Raziskujte
Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Še tako priljubljena skladba, ne glede na svojo glasbeno obliko in instrumentalni sestav, ne seže tako daleč in ni tako pogosto slišana kot uvodne špice priljubljenih televizijskih oddaj. Pa naj bo to tesnobni uvodni pasusu nanizanke Dosjeji X ali pa kultna vohunska tema Misije: Nemogoče, glasbene teme z malih zaslonov zagotovo uokvirjajo gledalčevo izkušnjo – pripravijo ga na tisto, kar bo gledal. Številne glasbene teme nam tudi po več desetletjih še vedno ostajajo v ušesih in, ko si jih požvižgavamo, se spominjamo starih časov, časov, ko smo častili te glasbene poslastice po svojem lastnem izboru.
Še tako priljubljena skladba, ne glede na svojo glasbeno obliko in instrumentalni sestav, ne seže tako daleč in ni tako pogosto slišana kot uvodne špice priljubljenih televizijskih oddaj. Pa naj bo to tesnobni uvodni pasusu nanizanke Dosjeji X ali pa kultna vohunska tema Misije: Nemogoče, glasbene teme z malih zaslonov zagotovo uokvirjajo gledalčevo izkušnjo – pripravijo ga na tisto, kar bo gledal. Številne glasbene teme nam tudi po več desetletjih še vedno ostajajo v ušesih in, ko si jih požvižgavamo, se spominjamo starih časov, časov, ko smo častili te glasbene poslastice po svojem lastnem izboru.
Izpod peresa slovenskih skladateljev
Poslušamo tri skladateljičine novosti. Skladbe Kaizen, Kovinskost in Vedno znova.
Poslušamo tri skladateljičine novosti. Skladbe Kaizen, Kovinskost in Vedno znova.
"Nobenega zagotovila ni, da bom postal velik jazzovski glasbenik, vendar pa vsaj vem, da počnem pravo stvar". To je nekoč izrekel pianist in občasno tudi skladatelj Friedrich Gulda, eden od bolj zanimivih imen jazza in klasične glasbe v dvajsetem stoletju. Gulda se je rodil 16. maja leta 1930 in je v prvih treh desetletjih ustvaril bogato in uspešno glasbeno kariero kot interpret Mozarta in Beethovna. Leta 1956 je nastopil jazz klubu Birdland v New Yorku in od takrat naprej je bil ves čas dejaven tudi v jazzu. Ustvarjalno energijo je posvečal tako klasični interpretaciji, jazzu, improvizaciji in v določeni meri tudi komponiranju.
"Nobenega zagotovila ni, da bom postal velik jazzovski glasbenik, vendar pa vsaj vem, da počnem pravo stvar". To je nekoč izrekel pianist in občasno tudi skladatelj Friedrich Gulda, eden od bolj zanimivih imen jazza in klasične glasbe v dvajsetem stoletju. Gulda se je rodil 16. maja leta 1930 in je v prvih treh desetletjih ustvaril bogato in uspešno glasbeno kariero kot interpret Mozarta in Beethovna. Leta 1956 je nastopil jazz klubu Birdland v New Yorku in od takrat naprej je bil ves čas dejaven tudi v jazzu. Ustvarjalno energijo je posvečal tako klasični interpretaciji, jazzu, improvizaciji in v določeni meri tudi komponiranju.
Poslušamo izbor sodobne estonske glasbe, poslušali bomo tri dela, nastala v zadnjem dobrem desetletju, dela Marianne Liik, Helene Tulve ter Tõnuja Kõrvitsa.
Poslušamo izbor sodobne estonske glasbe, poslušali bomo tri dela, nastala v zadnjem dobrem desetletju, dela Marianne Liik, Helene Tulve ter Tõnuja Kõrvitsa.
Prisluhnili bomo novi elektronski in elektroakustični glasbi veteranke sodobne glasbe in zvočne umetnosti Christine Kubisch in dvema mlajšima ustvarjalkama, Jessici Ekomane ter Simini Oprescu.
Prisluhnili bomo novi elektronski in elektroakustični glasbi veteranke sodobne glasbe in zvočne umetnosti Christine Kubisch in dvema mlajšima ustvarjalkama, Jessici Ekomane ter Simini Oprescu.
Nadaljujemo s posnetki Godbe Cerknica, ene najstarejših ljubiteljskih pihalnih zasedb na Slovenskem, ki v letošnjem letu praznuje 100 let delovanja. Godba Cerknica pod umetniškim vodstvom dirigenta Mitja Dragoliča, ki trenutno vodi tudi Orkester Slovenske vojske, že več kot desetletje sodi v sam vrh slovenskega godbeništva. Na državnih tekmovanjih pod okriljem Zveze slovenskih godb redno dosega vidne uspehe ter že vrsto let pripravlja odmevne koncertne in založniške projekte. Tudi danes smo za predvajanje izbrali dva posnetka z albuma Solissimo, ki ga je orkester skupaj še z enim albumom, imenovanim Še veš, izdal v letu 2016. Slišali boste skladbo za trobilni ansambel Vandrovec Tomaža Habeta in Koncert za rog in orkester št. 1 Richarda Straussa v priredbi Johna Boyda s solistom Aljažem Venišnikom.
Nadaljujemo s posnetki Godbe Cerknica, ene najstarejših ljubiteljskih pihalnih zasedb na Slovenskem, ki v letošnjem letu praznuje 100 let delovanja. Godba Cerknica pod umetniškim vodstvom dirigenta Mitja Dragoliča, ki trenutno vodi tudi Orkester Slovenske vojske, že več kot desetletje sodi v sam vrh slovenskega godbeništva. Na državnih tekmovanjih pod okriljem Zveze slovenskih godb redno dosega vidne uspehe ter že vrsto let pripravlja odmevne koncertne in založniške projekte. Tudi danes smo za predvajanje izbrali dva posnetka z albuma Solissimo, ki ga je orkester skupaj še z enim albumom, imenovanim Še veš, izdal v letu 2016. Slišali boste skladbo za trobilni ansambel Vandrovec Tomaža Habeta in Koncert za rog in orkester št. 1 Richarda Straussa v priredbi Johna Boyda s solistom Aljažem Venišnikom.
