Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Glasbeni projekt Balkan News – Brass AG je nastajal v letih 2016 in 2017 v Studiu 26 Radia Slovenija, kjer je pridno snemal Brass AG – Trobilni ansambel Akademije za glasbo Univerze v Ljubljani pod vodstvom idejnega vodje projekta in dirigenta prof. Dušana Krajnca. Izšel je album, ki vsebuje glasbo držav s širšega področja Balkana, ki ni omejena samo na geografske meje. Glasbo so tako prispevali skladatelji iz Avstrije, Hrvaške, Bosne in Hercegovine, Črne gore, Srbije, Bolgarije in Slovenije. Trobilnemu ansamblu Akademije za glasbo in dirigentu, prof. Dušanu Krajncu je uspelo k sodelovanju privabiti mlade glasbene ustvarjalke in ustvarjalce, študentke in študente ter že uveljavljene glasbene umetnike iz omenjenih držav. Novonastala glasba vsebuje glasbeno-umetniške značilnosti okolja, od koder posamezni avtorji izhajajo; dotika se tradicionalnih glasbenih prvin v moderni preobleki s prepoznavno vsebino in jasnim sporočilom. Prva od dveh oddaj iz niza, ki ga namenjamo temu projektu, prinaša skladbo prodornega mladega slovenskega skladatelja Tilna Slakana z naslovom Utrip, Štajersko Rock balado izkušenega avstrijskega glasbenega ustvarjalca Christopha Wundracka, Međimursko pjesmo v Zagrebu rojene skladateljice in muzikologinje Helene Skljarov in delo z naslovom Presence mlade črnogorske skladateljice Nine Perović.
Glasbeni projekt Balkan News – Brass AG je nastajal v letih 2016 in 2017 v Studiu 26 Radia Slovenija, kjer je pridno snemal Brass AG – Trobilni ansambel Akademije za glasbo Univerze v Ljubljani pod vodstvom idejnega vodje projekta in dirigenta prof. Dušana Krajnca. Izšel je album, ki vsebuje glasbo držav s širšega področja Balkana, ki ni omejena samo na geografske meje. Glasbo so tako prispevali skladatelji iz Avstrije, Hrvaške, Bosne in Hercegovine, Črne gore, Srbije, Bolgarije in Slovenije. Trobilnemu ansamblu Akademije za glasbo in dirigentu, prof. Dušanu Krajncu je uspelo k sodelovanju privabiti mlade glasbene ustvarjalke in ustvarjalce, študentke in študente ter že uveljavljene glasbene umetnike iz omenjenih držav. Novonastala glasba vsebuje glasbeno-umetniške značilnosti okolja, od koder posamezni avtorji izhajajo; dotika se tradicionalnih glasbenih prvin v moderni preobleki s prepoznavno vsebino in jasnim sporočilom. Prva od dveh oddaj iz niza, ki ga namenjamo temu projektu, prinaša skladbo prodornega mladega slovenskega skladatelja Tilna Slakana z naslovom Utrip, Štajersko Rock balado izkušenega avstrijskega glasbenega ustvarjalca Christopha Wundracka, Međimursko pjesmo v Zagrebu rojene skladateljice in muzikologinje Helene Skljarov in delo z naslovom Presence mlade črnogorske skladateljice Nine Perović.
Nadaljujmo predstavitev enega najbolj živih in dejavnih ljubiteljskih pihalnih orkestrov s severne strani Karavank – Godbe na pihala iz Šmihela pri Pliberku. Prva oddaja je bila skoraj v celoti posvečena narodno zavednemu sporedu, s katerim ta ljubiteljska glasbena skupina še vedno vzdržuje osnovno poslanstvo slovenskih godb – branikov narodne zavesti. Seveda pa, tako kot vselej, tudi naši vrli glasbeniki iz Korotana sledijo tokovom in smernicam, po katerih so bile godbe vselej namenjene tudi glasbenemu užitku in zabavi, zato jih boste v tej oddaji slišali v vsej njihovi pestrosti in različnosti z izborom pretežno anglo-ameriškega popularnega sporeda.
