bodo svojo glasbeno interpretacijo in doživljanje Prešernove nesmrtne poezije predstavili Raiven, Tokac, Alex Volasko, Nina Strnad in Gregor Strasberger Štras (Mrfy). Projekt je nastal pod okriljem Uredništva glasbenih in baletnih oddaj. Idejno zasnovo in scenarij je prispeval urednik oddaje Daniel Celarec, režiserka je bila Tina Novak, dirigent Big banda RTV Slovenija pa Tadej Tomšič.
Vlado Kreslin praznuje 70. rojstni dan. V zadnji epizodi podkasta Vlado razmišlja o minljivosti, prihodnosti mladih glasbenikov in svetu, v katerem živi njegova glasba. Po mesecih druženja, snemanja in koncertov, so se Maruša, Andrej in Vlado tokrat srečali na radiu, v studiu 12.
Vlado Kreslin praznuje 70. rojstni dan. V zadnji epizodi podkasta Vlado razmišlja o minljivosti, prihodnosti mladih glasbenikov in svetu, v katerem živi njegova glasba. Po mesecih druženja, snemanja in koncertov, so se Maruša, Andrej in Vlado tokrat srečali na radiu, v studiu 12.
Kakšen šef je Vlado? In kdo so glasbeni sopotniki na njegovi večdesetletni karierni poti? Zakaj je izziv sodelovati z mlajšimi, manj izkušenimi? Maruša in Andrej na poti na koncert spoznavata dinamiko Malih bogov, končata na naključni poroki in klepetata z danes uveljavljenimi slovenskimi glasbeniki, ki hranijo prigode s snemanj in sodelovanj.
Kakšen šef je Vlado? In kdo so glasbeni sopotniki na njegovi večdesetletni karierni poti? Zakaj je izziv sodelovati z mlajšimi, manj izkušenimi? Maruša in Andrej na poti na koncert spoznavata dinamiko Malih bogov, končata na naključni poroki in klepetata z danes uveljavljenimi slovenskimi glasbeniki, ki hranijo prigode s snemanj in sodelovanj.
Urška Supej, Žan Hauptman / Urška Supej / Urška Supej, Žan Hauptman: Preštevati narcise Anja Hrastovšek – vokal Jasna Žitnik – spremljevalni vokal Urška Supej - kitara Matija Marion – saksofon Jaka Krušič – kontrabas Gregor Hrovat – bobni Posnetek drugega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Gledališče Park Murska Sobota, nedelja, 14. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
Urška Supej, Žan Hauptman / Urška Supej / Urška Supej, Žan Hauptman: Preštevati narcise Anja Hrastovšek – vokal Jasna Žitnik – spremljevalni vokal Urška Supej - kitara Matija Marion – saksofon Jaka Krušič – kontrabas Gregor Hrovat – bobni Posnetek drugega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Gledališče Park Murska Sobota, nedelja, 14. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
Ana Mezgec / Ana Mezgec / Ana Mezgec, Leon Firšt: Tolaž'bla Ana Mezgec – vokal, violina Leon Firšt – klavir Margarita Ulokina – violina Sandi Baitokova – violina Aleksander Rogina – violina Jaka Krušič – bas Gašper Peršl – bobni Posnetek drugega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Gledališče Park Murska Sobota, nedelja, 14. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
Ana Mezgec / Ana Mezgec / Ana Mezgec, Leon Firšt: Tolaž'bla Ana Mezgec – vokal, violina Leon Firšt – klavir Margarita Ulokina – violina Sandi Baitokova – violina Aleksander Rogina – violina Jaka Krušič – bas Gašper Peršl – bobni Posnetek drugega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Gledališče Park Murska Sobota, nedelja, 14. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
Klemen Smolej / Klemen Smolej / Klemen Smolej: Mi fejkamo Miha Rebernik – vokal Klemen Smolej – kitara Ilj Pušnik – kontrabas Posnetek prvega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Kulturni dom Krško, sobota, 6. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
Klemen Smolej / Klemen Smolej / Klemen Smolej: Mi fejkamo Miha Rebernik – vokal Klemen Smolej – kitara Ilj Pušnik – kontrabas Posnetek prvega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Kulturni dom Krško, sobota, 6. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
Boštjan Baša / Feri Lainšček / Prašnati: Po žalosti hodim Boštjan Rous – vokal Andi Sobočan – cimbale Boštjan Baša – harmonika Luka Ščavničar – kontrabas Tomi Došen – tolkala Posnetek drugega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Gledališče Park Murska Sobota, nedelja, 14. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
Boštjan Baša / Feri Lainšček / Prašnati: Po žalosti hodim Boštjan Rous – vokal Andi Sobočan – cimbale Boštjan Baša – harmonika Luka Ščavničar – kontrabas Tomi Došen – tolkala Posnetek drugega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Gledališče Park Murska Sobota, nedelja, 14. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
Dejan Dimec / Dejan Dimec / Dimme in Pedenjpedi: Valček o deželi brezrožja Dejan Dimec – vokal, kitara Zala Rek – violina Grega Šteharnik – saksofon Žan Plohl – pozavna Oskar Kolar – bas Bruno Domiter – bobni Posnetek prvega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Kulturni dom Krško, sobota, 6. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
Dejan Dimec / Dejan Dimec / Dimme in Pedenjpedi: Valček o deželi brezrožja Dejan Dimec – vokal, kitara Zala Rek – violina Grega Šteharnik – saksofon Žan Plohl – pozavna Oskar Kolar – bas Bruno Domiter – bobni Posnetek prvega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Kulturni dom Krško, sobota, 6. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
