Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Predvajamo izbor posnetkov z uvodnega koncerta letošnje sezone cikla SiBrass, ki je bil 30. marca v dvorani Marjana Kozine v Slovenski filharmoniji. Na koncertu je nastopil Trobilni ansambel SiBrass, sestavljen iz vodilnih slovenskih trobilcev, po večini članov domačih poklicnih simfoničnih orkestrov, umetniško vodstvo na koncertu pa je prevzel vsestranski glasbeni umetnik Leonhard Paul. Poznamo ga predvsem kot pozavnista in bastrobentača v trobilski zasedbi Mnozil Brass, katere člani v zadnjih letih pogosto navdušujejo tudi na slovenskih koncertnih odrih. Paul svoje nastope vselej začini s performativnimi vložki, ki jih določata izrazit smisel za črni humor in pantomimo ter izjemen občutek za odrsko prezenco. Za to vizualno podobo pa se skriva tudi izjemno široka glasbena osebnost, ki je pustila neizbrisljiv pečat na pedagoškem in umetniškem področju. Paul je sodeloval s številnimi, še zlasti dunajskimi zasedbami, dirigenti, kot je bil Nicolaus Harnoncourt, že dalj časa je vodja oddelka za komorno in sodobno glasbo Inštituta Josepha Haydna Univerze za glasbo in uprizarjajočo umetnost Dunaj, v svoji matični zasedbi Mnozil Brass pa se že od samih začetkov pred tridesetimi leti intenzivno angažira tudi kot skladatelj in aranžer. V večplastni vlogi – kot izvajalca, aranžerja, skladatelja in umetniškega vodjo – smo ga spoznali tudi na marčevskem koncertu v Ljubljani. Na sporedu se je Paulova avtorska glasba prepletala z njegovimi priredbami filmskih in klasičnih melodij.
Predvajamo izbor posnetkov z uvodnega koncerta letošnje sezone cikla SiBrass, ki je bil 30. marca v dvorani Marjana Kozine v Slovenski filharmoniji. Na koncertu je nastopil Trobilni ansambel SiBrass, sestavljen iz vodilnih slovenskih trobilcev, po večini članov domačih poklicnih simfoničnih orkestrov, umetniško vodstvo na koncertu pa je prevzel vsestranski glasbeni umetnik Leonhard Paul. Poznamo ga predvsem kot pozavnista in bastrobentača v trobilski zasedbi Mnozil Brass, katere člani v zadnjih letih pogosto navdušujejo tudi na slovenskih koncertnih odrih. Paul svoje nastope vselej začini s performativnimi vložki, ki jih določata izrazit smisel za črni humor in pantomimo ter izjemen občutek za odrsko prezenco. Za to vizualno podobo pa se skriva tudi izjemno široka glasbena osebnost, ki je pustila neizbrisljiv pečat na pedagoškem in umetniškem področju. Paul je sodeloval s številnimi, še zlasti dunajskimi zasedbami, dirigenti, kot je bil Nicolaus Harnoncourt, že dalj časa je vodja oddelka za komorno in sodobno glasbo Inštituta Josepha Haydna Univerze za glasbo in uprizarjajočo umetnost Dunaj, v svoji matični zasedbi Mnozil Brass pa se že od samih začetkov pred tridesetimi leti intenzivno angažira tudi kot skladatelj in aranžer. V večplastni vlogi – kot izvajalca, aranžerja, skladatelja in umetniškega vodjo – smo ga spoznali tudi na marčevskem koncertu v Ljubljani. Na sporedu se je Paulova avtorska glasba prepletala z njegovimi priredbami filmskih in klasičnih melodij.
Predstavljamo River City Brass Band iz pensilvanske prestolnice jeklarstva – Pittsburgha. Zasedba velja za edino poklicno zasedbo te vrste v ZDA in bržkone kar v vsej Severni Ameriki. V tej in prihodnji oddaji boste slišali glasbo iz njihovega še danes aktualnega projekta Celtic Connections (Keltske povezave), ki ga je pripravil njihov sedanji kapelnik, ponosni sin Albe James Gourlay. Tako boste slišali od ljudske Skirl v priredbi Alana Streeta, kjer bo v škotščini pel sam Gourlay, skladbo Dundonell Philipa Sparkea, Slovo iz Ashoke Jaya Ungra s solistom na krilovki Drewom Fenellom ter za konec še Fenellovo priredbo apalaške country himne Ol' Time Country Cookin' (ki jo pri nas poznamo v Mežkovi priredbi z naslovom Siva pot), kjer se bo ta znova skupaj s kornetistoma Shawnom Willsonom in Stephenom McGoughom proslavil v troglasnem petju.