Angleški pacient, filmski dogodek leta 1996, je pritegnil s svojo skrivnostno, strastno in razburljivo zgodbo - prepleteno vezjo med časovno oddaljenima, a podobno tragičnima ljubezenskima zgodbama. Do nerazpoznavnosti ožgani mož, edini preživeli potnik iz letalske nesreče, v kateri je, v zadnjih izdihljajih 2. svetovne vojne, v puščavskem pesku severne Afrike izginilo majhno letalo. Njegova koža je scvrt pergament, njegov spomin razbita skleda nepovezanih podob. Iz razbitine letala so ga potegnile zavezniške sile in ga predale umikajočemu se konvoju v severni Italiji. Toda ker je umikajoča se vojska v razsulu, področje prepredeno s skritimi minami, pacient pa je le neljubo breme, ga bolj ali manj prepustijo lastni usodi v stari, na pol porušeni toskanski vili. Trmasto z njim vztraja le Hana, mlada medicinska sestra, ki skuša zaceliti tudi svoje (čustvene) rane iztekajoče se vojne.
Angleški pacient, filmski dogodek leta 1996, je pritegnil s svojo skrivnostno, strastno in razburljivo zgodbo - prepleteno vezjo med časovno oddaljenima, a podobno tragičnima ljubezenskima zgodbama. Do nerazpoznavnosti ožgani mož, edini preživeli potnik iz letalske nesreče, v kateri je, v zadnjih izdihljajih 2. svetovne vojne, v puščavskem pesku severne Afrike izginilo majhno letalo. Njegova koža je scvrt pergament, njegov spomin razbita skleda nepovezanih podob. Iz razbitine letala so ga potegnile zavezniške sile in ga predale umikajočemu se konvoju v severni Italiji. Toda ker je umikajoča se vojska v razsulu, področje prepredeno s skritimi minami, pacient pa je le neljubo breme, ga bolj ali manj prepustijo lastni usodi v stari, na pol porušeni toskanski vili. Trmasto z njim vztraja le Hana, mlada medicinska sestra, ki skuša zaceliti tudi svoje (čustvene) rane iztekajoče se vojne.
Izpod peresa slovenskih skladateljev
Poslušamo malorecital za mešani zbor, soliste, recitatorja in simfonični orkester Splavarji na ognjeni reki Radovana Gobca.
Poslušamo malorecital za mešani zbor, soliste, recitatorja in simfonični orkester Splavarji na ognjeni reki Radovana Gobca.
Dmitrij Šostakovič, Arvo Pärt in Sofija Gubajdulina so le nekateri od skladateljev, ki so delovali v socrealističnem primežu sovjetskega režima. Vse tri druži nekompromisna in avtentična umetniška drža, s katero so nastavljali ogledalo politiki in družbi.
Dmitrij Šostakovič, Arvo Pärt in Sofija Gubajdulina so le nekateri od skladateljev, ki so delovali v socrealističnem primežu sovjetskega režima. Vse tri druži nekompromisna in avtentična umetniška drža, s katero so nastavljali ogledalo politiki in družbi.
Še zadnjič poslušamo izbor glasbe z lanske Mednarodne skladateljske tribune. Spoznavali bomo štiri skladatelje iz generalne kategorije in njihova dela: Melodramo Soyeon Park, Credo Andrisa Dzenitisa, Tales off Balance Øyvinda Mælanda in Titan Mátéja Belle.
Še zadnjič poslušamo izbor glasbe z lanske Mednarodne skladateljske tribune. Spoznavali bomo štiri skladatelje iz generalne kategorije in njihova dela: Melodramo Soyeon Park, Credo Andrisa Dzenitisa, Tales off Balance Øyvinda Mælanda in Titan Mátéja Belle.
Koncerti – kulturno-umetniški program
Prisluhnite pogovoru urednice Bače Šramel Justin z Antonom Nanutom ob predstavitvi ene največjih mojstrovin L. van Beethovna, Devete simfonije v Cankarjevem domu leta 1996. Anton Nanut je bil eden najprepoznavnejših in mednarodno najuspešnejših slovenskih dirigentov z izrazitim in specifičnim muzikalnim nabojem. Dobitnik številnih nagrad pri nas in v tujini je v pogovoru z glasbeno urednico razkril zgodovinsko ozadje nastanka in glasbeno vsebino edinstvene kompozicije, ki s svojo sporočilnostjo nagovarja ljudi po vsem svetu tudi danes.
Prisluhnite pogovoru urednice Bače Šramel Justin z Antonom Nanutom ob predstavitvi ene največjih mojstrovin L. van Beethovna, Devete simfonije v Cankarjevem domu leta 1996. Anton Nanut je bil eden najprepoznavnejših in mednarodno najuspešnejših slovenskih dirigentov z izrazitim in specifičnim muzikalnim nabojem. Dobitnik številnih nagrad pri nas in v tujini je v pogovoru z glasbeno urednico razkril zgodovinsko ozadje nastanka in glasbeno vsebino edinstvene kompozicije, ki s svojo sporočilnostjo nagovarja ljudi po vsem svetu tudi danes.
Letos Godba Cerknica obeležuje 100-letnico svojega delovanja. Pod umetniškim vodstvom dirigenta Mitje Dragoliča že več kot desetletje sodi v sam vrh slovenskega godbeništva. Na državnih tekmovanjih pod okriljem Zveze slovenskih godb v najvišji, koncertni težavnostni stopnji Godba Cerknica redno dosega vidne uspehe in zlate plakete ter že vrsto let pripravlja odmevne koncertne, tudi založniške projekte. Tokrat smo za vas pripravili dva posnetka z albuma Solissimo, ki ga je orkester skupaj s še enim albumom, imenovanim Še veš, izdal v letu 2016.
Letos Godba Cerknica obeležuje 100-letnico svojega delovanja. Pod umetniškim vodstvom dirigenta Mitje Dragoliča že več kot desetletje sodi v sam vrh slovenskega godbeništva. Na državnih tekmovanjih pod okriljem Zveze slovenskih godb v najvišji, koncertni težavnostni stopnji Godba Cerknica redno dosega vidne uspehe in zlate plakete ter že vrsto let pripravlja odmevne koncertne, tudi založniške projekte. Tokrat smo za vas pripravili dva posnetka z albuma Solissimo, ki ga je orkester skupaj s še enim albumom, imenovanim Še veš, izdal v letu 2016.
