Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
JEAN BAPTISTE LULLY / FRITZ KOSCHINSKY: KRALJEVSKI GLASBENIKI, SUITA PRAŠKI KOMORNI ORKESTER ROBERTO LUPI: PARTITA ZA HARFO Harfa: JELICA PERTOT PORTAGRANDI ANTON RUBINSTEIN: BALETNA GLASBA ZA ORKESTER IZ OPERE DEMON WUPPERTAL SYMPHONY ORCHESTRA, dirigent: GEORGE HANSON ISAAC ALBÉNIZ: Španska suita, op. 47 Klavir: JOSÉ ITURBI PAUL ARMA: TROIS TRANSPARENCES POUR DEUX CLARINETTES Klarinet: ANDREJ ZUPAN, klarinet: ALOJZ ZUPAN
JEAN BAPTISTE LULLY / FRITZ KOSCHINSKY: KRALJEVSKI GLASBENIKI, SUITA PRAŠKI KOMORNI ORKESTER ROBERTO LUPI: PARTITA ZA HARFO Harfa: JELICA PERTOT PORTAGRANDI ANTON RUBINSTEIN: BALETNA GLASBA ZA ORKESTER IZ OPERE DEMON WUPPERTAL SYMPHONY ORCHESTRA, dirigent: GEORGE HANSON ISAAC ALBÉNIZ: Španska suita, op. 47 Klavir: JOSÉ ITURBI PAUL ARMA: TROIS TRANSPARENCES POUR DEUX CLARINETTES Klarinet: ANDREJ ZUPAN, klarinet: ALOJZ ZUPAN
Zadnja kratka informativna oddaja Radia Slovenija
Zadnja kratka informativna oddaja Radia Slovenija
JEAN BAPTISTE LULLY / FRITZ KOSCHINSKY: KRALJEVSKI GLASBENIKI, SUITA PRAŠKI KOMORNI ORKESTER ROBERTO LUPI: PARTITA ZA HARFO Harfa: JELICA PERTOT PORTAGRANDI ANTON RUBINSTEIN: BALETNA GLASBA ZA ORKESTER IZ OPERE DEMON WUPPERTAL SYMPHONY ORCHESTRA, dirigent: GEORGE HANSON ISAAC ALBÉNIZ: Španska suita, op. 47 Klavir: JOSÉ ITURBI PAUL ARMA: TROIS TRANSPARENCES POUR DEUX CLARINETTES Klarinet: ANDREJ ZUPAN, klarinet: ALOJZ ZUPAN
JEAN BAPTISTE LULLY / FRITZ KOSCHINSKY: KRALJEVSKI GLASBENIKI, SUITA PRAŠKI KOMORNI ORKESTER ROBERTO LUPI: PARTITA ZA HARFO Harfa: JELICA PERTOT PORTAGRANDI ANTON RUBINSTEIN: BALETNA GLASBA ZA ORKESTER IZ OPERE DEMON WUPPERTAL SYMPHONY ORCHESTRA, dirigent: GEORGE HANSON ISAAC ALBÉNIZ: Španska suita, op. 47 Klavir: JOSÉ ITURBI PAUL ARMA: TROIS TRANSPARENCES POUR DEUX CLARINETTES Klarinet: ANDREJ ZUPAN, klarinet: ALOJZ ZUPAN
Pesem Tri ure so tri minute je iz zbirke Vrt, za katero je sodobna slovenska pesnica in esejistka Meta Kušar leta 2015 prejela Veronikino nagrado. Vrt v tej zbirki je prostor vseh letnih časov. V njem so naseljene podobe o marsičem, kar biva v njem, od lepote do samote, od venenja do preporoda. Pesnici je v navdih, da razgrinja lastno izkušnjo, vendar poseže tudi dlje, v svet brezmejnega kozmosa. Interpretira Darja Reichman, zvok in montaža Urban Gruden, režija Klemen Markovčič, urednica oddaje Tesa Drev Juh, produkcija 2025.
Pesem Tri ure so tri minute je iz zbirke Vrt, za katero je sodobna slovenska pesnica in esejistka Meta Kušar leta 2015 prejela Veronikino nagrado. Vrt v tej zbirki je prostor vseh letnih časov. V njem so naseljene podobe o marsičem, kar biva v njem, od lepote do samote, od venenja do preporoda. Pesnici je v navdih, da razgrinja lastno izkušnjo, vendar poseže tudi dlje, v svet brezmejnega kozmosa. Interpretira Darja Reichman, zvok in montaža Urban Gruden, režija Klemen Markovčič, urednica oddaje Tesa Drev Juh, produkcija 2025.