Predstavljamo River City Brass Band iz pensilvanske prestolnice jeklarstva – Pittsburgha. Zasedba velja za edino poklicno zasedbo te vrste v ZDA in bržkone kar v vsej Severni Ameriki. V tej in prihodnji oddaji boste slišali glasbo iz njihovega še danes aktualnega projekta Celtic Connections (Keltske povezave), ki ga je pripravil njihov sedanji kapelnik, ponosni sin Albe James Gourlay. Tako boste slišali od ljudske Skirl v priredbi Alana Streeta, kjer bo v škotščini pel sam Gourlay, skladbo Dundonell Philipa Sparkea, Slovo iz Ashoke Jaya Ungra s solistom na krilovki Drewom Fenellom ter za konec še Fenellovo priredbo apalaške country himne Ol' Time Country Cookin' (ki jo pri nas poznamo v Mežkovi priredbi z naslovom Siva pot), kjer se bo ta znova skupaj s kornetistoma Shawnom Willsonom in Stephenom McGoughom proslavil v troglasnem petju.
Tokrat bomo predvajali 3. suito Alfreda Reeda in Pariške skice Martina Ellerbyja v izvedbi Pihalnega orkestra Krka in njegovega šefa dirigenta Matevža Novaka.
Tokrat bomo predvajali 3. suito Alfreda Reeda in Pariške skice Martina Ellerbyja v izvedbi Pihalnega orkestra Krka in njegovega šefa dirigenta Matevža Novaka.
V prejšnji oddaji smo začeli predvajati posnetke z zgoščenke Pihalnega orkestra Krka, ki je zadnjega četrt stoletja brez tekmeca najboljši na Spodnjem Kranjskem, to dokazuje tako na koncertnih odrih kot tudi z zlato bero priznanj ter odličij na domačih in mednarodnih tekmovanjih. Tokrat predvajamo dve kompleksni deli – Sago Candido Berta Appermonta, ki je tudi osebno gostoval pri dolenjskih godbenikih, ter Pesmi o mornarju in morju Roberta W. Smitha. Dirigira Matevž Novak.
V prejšnji oddaji smo začeli predvajati posnetke z zgoščenke Pihalnega orkestra Krka, ki je zadnjega četrt stoletja brez tekmeca najboljši na Spodnjem Kranjskem, to dokazuje tako na koncertnih odrih kot tudi z zlato bero priznanj ter odličij na domačih in mednarodnih tekmovanjih. Tokrat predvajamo dve kompleksni deli – Sago Candido Berta Appermonta, ki je tudi osebno gostoval pri dolenjskih godbenikih, ter Pesmi o mornarju in morju Roberta W. Smitha. Dirigira Matevž Novak.
V tej in še prihodnjih dveh oddajah predstavljamo Pihalni orkester Krka, ki je brez vprašanja ena najboljših slovenskih godb v 21. stoletju. Zrasla je iz majhnega vaškega orkestra iz Straže v dolini Krke ter po neverjetnem človeškem in umetniškem vložku njihovega dolgoletnega kapelnika, učitelja in duhovnega preroditelja Mira Sajeta prerasla v veliki koncertni pihalni orkester. Iz njega zdaj, kot nekoč prvenstveno iz rudarskih godb, prihajajo vrhunski poklicni pihalci, trobilci in tolkalci. Po Miru Sajetu je orkester prevzel Matevž Novak in še bolj požlahtnil zrel sadež. Zdaj boste poslušali poustvaritve pod njegovim dirigentskim vodstvom, najprej Cesarinijevo priredbo slovite operne uverture k Verdijevi mojstrovini Moč usode, za njo pa še De Meijevo skladbo Via Claudia.
V tej in še prihodnjih dveh oddajah predstavljamo Pihalni orkester Krka, ki je brez vprašanja ena najboljših slovenskih godb v 21. stoletju. Zrasla je iz majhnega vaškega orkestra iz Straže v dolini Krke ter po neverjetnem človeškem in umetniškem vložku njihovega dolgoletnega kapelnika, učitelja in duhovnega preroditelja Mira Sajeta prerasla v veliki koncertni pihalni orkester. Iz njega zdaj, kot nekoč prvenstveno iz rudarskih godb, prihajajo vrhunski poklicni pihalci, trobilci in tolkalci. Po Miru Sajetu je orkester prevzel Matevž Novak in še bolj požlahtnil zrel sadež. Zdaj boste poslušali poustvaritve pod njegovim dirigentskim vodstvom, najprej Cesarinijevo priredbo slovite operne uverture k Verdijevi mojstrovini Moč usode, za njo pa še De Meijevo skladbo Via Claudia.