Sedma umetnost skozi prizmo zvočne podobe.
Sedma umetnost skozi prizmo zvočne podobe.
Izpod peresa slovenskih skladateljev
Tokrat bomo pogledali pod pero skladatelja Slavka Osterca – poleg njegovih skladb bomo poslušali tudi misli, ki jih je Osterc zapisal na svoji bogati publicistični poti, in glasbo skladateljev, ki jih je cenil.
Tokrat bomo pogledali pod pero skladatelja Slavka Osterca – poleg njegovih skladb bomo poslušali tudi misli, ki jih je Osterc zapisal na svoji bogati publicistični poti, in glasbo skladateljev, ki jih je cenil.
Lachenmann je na začetku svoje skladateljske kariere še deloval v tokovih serialne glasbe, vendar pa se je že kmalu začel ozirati po novih rešitvah glasbene sintakse. V vrsti del se je začel gibati v novem, odtujenem zvočnem svetu, kjer je inštrumentalno tehniko uporabljal na radikalno nekonvencionalen način. Lachenmann je svojo glasbo opisal kot musique concrète instrumentale ali v prevodu inštrumentalna konkretna glasba. S tem je poudaril glasbeni jezik, ki nas nagovarja s celovitostjo možnosti zvoka, ki ga zmore ustvariti neko glasbilo. Lachenmann enako pomembnost daje tako postopkom, kako so glasbeni zvoki na inštrumentu ustvarjeni, kot samemu glasbenemu zvočnemu toku skladbe.
Lachenmann je na začetku svoje skladateljske kariere še deloval v tokovih serialne glasbe, vendar pa se je že kmalu začel ozirati po novih rešitvah glasbene sintakse. V vrsti del se je začel gibati v novem, odtujenem zvočnem svetu, kjer je inštrumentalno tehniko uporabljal na radikalno nekonvencionalen način. Lachenmann je svojo glasbo opisal kot musique concrète instrumentale ali v prevodu inštrumentalna konkretna glasba. S tem je poudaril glasbeni jezik, ki nas nagovarja s celovitostjo možnosti zvoka, ki ga zmore ustvariti neko glasbilo. Lachenmann enako pomembnost daje tako postopkom, kako so glasbeni zvoki na inštrumentu ustvarjeni, kot samemu glasbenemu zvočnemu toku skladbe.
Poslušamo izbor prizorov iz edinstvene glasbene drame, free jazz opere, eksperimentalne spevoigre oziroma glasbenega teatra absurda, dela ... über Ursache und Wirkung der Meinungsverschiedenheiten beim Turmbau zu Babel. Gre za delo dveh velikanov evropskega freejazza in sodobne glasbe nasploh Svena Åkeja Johanssona in Alexandra von Schlippenbacha.
Poslušamo izbor prizorov iz edinstvene glasbene drame, free jazz opere, eksperimentalne spevoigre oziroma glasbenega teatra absurda, dela ... über Ursache und Wirkung der Meinungsverschiedenheiten beim Turmbau zu Babel. Gre za delo dveh velikanov evropskega freejazza in sodobne glasbe nasploh Svena Åkeja Johanssona in Alexandra von Schlippenbacha.
Serijo s poslušanjem in komentiranjem glasbe z lanske Mednarodne skladateljske tribune Rostrum in s tem z refleksijo same tribune sklepamo z zadnjimi petimi skladbami in gostjo, muzikologinjo, glasbeno kritičarko Ivano Maričić. Izbor skladb: Sofia Jernberg: ዐይነ-እርግብ (Stvarjenje) (Švica) Othman Louati: Nuits (Noči) (Francija) Larisa Vrhunc: Tako tiho (Slovenija) Julieta Szewach: Todo era Vuelo en Nuestra Tierra (Na naši zemlji je vse bilo letenje) (Argentina) Marta Gentilucci: Auf die Lider (Na vekah) (Nemčija)
Serijo s poslušanjem in komentiranjem glasbe z lanske Mednarodne skladateljske tribune Rostrum in s tem z refleksijo same tribune sklepamo z zadnjimi petimi skladbami in gostjo, muzikologinjo, glasbeno kritičarko Ivano Maričić. Izbor skladb: Sofia Jernberg: ዐይነ-እርግብ (Stvarjenje) (Švica) Othman Louati: Nuits (Noči) (Francija) Larisa Vrhunc: Tako tiho (Slovenija) Julieta Szewach: Todo era Vuelo en Nuestra Tierra (Na naši zemlji je vse bilo letenje) (Argentina) Marta Gentilucci: Auf die Lider (Na vekah) (Nemčija)
Ob zaključku serije Rostrum: Ostro uho bomo v dveh oddajah poslušali še dodaten izbor del z lanske Mednarodne skladateljske tribune. Spoznavali bomo tri skladatelje iz generalne kategorije in njihova dela: ØR Line Tjørnhøj, Meine Seele wartet Diane Čemeryte in Smashing Mirrors Wilberta Bulsinka.
Ob zaključku serije Rostrum: Ostro uho bomo v dveh oddajah poslušali še dodaten izbor del z lanske Mednarodne skladateljske tribune. Spoznavali bomo tri skladatelje iz generalne kategorije in njihova dela: ØR Line Tjørnhøj, Meine Seele wartet Diane Čemeryte in Smashing Mirrors Wilberta Bulsinka.
Tokrat predstavljamo primer izvrstne japonske tovarniške godbe, torej orkestra, organiziranega na enaki osnovi, kot jih je velika večina pri nas. To bo godba Tovarne NEC Tamagawa iz Kawasakija, torej orkester, v katerem igrajo delavci te tovarne velikanke s področja elektrotehnike. In mogoče se bo kateremu od poslušalcev, ki sami igrate v tovrstnih orkestrih pri nas, ob poslušanju izvirne japonske glasbe utrnila primerjava z našimi orkestri, ki pa je nikakor ne mislimo vsiljevati. Zato vas le vabimo k poslušanju Zvočne pesnitve Ocean je zasijal Satošija Yagisawe, Piratovih sanj Hajata Hiroseja in Deux Belles Ailes Tošija Mašime.
