Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Na nocojšnjem posnetku koncerta bo nemška violinistka Isabelle Faust solistka v Dvořákovem Violinskem koncertu, ki je poln čudovitih melodij in plesnih ritmov. Danski nacionalni simfonični orkester in dirigentka Susanna Mälkki bosta izvedla tudi Sibeliusovo 6. in 7. simfonijo, ki zajemata vse od svežega in svetlega do temnega in obupanega.
Na nocojšnjem posnetku koncerta bo nemška violinistka Isabelle Faust solistka v Dvořákovem Violinskem koncertu, ki je poln čudovitih melodij in plesnih ritmov. Danski nacionalni simfonični orkester in dirigentka Susanna Mälkki bosta izvedla tudi Sibeliusovo 6. in 7. simfonijo, ki zajemata vse od svežega in svetlega do temnega in obupanega.
Zadnja kratka informativna oddaja Radia Slovenija
Zadnja kratka informativna oddaja Radia Slovenija
V izolski galeriji Insula so na ogled umetniška dela 17 avtorjev, ki so ustvarjali v Grožnjanu. V minulih desetletjih je postala ta istrska vasica prava umetniška oaza, ki so jo leta 1965 oklicali za 'mesto umetnikov'. V oddaji poročamo še, da je drama V iskanju izgubljenega jezika Gorana Vojnovića postala radijska igra, povabimo vas tudi na filmski večer Nove Perspektive.
V izolski galeriji Insula so na ogled umetniška dela 17 avtorjev, ki so ustvarjali v Grožnjanu. V minulih desetletjih je postala ta istrska vasica prava umetniška oaza, ki so jo leta 1965 oklicali za 'mesto umetnikov'. V oddaji poročamo še, da je drama V iskanju izgubljenega jezika Gorana Vojnovića postala radijska igra, povabimo vas tudi na filmski večer Nove Perspektive.
Zadnja kratka informativna oddaja Radia Slovenija
Zadnja kratka informativna oddaja Radia Slovenija
Za tokratni zborovski mozaik smo izbrali glasbo Vilka Ukmarja, Sama Vremšaka in Uroša Kreka. Z nami sta Komorni zbor RTV Slovenija in Slovenski komorni zbor ter dirigenti Martina Batič, Matjaž Šček in Marko Vatovec.
Za tokratni zborovski mozaik smo izbrali glasbo Vilka Ukmarja, Sama Vremšaka in Uroša Kreka. Z nami sta Komorni zbor RTV Slovenija in Slovenski komorni zbor ter dirigenti Martina Batič, Matjaž Šček in Marko Vatovec.
Na Arsu v smo v sodelovanju z ZKP RTV Slovenija in Mladinsko knjigo posneli zvočnico kratkega simbolističnega romana Na klancu Ivana Cankarja, ki je tudi letošnje maturitetno branje. Avtor ga je označil za svoj prvi večji uspeh pri širši publiki in za eno svojih najizrazitejših del. Roman, ki v marsičem povzema zgodbo Cankarjeve matere in njene družine, je pisatelj umetniško preoblikoval v simbolni tek za vozom vseh ljudi, zaznamovanih s trpljenjem na klancu siromakov in njihovim hrepenenjem po sreči. „Francka, poniževana in zasmehovana, sprijaznjena, a kljub temu močna in žilava, na svojem hrbtu ne nosi le treh, ampak vse štiri vogale uborne bajte na klancu siromakov in še kakšnega za povrh. Življenje ji uhaja, na vso moč teče za njim, »a voz je šel dalje in izginil v gozdu«. Ob Francki pa v kratkem romanu zaživijo tudi drugi iz njene družine, mož in otroci, ujeti v svoje socialno okolje. »Vsi drug za drugim so odhajali, vsak si je odrezal košček njenega srca; in vračali so se bolni in ubogi, legli so in so umrli,«" je o delu zapisal literarni urednik Vlado Motnikar. Roman Na klancu interpretira dramski igralec Matej Puc, za režijo je poskrbel Klemen Markovčič, fonetičarka je bila Suzana Köstner, glasbena oblikovalka Darja Hlavka Godina, tonska mojstra pa sta bila Urban Gruden in Sonja Strenar. Ivan Cankar Ivan Cankar (1876–1918), pesnik, pisatelj, dramatik in esejist, pronicljiv opazovalec in jedek pričevalec slovenske družbe, je v svojih delih pogosto izpostavljal etično načelo. Pripovedoval je o malem človeku v njegovem izrazito podrejenem odnosu do vsakršnih mogočnikov in prikazoval njegovo pehanje za preživetje, a tudi vztrajanje pri lastnih načelih. Roman Na klancu, v katerem lahko najdemo veliko motivov iz Cankarjeve osnovne družine, sodi med njegova zgodnejša dela, izšel je leta 1903.
