Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Fenomen Puccinijevega uspeha od Manon Lescaut naprej je skladatelja povzdignil v vladarja med sodobniki, vladarja tako imenovane generacije devetdesetih. Ti ustvarjalci, Mascagni s Cavallerio rusticano, Leoncavallo z Glumači in Cilea z Adriano Lecouvreur ADRIANO LECOUVREUR, so obdobje zaznamovali vsak le s po enim samim zelo uspešnim opernim delom, katerega slave pa niso nikoli več dosegli ali celo presegli. Zakaj je samo eden izmed njih skorajda neprekinjeno nizal uspeh za uspehom, tekmece pa pustil daleč za seboj?
Fenomen Puccinijevega uspeha od Manon Lescaut naprej je skladatelja povzdignil v vladarja med sodobniki, vladarja tako imenovane generacije devetdesetih. Ti ustvarjalci, Mascagni s Cavallerio rusticano, Leoncavallo z Glumači in Cilea z Adriano Lecouvreur ADRIANO LECOUVREUR, so obdobje zaznamovali vsak le s po enim samim zelo uspešnim opernim delom, katerega slave pa niso nikoli več dosegli ali celo presegli. Zakaj je samo eden izmed njih skorajda neprekinjeno nizal uspeh za uspehom, tekmece pa pustil daleč za seboj?
V mestu so izginile stvari: Celestinčin zvezek, Boltežev klobuk, daljnogled gospe Tulipan in celo ogrinjalo Zelene miši! Le kaj se dogaja?
V mestu so izginile stvari: Celestinčin zvezek, Boltežev klobuk, daljnogled gospe Tulipan in celo ogrinjalo Zelene miši! Le kaj se dogaja?
John Milton Cage se je rodil 5. septembra v Los Angelesu. Zdi se, da sta Cagea, neskončno radovednega, prijaznega in vselej strpnega umetnika, pomembno določili že osebnosti njegovih staršev. Njegov oče John starejši je bil izumitelj, ki je med drugim zasnoval eno prvih različic podmornice, mati Lucretia pa je bila novinarka Los Angeles Timesa z izrazitim socialnim čutom. Na kolidžu Pomona je študiral pisanje, a je kljub očitni nadarjenosti in podpori profesorjev študij opustil in se raje odpravil v Evropo, kjer je študiral arhitekturo, se ukvarjal s slikarstvom, poezijo ter tudi glasbo. Po približno letu in pol se je vrnil v Združene države, kjer se je dokončno odločil za študij kompozicije. Vendar se nikoli ni omejeval le na glasbo in tako je večino svojega življenja dejavno posegal na področja vizualnih umetnosti, plesa, večmedijskih dogodkov ali literature.
John Milton Cage se je rodil 5. septembra v Los Angelesu. Zdi se, da sta Cagea, neskončno radovednega, prijaznega in vselej strpnega umetnika, pomembno določili že osebnosti njegovih staršev. Njegov oče John starejši je bil izumitelj, ki je med drugim zasnoval eno prvih različic podmornice, mati Lucretia pa je bila novinarka Los Angeles Timesa z izrazitim socialnim čutom. Na kolidžu Pomona je študiral pisanje, a je kljub očitni nadarjenosti in podpori profesorjev študij opustil in se raje odpravil v Evropo, kjer je študiral arhitekturo, se ukvarjal s slikarstvom, poezijo ter tudi glasbo. Po približno letu in pol se je vrnil v Združene države, kjer se je dokončno odločil za študij kompozicije. Vendar se nikoli ni omejeval le na glasbo in tako je večino svojega življenja dejavno posegal na področja vizualnih umetnosti, plesa, večmedijskih dogodkov ali literature.
Fran Gerbič: Jugoslovanska rapsodija za orkester, op. 60 Izv.: Simfonični orkester RTV Slovenija Dir.: Samo Hubad Matija Bravničar: Koncert za violino in orkester 1. Allegro risoluto 2. Andante – maestoso 3. Allegro vivo Izv.: Violina: Dejan Bravničar Simfonični orkester RTV Slovenija Dir.: Milan Horvat
Fran Gerbič: Jugoslovanska rapsodija za orkester, op. 60 Izv.: Simfonični orkester RTV Slovenija Dir.: Samo Hubad Matija Bravničar: Koncert za violino in orkester 1. Allegro risoluto 2. Andante – maestoso 3. Allegro vivo Izv.: Violina: Dejan Bravničar Simfonični orkester RTV Slovenija Dir.: Milan Horvat
Oddaja prinaša izbor posnetkov slovenskih opernih pevcev. Pripravlja jo urednik za operno glasbo Dejan Juravić.
Oddaja prinaša izbor posnetkov slovenskih opernih pevcev. Pripravlja jo urednik za operno glasbo Dejan Juravić.
Ob treh zgodovinskih posnetkih Leopolda Godowskega bo osrednja tema tokrat tudi njegova. V izvedbi pianista Marca-Andréja Hamelina bo zvenelo sedem Študij na Chopinovo etudo op. 10/5 ter obsežno Klavirsko sonato v e-molu Leopolda Godowskega.
Ob treh zgodovinskih posnetkih Leopolda Godowskega bo osrednja tema tokrat tudi njegova. V izvedbi pianista Marca-Andréja Hamelina bo zvenelo sedem Študij na Chopinovo etudo op. 10/5 ter obsežno Klavirsko sonato v e-molu Leopolda Godowskega.