Tokrat predstavljamo primer izvrstne japonske tovarniške godbe, torej orkestra, organiziranega na enaki osnovi, kot jih je velika večina pri nas. To bo godba Tovarne NEC Tamagawa iz Kawasakija, torej orkester, v katerem igrajo delavci te tovarne velikanke s področja elektrotehnike. In mogoče se bo kateremu od poslušalcev, ki sami igrate v tovrstnih orkestrih pri nas, ob poslušanju izvirne japonske glasbe utrnila primerjava z našimi orkestri, ki pa je nikakor ne mislimo vsiljevati. Zato vas le vabimo k poslušanju Zvočne pesnitve Ocean je zasijal Satošija Yagisawe, Piratovih sanj Hajata Hiroseja in Deux Belles Ailes Tošija Mašime.
Serija s skupnim naslovom Partizanski dokumenti, nastala leta 1951, je pregled najpomembnejših dogodkov NOB v Sloveniji, ko so jih med vojno posneli slovenski reporterji. Konča se z osvoboditvijo Ljubljane in vzpostavitvijo slovenske narodne vlade. Arhivske posnetke je uredil in pripravil režiser Jože Gale, glasbo pa je napisal skladatelj Filip Bernard, pomembna glasbena osebnost povojne Slovenije. Junija 1945 je že deloval v Ljubljanski operi, nekaj mesecev pozneje pa v Mariboru sodeloval pri ustanovitvi povojne Opere. Napisal je več popularnih glasbenih del. Za udeležbo v narodonoosvobodilni borbi je prejel partizansko spomenico 1941. Poslušali bomo suito iz filma Partizanski dokumenti, ki je nasta 14. septembra 1954, izvajal jo je orkester Slovenske filharmonije, ki ga je podil Kruno Cipci.
Serija s skupnim naslovom Partizanski dokumenti, nastala leta 1951, je pregled najpomembnejših dogodkov NOB v Sloveniji, ko so jih med vojno posneli slovenski reporterji. Konča se z osvoboditvijo Ljubljane in vzpostavitvijo slovenske narodne vlade. Arhivske posnetke je uredil in pripravil režiser Jože Gale, glasbo pa je napisal skladatelj Filip Bernard, pomembna glasbena osebnost povojne Slovenije. Junija 1945 je že deloval v Ljubljanski operi, nekaj mesecev pozneje pa v Mariboru sodeloval pri ustanovitvi povojne Opere. Napisal je več popularnih glasbenih del. Za udeležbo v narodonoosvobodilni borbi je prejel partizansko spomenico 1941. Poslušali bomo suito iz filma Partizanski dokumenti, ki je nasta 14. septembra 1954, izvajal jo je orkester Slovenske filharmonije, ki ga je podil Kruno Cipci.
Izpod peresa slovenskih skladateljev
Poslušamo tri skladateljeva novejša komorna dela, ki so krstno izvedbo doživela lansko leto. Chant trouvé ... Oublié za mezzosopran in kitaro, Sedem lotosovih cvetov za flavto, kljunasto flavto, harfo in čembalo ter Bourgeons za godalni kvartet. V drugem delu oddaje bosta zazvenela še 3. in 4. stavek Svetetovega Koncerta za violino in orkester, ki je krstno izvedbo doživel 17. aprila letos na otvoritvenem koncertu 38. Slovenskih glasbenih dnevov.
Poslušamo tri skladateljeva novejša komorna dela, ki so krstno izvedbo doživela lansko leto. Chant trouvé ... Oublié za mezzosopran in kitaro, Sedem lotosovih cvetov za flavto, kljunasto flavto, harfo in čembalo ter Bourgeons za godalni kvartet. V drugem delu oddaje bosta zazvenela še 3. in 4. stavek Svetetovega Koncerta za violino in orkester, ki je krstno izvedbo doživel 17. aprila letos na otvoritvenem koncertu 38. Slovenskih glasbenih dnevov.
Kaija Saariaho je v letih od 1976 do 1981 študirala pri Paavu Heininenu na Sibeliusovi akademiji v Helsinkih. Svoj študij kompozicije je nadaljevala v Freiburgu pri Brianu Ferneyhoughu in Klausu Huberju, udeleževala pa se je tudi poletnih tečajev v Darmstadtu. Prelomnica v njenem ustvarjalnem življenju je bilo leto 1982, ko je odšla v Pariz, kjer je delovala na inštitutu za raziskavo zvoka IRCAM. V Parizu se je seznanila s spektralnimi kompozicijami Gérarda Griseyja in Tristana Muraila, to pa je bistveno vplivalo na njen skladateljski slog, saj je glasbo vse bolj dojemala kot kombinacijo zvenov. V glasbi Kaije Saariaho se melodične linije vse bolj podrejajo harmoniji, harmonija se podreja zvenu, zven sam pa doseganju psihološkega učinka.
Kaija Saariaho je v letih od 1976 do 1981 študirala pri Paavu Heininenu na Sibeliusovi akademiji v Helsinkih. Svoj študij kompozicije je nadaljevala v Freiburgu pri Brianu Ferneyhoughu in Klausu Huberju, udeleževala pa se je tudi poletnih tečajev v Darmstadtu. Prelomnica v njenem ustvarjalnem življenju je bilo leto 1982, ko je odšla v Pariz, kjer je delovala na inštitutu za raziskavo zvoka IRCAM. V Parizu se je seznanila s spektralnimi kompozicijami Gérarda Griseyja in Tristana Muraila, to pa je bistveno vplivalo na njen skladateljski slog, saj je glasbo vse bolj dojemala kot kombinacijo zvenov. V glasbi Kaije Saariaho se melodične linije vse bolj podrejajo harmoniji, harmonija se podreja zvenu, zven sam pa doseganju psihološkega učinka.
Poslušamo prečkanja estetik in ustvarjalnih pristopov od elektroakustičnih procesiranj do bendovske igre, med terenskim snemanjem in iskanjem groova - dve novi plošči, Opus ameriškega skladatelja, avtorja elektronske glasbe Asherja Tuila in izbor s tretje izdaje Grain avstrijskega tria Innode.
Poslušamo prečkanja estetik in ustvarjalnih pristopov od elektroakustičnih procesiranj do bendovske igre, med terenskim snemanjem in iskanjem groova - dve novi plošči, Opus ameriškega skladatelja, avtorja elektronske glasbe Asherja Tuila in izbor s tretje izdaje Grain avstrijskega tria Innode.