Na Arsu v smo v sodelovanju z ZKP RTV Slovenija in Mladinsko knjigo posneli zvočnico kratkega simbolističnega romana Na klancu Ivana Cankarja, ki je tudi letošnje maturitetno branje. Avtor ga je označil za svoj prvi večji uspeh pri širši publiki in za eno svojih najizrazitejših del. Roman, ki v marsičem povzema zgodbo Cankarjeve matere in njene družine, je pisatelj umetniško preoblikoval v simbolni tek za vozom vseh ljudi, zaznamovanih s trpljenjem na klancu siromakov in njihovim hrepenenjem po sreči. „Francka, poniževana in zasmehovana, sprijaznjena, a kljub temu močna in žilava, na svojem hrbtu ne nosi le treh, ampak vse štiri vogale uborne bajte na klancu siromakov in še kakšnega za povrh. Življenje ji uhaja, na vso moč teče za njim, »a voz je šel dalje in izginil v gozdu«. Ob Francki pa v kratkem romanu zaživijo tudi drugi iz njene družine, mož in otroci, ujeti v svoje socialno okolje. »Vsi drug za drugim so odhajali, vsak si je odrezal košček njenega srca; in vračali so se bolni in ubogi, legli so in so umrli,«" je o delu zapisal literarni urednik Vlado Motnikar. Roman Na klancu interpretira dramski igralec Matej Puc, za režijo je poskrbel Klemen Markovčič, fonetičarka je bila Suzana Köstner, glasbena oblikovalka Darja Hlavka Godina, tonska mojstra pa sta bila Urban Gruden in Sonja Strenar. Ivan Cankar Ivan Cankar (1876–1918), pesnik, pisatelj, dramatik in esejist, pronicljiv opazovalec in jedek pričevalec slovenske družbe, je v svojih delih pogosto izpostavljal etično načelo. Pripovedoval je o malem človeku v njegovem izrazito podrejenem odnosu do vsakršnih mogočnikov in prikazoval njegovo pehanje za preživetje, a tudi vztrajanje pri lastnih načelih. Roman Na klancu, v katerem lahko najdemo veliko motivov iz Cankarjeve osnovne družine, sodi med njegova zgodnejša dela, izšel je leta 1903.
Glasba, gledališče ... in ves ta jazz
V tokratni oddaji se bomo zazrli v preteklost in se spomnili odraščanja neke generacije. Podali se bomo nazaj v otroštvo, k dobrim starim risankam. Zato zdaj vsem nostalgikom namenjamo nekaj odlomkov iz najbolj priljubljenih risank.
V tokratni oddaji se bomo zazrli v preteklost in se spomnili odraščanja neke generacije. Podali se bomo nazaj v otroštvo, k dobrim starim risankam. Zato zdaj vsem nostalgikom namenjamo nekaj odlomkov iz najbolj priljubljenih risank.
Stric mraz preriše otroške risbe cvetlic na okensko šipo ... Pripoveduje: Judita Hahn. Napisala: Marija Vogelnik. Posneto v studiih Radia Slovenija 1974.
