Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Izpod peresa slovenskih skladateljev
Poslušamo kantato Do fraig amors, cikel samospevov Prelivi na besedilo Milana Dekleve, Nomos št. 7 za pozavno in tolkala ter skladbo Pogled narave za sopran, mezzosopran, klarinet in rog.
Poslušamo kantato Do fraig amors, cikel samospevov Prelivi na besedilo Milana Dekleve, Nomos št. 7 za pozavno in tolkala ter skladbo Pogled narave za sopran, mezzosopran, klarinet in rog.
Izpod peresa slovenskih skladateljev
Janez Gregorc je s svojim inovativnim ustvarjanjem pomembno zaznamoval zadnjih šest desetletij slovenske glasbene ustvarjalnosti. Njegova glasba je nedvomno izvirno zasnovana, prepoznamo jo ne glede na zasedbo ali namen, saj je vanjo vnesel svojo osebnost, razmišljanje in filozofijo.
Janez Gregorc je s svojim inovativnim ustvarjanjem pomembno zaznamoval zadnjih šest desetletij slovenske glasbene ustvarjalnosti. Njegova glasba je nedvomno izvirno zasnovana, prepoznamo jo ne glede na zasedbo ali namen, saj je vanjo vnesel svojo osebnost, razmišljanje in filozofijo.
Izpod peresa slovenskih skladateljev
V oddaji Izpod peresa slovenskih skladateljev bomo predstavili življenjsko pot skladatelja, glasbenega zgodovinarja, publicista in kritika Vilka Ukmarja, ki je bil velika osebnost naše glasbene kulture.
V oddaji Izpod peresa slovenskih skladateljev bomo predstavili življenjsko pot skladatelja, glasbenega zgodovinarja, publicista in kritika Vilka Ukmarja, ki je bil velika osebnost naše glasbene kulture.
Izpod peresa slovenskih skladateljev
Poslušamo prvi stavek iz Ciklusa trinajstih skladb za flavto, tristavčno delo za klavir solo z naslovom Odstiranja, stavek iz Partite op. 8 v interpretaciji Milka Lazarja, skladateljevo najnovejše delo za godalni kvartet z naslovom Pozunanjena notranjost ter skladbo Čutnost za pozavno in klavir.
Poslušamo prvi stavek iz Ciklusa trinajstih skladb za flavto, tristavčno delo za klavir solo z naslovom Odstiranja, stavek iz Partite op. 8 v interpretaciji Milka Lazarja, skladateljevo najnovejše delo za godalni kvartet z naslovom Pozunanjena notranjost ter skladbo Čutnost za pozavno in klavir.
Izpod peresa slovenskih skladateljev
Srebotnjak je kompozicijo študiral pri Lucijanu Mariji Škerjancu, nato je svoje znanje plemenitil v tujini. Med domačimi skladateljskimi kolegi, s katerimi so v šestdesetih letih iskali nove glasbene poti, se je najbolj sistematično posvetil dvanajsttonski skladateljski tehniki, zapuščini Arnolda Schoenberga. Tovrstnim ekspresionističnim skladbam je namenil več kot deset let svojega kompozicijskega dela, dokler ni v sedemdesetih letih začel počasi rahljati in končno tudi zapuščati tega strogega načina skladanja in ni znova začel segati po ljudskih napevih, ki jih je uporabljal v svoji zgodnji glasbi.
Srebotnjak je kompozicijo študiral pri Lucijanu Mariji Škerjancu, nato je svoje znanje plemenitil v tujini. Med domačimi skladateljskimi kolegi, s katerimi so v šestdesetih letih iskali nove glasbene poti, se je najbolj sistematično posvetil dvanajsttonski skladateljski tehniki, zapuščini Arnolda Schoenberga. Tovrstnim ekspresionističnim skladbam je namenil več kot deset let svojega kompozicijskega dela, dokler ni v sedemdesetih letih začel počasi rahljati in končno tudi zapuščati tega strogega načina skladanja in ni znova začel segati po ljudskih napevih, ki jih je uporabljal v svoji zgodnji glasbi.