Cikel poslušanja, komentiranja in ocenjevanja glasbe z lanske 69. Mednarodne skladateljske tribune Rostrum bomo nadaljevali v družbi gosta, strokovnega komentatorja Lovrenca Roglja, in izborom petih del iz generalne kategorije. Izbor skladb: Roland Szentpáli: La Follia (Madžarska) Andrzej Kwieciński: [P|PE(s)]64 - jeux pour cinq (Poljska) Lisa Streich: Jubelhemd (Švedska) Albertas Navickas: Out of the Rolling Ocean the Crowd (Litva) Asia Ahmetjanova: Après le chant (Švica)
Cikel poslušanja, komentiranja in ocenjevanja glasbe z lanske 69. Mednarodne skladateljske tribune Rostrum bomo nadaljevali v družbi gosta, strokovnega komentatorja Lovrenca Roglja, in izborom petih del iz generalne kategorije. Izbor skladb: Roland Szentpáli: La Follia (Madžarska) Andrzej Kwieciński: [P|PE(s)]64 - jeux pour cinq (Poljska) Lisa Streich: Jubelhemd (Švedska) Albertas Navickas: Out of the Rolling Ocean the Crowd (Litva) Asia Ahmetjanova: Après le chant (Švica)
končujemo kratek sklop niza MEDENINA IN PATINA, posvečen japonskem kvartetu tub in evfonijev Tubium in izvirnemu japonskemu sporedu za to zasedbo – glasbo, zloženo posebej za njih. Na sporedu Esmeralda za kvartet tub in Evfonijev Satošija Yagisawe, Lusus Akira Tode in Kvartet Masamičija Amana.
končujemo kratek sklop niza MEDENINA IN PATINA, posvečen japonskem kvartetu tub in evfonijev Tubium in izvirnemu japonskemu sporedu za to zasedbo – glasbo, zloženo posebej za njih. Na sporedu Esmeralda za kvartet tub in Evfonijev Satošija Yagisawe, Lusus Akira Tode in Kvartet Masamičija Amana.
V okviru Festivala Ljubljana je v poletnem gledališču Križanke nastopil harmonikar in skladatelj Marko Hatlak z zasedbo FUNtango. O zasedbi skladatelj pravi, da njeno ime namiguje na »strastno in brezkompromisno« umetnost. Večer je bil namenjen glasbi enega od najslavnejših bandeonistov, argentinskega glasbenika Astorja Piazzolle. Zasedbo vrhunskih glasbenikov, ki jo poleg Marka Hatlaka sestavljata jazzovski pianist Marko Črnčec in kontrabasist Luka Gaiser, je tokrat dopolnil izjemen violinist s klasičnih koncertnih odrov Benjamin Ziervogel. Pri izvajanju skladateljevih vokalnih del pa sta se jim na odru pridružila svetovno znana mezzosopranistka in basbaritonist slovenskih korenin, ki sta del življenja preživela v Argentini, Bernarda in Marcos Fink. Vabljeni k ogledu prvega dela koncerta.
V okviru Festivala Ljubljana je v poletnem gledališču Križanke nastopil harmonikar in skladatelj Marko Hatlak z zasedbo FUNtango. O zasedbi skladatelj pravi, da njeno ime namiguje na »strastno in brezkompromisno« umetnost. Večer je bil namenjen glasbi enega od najslavnejših bandeonistov, argentinskega glasbenika Astorja Piazzolle. Zasedbo vrhunskih glasbenikov, ki jo poleg Marka Hatlaka sestavljata jazzovski pianist Marko Črnčec in kontrabasist Luka Gaiser, je tokrat dopolnil izjemen violinist s klasičnih koncertnih odrov Benjamin Ziervogel. Pri izvajanju skladateljevih vokalnih del pa sta se jim na odru pridružila svetovno znana mezzosopranistka in basbaritonist slovenskih korenin, ki sta del življenja preživela v Argentini, Bernarda in Marcos Fink. Vabljeni k ogledu prvega dela koncerta.
Prešernov dan, slovenski kulturni praznik
Uglasbitve Prešernovih poezij so pred leti zelo uspešno predstavili Vlado Kreslin (O, Vrba), Aleksander Mežek (Trnovo, kraj nesrečnega imena) in nekateri drugi pevci. Tokratni televizijski projekt z naslovom Prešeren v preoblekah pa predstavlja priljubljene uglasbitve Prešernove poezije v izvedbi sedanjih pevcev popularne glasbe in v novih priredbah za big band. Ob spremljali Big banda RTV Slovenija bodo svojo glasbeno interpretacijo in doživljanje Prešernove nesmrtne poezije predstavili Raiven, Tokac, Alex Volasko, Nina Strnad in Gregor Strasberger Štras (Mrfy). Projekt je nastal pod okriljem Uredništva glasbenih in baletnih oddaj. Idejno zasnovo in scenarij je prispeval urednik oddaje Daniel Celarec, režiserka je bila Tina Novak, dirigent Big banda RTV Slovenija pa Tadej Tomšič.
Uglasbitve Prešernovih poezij so pred leti zelo uspešno predstavili Vlado Kreslin (O, Vrba), Aleksander Mežek (Trnovo, kraj nesrečnega imena) in nekateri drugi pevci. Tokratni televizijski projekt z naslovom Prešeren v preoblekah pa predstavlja priljubljene uglasbitve Prešernove poezije v izvedbi sedanjih pevcev popularne glasbe in v novih priredbah za big band. Ob spremljali Big banda RTV Slovenija bodo svojo glasbeno interpretacijo in doživljanje Prešernove nesmrtne poezije predstavili Raiven, Tokac, Alex Volasko, Nina Strnad in Gregor Strasberger Štras (Mrfy). Projekt je nastal pod okriljem Uredništva glasbenih in baletnih oddaj. Idejno zasnovo in scenarij je prispeval urednik oddaje Daniel Celarec, režiserka je bila Tina Novak, dirigent Big banda RTV Slovenija pa Tadej Tomšič.