Stric mraz preriše otroške risbe cvetlic na okensko šipo ... Pripoveduje: Judita Hahn. Napisala: Marija Vogelnik. Posneto v studiih Radia Slovenija 1974.
Tartinijevo gledališče v Piranu je 9. oktobra objela vrhunska glasba. Na prireditvi Dušanova noč je nastopil eden največjih kitarskih virtuozov in ustanovitelj legendarne makedonske zasedbe Leb i sol, Vlatko Stefanovski. Naša snemalna ekipa je koncert zabeležila na nosilce zvoka, vabljeni k poslušanju.
Tartinijevo gledališče v Piranu je 9. oktobra objela vrhunska glasba. Na prireditvi Dušanova noč je nastopil eden največjih kitarskih virtuozov in ustanovitelj legendarne makedonske zasedbe Leb i sol, Vlatko Stefanovski. Naša snemalna ekipa je koncert zabeležila na nosilce zvoka, vabljeni k poslušanju.
Audre Lorde (1934 – 1992), temnopolta ameriška lezbična pesnica in aktivistka je objavila deset pesniških zbirk, zadnja je izšla postumno. Med letoma 1991 in 1992 je bila imenovana za poeto laureato zvezne države New York. Kot pesnica je znana po tehnični dovršenosti svoje poezije, v kateri je pogosto odpirala vprašanja strukturne diskriminacije, vselej skozi prizmo ljubezni. Bila je tudi soustanoviteljica feministično naravnanega založniškega združenja Kuhinjska miza: založba nebelopoltih žensk.
Audre Lorde (1934 – 1992), temnopolta ameriška lezbična pesnica in aktivistka je objavila deset pesniških zbirk, zadnja je izšla postumno. Med letoma 1991 in 1992 je bila imenovana za poeto laureato zvezne države New York. Kot pesnica je znana po tehnični dovršenosti svoje poezije, v kateri je pogosto odpirala vprašanja strukturne diskriminacije, vselej skozi prizmo ljubezni. Bila je tudi soustanoviteljica feministično naravnanega založniškega združenja Kuhinjska miza: založba nebelopoltih žensk.
Zgodba o dveh bratih, ki sta se v mladosti razšla in živita vsak na svoji strani slovensko-italijanske meje. Prvi je zagrizen fašist, drugi je bil v partizanih in je postal funkcionar v jugoslovanski administraciji. Igra se začne, ko prvega zadene kap in spregovori v jeziku otroštva, ki ga njegov sin ne razume. Pomaga lahko le negovalka, ki omogoči srečanje z bratom. To za oba – in njune najbližje – pomeni vznemirljivo soočenje s preteklostjo in s samima seboj. V prvem delu spremljamo ekspozicijo zgodbe življenj obeh bratov, ki se izteče v vrhuncu paranoje pred njunim srečanjem. Režiserka: Ana Krauthaker Prirejevalka in dramaturginja: Ana Kržišnik Blažica Tonska mojstra: Sonja Strenar in Matjaž Miklič Avtor izvirne glasbe: Mitja Vrhovnik Smrekar Giuseppe Materazzi/Marjan Ramovš – Radoš Bolčina Stane Ramovš – Aleš Valič Anna Vieri/Ivana Župančič – Urška Taufer Metka Ramovš – Vesna Pernarčič Mateja Ramovš – Lara Fortuna Franc Žnidaršič, rojen Vatovec – Gorazd Jakomini Uredništvo igranega programa. Posneto v vili Zlatica in v studiih Radia Slovenija junija 2025. Igra je nastala v koprodukciji, za katero so poskrbeli Mittelfest, SNG Nova Gorica, RAI Radio 3, Deželni sedež RAI za Furlanijo - Julijsko krajino – slovenski in italijanski program – in 3. program Radia Slovenija, program Ars.