FERDINAND RIES: TRIO OP.28 ZA KLARINET, VIOLONČELO IN KLAVIR TRIO PRO MUSICA RARA: Klarinet – FRANC TRŽAN, violončelo – ALOJZ MORDEJ, klavir – LEON ENGELMAN WOLFGANG AMADEUS MOZART: KONCERT ZA KLAVIR IN ORKESTER ŠT. 24 V C-MOLU, K. 491 Klavir: DUBRAVKA TOMŠIČ, SIMFONIČNI ORKESTER RTV SLOVENIJA, dirigent: ANTON NANUT LUDWIG VAN BEETHOVEN: KONCERT ZA KLAVIR IN ORKESTER ŠT. 3 V C-MOLU, OP. 37 Klavir: DUBRAVKA TOMŠIČ, SIMFONIČNI ORKESTER RTV SLOVENIJA, dirigent: ANTON NANUT JOSEPH HAYDN: GODALNI KVARTET V D-MOLU ŠT. 2, OP. 76 GODALNI KVARTET TARTINI: violina – ROMEO DRUCKER, MIRAN KOLBL, viola – ALEKSANDAR MILOŠEV, violončelo – MILOŠ MLEJNIK
FERDINAND RIES: TRIO OP.28 ZA KLARINET, VIOLONČELO IN KLAVIR TRIO PRO MUSICA RARA: Klarinet – FRANC TRŽAN, violončelo – ALOJZ MORDEJ, klavir – LEON ENGELMAN WOLFGANG AMADEUS MOZART: KONCERT ZA KLAVIR IN ORKESTER ŠT. 24 V C-MOLU, K. 491 Klavir: DUBRAVKA TOMŠIČ, SIMFONIČNI ORKESTER RTV SLOVENIJA, dirigent: ANTON NANUT LUDWIG VAN BEETHOVEN: KONCERT ZA KLAVIR IN ORKESTER ŠT. 3 V C-MOLU, OP. 37 Klavir: DUBRAVKA TOMŠIČ, SIMFONIČNI ORKESTER RTV SLOVENIJA, dirigent: ANTON NANUT JOSEPH HAYDN: GODALNI KVARTET V D-MOLU ŠT. 2, OP. 76 GODALNI KVARTET TARTINI: violina – ROMEO DRUCKER, MIRAN KOLBL, viola – ALEKSANDAR MILOŠEV, violončelo – MILOŠ MLEJNIK
Rodion Ščedrin je leta 1969 ob približujoči se stoti obletnici Leninovega rojstva opravil svojo dolžnost do režima in ustvaril oratorij Lenin je med nami, v katerem je uporabil izjave preprostih ljudi ob smrti voditelja oktobrske revolucije. Čeprav se ni odločil za eklektičen pristop in tudi ni slogovno posnemal svojega prvega vzornika Sergeja Prokofjeva, pa je zato sledil enaki ustvarjalni drznosti in brezkompromisni neobičajnosti, kot sta jo ubrala Prokofjev pri nezasluženo prezrti Kantati ob dvajseti obletnici oktobrske revolucije in Šostakovič pri Drugi simfoniji, posvečeni deseti obletnici velikega oktobra. Ščedrin se je vsaj v tem pogledu na las približal velikima vzornikoma in še enkrat dokazal, da je mogoče zložiti umetniško tehtno glasbo, ki se porodi iz ideološkega nareka.
Rodion Ščedrin je leta 1969 ob približujoči se stoti obletnici Leninovega rojstva opravil svojo dolžnost do režima in ustvaril oratorij Lenin je med nami, v katerem je uporabil izjave preprostih ljudi ob smrti voditelja oktobrske revolucije. Čeprav se ni odločil za eklektičen pristop in tudi ni slogovno posnemal svojega prvega vzornika Sergeja Prokofjeva, pa je zato sledil enaki ustvarjalni drznosti in brezkompromisni neobičajnosti, kot sta jo ubrala Prokofjev pri nezasluženo prezrti Kantati ob dvajseti obletnici oktobrske revolucije in Šostakovič pri Drugi simfoniji, posvečeni deseti obletnici velikega oktobra. Ščedrin se je vsaj v tem pogledu na las približal velikima vzornikoma in še enkrat dokazal, da je mogoče zložiti umetniško tehtno glasbo, ki se porodi iz ideološkega nareka.
Tradicionalna nedeljska radijska oddaja, v kateri naši poslušalci pozdravljajo svoje bližnje in jim čestitajo. Ureja jo Žan Plohl.
Tradicionalna nedeljska radijska oddaja, v kateri naši poslušalci pozdravljajo svoje bližnje in jim čestitajo. Ureja jo Žan Plohl.
Predvajamo skladbe različnih zvrsti iz različnih obdobij. Skladbe iz arhiva Radia Slovenija izvajajo slovenski izvajalci: solisti, komorni glasbeniki in ansambli ter simfonični orkestri.
Predvajamo skladbe različnih zvrsti iz različnih obdobij. Skladbe iz arhiva Radia Slovenija izvajajo slovenski izvajalci: solisti, komorni glasbeniki in ansambli ter simfonični orkestri.
Izpod peresa slovenskih skladateljev
V pogovoru s skladateljico razmišljamo o ciklu koncertov Zvokotok, ki ga je Urška Pompe oblikovala v tem letu in jih bo sklenil avtorski večer 3. decembra. Ob tem pa reflektiramo tudi skladateljičin uspeh na Mednarodni skladateljski tribuni Rostrum s skladbo Saturniidae.
V pogovoru s skladateljico razmišljamo o ciklu koncertov Zvokotok, ki ga je Urška Pompe oblikovala v tem letu in jih bo sklenil avtorski večer 3. decembra. Ob tem pa reflektiramo tudi skladateljičin uspeh na Mednarodni skladateljski tribuni Rostrum s skladbo Saturniidae.
Kvartet Jeruzalem sestavljajo violinista Aleksander Pavlovski in Sergej Bresler, violist Ori Kam in violončelist Kiril Zlotnikov. Glasbeniki so 19. januarja letos na koncertu, ki je bil v prostorih Zdravilišča Bad Tölz v Nemčiji, izvedli kar tri dolge godalne kvartete Dmitrija Šostakoviča ob 50. obletnici smrti skladatelja: Godalni kvartet št. 3 v F-duru, op. 73, Godalni kvartet št. 9 v Es-duru, op. 117 in Godalni kvartet št. 12 v Des-duru, op. 133.
Kvartet Jeruzalem sestavljajo violinista Aleksander Pavlovski in Sergej Bresler, violist Ori Kam in violončelist Kiril Zlotnikov. Glasbeniki so 19. januarja letos na koncertu, ki je bil v prostorih Zdravilišča Bad Tölz v Nemčiji, izvedli kar tri dolge godalne kvartete Dmitrija Šostakoviča ob 50. obletnici smrti skladatelja: Godalni kvartet št. 3 v F-duru, op. 73, Godalni kvartet št. 9 v Es-duru, op. 117 in Godalni kvartet št. 12 v Des-duru, op. 133.