Z iztekanjem leta se zaključuje tudi projekt B-Air, raziskovalno-umetniški projekt Radia Slovenija in skupine mednarodnih partnerjev, ki je preiskoval vrsto tem, med njimi zlasti zaznavo zvoka v najzgodnejših obdobjih človekovega razvoja, potenciale, meje in širjenje mej pri ustvarjanju glasbe in zvočne umetnosti za dojenčke in malčke, a hkrati tudi pomen glasbe in zvočnosti v krogotoku človekovega življenja, zlasti življenja odmaknjenih, prezrtih, ranljivih družbenih skupin. V Arsovih art ateljejih smo že podrobno sledili ustvarjanju štirih novih simfoničnih del za dojenčke in malčke, tokrat pa bomo prečesali produkcijo, nastalo za festival Global Specificity ter dela, naročena s strani partnerskih organizacij projektne mreže. Predstavili bomo duo Merzouga, ki ga sestavljata Eva Poepplein in Janko Hanushevsky. Tomaža Raucha in njegovo delo Uazibam svet in projekt Aernoudta Jacobsa What Dogs Hear / Kaj slišijo psi, pri katerem so sodelovali vokalisti Ina Puntar, Tea Vidmar, Žiga Jenko in Tisa Neža Herlec. Poslušali bomo tudi deli, nastali po naročilu 3. programa Srbskega Radia, Emerging – the Consciousness Milenije Ristić in Baby Blues LP dua ter kompozicijo Simfonija obleganja skladatelja Harisa Sahačića, naročilo Mednarodne univerze Burch iz Sarajeva. *** Oddaja je del mednarodnega projekta B-AIR: Zvočna umetnost za dojenčke, malčke in ranljive skupine, ki ga vodi Radio Slovenija in ga sofinancirata program Evropske unije Ustvarjalna Evropa in ministrstvo za kulturo RS. Več o projektu na spletni strani rtvslo.si/b-air in na b-air.infinity.radio.
Z iztekanjem leta se zaključuje tudi projekt B-Air, raziskovalno-umetniški projekt Radia Slovenija in skupine mednarodnih partnerjev, ki je preiskoval vrsto tem, med njimi zlasti zaznavo zvoka v najzgodnejših obdobjih človekovega razvoja, potenciale, meje in širjenje mej pri ustvarjanju glasbe in zvočne umetnosti za dojenčke in malčke, a hkrati tudi pomen glasbe in zvočnosti v krogotoku človekovega življenja, zlasti življenja odmaknjenih, prezrtih, ranljivih družbenih skupin. V Arsovih art ateljejih smo že podrobno sledili ustvarjanju štirih novih simfoničnih del za dojenčke in malčke, tokrat pa bomo prečesali produkcijo, nastalo za festival Global Specificity ter dela, naročena s strani partnerskih organizacij projektne mreže. Predstavili bomo duo Merzouga, ki ga sestavljata Eva Poepplein in Janko Hanushevsky. Tomaža Raucha in njegovo delo Uazibam svet in projekt Aernoudta Jacobsa What Dogs Hear / Kaj slišijo psi, pri katerem so sodelovali vokalisti Ina Puntar, Tea Vidmar, Žiga Jenko in Tisa Neža Herlec. Poslušali bomo tudi deli, nastali po naročilu 3. programa Srbskega Radia, Emerging – the Consciousness Milenije Ristić in Baby Blues LP dua ter kompozicijo Simfonija obleganja skladatelja Harisa Sahačića, naročilo Mednarodne univerze Burch iz Sarajeva. *** Oddaja je del mednarodnega projekta B-AIR: Zvočna umetnost za dojenčke, malčke in ranljive skupine, ki ga vodi Radio Slovenija in ga sofinancirata program Evropske unije Ustvarjalna Evropa in ministrstvo za kulturo RS. Več o projektu na spletni strani rtvslo.si/b-air in na b-air.infinity.radio.
Vlado Kreslin praznuje 70. rojstni dan. V zadnji epizodi podkasta Vlado razmišlja o minljivosti, prihodnosti mladih glasbenikov in svetu, v katerem živi njegova glasba. Po mesecih druženja, snemanja in koncertov, so se Maruša, Andrej in Vlado tokrat srečali na radiu, v studiu 12.
Vlado Kreslin praznuje 70. rojstni dan. V zadnji epizodi podkasta Vlado razmišlja o minljivosti, prihodnosti mladih glasbenikov in svetu, v katerem živi njegova glasba. Po mesecih druženja, snemanja in koncertov, so se Maruša, Andrej in Vlado tokrat srečali na radiu, v studiu 12.
Kakšen šef je Vlado? In kdo so glasbeni sopotniki na njegovi večdesetletni karierni poti? Zakaj je izziv sodelovati z mlajšimi, manj izkušenimi? Maruša in Andrej na poti na koncert spoznavata dinamiko Malih bogov, končata na naključni poroki in klepetata z danes uveljavljenimi slovenskimi glasbeniki, ki hranijo prigode s snemanj in sodelovanj.
Kakšen šef je Vlado? In kdo so glasbeni sopotniki na njegovi večdesetletni karierni poti? Zakaj je izziv sodelovati z mlajšimi, manj izkušenimi? Maruša in Andrej na poti na koncert spoznavata dinamiko Malih bogov, končata na naključni poroki in klepetata z danes uveljavljenimi slovenskimi glasbeniki, ki hranijo prigode s snemanj in sodelovanj.
