Glasba 20. stoletja

Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

RTV 365 Programi Oddaje Podkasti Moj 365 Menu
Domov
Raziskujte
Programi
Dokumentarci
Filmi in serije
Oddaje
Podkasti
Filmoteka
Zgodovina
Shranjeno
Naročnine
Več
Domov Raziskujte Programi Dokumentarci Filmi in serije Oddaje Podkasti
Plačljivo
Filmoteka
Moj 365
Zgodovina
Naročnine
Shranjeno

Glasba 20. stoletja

Bogastvo glasbenih tokov, ki so oblikovali glasbeno podobo preteklega stoletja.

Avtor: Marko Šetinc

Zadnje

Glasba 20. stoletja

Glasba 20. stoletja: Walter Piston: Simfonija št. 3

19. 12. 2024

Za delo je značilna močna čustvenost in širok razpon razpoloženj in občutij.

38 min

Za delo je značilna močna čustvenost in širok razpon razpoloženj in občutij.

Glasba 20. stoletja

G20 - Rahmaninov Sonata op. 19

12. 12. 2024

Rahmaninov je delo posvetil violončelistu Anatoliju Brandukovu, ki ga je premierno izvedel s skladateljem v Moskvi 2. decembra 1901.

36 min

Rahmaninov je delo posvetil violončelistu Anatoliju Brandukovu, ki ga je premierno izvedel s skladateljem v Moskvi 2. decembra 1901.

Glasba 20. stoletja

Hans Werner Henze: Violinski koncert št. 2

27. 10. 2022

Henze je leta 1971 ustvaril drugi violinski koncert. V prvem je raziskoval združitev neoklasicizma in prvih stikov z dvanajsttonsko kompozicijsko tehniko, v drugem pa je segel veliko dlje pri ponovnem izpraševanju o zvrsti solističnega koncerta. Henze se je v tem koncertu odmaknil od modernistične rigoroznosti in v duhu postmodernizma postavljal staro ob novo, tako da v nekem trenutku zaslišimo tudi skladbo angleškega renesančnega lutnjista Johna Dowlanda z naslovom Flow my tears. Poleg solistične violine se v koncertu pojavlja tudi vokal, ki recitira pesem Hansa Magnusa Enzensbergerja Hommage à Gödel, orkester pa dopolnjujejo zvoki elektronike.

41 min

Henze je leta 1971 ustvaril drugi violinski koncert. V prvem je raziskoval združitev neoklasicizma in prvih stikov z dvanajsttonsko kompozicijsko tehniko, v drugem pa je segel veliko dlje pri ponovnem izpraševanju o zvrsti solističnega koncerta. Henze se je v tem koncertu odmaknil od modernistične rigoroznosti in v duhu postmodernizma postavljal staro ob novo, tako da v nekem trenutku zaslišimo tudi skladbo angleškega renesančnega lutnjista Johna Dowlanda z naslovom Flow my tears. Poleg solistične violine se v koncertu pojavlja tudi vokal, ki recitira pesem Hansa Magnusa Enzensbergerja Hommage à Gödel, orkester pa dopolnjujejo zvoki elektronike.


Čakalna vrsta

RTV 365
Mobilna aplikacija
Prenesite iz Trgovine