Na Arsu smo v sodelovanju z ZKP RTV Slovenija in Mladinsko knjigo posneli zvočnico kratkega simbolističnega romana Na klancu Ivana Cankarja, ki je tudi letošnje maturitetno branje. Avtor ga je označil za svoj prvi večji uspeh pri širšem občinstvu in za eno svojih najizrazitejših del. Roman, ki v marsičem povzema zgodbo Cankarjeve matere in njene družine, je pisatelj umetniško preoblikoval v simbolni tek za vozom vseh ljudi, zaznamovanih s trpljenjem na klancu siromakov in njihovim hrepenenjem po sreči. „Francka, poniževana in zasmehovana, sprijaznjena, a kljub temu močna in žilava, na svojem hrbtu ne nosi le treh, ampak vse štiri vogale uborne bajte na klancu siromakov in še kakšnega za povrh. Življenje ji uhaja, na vso moč teče za njim, »a voz je šel dalje in izginil v gozdu«. Ob Francki pa v kratkem romanu zaživijo tudi drugi iz njene družine, mož in otroci, ujeti v svoje socialno okolje. »Vsi drug za drugim so odhajali, vsak si je odrezal košček njenega srca; in vračali so se bolni in ubogi, legli so in so umrli,«" je o delu zapisal literarni urednik Vlado Motnikar. Roman Na klancu interpretira dramski igralec Matej Puc, za režijo je poskrbel Klemen Markovčič, fonetičarka je bila Suzana Köstner, glasbena oblikovalka Darja Hlavka Godina, tonska mojstra pa sta bila Urban Gruden in Sonja Strenar. Ivan Cankar Ivan Cankar (1876–1918), pesnik, pisatelj, dramatik in esejist, pronicljiv opazovalec in jedek pričevalec slovenske družbe, je v svojih delih pogosto poudarjal etično načelo. Pripovedoval je o malem človeku v njegovem izrazito podrejenem odnosu do vsakršnih mogočnikov in prikazoval njegovo pehanje za preživetjem, a tudi vztrajanje pri lastnih načelih. Roman Na klancu, v katerem lahko najdemo veliko motivov iz Cankarjeve osnovne družine, sodi med njegova zgodnejša dela, izšel je leta 1903.
Na Arsu smo v sodelovanju z ZKP RTV Slovenija in Mladinsko knjigo posneli zvočnico kratkega simbolističnega romana Na klancu Ivana Cankarja, ki je tudi letošnje maturitetno branje. Avtor ga je označil za svoj prvi večji uspeh pri širšem občinstvu in za eno svojih najizrazitejših del. Roman, ki v marsičem povzema zgodbo Cankarjeve matere in njene družine, je pisatelj umetniško preoblikoval v simbolni tek za vozom vseh ljudi, zaznamovanih s trpljenjem na klancu siromakov in njihovim hrepenenjem po sreči. „Francka, poniževana in zasmehovana, sprijaznjena, a kljub temu močna in žilava, na svojem hrbtu ne nosi le treh, ampak vse štiri vogale uborne bajte na klancu siromakov in še kakšnega za povrh. Življenje ji uhaja, na vso moč teče za njim, »a voz je šel dalje in izginil v gozdu«. Ob Francki pa v kratkem romanu zaživijo tudi drugi iz njene družine, mož in otroci, ujeti v svoje socialno okolje. »Vsi drug za drugim so odhajali, vsak si je odrezal košček njenega srca; in vračali so se bolni in ubogi, legli so in so umrli,«" je o delu zapisal literarni urednik Vlado Motnikar. Roman Na klancu interpretira dramski igralec Matej Puc, za režijo je poskrbel Klemen Markovčič, fonetičarka je bila Suzana Köstner, glasbena oblikovalka Darja Hlavka Godina, tonska mojstra pa sta bila Urban Gruden in Sonja Strenar. Ivan Cankar Ivan Cankar (1876–1918), pesnik, pisatelj, dramatik in esejist, pronicljiv opazovalec in jedek pričevalec slovenske družbe, je v svojih delih pogosto poudarjal etično načelo. Pripovedoval je o malem človeku v njegovem izrazito podrejenem odnosu do vsakršnih mogočnikov in prikazoval njegovo pehanje za preživetjem, a tudi vztrajanje pri lastnih načelih. Roman Na klancu, v katerem lahko najdemo veliko motivov iz Cankarjeve osnovne družine, sodi med njegova zgodnejša dela, izšel je leta 1903.
V Polžkovi ulici že diši po praznikih … Pripoveduje: Zvezdana Mlakar. Napisala: Tatjana Kokalj. Posneto v studiih Radia Slovenija 2007.
V Polžkovi ulici že diši po praznikih … Pripoveduje: Zvezdana Mlakar. Napisala: Tatjana Kokalj. Posneto v studiih Radia Slovenija 2007.
V nedeljo zvečer z Branetom Rončelom
Oddaja predstavlja in napoveduje dogodke s kulturno-umetniške scene v Sloveniji in čez mejo. Ob avtorju oddaje jih komentirajo in pojasnjujejo ustvarjalci, poznavalci posameznih področij umetnosti. V petih letih predvajanja oddaje se je v studiu zvrstilo okrog 200 gostov, ki so s svojimi projekti (na glasbenem, plesnem, filmskem, festivalskem ali likovnem področju) zaznamovali kulturno-umetniško dogajanje v tekočem letu. Izbor glasbe, ki povezuje pogovore, je tradicionalno v rokah voditelja. Odpira glasbene svetove domačih umetnikov v družbi tistih, ki prihajajo iz sveta popularne glasbe zunaj naših meja: pop, rock, funk, soul, r & b, fusion, jazz, blues, reggae, afriška urbana glasba, NY salsa, Kuba, Portoriko ... Vodilo so zgodbe, dobre ideje in stopnja kreativnosti nastopajočih, strnjeni v 120-minutni »groove-road trip« format živega komuniciranja s poslušalci »v nedeljo zvečer«.