Ana Mezgec / Ana Mezgec / Ana Mezgec, Leon Firšt: Tolaž'bla Ana Mezgec – vokal, violina Leon Firšt – klavir Margarita Ulokina – violina Sandi Baitokova – violina Aleksander Rogina – violina Jaka Krušič – bas Gašper Peršl – bobni Posnetek drugega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Gledališče Park Murska Sobota, nedelja, 14. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
Ana Mezgec / Ana Mezgec / Ana Mezgec, Leon Firšt: Tolaž'bla Ana Mezgec – vokal, violina Leon Firšt – klavir Margarita Ulokina – violina Sandi Baitokova – violina Aleksander Rogina – violina Jaka Krušič – bas Gašper Peršl – bobni Posnetek drugega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Gledališče Park Murska Sobota, nedelja, 14. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
Jean Markič / Rok Vilčnik / Jean Markič: Izpodriv Anja Strajnar – vokal Jean Markič – klavir, spremljevalni vokal Aleš Strajnar – kitara, spremljevalni vokal Marko Smiljanič – kitara, spremljevalni vokal Jaka Krušič – kontrabas Gregor Hrovat – bobni, spremljevalni vokal Posnetek drugega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Gledališče Park Murska Sobota, nedelja, 14. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
Jean Markič / Rok Vilčnik / Jean Markič: Izpodriv Anja Strajnar – vokal Jean Markič – klavir, spremljevalni vokal Aleš Strajnar – kitara, spremljevalni vokal Marko Smiljanič – kitara, spremljevalni vokal Jaka Krušič – kontrabas Gregor Hrovat – bobni, spremljevalni vokal Posnetek drugega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Gledališče Park Murska Sobota, nedelja, 14. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
Barbara Kobal / Barbara Kobal / Barbara Kobal: Na vrtu mojem Kaya Tokuhisa – vokal Rok Lopatič – klavir Žiga Vehovec – harmonika Posnetek prvega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Kulturni dom Krško, sobota, 6. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
Barbara Kobal / Barbara Kobal / Barbara Kobal: Na vrtu mojem Kaya Tokuhisa – vokal Rok Lopatič – klavir Žiga Vehovec – harmonika Posnetek prvega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Kulturni dom Krško, sobota, 6. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
Matevž Goršič / Mihael Lajlar / Matevž Goršič: Barve ulic Mihael Lajlar – vokal Matevž Goršič – klavir Aleksander Kuzmanovski – violončelo Andraž Frece – harmonika Jaka Krušič – kontrabas Martin Rošer – bobni Posnetek drugega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Gledališče Park Murska Sobota, nedelja, 14. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
Matevž Goršič / Mihael Lajlar / Matevž Goršič: Barve ulic Mihael Lajlar – vokal Matevž Goršič – klavir Aleksander Kuzmanovski – violončelo Andraž Frece – harmonika Jaka Krušič – kontrabas Martin Rošer – bobni Posnetek drugega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Gledališče Park Murska Sobota, nedelja, 14. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
Ana Maria Mitić: V našem belem hodniku Ana Maria Mitić – vokal, klavir Klemen Kotar – bas Žiga Vehovec – harmonika Posnetek prvega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Kulturni dom Krško, sobota, 6. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
Ana Maria Mitić: V našem belem hodniku Ana Maria Mitić – vokal, klavir Klemen Kotar – bas Žiga Vehovec – harmonika Posnetek prvega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Kulturni dom Krško, sobota, 6. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
Irena Gantar, Marko Jelovšek / Lothar Orel / Irena Gantar, Marko Jelovšek: Blues za čistilko UKC Irena Gantar – vokal Marko Jelovšek – kontrabas Mihael Gantar – tolkala Posnetek prvega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Kulturni dom Krško, sobota, 6. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
Irena Gantar, Marko Jelovšek / Lothar Orel / Irena Gantar, Marko Jelovšek: Blues za čistilko UKC Irena Gantar – vokal Marko Jelovšek – kontrabas Mihael Gantar – tolkala Posnetek prvega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Kulturni dom Krško, sobota, 6. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
Nino de Gleria / Aleš Šteger / Nino de Gleria: V času zaustavim svet Ana Vipotnik – vokal Jelena Ždrale – violina, spremljevalni vokal Luka Ropret – kitara Nino de Gleria – kontrabas Posnetek prvega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Kulturni dom Krško, sobota, 6. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
Nino de Gleria / Aleš Šteger / Nino de Gleria: V času zaustavim svet Ana Vipotnik – vokal Jelena Ždrale – violina, spremljevalni vokal Luka Ropret – kitara Nino de Gleria – kontrabas Posnetek prvega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Kulturni dom Krško, sobota, 6. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
Urška Supej, Žan Hauptman / Urška Supej / Urška Supej, Žan Hauptman: Preštevati narcise Anja Hrastovšek – vokal Jasna Žitnik – spremljevalni vokal Urška Supej - kitara Matija Marion – saksofon Jaka Krušič – kontrabas Gregor Hrovat – bobni Posnetek drugega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Gledališče Park Murska Sobota, nedelja, 14. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
Urška Supej, Žan Hauptman / Urška Supej / Urška Supej, Žan Hauptman: Preštevati narcise Anja Hrastovšek – vokal Jasna Žitnik – spremljevalni vokal Urška Supej - kitara Matija Marion – saksofon Jaka Krušič – kontrabas Gregor Hrovat – bobni Posnetek drugega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Gledališče Park Murska Sobota, nedelja, 14. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
Klemen Smolej / Klemen Smolej / Klemen Smolej: Mi fejkamo Miha Rebernik – vokal Klemen Smolej – kitara Ilj Pušnik – kontrabas Posnetek prvega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Kulturni dom Krško, sobota, 6. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
Klemen Smolej / Klemen Smolej / Klemen Smolej: Mi fejkamo Miha Rebernik – vokal Klemen Smolej – kitara Ilj Pušnik – kontrabas Posnetek prvega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Kulturni dom Krško, sobota, 6. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
Boštjan Baša / Feri Lainšček / Prašnati: Po žalosti hodim Boštjan Rous – vokal Andi Sobočan – cimbale Boštjan Baša – harmonika Luka Ščavničar – kontrabas Tomi Došen – tolkala Posnetek drugega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Gledališče Park Murska Sobota, nedelja, 14. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
Boštjan Baša / Feri Lainšček / Prašnati: Po žalosti hodim Boštjan Rous – vokal Andi Sobočan – cimbale Boštjan Baša – harmonika Luka Ščavničar – kontrabas Tomi Došen – tolkala Posnetek drugega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Gledališče Park Murska Sobota, nedelja, 14. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
Dejan Dimec / Dejan Dimec / Dimme in Pedenjpedi: Valček o deželi brezrožja Dejan Dimec – vokal, kitara Zala Rek – violina Grega Šteharnik – saksofon Žan Plohl – pozavna Oskar Kolar – bas Bruno Domiter – bobni Posnetek prvega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Kulturni dom Krško, sobota, 6. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
Dejan Dimec / Dejan Dimec / Dimme in Pedenjpedi: Valček o deželi brezrožja Dejan Dimec – vokal, kitara Zala Rek – violina Grega Šteharnik – saksofon Žan Plohl – pozavna Oskar Kolar – bas Bruno Domiter – bobni Posnetek prvega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Kulturni dom Krško, sobota, 6. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
Udobno se namestite in si privoščite sedem skladb in zgodbe, ki so spisale te skladbe. Tretja epizoda podkasta Vlado opisuje skladbe, ki jih je Vlado Kreslin izbral iz več kot pet desetletij debele pesmarice. Vmes pa še zgodba o tem, kako je šel "po svoje". Ker je res dobra.
