Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Film Umetnik, tako imenovani silent movie, je velik poklon zgodovini filma in pionirjem te umetnosti. Z veličastnim retropogledom na filmsko umetnost zagotovo sporoča dvoje. Prvič: beseda zvok je pomemben filmski element; in drugič: glasba je neizogiben filmski element.
Film Umetnik, tako imenovani silent movie, je velik poklon zgodovini filma in pionirjem te umetnosti. Z veličastnim retropogledom na filmsko umetnost zagotovo sporoča dvoje. Prvič: beseda zvok je pomemben filmski element; in drugič: glasba je neizogiben filmski element.
V letih 1929 in 1930 je Agatha Christie zelo veliko pisala in prav to obdobje je za njeno pisanje pomenilo pravi preobrat v karieri. V teh dveh letih je nastal njen najbolj znani lik Hercule Poirot. Sama avtorica je nastanek tega pronicljivega Belgijca z nezgrešljivim francoskim naglasom opisala z besedami: "Detektiv mora biti, a seveda noben Sherlock Holmes."
V letih 1929 in 1930 je Agatha Christie zelo veliko pisala in prav to obdobje je za njeno pisanje pomenilo pravi preobrat v karieri. V teh dveh letih je nastal njen najbolj znani lik Hercule Poirot. Sama avtorica je nastanek tega pronicljivega Belgijca z nezgrešljivim francoskim naglasom opisala z besedami: "Detektiv mora biti, a seveda noben Sherlock Holmes."
V tokratni oddaji se bomo posvetili glasbi iz filma Trouble man – kriminalnega trilerja iz leta 1972 režiserja Ivana Dixona. Glavni lik v filmu je zasebni detektiv "gospod T.", igra ga Robert Hooks, ki je nagnjen k temu, da jemlje pravico v svoje roke. Za glasbo je poskrbel Marvin Gaye, ameriški pevec in avtor besedil, ki je v šestdesetih letih prejšnjega stoletja prispeval k oblikovanju zvoka motown. Gaye je v skladbe za film Trouble man dodajal tudi glasovne vložke, ki jih je odpel sam, podpisal se je pod vse aranžmaje in se izkazal v vlogi dirigenta. Marvin Gaye je večino glasbe posnel sam: poleg glasovne linije je odigral še bobne, razne klaviature, sintetizatorje in klasični klavir, takoj za njim je Trevor Lawrence, ki je prispeval večino linij na altovskem, tenorskem in baritonskem saksofonu. Pri celotnem projektu pa je sodelovalo še veliko glasbenikov, saj je k sodelovanju povabil tudi nekatere člane iz skupine Funk Brothers in glasbenike iz skupine Hamiltona Bohannona.
V tokratni oddaji se bomo posvetili glasbi iz filma Trouble man – kriminalnega trilerja iz leta 1972 režiserja Ivana Dixona. Glavni lik v filmu je zasebni detektiv "gospod T.", igra ga Robert Hooks, ki je nagnjen k temu, da jemlje pravico v svoje roke. Za glasbo je poskrbel Marvin Gaye, ameriški pevec in avtor besedil, ki je v šestdesetih letih prejšnjega stoletja prispeval k oblikovanju zvoka motown. Gaye je v skladbe za film Trouble man dodajal tudi glasovne vložke, ki jih je odpel sam, podpisal se je pod vse aranžmaje in se izkazal v vlogi dirigenta. Marvin Gaye je večino glasbe posnel sam: poleg glasovne linije je odigral še bobne, razne klaviature, sintetizatorje in klasični klavir, takoj za njim je Trevor Lawrence, ki je prispeval večino linij na altovskem, tenorskem in baritonskem saksofonu. Pri celotnem projektu pa je sodelovalo še veliko glasbenikov, saj je k sodelovanju povabil tudi nekatere člane iz skupine Funk Brothers in glasbenike iz skupine Hamiltona Bohannona.
Zgodovinski film Mela Gibsona, ki je prišel na platna leta 2004, pred dvajsetimi leti, torej, prikazuje poslednjih 12 ur življenja Jezusa Kristusa – spremlja ga od molitve na Oljski gori do križanja – in je bil razglašen za najbolj kontroverzno upodobitev vseh časov.
Zgodovinski film Mela Gibsona, ki je prišel na platna leta 2004, pred dvajsetimi leti, torej, prikazuje poslednjih 12 ur življenja Jezusa Kristusa – spremlja ga od molitve na Oljski gori do križanja – in je bil razglašen za najbolj kontroverzno upodobitev vseh časov.