Oddaja predstavlja in napoveduje dogodke s kulturno-umetniške scene v Sloveniji in čez mejo. Ob avtorju oddaje jih komentirajo in pojasnjujejo ustvarjalci, poznavalci posameznih področij umetnosti. V petih letih predvajanja oddaje se je v studiu zvrstilo okrog 200 gostov, ki so s svojimi projekti (na glasbenem, plesnem, filmskem, festivalskem ali likovnem področju) zaznamovali kulturno-umetniško dogajanje v tekočem letu. Izbor glasbe, ki povezuje pogovore, je tradicionalno v rokah voditelja. Odpira glasbene svetove domačih umetnikov v družbi tistih, ki prihajajo iz sveta popularne glasbe zunaj naših meja: pop, rock, funk, soul, r & b, fusion, jazz, blues, reggae, afriška urbana glasba, NY salsa, Kuba, Portoriko ... Vodilo so zgodbe, dobre ideje in stopnja kreativnosti nastopajočih, strnjeni v 120-minutni »groove-road trip« format živega komuniciranja s poslušalci »v nedeljo zvečer«.
Ugledna Beethovnova filharmonija iz Badna pri Dunaju je prvič gostovala v dvorani Union v Mariboru novembra 2024 in izvedla 1. koncert Orkestrskega cikla Narodnega doma Maribor v sezoni 2024/2025.
Ugledna Beethovnova filharmonija iz Badna pri Dunaju je prvič gostovala v dvorani Union v Mariboru novembra 2024 in izvedla 1. koncert Orkestrskega cikla Narodnega doma Maribor v sezoni 2024/2025.
Prisluhnite domačim in tujih uspešnicah z lestvice Top 17, s 40-letno tradicijo. O svojem sodelovanju v tej oddaji bo nekaj besed povedal Theodor Bostič, predstavili bomo skladbo Dlan skupine Šesti, z nami pa bo tudi skupina Cherry Flavoured, ki je poskrbela za novost tedna.
Prisluhnite domačim in tujih uspešnicah z lestvice Top 17, s 40-letno tradicijo. O svojem sodelovanju v tej oddaji bo nekaj besed povedal Theodor Bostič, predstavili bomo skladbo Dlan skupine Šesti, z nami pa bo tudi skupina Cherry Flavoured, ki je poskrbela za novost tedna.
Dobrodošli ob spremljanju koncerta Zbora Monteverdi in Angleških baročnih solistov pod vodstvom Jonathana Sellsa. Na letošnjem Festivalu v Edinburgu so avgusta predstavili Händlovo uglasbitev psalma Dixit Dominus.
Dobrodošli ob spremljanju koncerta Zbora Monteverdi in Angleških baročnih solistov pod vodstvom Jonathana Sellsa. Na letošnjem Festivalu v Edinburgu so avgusta predstavili Händlovo uglasbitev psalma Dixit Dominus.
Za petkov ciklus Literarnih nokturnov Na valovih humorja smo tokrat izbrali kratko humoresko Marka Twaina. Naslovil jo je Sestavek g. Butcha, pripoveduje pa o tem, kakšno zmedo lahko na uredništvu časopisa povzročita rahla nepozornost in pretirano usmiljenje urednika. Prevajalec Branko Gradišnik, interpret Matija Rozman, režiser Klemen Markovčič, glasbena opremljevalka Nina Kodrič, tonski mojster Nejc Zupančič, urednik oddaje Matej Juh. Posneto leta 2018.
Za petkov ciklus Literarnih nokturnov Na valovih humorja smo tokrat izbrali kratko humoresko Marka Twaina. Naslovil jo je Sestavek g. Butcha, pripoveduje pa o tem, kakšno zmedo lahko na uredništvu časopisa povzročita rahla nepozornost in pretirano usmiljenje urednika. Prevajalec Branko Gradišnik, interpret Matija Rozman, režiser Klemen Markovčič, glasbena opremljevalka Nina Kodrič, tonski mojster Nejc Zupančič, urednik oddaje Matej Juh. Posneto leta 2018.
Sproščujoče nočno glasbeno doživetje z najnovejšimi posnetki Evroradia.
Sproščujoče nočno glasbeno doživetje z najnovejšimi posnetki Evroradia.
Chester se lomi pod težo krivde. Spozna namreč, da je za svoj neuspeh krivil vse druge, tudi Mapplethorpa, ni pa si zmogel priznati, da se počuti krivega za prijateljevo smrt. Zato sprejme težko odločitev, ki je voda na Remusov mlin.
Chester se lomi pod težo krivde. Spozna namreč, da je za svoj neuspeh krivil vse druge, tudi Mapplethorpa, ni pa si zmogel priznati, da se počuti krivega za prijateljevo smrt. Zato sprejme težko odločitev, ki je voda na Remusov mlin.
Chester je ujet v zrcalnem labirintu, kjer vedno znova podoživlja zadnje srečanje z Mapplethorpom, zaradi česar se utrdi njegovo prepričanje, da je res on zakrivil njegovo smrt. Za njim v zabaviščni park pride zaskrbljena Violetta in Remus v podobi Chesterja tudi njo zvabi v labirint.
Chester je ujet v zrcalnem labirintu, kjer vedno znova podoživlja zadnje srečanje z Mapplethorpom, zaradi česar se utrdi njegovo prepričanje, da je res on zakrivil njegovo smrt. Za njim v zabaviščni park pride zaskrbljena Violetta in Remus v podobi Chesterja tudi njo zvabi v labirint.
Eden od fantov v lunaparku, Gonzo, se začne razkrajati. Vsi predvidevajo, da se to dogaja, ker je umrl njegov zadnji sorodnik. Violetta se ne more sprijazniti s tem, da so Gonza vsi pozabili, in odkrije, da ima ta še sestro.