Udobno se namestite in si privoščite sedem skladb in zgodbe, ki so spisale te skladbe. Tretja epizoda podkasta Vlado opisuje skladbe, ki jih je Vlado Kreslin izbral iz več kot pet desetletij debele pesmarice. Vmes pa še zgodba o tem, kako je šel "po svoje". Ker je res dobra.
»Vlado je Vlado in Vlado Kreslin je Vlado Kreslin!«
»Vlado je Vlado in Vlado Kreslin je Vlado Kreslin!«
Beltinci in Bistrica. Kraja v Prekmurju, ki sta zaznamovala prvo epizodo podkasta Vlado ter življenje in delo Vlada Kreslina. Kje so nastale nekatere Vladove najbolj prepoznavne skladbe in kdo so ljudje, ki se jih Vlado razveseli?
Beltinci in Bistrica. Kraja v Prekmurju, ki sta zaznamovala prvo epizodo podkasta Vlado ter življenje in delo Vlada Kreslina. Kje so nastale nekatere Vladove najbolj prepoznavne skladbe in kdo so ljudje, ki se jih Vlado razveseli?
Koncerti – kulturno-umetniški program
Predstavniki glasbenih akademij iz Ljubljane in Prage in njihovi pokrovitelji bodo predstavili glasbeni projekt Mladi talenti, ki odpira dolgoročno povezovanje študentov in mentorjev iz obeh ustanov. Študenti oddelkov za staro glasbo z obeh akademij so pripravili prvi skupni koncert v Ljubljani. Ta ima dobrodelni namen in omogoča izmenjavo znanja, izkušenj, primerov dobre prakse in spoznavanje novih okolij, zgodovine ter glasbe obeh držav.
Predstavniki glasbenih akademij iz Ljubljane in Prage in njihovi pokrovitelji bodo predstavili glasbeni projekt Mladi talenti, ki odpira dolgoročno povezovanje študentov in mentorjev iz obeh ustanov. Študenti oddelkov za staro glasbo z obeh akademij so pripravili prvi skupni koncert v Ljubljani. Ta ima dobrodelni namen in omogoča izmenjavo znanja, izkušenj, primerov dobre prakse in spoznavanje novih okolij, zgodovine ter glasbe obeh držav.
Klemen Kotar / Marko Bratuš, Smaal Tokk / Klemen Kotar: Dihej Smaal Tokk – vokal Maša Cilenšek – vokal, flavta Peter Jan – kitara, ukulele Klemen Kotar – bas, ukulele Tomaž Pačnik – klavir Janez Zrnec – bobni Posnetek prvega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Kulturni dom Krško, sobota, 6. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
Klemen Kotar / Marko Bratuš, Smaal Tokk / Klemen Kotar: Dihej Smaal Tokk – vokal Maša Cilenšek – vokal, flavta Peter Jan – kitara, ukulele Klemen Kotar – bas, ukulele Tomaž Pačnik – klavir Janez Zrnec – bobni Posnetek prvega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Kulturni dom Krško, sobota, 6. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
75 ogledov 16. okt. 2023 Andrejka Možina: Sredozemlje Andrejka Možina – vokal, violončelo Carla Scandura – violončelo Irene Ferro-Casagrande – violončelo Posnetek drugega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Gledališče Park Murska Sobota, nedelja, 14. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
75 ogledov 16. okt. 2023 Andrejka Možina: Sredozemlje Andrejka Možina – vokal, violončelo Carla Scandura – violončelo Irene Ferro-Casagrande – violončelo Posnetek drugega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Gledališče Park Murska Sobota, nedelja, 14. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
Andrej Tomšič: Bistro Andrej Tomšič: vokal, kitara Posnetek drugega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Gledališče Park Murska Sobota, nedelja, 14. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
Andrej Tomšič: Bistro Andrej Tomšič: vokal, kitara Posnetek drugega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Gledališče Park Murska Sobota, nedelja, 14. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
Tomaž Hostnik / Tomaž Hostnik / Tomaž Hostnik, Matija Krečič: Dekle iz zlatih sanj Tomaž Hostnik – vokal, klavir Matija Krečič – violina, triangel Posnetek prvega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Kulturni dom Krško, sobota, 6. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
Tomaž Hostnik / Tomaž Hostnik / Tomaž Hostnik, Matija Krečič: Dekle iz zlatih sanj Tomaž Hostnik – vokal, klavir Matija Krečič – violina, triangel Posnetek prvega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Kulturni dom Krško, sobota, 6. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
Jure Ivanušič / Jure Ivanušič / Jure Ivanušič, Nordunk: Južni veter Jure Ivanušič – vokal Nordunk: Simon Šimat – kitara Tomaž Marčič – harmonika Gregor Antauer – klaviature Bojan Logar – saksofon Andrej Antauer – bas Martin Rošer – bobni Posnetek drugega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Gledališče Park Murska Sobota, nedelja, 14. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija
Jure Ivanušič / Jure Ivanušič / Jure Ivanušič, Nordunk: Južni veter Jure Ivanušič – vokal Nordunk: Simon Šimat – kitara Tomaž Marčič – harmonika Gregor Antauer – klaviature Bojan Logar – saksofon Andrej Antauer – bas Martin Rošer – bobni Posnetek drugega predzibora Festivala slovenskega šansona 2023 Gledališče Park Murska Sobota, nedelja, 14. maj 2023 Prvi program Radia Slovenija Tonski mojster: Mitja Krže Producent: Tone Jurca Asistenta: Miha Oblak, Damir Ibrahimkadić Kamera: Matjaž Šercelj, Gal Nagode Urednika Festivala slovenskega šansona: Teja Klobčar, Andrej Prezelj Urednica glasbenega in razvedrilnega programa: Simona Moličnik ©RTV Slovenija