Zgodba o dveh bratih, ki sta se v mladosti razšla in živita vsak na svoji strani slovensko-italijanske meje. Prvi je zagrizen fašist, drugi je bil v partizanih in je postal funkcionar v jugoslovanski administraciji. Igra se začne, ko prvega zadene kap in spregovori v jeziku otroštva, ki ga njegov sin ne razume. Pomaga lahko le negovalka, ki omogoči srečanje z bratom. To za oba – in njune najbližje – pomeni vznemirljivo soočenje s preteklostjo in s samima seboj. V prvem delu spremljamo ekspozicijo zgodbe življenj obeh bratov, ki se izteče v vrhuncu paranoje pred njunim srečanjem. Režiserka: Ana Krauthaker Prirejevalka in dramaturginja: Ana Kržišnik Blažica Tonska mojstra: Sonja Strenar in Matjaž Miklič Avtor izvirne glasbe: Mitja Vrhovnik Smrekar Giuseppe Materazzi/Marjan Ramovš – Radoš Bolčina Stane Ramovš – Aleš Valič Anna Vieri/Ivana Župančič – Urška Taufer Metka Ramovš – Vesna Pernarčič Mateja Ramovš – Lara Fortuna Franc Žnidaršič, rojen Vatovec – Gorazd Jakomini Uredništvo igranega programa. Posneto v vili Zlatica in v studiih Radia Slovenija junija 2025. Igra je nastala v koprodukciji, za katero so poskrbeli Mittelfest, SNG Nova Gorica, RAI Radio 3, Deželni sedež RAI za Furlanijo - Julijsko krajino – slovenski in italijanski program – in 3. program Radia Slovenija, program Ars.
Sredi Sredozemskega morja posadka reševalne ladje Ocean Viking rešuje ljudi, ki bežijo iz Libije. Prenatrpani čolni, ki niso primerni za plovbo, po več dni plujejo s tokom. Ko preživele rešijo in sprejmejo na krov, jim nudijo prvo pomoč, nato jih skušajo pospremiti do varnega pristanišča. Na tej ladji se še posebej trudijo pomagati ženskam in otrokom. Da bi oskrbeli ljudi v stiski v skladu z njihovimi pravicami in pomorskim pravom, v osrednjem Sredozemlju vsak dan potekajo prepiri med oblastmi in humanitarnimi delavci. MOTHERSHIP / EN PLEINE MER / Francija, Belgija / 2023 / Režija: Muriel Cravatte
Sredi Sredozemskega morja posadka reševalne ladje Ocean Viking rešuje ljudi, ki bežijo iz Libije. Prenatrpani čolni, ki niso primerni za plovbo, po več dni plujejo s tokom. Ko preživele rešijo in sprejmejo na krov, jim nudijo prvo pomoč, nato jih skušajo pospremiti do varnega pristanišča. Na tej ladji se še posebej trudijo pomagati ženskam in otrokom. Da bi oskrbeli ljudi v stiski v skladu z njihovimi pravicami in pomorskim pravom, v osrednjem Sredozemlju vsak dan potekajo prepiri med oblastmi in humanitarnimi delavci. MOTHERSHIP / EN PLEINE MER / Francija, Belgija / 2023 / Režija: Muriel Cravatte
V oddaji bomo slišali skladbe: Buddy DeFranco/Ati Soss: Koncert za klarinet (solist klarinetist Ati Soss) Jože Privšek: Concertino Bojan Adamič: V soboto zvečer Robert Hauber: Nekaj po polnoči (solista sta saksofonist Tone Janša in trobentač Petar Ugrin)
V oddaji bomo slišali skladbe: Buddy DeFranco/Ati Soss: Koncert za klarinet (solist klarinetist Ati Soss) Jože Privšek: Concertino Bojan Adamič: V soboto zvečer Robert Hauber: Nekaj po polnoči (solista sta saksofonist Tone Janša in trobentač Petar Ugrin)
Ameriškega romanopisca in avtorja številnih kratkih zgodb Johna Cheeverja so pogosto imenovali "Čehov iz predmestja". V svojih delih je prikazoval duhovno in čustveno praznino ljudi v 20. stoletju, še posebno pripadnikov srednjega razreda, ki so v Ameriki živeli na obrobjih mest. Po navadi je to počel z veliko ironije, s katero je nekoliko omilil svoj mračni pogled na svet. Podobno razpoloženje prevladuje v zgodbi Srečanje z očetom, morda je v njej celo nekoliko bolj poudarjena humorna plat. Prevajalec je Matej Juh, režiser Klemen Markovčič, interpret Jožef Ropoša, glasbena opremljevalka Cvetka Bevc, mojster zvoka Mirko Marinšek. Produkcija leta 2011.