Eden od fantov v lunaparku, Gonzo, se začne razkrajati. Vsi predvidevajo, da se to dogaja, ker je umrl njegov zadnji sorodnik. Violetta se ne more sprijazniti s tem, da so Gonza vsi pozabili, in odkrije, da ima ta še sestro.
Mapplethorpe po naključju sliši Chesterja in Violetto, ki se pogovarjata o tem, da gre Chester na pogovor na oblikovno šolo v Melbourne. Jezen, ker mu je prijatelj to zamolčal, mu skrije risbe, ki jih je nameraval tam pokazati. Nimrod prosi Violetto, naj v zabaviščni park pripelje njegovo teto, ki ga je vzgajala od malega, zdaj pa živi v domu za starejše občane. V zameno ji bo povedal, kaj je videl za noč čarovnic.
Mapplethorpe po naključju sliši Chesterja in Violetto, ki se pogovarjata o tem, da gre Chester na pogovor na oblikovno šolo v Melbourne. Jezen, ker mu je prijatelj to zamolčal, mu skrije risbe, ki jih je nameraval tam pokazati. Nimrod prosi Violetto, naj v zabaviščni park pripelje njegovo teto, ki ga je vzgajala od malega, zdaj pa živi v domu za starejše občane. V zameno ji bo povedal, kaj je videl za noč čarovnic.
Mapplethorpe obžaluje izgubo prijateljstva, a ker je glede tega nemočen, se odloči, da bo Z-ju pomagal ugotoviti, kako ga je zaneslo v zabaviščni park. Z se namreč ne spomni ničesar o svojem življenju. Chester je obupan, vse mu gre narobe in zdaj ga sumijo še tega, da je za noč čarovnic podtaknil požar pri Henleyju.
Mapplethorpe obžaluje izgubo prijateljstva, a ker je glede tega nemočen, se odloči, da bo Z-ju pomagal ugotoviti, kako ga je zaneslo v zabaviščni park. Z se namreč ne spomni ničesar o svojem življenju. Chester je obupan, vse mu gre narobe in zdaj ga sumijo še tega, da je za noč čarovnic podtaknil požar pri Henleyju.
Ovce na svojem polju odkrijejo skrivnosten brenčeč predmet. Jon ga razišče in ugotovi, da je poln čebel, ki čredi zagrenijo življenje.
Ovce na svojem polju odkrijejo skrivnosten brenčeč predmet. Jon ga razišče in ugotovi, da je poln čebel, ki čredi zagrenijo življenje.
Na smetišču Jon najde kmetov stari gramofon in v skednju organizira zabavo. Težave se začnejo, ko se nepovabljeni pojavijo poredni pujsi.
Na smetišču Jon najde kmetov stari gramofon in v skednju organizira zabavo. Težave se začnejo, ko se nepovabljeni pojavijo poredni pujsi.
Kmet se loti oljnega slikarstva in trdno je odločen, da bo ustvaril mojstrovino. Jon in prijateljčki pa se odločijo, da bodo poskusili slikati tudi sami.
Kmet se loti oljnega slikarstva in trdno je odločen, da bo ustvaril mojstrovino. Jon in prijateljčki pa se odločijo, da bodo poskusili slikati tudi sami.
Larsova mama pokliče zdravnika, saj je deček brez volje in trdi, da mu je slabo. Zdravnik postavi nenavadno diagnozo: Lars je začel kazati znake življenja, ker se je zaljubil. Toda življenje je smrtno in bolje bi bilo, da bi se odrekel ljubezni.
Larsova mama pokliče zdravnika, saj je deček brez volje in trdi, da mu je slabo. Zdravnik postavi nenavadno diagnozo: Lars je začel kazati znake življenja, ker se je zaljubil. Toda življenje je smrtno in bolje bi bilo, da bi se odrekel ljubezni.
Morda je za dogodek v šoli kriva Tess, zato Lars, Anna in Robert posumijo, da je tako nenavadno prijazna, ker je čarovnica. Presenečenja pa čakajo tudi Larsa, ki ga obide slabost, kadarkoli se znajde ob Anni.
Morda je za dogodek v šoli kriva Tess, zato Lars, Anna in Robert posumijo, da je tako nenavadno prijazna, ker je čarovnica. Presenečenja pa čakajo tudi Larsa, ki ga obide slabost, kadarkoli se znajde ob Anni.
Z jablane, nagnjene nad dvorišče porednih pujsov, bi Jon rad sklatil jabolka. Njegovi poskusi se sprevržejo v vsesplošno vojno med ovcami in pujsi.
Z jablane, nagnjene nad dvorišče porednih pujsov, bi Jon rad sklatil jabolka. Njegovi poskusi se sprevržejo v vsesplošno vojno med ovcami in pujsi.
Larsa nepričakovano obišče stari prijatelj in v kraju povzroči nemir. Ko na bencinski črpalki z nenavadnim obnašanjem podžge nestrpneže, Lars spozna, kdo je v resnici, Tess pa končno pokaže, kaj zmore.
Larsa nepričakovano obišče stari prijatelj in v kraju povzroči nemir. Ko na bencinski črpalki z nenavadnim obnašanjem podžge nestrpneže, Lars spozna, kdo je v resnici, Tess pa končno pokaže, kaj zmore.
Robertov oče naj bi imel v krajevnem domu glasbeni koncert. Lars, Anna, Tess in Robert se pripravljajo, da ga bodo šli poslušat, toda izkaže se, da je koncert namenjen ljudem, ki sovražijo tujce in drugačne.
Robertov oče naj bi imel v krajevnem domu glasbeni koncert. Lars, Anna, Tess in Robert se pripravljajo, da ga bodo šli poslušat, toda izkaže se, da je koncert namenjen ljudem, ki sovražijo tujce in drugačne.
Robert se pretihotapi na zborovanje društva za izgon tujcev. Zgrožen je, ko na njem spregovori ravnateljica osnovne šole, še bolj pa, ko zbranim zapoje njegov oče. Je mogoče, da tudi on sovraži drugačne. Robert mu predstavi svoje prijatelje in zahteva pojasnilo.
