Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Glasba za film Življenje je lepo je predstavljala izziv. Uskladiti je bilo treba optimistično navdušenje Benignijevega nalezljivega humorja, hkrati pa je morala biti primerna za drugo polovico filma. Skladatelj Nicola Piovani je bil kos nalogi in je ustvaril glasbo, bogato z mediteranskim pridihom, ki je svojo privlačnost razširila tudi zunaj meja Apeninskega polotoka.
Glasba za film Življenje je lepo je predstavljala izziv. Uskladiti je bilo treba optimistično navdušenje Benignijevega nalezljivega humorja, hkrati pa je morala biti primerna za drugo polovico filma. Skladatelj Nicola Piovani je bil kos nalogi in je ustvaril glasbo, bogato z mediteranskim pridihom, ki je svojo privlačnost razširila tudi zunaj meja Apeninskega polotoka.
Cikel filmske glasbe na temo 2. svetovne vojne nadaljujemo z glasbo k filmu Dunkirk Hansa Zimmerja. Film popisuje bitko, ki je potekala v okolici francoskega pristanišča Dunkirk, med zavezniki in nacistično Nemčijo. Ko so zavezniki izgubljali bitko za Francijo na zahodni fronti, je bitka pri Dunkirku predstavljala obrambo in evakuacijo britanskih in drugih zavezniških sil. Drzna reševalna akcija je trajala od 26. maja do 4. junija 1940. Med evakuacijo je umrlo približno 16.000 francoskih in 1000 britanskih vojakov, med bitko je bilo uničenih 90 odstotkov Dunkirka. Nepogrešljivi del vsakega, še posebej pa vojnega filma, je glasba. Režiser Christopher Nolan je k sodelovanju povabil Hansa Zimmerja, s katerim sta do takrat sodelovala že vsaj pri šestih filmih. Takole je skladatelj opisal njuno sodelovanje: “Rad delam z Nolanom. Na glasbo misli že v času, ko scenarij šele nastaja … Poslal mi je posnetek tik-takanja ure, ki sem ga uporabil za osnovno temo, na kateri sem gradil izvirno glasbo k filmu.”
Cikel filmske glasbe na temo 2. svetovne vojne nadaljujemo z glasbo k filmu Dunkirk Hansa Zimmerja. Film popisuje bitko, ki je potekala v okolici francoskega pristanišča Dunkirk, med zavezniki in nacistično Nemčijo. Ko so zavezniki izgubljali bitko za Francijo na zahodni fronti, je bitka pri Dunkirku predstavljala obrambo in evakuacijo britanskih in drugih zavezniških sil. Drzna reševalna akcija je trajala od 26. maja do 4. junija 1940. Med evakuacijo je umrlo približno 16.000 francoskih in 1000 britanskih vojakov, med bitko je bilo uničenih 90 odstotkov Dunkirka. Nepogrešljivi del vsakega, še posebej pa vojnega filma, je glasba. Režiser Christopher Nolan je k sodelovanju povabil Hansa Zimmerja, s katerim sta do takrat sodelovala že vsaj pri šestih filmih. Takole je skladatelj opisal njuno sodelovanje: “Rad delam z Nolanom. Na glasbo misli že v času, ko scenarij šele nastaja … Poslal mi je posnetek tik-takanja ure, ki sem ga uporabil za osnovno temo, na kateri sem gradil izvirno glasbo k filmu.”
Poslušamo glasbo k filmu Varuhi zapuščine Alexandra Desplata. Vojna drama je posneta po resnični zgodbi o največjem lovu na umetnine. Osredotoča se na sedem ne več mladih in že nekoliko zakrnelih muzejskih upraviteljev, umetnikov, arhitektov, kuratorjev in umetnostnih zgodovinarjev, ki so v drugi svetovni vojni stopili v prve vrste fronte, da bi iz rok nacističnih roparjev rešili svetovne umetnine in jih vrnili njihovim pravim lastnikom. Kako - glede na to, da so bile umetnine skrite onkraj sovražnikovih linij - so sploh lahko upali na uspeh? Pa vendar so v tekmi s časom, da bi ustavili uničenje tisočletne kulture in zavarovali največje dosežke človeštva, varuhi zapuščine tvegali lastna življenja.
Poslušamo glasbo k filmu Varuhi zapuščine Alexandra Desplata. Vojna drama je posneta po resnični zgodbi o največjem lovu na umetnine. Osredotoča se na sedem ne več mladih in že nekoliko zakrnelih muzejskih upraviteljev, umetnikov, arhitektov, kuratorjev in umetnostnih zgodovinarjev, ki so v drugi svetovni vojni stopili v prve vrste fronte, da bi iz rok nacističnih roparjev rešili svetovne umetnine in jih vrnili njihovim pravim lastnikom. Kako - glede na to, da so bile umetnine skrite onkraj sovražnikovih linij - so sploh lahko upali na uspeh? Pa vendar so v tekmi s časom, da bi ustavili uničenje tisočletne kulture in zavarovali največje dosežke človeštva, varuhi zapuščine tvegali lastna življenja.
Sedma umetnost skozi prizmo zvočne podobe.
Sedma umetnost skozi prizmo zvočne podobe.