Nadaljujmo predstavitev enega najbolj živih in dejavnih ljubiteljskih pihalnih orkestrov s severne strani Karavank – Godbe na pihala iz Šmihela pri Pliberku. Prva oddaja je bila skoraj v celoti posvečena narodno zavednemu sporedu, s katerim ta ljubiteljska glasbena skupina še vedno vzdržuje osnovno poslanstvo slovenskih godb – branikov narodne zavesti. Seveda pa, tako kot vselej, tudi naši vrli glasbeniki iz Korotana sledijo tokovom in smernicam, po katerih so bile godbe vselej namenjene tudi glasbenemu užitku in zabavi, zato jih boste v tej oddaji slišali v vsej njihovi pestrosti in različnosti z izborom pretežno anglo-ameriškega popularnega sporeda.
Vračamo se k samemu izvoru in živi energiji svetovnega godbeništva – njegovim ljubiteljskim orkestrom. Tokrat predstavljamo najbrž še eno zadnjih godb, ki ohranja eno bistvenih prvin, zakaj te so na slovenskem narodnem območju nekdaj vznikale tako rekoč v vsaki vasi in postale tako narodov branik kot tudi buditelj. Godba iz Šmihela pri Pliberku je sorazmerno mlada, a nadvse živa, dejavna godba. Na zgoščenki, ki so jo godbeniki izdali ob 25-letnici svojega delovanja, je dobra polovica posnete glasbe izrecno posvečene narodno zavedni glasbi, ki jo predstavljamo tokrat.
Vračamo se k samemu izvoru in živi energiji svetovnega godbeništva – njegovim ljubiteljskim orkestrom. Tokrat predstavljamo najbrž še eno zadnjih godb, ki ohranja eno bistvenih prvin, zakaj te so na slovenskem narodnem območju nekdaj vznikale tako rekoč v vsaki vasi in postale tako narodov branik kot tudi buditelj. Godba iz Šmihela pri Pliberku je sorazmerno mlada, a nadvse živa, dejavna godba. Na zgoščenki, ki so jo godbeniki izdali ob 25-letnici svojega delovanja, je dobra polovica posnete glasbe izrecno posvečene narodno zavedni glasbi, ki jo predstavljamo tokrat.
James Charles Barnes je plodovit in večkrat nagrajeni ameriški skladatelj glasbe za pihalne orkestre. Poleg 9 obsežnejših simfonij, ki predstavljajo repertoarni kanon za tovrstno zasedbo, je zložil še celo kopico zanimivih in raznovrstnih del za pihalne orkestre. Izmed njih tokrat v poslušanje ponujamo tri, ki jih odlikujeta bogata paleta glasbenih idej in sijajno instrumentirane partiture. Vse tri skladbe boste slišali v izvedbi odličnega japonskega orkestra Tokyo Kosei, ki jih je pod skladateljevim vodstvom leta 1991 posnel in izdal na zgoščenki z naslovom Legenda. Tri Barnesove skladbe so Simfonična uvertura, Ples bakle in koračnica Dolga siva črta.
James Charles Barnes je plodovit in večkrat nagrajeni ameriški skladatelj glasbe za pihalne orkestre. Poleg 9 obsežnejših simfonij, ki predstavljajo repertoarni kanon za tovrstno zasedbo, je zložil še celo kopico zanimivih in raznovrstnih del za pihalne orkestre. Izmed njih tokrat v poslušanje ponujamo tri, ki jih odlikujeta bogata paleta glasbenih idej in sijajno instrumentirane partiture. Vse tri skladbe boste slišali v izvedbi odličnega japonskega orkestra Tokyo Kosei, ki jih je pod skladateljevim vodstvom leta 1991 posnel in izdal na zgoščenki z naslovom Legenda. Tri Barnesove skladbe so Simfonična uvertura, Ples bakle in koračnica Dolga siva črta.
Izbor treh posnetkov, nastalih v devetdesetih letih prejšnjega stoletja, ki jih je v radijski arhiv prispeval Pihalni orkester Premogovnika Velenje pod vodstvom svojega dolgoletnega kapelnika Ivana Marina: Potrkan ples Rada Simonitija v priredbi za godbo Jožka Hermana, Logarska dolina Emila Glavnika in skladba v obliki valčka Jesensko vezenje Bojana Adamiča.
Izbor treh posnetkov, nastalih v devetdesetih letih prejšnjega stoletja, ki jih je v radijski arhiv prispeval Pihalni orkester Premogovnika Velenje pod vodstvom svojega dolgoletnega kapelnika Ivana Marina: Potrkan ples Rada Simonitija v priredbi za godbo Jožka Hermana, Logarska dolina Emila Glavnika in skladba v obliki valčka Jesensko vezenje Bojana Adamiča.