Robert se pretihotapi na zborovanje društva za izgon tujcev. Zgrožen je, ko na njem spregovori ravnateljica osnovne šole, še bolj pa, ko zbranim zapoje njegov oče. Je mogoče, da tudi on sovraži drugačne. Robert mu predstavi svoje prijatelje in zahteva pojasnilo.
Babica naroči Tess, naj poišče sestavine za poseben napoj, ki ga namerava zvariti. Tess pri tem ugotovi, s čim se preživlja njena družina, zvarek pa preizkusi na Larsu, ki nato omotičen izpove svoja čustva do Anne.
Babica naroči Tess, naj poišče sestavine za poseben napoj, ki ga namerava zvariti. Tess pri tem ugotovi, s čim se preživlja njena družina, zvarek pa preizkusi na Larsu, ki nato omotičen izpove svoja čustva do Anne.
Jon najde fotoaparat, ki so ga izgubili sprehajalci. Začne fotografirati čredo, a tudi kuža Bitzer ga kmalu odkrije ...
Jon najde fotoaparat, ki so ga izgubili sprehajalci. Začne fotografirati čredo, a tudi kuža Bitzer ga kmalu odkrije ...
Jon in prijateljčki se igrajo z vrtljivim stojalom za obešanje perila in umažejo kmetovo perilo. Oprati ga morajo, preden kmet opazi, kaj se je zgodilo.
Jon in prijateljčki se igrajo z vrtljivim stojalom za obešanje perila in umažejo kmetovo perilo. Oprati ga morajo, preden kmet opazi, kaj se je zgodilo.
Jonu se kmetov novi detektor kovin zdi zelo zabaven, dokler ne »odkrije« obročka v bikovem nosu.
Jonu se kmetov novi detektor kovin zdi zelo zabaven, dokler ne »odkrije« obročka v bikovem nosu.
Kmet si omisli robotskega ovčarja. Ko se izkaže, da je še strožji kot Bitzer, Jon sklene, da zanj na kmetiji ni prostora.
Kmet si omisli robotskega ovčarja. Ko se izkaže, da je še strožji kot Bitzer, Jon sklene, da zanj na kmetiji ni prostora.
Violetta nekega večera v trgovini sreča Chesterja, ki nakupi polno vrečo prigrizkov in se skrajno sumljivo vede. Skrivaj mu sledi, nato pa mu v prepričanju, da se Chester na ta način sooča s smrtjo prijatelja, pomaga postaviti oltarček Mapplethorpovemu duhu in ga obložiti s prigrizki, ki jih je nakupil.
Violetta nekega večera v trgovini sreča Chesterja, ki nakupi polno vrečo prigrizkov in se skrajno sumljivo vede. Skrivaj mu sledi, nato pa mu v prepričanju, da se Chester na ta način sooča s smrtjo prijatelja, pomaga postaviti oltarček Mapplethorpovemu duhu in ga obložiti s prigrizki, ki jih je nakupil.
Chester in Mapplethorpe sta neločljiva prijatelja. Nekega dne se odpravita v srhljivi, opuščeni Nori zabaviščni park, kjer naletita na svojo novo sošolko Violetto. Obisk parka jima za vedno spremeni življenje.
Chester in Mapplethorpe sta neločljiva prijatelja. Nekega dne se odpravita v srhljivi, opuščeni Nori zabaviščni park, kjer naletita na svojo novo sošolko Violetto. Obisk parka jima za vedno spremeni življenje.
Chester se ne more sprijazniti s prijateljevo smrtjo, na vsak način ga hoče ohraniti v svojem življenju, tudi če je le duh v zabaviščnem parku. In čeprav ga vodja mrtvih iz parka napodi, se vrne, odločen, da si pribori pravico do druženja s prijateljem.
Chester se ne more sprijazniti s prijateljevo smrtjo, na vsak način ga hoče ohraniti v svojem življenju, tudi če je le duh v zabaviščnem parku. In čeprav ga vodja mrtvih iz parka napodi, se vrne, odločen, da si pribori pravico do druženja s prijateljem.
Timi in njegovi prijatelji z vrtca imajo prvi izlet na morje. To je dan na plaži s peščenimi gradovi, čofotanjem in školjkami dokler Timijevega ljubljenega medvedka na splavu ne odnese na morje. Lahko pogumni Timi reši dan?
Timi in njegovi prijatelji z vrtca imajo prvi izlet na morje. To je dan na plaži s peščenimi gradovi, čofotanjem in školjkami dokler Timijevega ljubljenega medvedka na splavu ne odnese na morje. Lahko pogumni Timi reši dan?
Ravnateljica pošlje Larsa, Tess, Anno in Roberta čistit bencinsko črpalko, saj upa, da se jim bo tam zgodilo kaj slabega in bodo končno odšli iz Bekkebakkna. Na črpalki res naletijo na nesramnega Nilsa, ki pa ima skrivnost. V resnici je palček, a se vede kot tiran, da drugi tega ne bi opazili.
Ravnateljica pošlje Larsa, Tess, Anno in Roberta čistit bencinsko črpalko, saj upa, da se jim bo tam zgodilo kaj slabega in bodo končno odšli iz Bekkebakkna. Na črpalki res naletijo na nesramnega Nilsa, ki pa ima skrivnost. V resnici je palček, a se vede kot tiran, da drugi tega ne bi opazili.
Ko se Lars prebudi iz omotice, se začne spominjati, kaj je prejšnji dan povedal Anni, in obide ga groza. Za svoje besede okrivi zvarek in Anno prepriča, da hoče biti le njen prijatelj. Tudi Tess se zave posledic svojega dejanja in sklene, da bo poskušala zatreti svojo čarovniško naravo.