Ameriškega romanopisca in avtorja številnih kratkih zgodb Johna Cheeverja so pogosto imenovali "Čehov iz predmestja". V svojih delih je prikazoval duhovno in čustveno praznino ljudi v 20. stoletju, še posebno pripadnikov srednjega razreda, ki so v Ameriki živeli na obrobjih mest. Po navadi je to počel z veliko ironije, s katero je nekoliko omilil svoj mračni pogled na svet. Podobno razpoloženje prevladuje v zgodbi Srečanje z očetom, morda je v njej celo nekoliko bolj poudarjena humorna plat. Prevajalec je Matej Juh, režiser Klemen Markovčič, interpret Jožef Ropoša, glasbena opremljevalka Cvetka Bevc, mojster zvoka Mirko Marinšek. Produkcija leta 2011.
Trpka resnična zgodba o breznu alkoholizma in težavni poti v treznost, za katero je bila Andrea Riseborough leta 2023 nominirana za oskarja za najboljšo žensko vlogo. Leslie je preprosta ženska, mati samohranilka iz manjšega mesta v Teksasu. Nekega dne zadene precej veliko vsoto denarja na loteriji. O njej celo naredijo prispevek za lokalno TV-postajo. Čez čas denarja zmanjka, saj ga Leslie večino zapije, ostalo pa sfrčka za razne neumnosti … Spet jo srečamo čez nekaj let, ko poišče svojega sina, ki je vmes odraščal pri rejniški družini, saj Leslie ni bila sposobna skrbeti zanj. Prosi ga, naj jo vzame k sebi, saj nima doma, in naj ji posodi nekaj denarja. In seveda obljublja, da bo tokrat vse drugače. Originalni naslov: TO LESLIE Leto produkcije: 2022 Država: ZDA Žanr: drama Režija: Michael Morris Scenarij: Ryan Binaco Igrajo: Andrea Riseborough, Owen Teague, Allison Janney, Marc Maron
Trpka resnična zgodba o breznu alkoholizma in težavni poti v treznost, za katero je bila Andrea Riseborough leta 2023 nominirana za oskarja za najboljšo žensko vlogo. Leslie je preprosta ženska, mati samohranilka iz manjšega mesta v Teksasu. Nekega dne zadene precej veliko vsoto denarja na loteriji. O njej celo naredijo prispevek za lokalno TV-postajo. Čez čas denarja zmanjka, saj ga Leslie večino zapije, ostalo pa sfrčka za razne neumnosti … Spet jo srečamo čez nekaj let, ko poišče svojega sina, ki je vmes odraščal pri rejniški družini, saj Leslie ni bila sposobna skrbeti zanj. Prosi ga, naj jo vzame k sebi, saj nima doma, in naj ji posodi nekaj denarja. In seveda obljublja, da bo tokrat vse drugače. Originalni naslov: TO LESLIE Leto produkcije: 2022 Država: ZDA Žanr: drama Režija: Michael Morris Scenarij: Ryan Binaco Igrajo: Andrea Riseborough, Owen Teague, Allison Janney, Marc Maron
Sproščujoče nočno glasbeno doživetje z najnovejšimi posnetki Evroradia.
