Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ob izidu nove plošče tria Etceteral se pogovarjamo s saksofonistom Boštjanom Simonom – o zvočnem poglabljanju plošče Kimatika, načinu ustvarjanja glasbe z bobnarjem Marekom Fakučem in vplivu vizualne identitete tria, ki jo gradi Lina Rica. Ta je opremila izdajo elektronskega dua SWAI, ki je v novo glasbo vpletel tudi poezijo Ane Pepelnik.
Ob izidu nove plošče tria Etceteral se pogovarjamo s saksofonistom Boštjanom Simonom – o zvočnem poglabljanju plošče Kimatika, načinu ustvarjanja glasbe z bobnarjem Marekom Fakučem in vplivu vizualne identitete tria, ki jo gradi Lina Rica. Ta je opremila izdajo elektronskega dua SWAI, ki je v novo glasbo vpletel tudi poezijo Ane Pepelnik.
Z novo elektroakustično glasbo se bomo pomikali od zvočnih okolij, mimo akustičnih odzivanj kontrabasa do glasbe, zgrajene iz povratnih zvočnih zank. Te so osnova glasbe Davida Leeja Myersa, ki na novi izdaji Terrenus z zankanjem gradi občutek prostora, svojstvenega sveta, okolja. Duo Dysnomia, v katerem sodelujeta James Ilgenfritz ter Teerath Majumder, v zanko vpneta kontrabas ter programsko kodo. BJ Nilsen pa se na novi plošči True than Nature s preoblikovanjem terenskih posnetkov sprašuje o naravi, izvoru in izkušnji zvoka.
Z novo elektroakustično glasbo se bomo pomikali od zvočnih okolij, mimo akustičnih odzivanj kontrabasa do glasbe, zgrajene iz povratnih zvočnih zank. Te so osnova glasbe Davida Leeja Myersa, ki na novi izdaji Terrenus z zankanjem gradi občutek prostora, svojstvenega sveta, okolja. Duo Dysnomia, v katerem sodelujeta James Ilgenfritz ter Teerath Majumder, v zanko vpneta kontrabas ter programsko kodo. BJ Nilsen pa se na novi plošči True than Nature s preoblikovanjem terenskih posnetkov sprašuje o naravi, izvoru in izkušnji zvoka.
Vtrli se bomo v zven v zraku skozi prostorjenje zvoka švedske skladateljice in zvočne umetnice Amine Hocine ter ameriškega zvočnega umetnika Roberta Gerarda Pietruska, ki ustvarja okoljske zvočne študije pod imenom Six Microphones.
Vtrli se bomo v zven v zraku skozi prostorjenje zvoka švedske skladateljice in zvočne umetnice Amine Hocine ter ameriškega zvočnega umetnika Roberta Gerarda Pietruska, ki ustvarja okoljske zvočne študije pod imenom Six Microphones.
Podali se bomo v sodobna ustvarjanja pri naših italijanskih sosedih. Prisluhnili bomo novi glasbi flavista Manuela Zurrie v njegovih večsteznih izvedbah in predelavah glasbe švicarskega skladatelja Jürga Freya ter novi elektroakustični glasbi beneškega skladatelja in pesnika Osvalda Coluccina.
Podali se bomo v sodobna ustvarjanja pri naših italijanskih sosedih. Prisluhnili bomo novi glasbi flavista Manuela Zurrie v njegovih večsteznih izvedbah in predelavah glasbe švicarskega skladatelja Jürga Freya ter novi elektroakustični glasbi beneškega skladatelja in pesnika Osvalda Coluccina.