Ko se Lars prebudi iz omotice, se začne spominjati, kaj je prejšnji dan povedal Anni, in obide ga groza. Za svoje besede okrivi zvarek in Anno prepriča, da hoče biti le njen prijatelj. Tudi Tess se zave posledic svojega dejanja in sklene, da bo poskušala zatreti svojo čarovniško naravo.
Nekdo se je pokakal v torbo Annine sošolke Julie in ravnateljica okrivi Anno. Prepričana je, da se je Lars vtihotapil v njene misli in jo sili početi grde stvari. Ravnateljica Anni prepove, da bi se še družila z njim.
Nekdo se je pokakal v torbo Annine sošolke Julie in ravnateljica okrivi Anno. Prepričana je, da se je Lars vtihotapil v njene misli in jo sili početi grde stvari. Ravnateljica Anni prepove, da bi se še družila z njim.
Lars Anni prizna, da se je zaljubil vanjo, in Anna se trudi, da bi ostala vidna. Starša ji zaupata zgodbo svoje ljubezni, kar jo opogumi. Larsa pa skrbi, da ne bi njegova izpoved morda pokvarila njunega prijateljstva.
Lars Anni prizna, da se je zaljubil vanjo, in Anna se trudi, da bi ostala vidna. Starša ji zaupata zgodbo svoje ljubezni, kar jo opogumi. Larsa pa skrbi, da ne bi njegova izpoved morda pokvarila njunega prijateljstva.
Ravnateljičina otroka Herman in Caroline že dlje zasledujeta Larsa in prijatelje. Tess skrbi, da bosta mami povedala za njihov avtobus, toda brata in sestre ne žene radovednost ali sovraštvo, ampak to, da imata tudi onadva skrivnost.
Ravnateljičina otroka Herman in Caroline že dlje zasledujeta Larsa in prijatelje. Tess skrbi, da bosta mami povedala za njihov avtobus, toda brata in sestre ne žene radovednost ali sovraštvo, ampak to, da imata tudi onadva skrivnost.
Ovčje polje je prava zmešnjava in kmet naroči Bitzerju, naj ga pospravi. Bitzer naredi napako, ko Jona in prijateljčke prosi za pomoč.
Ovčje polje je prava zmešnjava in kmet naroči Bitzerju, naj ga pospravi. Bitzer naredi napako, ko Jona in prijateljčke prosi za pomoč.
Na kmetiji je mirno, dokler Jon ne začne hoditi v spanju. Čreda se ne more upreti svojemu nagonu in mu sledi, kmalu pa nastopi tudi zmešnjava.
Na kmetiji je mirno, dokler Jon ne začne hoditi v spanju. Čreda se ne more upreti svojemu nagonu in mu sledi, kmalu pa nastopi tudi zmešnjava.
Mamljiva kmetova pica navdihne Jona in prijateljčke, da se, preoblečeni v ljudi, odpravijo v bližnjo picerijo.
Mamljiva kmetova pica navdihne Jona in prijateljčke, da se, preoblečeni v ljudi, odpravijo v bližnjo picerijo.
Jon naleti na pravkar izvaljene piščančke, ki ga zamenjajo za mamo. Kmalu se jih naveliča in bi se jih rad odkrižal. Ampak kako?
Jon naleti na pravkar izvaljene piščančke, ki ga zamenjajo za mamo. Kmalu se jih naveliča in bi se jih rad odkrižal. Ampak kako?
Kmetov traktor noče vžgati. Ko kmet ni pozoren, se Jon in čreda odločijo, da ga bodo prenovili.
Kmetov traktor noče vžgati. Ko kmet ni pozoren, se Jon in čreda odločijo, da ga bodo prenovili.
Psa strašno boli zob. Da bi pozdravil njegove tegobe, se Jon spremeni v zobozdravnika.
Psa strašno boli zob. Da bi pozdravil njegove tegobe, se Jon spremeni v zobozdravnika.
Kmet zavrže svoje pripomočke za čaranje, zato se Jon odloči, da bo pripravil predstavo. Ko začne čreda izginjati, pa se stvari zapletejo.
Kmet zavrže svoje pripomočke za čaranje, zato se Jon odloči, da bo pripravil predstavo. Ko začne čreda izginjati, pa se stvari zapletejo.
Xandru, enemu od treh bratov, ki so umrli v vrtiljaku in so po smrti ostali zlepljeni skupaj, je všeč Siobhan. To opazi Violetta in ga spodbudi, naj Siobhan povabi na zmenek. Xander le s težavo zbere pogum, kajti skrbi ga, da ga bo kot vedno zasenčil starejši brat.
Xandru, enemu od treh bratov, ki so umrli v vrtiljaku in so po smrti ostali zlepljeni skupaj, je všeč Siobhan. To opazi Violetta in ga spodbudi, naj Siobhan povabi na zmenek. Xander le s težavo zbere pogum, kajti skrbi ga, da ga bo kot vedno zasenčil starejši brat.
Destinee je že pred nekaj leti ugotovila, da za noč čarovnic lahko brez posledic odide iz zabaviščnega parka. To zdaj pove še drugim in vsi se odpravijo na praznovanje. Remus Tiggra na skrivaj potegne na stran in mu naroči, naj odnese pismo Babi Vangi.
Destinee je že pred nekaj leti ugotovila, da za noč čarovnic lahko brez posledic odide iz zabaviščnega parka. To zdaj pove še drugim in vsi se odpravijo na praznovanje. Remus Tiggra na skrivaj potegne na stran in mu naroči, naj odnese pismo Babi Vangi.
Neke temne, viharne noči čreda ne more spati. Jon razišče vrsto grozljivih dogodkov in ugotovi, kdo v resnici straši ovce.
Neke temne, viharne noči čreda ne more spati. Jon razišče vrsto grozljivih dogodkov in ugotovi, kdo v resnici straši ovce.
Pes Bitzer se zaljubi v psičko iz bližnjega počitniškega kampa. Čreda pa začne na kmetiji delati nered in Jon mora ovčarja spet spomniti, kaj je njegova naloga.