Sproščujoče nočno glasbeno doživetje z najnovejšimi posnetki Evroradia.
Na sporedu: Wolfgang Amadeus Mozart: Koncert za klarinet in orkester v A –duru, K 622; Francesco Salieri: Simfonija v B - duru: Morski vihar; Johann Nepomuk Hummel: Koncert za trobento in orkester
Na sporedu: Wolfgang Amadeus Mozart: Koncert za klarinet in orkester v A –duru, K 622; Francesco Salieri: Simfonija v B - duru: Morski vihar; Johann Nepomuk Hummel: Koncert za trobento in orkester
Na sporedu: Wolfgang Amadeus Mozart: Koncert za klarinet in orkester v A –duru, K 622; Francesco Salieri: Simfonija v B - duru: Morski vihar; Johann Nepomuk Hummel: Koncert za trobento in orkester
Na sporedu: Wolfgang Amadeus Mozart: Koncert za klarinet in orkester v A –duru, K 622; Francesco Salieri: Simfonija v B - duru: Morski vihar; Johann Nepomuk Hummel: Koncert za trobento in orkester
Prispodoba jeseni v poeziji ne pozna meja, kitajski cesar Wu Ti iz 2. in 1. stoletja pred našim štetjem jo je čutil podobno kot številni poznejši pesniki povsod po svetu,. Prevajalec Alojz Gradnik, igralec Gregor Čušin. Posneto oktobra 2002.
Prispodoba jeseni v poeziji ne pozna meja, kitajski cesar Wu Ti iz 2. in 1. stoletja pred našim štetjem jo je čutil podobno kot številni poznejši pesniki povsod po svetu,. Prevajalec Alojz Gradnik, igralec Gregor Čušin. Posneto oktobra 2002.
Na sporedu: Peter Iljič Čajkovski: Solo iz Trnuljčice Franz Schubert: Sonata za klavir št. 21 v B - duru, D. 960, op. posth. Bedřich Smetana: Vltava iz cikla Moja domovina
Na sporedu: Peter Iljič Čajkovski: Solo iz Trnuljčice Franz Schubert: Sonata za klavir št. 21 v B - duru, D. 960, op. posth. Bedřich Smetana: Vltava iz cikla Moja domovina
V Jazzovski jutranjici gostimo Jadranko Juras in Milana Stanisavljevića. Pogovarjamo se o novem projektu z naslovom Dva vrana, pa še o marsičem. Spraševal je Hugo Šekoranja.
V Jazzovski jutranjici gostimo Jadranko Juras in Milana Stanisavljevića. Pogovarjamo se o novem projektu z naslovom Dva vrana, pa še o marsičem. Spraševal je Hugo Šekoranja.
Leta 1937 je John Cage v eseju Prihodnost glasbe: Credo zapisal te preroške besede: "Verjamem, da se bo uporabljanje hrupa pri ustvarjanju glasbe nadaljevalo in da bo naraščalo, vse dokler ne dosežemo glasbe, ki bo ustvarjena ob pomoči električnih instrumentov. V preteklosti je bila točka nesoglasja med disonanco in konsonanco, v bližnji prihodnosti pa bo med hrupom in tako imenovanimi glasbenimi zvoki. Sedanje metode pisanja glasbe, predvsem tiste, ki se osredotočajo na harmonijo, bodo postale neuporabne za skladatelja, ki se bo posvečal celotnemu zvočnemu polju."
Leta 1937 je John Cage v eseju Prihodnost glasbe: Credo zapisal te preroške besede: "Verjamem, da se bo uporabljanje hrupa pri ustvarjanju glasbe nadaljevalo in da bo naraščalo, vse dokler ne dosežemo glasbe, ki bo ustvarjena ob pomoči električnih instrumentov. V preteklosti je bila točka nesoglasja med disonanco in konsonanco, v bližnji prihodnosti pa bo med hrupom in tako imenovanimi glasbenimi zvoki. Sedanje metode pisanja glasbe, predvsem tiste, ki se osredotočajo na harmonijo, bodo postale neuporabne za skladatelja, ki se bo posvečal celotnemu zvočnemu polju."