Irena Gantar, Marko Jelovšek / Lothar Orel / Irena Gantar, Marko Jelovšek: Blues za čistilko UKC Irena Gantar – vokal Marko Jelovšek – kontrabas Mihael Gantar – tolkala Posnetek prvega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Kulturni dom Krško, sobota, 6. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
Irena Gantar, Marko Jelovšek / Lothar Orel / Irena Gantar, Marko Jelovšek: Blues za čistilko UKC Irena Gantar – vokal Marko Jelovšek – kontrabas Mihael Gantar – tolkala Posnetek prvega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Kulturni dom Krško, sobota, 6. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
Nino de Gleria / Aleš Šteger / Nino de Gleria: V času zaustavim svet Ana Vipotnik – vokal Jelena Ždrale – violina, spremljevalni vokal Luka Ropret – kitara Nino de Gleria – kontrabas Posnetek prvega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Kulturni dom Krško, sobota, 6. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
Nino de Gleria / Aleš Šteger / Nino de Gleria: V času zaustavim svet Ana Vipotnik – vokal Jelena Ždrale – violina, spremljevalni vokal Luka Ropret – kitara Nino de Gleria – kontrabas Posnetek prvega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Kulturni dom Krško, sobota, 6. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
Matevž Goršič / Mihael Lajlar / Matevž Goršič: Barve ulic Mihael Lajlar – vokal Matevž Goršič – klavir Aleksander Kuzmanovski – violončelo Andraž Frece – harmonika Jaka Krušič – kontrabas Martin Rošer – bobni Posnetek drugega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Gledališče Park Murska Sobota, nedelja, 14. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
Matevž Goršič / Mihael Lajlar / Matevž Goršič: Barve ulic Mihael Lajlar – vokal Matevž Goršič – klavir Aleksander Kuzmanovski – violončelo Andraž Frece – harmonika Jaka Krušič – kontrabas Martin Rošer – bobni Posnetek drugega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Gledališče Park Murska Sobota, nedelja, 14. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
Ana Maria Mitić: V našem belem hodniku Ana Maria Mitić – vokal, klavir Klemen Kotar – bas Žiga Vehovec – harmonika Posnetek prvega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Kulturni dom Krško, sobota, 6. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
Ana Maria Mitić: V našem belem hodniku Ana Maria Mitić – vokal, klavir Klemen Kotar – bas Žiga Vehovec – harmonika Posnetek prvega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Kulturni dom Krško, sobota, 6. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
Barbara Kobal / Barbara Kobal / Barbara Kobal: Na vrtu mojem Kaya Tokuhisa – vokal Rok Lopatič – klavir Žiga Vehovec – harmonika Posnetek prvega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Kulturni dom Krško, sobota, 6. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
Barbara Kobal / Barbara Kobal / Barbara Kobal: Na vrtu mojem Kaya Tokuhisa – vokal Rok Lopatič – klavir Žiga Vehovec – harmonika Posnetek prvega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Kulturni dom Krško, sobota, 6. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
Jean Markič / Rok Vilčnik / Jean Markič: Izpodriv Anja Strajnar – vokal Jean Markič – klavir, spremljevalni vokal Aleš Strajnar – kitara, spremljevalni vokal Marko Smiljanič – kitara, spremljevalni vokal Jaka Krušič – kontrabas Gregor Hrovat – bobni, spremljevalni vokal Posnetek drugega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Gledališče Park Murska Sobota, nedelja, 14. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
Jean Markič / Rok Vilčnik / Jean Markič: Izpodriv Anja Strajnar – vokal Jean Markič – klavir, spremljevalni vokal Aleš Strajnar – kitara, spremljevalni vokal Marko Smiljanič – kitara, spremljevalni vokal Jaka Krušič – kontrabas Gregor Hrovat – bobni, spremljevalni vokal Posnetek drugega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Gledališče Park Murska Sobota, nedelja, 14. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
Udobno se namestite in si privoščite sedem skladb in zgodbe, ki so spisale te skladbe. Tretja epizoda podkasta Vlado opisuje skladbe, ki jih je Vlado Kreslin izbral iz več kot pet desetletij debele pesmarice. Vmes pa še zgodba o tem, kako je šel "po svoje". Ker je res dobra.
Udobno se namestite in si privoščite sedem skladb in zgodbe, ki so spisale te skladbe. Tretja epizoda podkasta Vlado opisuje skladbe, ki jih je Vlado Kreslin izbral iz več kot pet desetletij debele pesmarice. Vmes pa še zgodba o tem, kako je šel "po svoje". Ker je res dobra.
»Vlado je Vlado in Vlado Kreslin je Vlado Kreslin!«
»Vlado je Vlado in Vlado Kreslin je Vlado Kreslin!«
Beltinci in Bistrica. Kraja v Prekmurju, ki sta zaznamovala prvo epizodo podkasta Vlado ter življenje in delo Vlada Kreslina. Kje so nastale nekatere Vladove najbolj prepoznavne skladbe in kdo so ljudje, ki se jih Vlado razveseli?
Beltinci in Bistrica. Kraja v Prekmurju, ki sta zaznamovala prvo epizodo podkasta Vlado ter življenje in delo Vlada Kreslina. Kje so nastale nekatere Vladove najbolj prepoznavne skladbe in kdo so ljudje, ki se jih Vlado razveseli?