Pes Bitzer se zaljubi v psičko iz bližnjega počitniškega kampa. Čreda pa začne na kmetiji delati nered in Jon mora ovčarja spet spomniti, kaj je njegova naloga.
Potem ko si na televiziji ogleda grozljivko, Timi neke noči odtava v domačijo. Jonova reševalna akcija prepriča kmeta, da v hiši straši.
Potem ko si na televiziji ogleda grozljivko, Timi neke noči odtava v domačijo. Jonova reševalna akcija prepriča kmeta, da v hiši straši.
Kmet polaga beton in Bitzer ga mora čuvati, dokler se ne strdi. A mokra površina je za Jona in čredo prevelika skušnjava ...
Kmet polaga beton in Bitzer ga mora čuvati, dokler se ne strdi. A mokra površina je za Jona in čredo prevelika skušnjava ...
Enajstletni Lars je napol zombi, torej živi neživi. Ko se z mamo preselita v drug kraj, spozna, da živi neživi v njem niso tako dobrodošli, kot bi si želel, a kljub temu hitro najde prijatelja Roberta, ki obožuje zombije.
Enajstletni Lars je napol zombi, torej živi neživi. Ko se z mamo preselita v drug kraj, spozna, da živi neživi v njem niso tako dobrodošli, kot bi si želel, a kljub temu hitro najde prijatelja Roberta, ki obožuje zombije.
Čreda jo z avtobusom popiha v lunapark. Medtem ko Bitzer zganja na kup izgubljene ovce, mora Jon kmeta prepričati, da se ni nič zgodilo.
Čreda jo z avtobusom popiha v lunapark. Medtem ko Bitzer zganja na kup izgubljene ovce, mora Jon kmeta prepričati, da se ni nič zgodilo.
Z mimo vozečega traktorja pade na polje zeljna glava. Jon se odloči, da bo postala nogometna žoga, a poredni pujsi bi mu radi pokvarili igro.
Z mimo vozečega traktorja pade na polje zeljna glava. Jon se odloči, da bo postala nogometna žoga, a poredni pujsi bi mu radi pokvarili igro.
Na bližnjem polju postavijo cirkuški šotor in očarani Timi ga odide raziskovat. Ga bo Jon rešil, preden kmet ugotovi, da je izginil?
Na bližnjem polju postavijo cirkuški šotor in očarani Timi ga odide raziskovat. Ga bo Jon rešil, preden kmet ugotovi, da je izginil?
Kmet je bolan. Ker zanj skrbi Bitzer, mora Jon poskrbeti za vsakdanja opravila na kmetiji. Posledice so pogubne.
Kmet je bolan. Ker zanj skrbi Bitzer, mora Jon poskrbeti za vsakdanja opravila na kmetiji. Posledice so pogubne.
Dan pred božičem v vrtcu, Timi in njegovi prijatelji so zelo navdušeni. Krasijo vrtec, jelko in pišejo pisma Božičku. Tako zelo so vsi zaposleni, da ne opazijo, dokler ni čas za odhod domov, da je snežni vihar zametel avtobus in vrtec. Tako Timi in njegovi prijatelji nepričakovano prespijo v vrtcu - in čaka jih veliko božično presenečenje!
Dan pred božičem v vrtcu, Timi in njegovi prijatelji so zelo navdušeni. Krasijo vrtec, jelko in pišejo pisma Božičku. Tako zelo so vsi zaposleni, da ne opazijo, dokler ni čas za odhod domov, da je snežni vihar zametel avtobus in vrtec. Tako Timi in njegovi prijatelji nepričakovano prespijo v vrtcu - in čaka jih veliko božično presenečenje!
Neke noči na kmetiji pristaneta otroka iz vesolja in začneta razgrajati. Ju Jon in Bitzer lahko ustavita, preden se kmet zbudi?
Neke noči na kmetiji pristaneta otroka iz vesolja in začneta razgrajati. Ju Jon in Bitzer lahko ustavita, preden se kmet zbudi?
Lars sklene, da bo zapustil Bekkebakken in odšel v Detroit. Že kmalu pa v gozdu sreča skrivnostno Anno, ki trdi, da je nindža. Bo Lars vendarle ostal v kraju, kjer se želijo znebiti vseh drugačnih?
Lars sklene, da bo zapustil Bekkebakken in odšel v Detroit. Že kmalu pa v gozdu sreča skrivnostno Anno, ki trdi, da je nindža. Bo Lars vendarle ostal v kraju, kjer se želijo znebiti vseh drugačnih?
Kmet bi rad posekal drevo na Jonovem polju. Čreda se odloči za skrajne ukrepe, da ljubljeno drevo reši pred sekiro.
Kmet bi rad posekal drevo na Jonovem polju. Čreda se odloči za skrajne ukrepe, da ljubljeno drevo reši pred sekiro.
Sonce pripeka in čreda bi se strašno rada ohladila v ovčji kopeli. Na poti jim je samo ena ovira: kmet, ki se sonči.
Sonce pripeka in čreda bi se strašno rada ohladila v ovčji kopeli. Na poti jim je samo ena ovira: kmet, ki se sonči.
Letos mineva sto let od rojstva slovitega saksofonista Arta Pepperja. Bil je eden najbolj odličnih solistov na alt saksofonu. S svojo izvrstno tehniko igranja in z melodično inventivnostjo je očaral občinstvo in kritike. Toda zasvojenost z različnimi substancami ga je nenehno oddaljevala od popolnega uspeha.
Letos mineva sto let od rojstva slovitega saksofonista Arta Pepperja. Bil je eden najbolj odličnih solistov na alt saksofonu. S svojo izvrstno tehniko igranja in z melodično inventivnostjo je očaral občinstvo in kritike. Toda zasvojenost z različnimi substancami ga je nenehno oddaljevala od popolnega uspeha.