Iz zakladnice koncertantne glasbe 18. stoletja V Arsovih spominčicah vas vabimo k poslušanju treh koncertov iz 18. stoletja za trobento, klarinet ter za čembalo in klavir – fortepiano, ki jih bodo izvedli slovenski solisti, Orkester RTV Ljubljana in komorni orkester Slovenicum. Poslušali boste: Koncert za trobento in orkester v D-duru Giuseppa Tartinija, Koncert za klarinet in orkester Johanna Stamitza in Koncert za čembalo, fortepiano in orkester v Es-duru, WQ 47, Carla Philippa Emanuela Bacha. Ponovitev bo v četrtek, 20. novembra ob 17.05.
Iz zakladnice koncertantne glasbe 18. stoletja V Arsovih spominčicah vas vabimo k poslušanju treh koncertov iz 18. stoletja za trobento, klarinet ter za čembalo in klavir – fortepiano, ki jih bodo izvedli slovenski solisti, Orkester RTV Ljubljana in komorni orkester Slovenicum. Poslušali boste: Koncert za trobento in orkester v D-duru Giuseppa Tartinija, Koncert za klarinet in orkester Johanna Stamitza in Koncert za čembalo, fortepiano in orkester v Es-duru, WQ 47, Carla Philippa Emanuela Bacha. Ponovitev bo v četrtek, 20. novembra ob 17.05.
Phoebejin prihod v Sullivanʻs Crossing povzroči veliko hude krvi pri Sullyju, pa tudi pri Edni in Franku. Maggie je popolnoma pretresena, ko ji Phoebe zaupa, da ji ne bo mogla pomagati rešiti Sullyjeve posesti, ker ima veliko hujše težave. Lola bi rada prodala Royevo hišo in denar namenila za poplačilo Sullyjevih dolgov, vendar ta njeno ponudbo odločno zavrne. Connie sprejme Alysino povabilo na ženski večer v novem baru. SULLIVAN'S CROSSING (II.)/ 2024 / Kanada Scenarij: Roma Roth, Leila Basen, Mika Collings, Shelley Scarrow, Rosana Roth, Ryan Atimoyoo, Ken Craw, John Callaghan Režija: Chris Grismer, Cal Coons, Melanie Orr, April Mullen, Shamim Sarif V glavnih vlogah: Morgan Kohan, Chad Michael Murray, Tom Jackson, Andrea Menard, Scott Patterson, Lynda Boyd, Allan Hawco, Amalia Williamson, Peter Outerbridge, Dakota Taylor, Lauren Hammersley, Reid Price
Phoebejin prihod v Sullivanʻs Crossing povzroči veliko hude krvi pri Sullyju, pa tudi pri Edni in Franku. Maggie je popolnoma pretresena, ko ji Phoebe zaupa, da ji ne bo mogla pomagati rešiti Sullyjeve posesti, ker ima veliko hujše težave. Lola bi rada prodala Royevo hišo in denar namenila za poplačilo Sullyjevih dolgov, vendar ta njeno ponudbo odločno zavrne. Connie sprejme Alysino povabilo na ženski večer v novem baru. SULLIVAN'S CROSSING (II.)/ 2024 / Kanada Scenarij: Roma Roth, Leila Basen, Mika Collings, Shelley Scarrow, Rosana Roth, Ryan Atimoyoo, Ken Craw, John Callaghan Režija: Chris Grismer, Cal Coons, Melanie Orr, April Mullen, Shamim Sarif V glavnih vlogah: Morgan Kohan, Chad Michael Murray, Tom Jackson, Andrea Menard, Scott Patterson, Lynda Boyd, Allan Hawco, Amalia Williamson, Peter Outerbridge, Dakota Taylor, Lauren Hammersley, Reid Price