Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Izpod peresa slovenskih skladateljev
Poslušamo prvi stavek iz Ciklusa trinajstih skladb za flavto, tristavčno delo za klavir solo z naslovom Odstiranja, stavek iz Partite op. 8 v interpretaciji Milka Lazarja, skladateljevo najnovejše delo za godalni kvartet z naslovom Pozunanjena notranjost ter skladbo Čutnost za pozavno in klavir.
Poslušamo prvi stavek iz Ciklusa trinajstih skladb za flavto, tristavčno delo za klavir solo z naslovom Odstiranja, stavek iz Partite op. 8 v interpretaciji Milka Lazarja, skladateljevo najnovejše delo za godalni kvartet z naslovom Pozunanjena notranjost ter skladbo Čutnost za pozavno in klavir.
Izpod peresa slovenskih skladateljev
Srebotnjak je kompozicijo študiral pri Lucijanu Mariji Škerjancu, nato je svoje znanje plemenitil v tujini. Med domačimi skladateljskimi kolegi, s katerimi so v šestdesetih letih iskali nove glasbene poti, se je najbolj sistematično posvetil dvanajsttonski skladateljski tehniki, zapuščini Arnolda Schoenberga. Tovrstnim ekspresionističnim skladbam je namenil več kot deset let svojega kompozicijskega dela, dokler ni v sedemdesetih letih začel počasi rahljati in končno tudi zapuščati tega strogega načina skladanja in ni znova začel segati po ljudskih napevih, ki jih je uporabljal v svoji zgodnji glasbi.
Srebotnjak je kompozicijo študiral pri Lucijanu Mariji Škerjancu, nato je svoje znanje plemenitil v tujini. Med domačimi skladateljskimi kolegi, s katerimi so v šestdesetih letih iskali nove glasbene poti, se je najbolj sistematično posvetil dvanajsttonski skladateljski tehniki, zapuščini Arnolda Schoenberga. Tovrstnim ekspresionističnim skladbam je namenil več kot deset let svojega kompozicijskega dela, dokler ni v sedemdesetih letih začel počasi rahljati in končno tudi zapuščati tega strogega načina skladanja in ni znova začel segati po ljudskih napevih, ki jih je uporabljal v svoji zgodnji glasbi.
Izpod peresa slovenskih skladateljev
Poslušamo skladateljev Preludij št. 1, ki je nedavno izšel na zgoščenki Europolis švedske pianistke Marie Lettberg, ter njegovo simfonijo Abelard 2020.
Poslušamo skladateljev Preludij št. 1, ki je nedavno izšel na zgoščenki Europolis švedske pianistke Marie Lettberg, ter njegovo simfonijo Abelard 2020.
Izpod peresa slovenskih skladateljev
Poslušajmo skladbe To see a World in a Grain of Sand, A Moment of Reflection, Stump the Guesser in Auguries of Innocence.
Poslušajmo skladbe To see a World in a Grain of Sand, A Moment of Reflection, Stump the Guesser in Auguries of Innocence.
Izpod peresa slovenskih skladateljev
Sprehodili se bomo skozi bogat opus Lojzeta Lebiča, in sicer z Glasbo za orkester – Cantico št. 1, Ateljejem št. 3 za violončelo in magnetofonski trak ter Hvalnico svetu za zbor, tolkala, dva klavirja in sintetizator.
Sprehodili se bomo skozi bogat opus Lojzeta Lebiča, in sicer z Glasbo za orkester – Cantico št. 1, Ateljejem št. 3 za violončelo in magnetofonski trak ter Hvalnico svetu za zbor, tolkala, dva klavirja in sintetizator.