Tim se odloči izpovedati ljubezen Franzi. Ko pride k njej domov, vidi Franzi s Steffenom. Christoph z Arianino pomočjo spravi svoj denar na varno, hotelov Top Comfort pa ne more več rešiti. Robertu ni uspelo najti Eve, zato se skuša zamotiti z delom. Ko pa odkrije, da je preklicala svojo telefonsko številko, je povsem strt. Knežji dvor bo priredil Bavarski poslovni tek, na katerem naj bi ga zastopala Paul in Lucy. Za sodelovanje na teku pa se zaradi velike denarne nagrade odloči tudi Bela. STURM DER LIEBE (XVI.) / Nemčija / 2019-2020 Scenarij: Björn Firnrohr, Claudia Köhler Režija: Felix Bärwald, Stefan Jonas, Carsten Meyer-Grohbrügge, Udo Müller, Steffen Nowak, Lutz von Sicherer, Alexander Wiedl idr. V glavnih vlogah: Léa Wegmann, Florian Frowein, Antje Hagen, Sepp Schauer, Dirk Galuba, Joachim Lätsch, Dieter Bach, Lorenzo Patané, Uta Kargel, Melanie Wiegmann, Erich Altenkopf, Jenny Löffler, Sandro Kirtzel, Jennifer Siemann, Julia Grimpe, Anna Lena Class, Franz-Xaver Zeller, Patrick Dollmann, Isabell Ege, Paulina Hobratschk, Lukas Schmidt
Tim se odloči izpovedati ljubezen Franzi. Ko pride k njej domov, vidi Franzi s Steffenom. Christoph z Arianino pomočjo spravi svoj denar na varno, hotelov Top Comfort pa ne more več rešiti. Robertu ni uspelo najti Eve, zato se skuša zamotiti z delom. Ko pa odkrije, da je preklicala svojo telefonsko številko, je povsem strt. Knežji dvor bo priredil Bavarski poslovni tek, na katerem naj bi ga zastopala Paul in Lucy. Za sodelovanje na teku pa se zaradi velike denarne nagrade odloči tudi Bela. STURM DER LIEBE (XVI.) / Nemčija / 2019-2020 Scenarij: Björn Firnrohr, Claudia Köhler Režija: Felix Bärwald, Stefan Jonas, Carsten Meyer-Grohbrügge, Udo Müller, Steffen Nowak, Lutz von Sicherer, Alexander Wiedl idr. V glavnih vlogah: Léa Wegmann, Florian Frowein, Antje Hagen, Sepp Schauer, Dirk Galuba, Joachim Lätsch, Dieter Bach, Lorenzo Patané, Uta Kargel, Melanie Wiegmann, Erich Altenkopf, Jenny Löffler, Sandro Kirtzel, Jennifer Siemann, Julia Grimpe, Anna Lena Class, Franz-Xaver Zeller, Patrick Dollmann, Isabell Ege, Paulina Hobratschk, Lukas Schmidt
V oddaji Banchetto musicale se bomo tokrat posvetili glasbi sedemnajstega in osemnajstega stoletja, ki so jo zaznamovali razni zapleti okrog avtorstva.
V oddaji Banchetto musicale se bomo tokrat posvetili glasbi sedemnajstega in osemnajstega stoletja, ki so jo zaznamovali razni zapleti okrog avtorstva.
Pav Pavo se na poti na veliko pavje srečanje izgubi, in Mavgli mu pomaga najti pot. Tiger Šir kan pa jima sledi na srečanje in med pavi povzroči preplah. Mavgli in Pavo morata ukrepati.
Pav Pavo se na poti na veliko pavje srečanje izgubi, in Mavgli mu pomaga najti pot. Tiger Šir kan pa jima sledi na srečanje in med pavi povzroči preplah. Mavgli in Pavo morata ukrepati.
V četrti seriji risank se naši trije mladi junaki Rafael, Mona in Nabi podajo med ljudstva sveta – v Afriko, Azijo, na ameriški celini, tihomorske otoke in v Oceanijo in nam na svoj značilno hudomušni način predstavljajo veličastne maske, osupljive kipce, čudovite tkanine in druge umetnine iz neprecenljive zbirke pariškega muzeja Quai Branly.
V četrti seriji risank se naši trije mladi junaki Rafael, Mona in Nabi podajo med ljudstva sveta – v Afriko, Azijo, na ameriški celini, tihomorske otoke in v Oceanijo in nam na svoj značilno hudomušni način predstavljajo veličastne maske, osupljive kipce, čudovite tkanine in druge umetnine iz neprecenljive zbirke pariškega muzeja Quai Branly.
Roman opisuje življenjsko zgodbo pripovedovalke, odraščajoče v sedemdesetih in osemdesetih letih. Njen otroški svet sestavljajo starši, brat Rok, babica Dada, tete in strici, pa benko, keksi Albert, Oddaja o morju in pomorščakih, Gavrilović in prenos sarajevskih olimpijskih iger. A čeprav govori o naštetem, je avtobiografski roman predvsem pripoved o odraščanju, soočanju z izgubo in boleznijo, pripoved o udomačevanju strahu in o vsem tistem, česar nočemo videti, dokler s tem nismo neizbežno soočeni. O avtorici Bronja Žakelj (1969) je po izobrazbi diplomirana novinarka. Njeno veselje do pisanja je ostalo nekje med vrsticami revijalnega tiska in v redakcijah dnevnega časopisja, zato si je prvo službo poiskala v marketingu, danes pa dela v bančništvu. Ker med financami ni veliko prostora za ustvarjalnost, ljubezen do pisanja pa nikoli ni bila čisto zares pozabljena, se je odločila, da je čas, da napiše svojo prvo knjigo. Bralka: Saša Mihelčič Režiser: Klemen Markovčič Tonska mojstra: Sonja Strenar in Urban Gruden Svetovalka za jezik: Matej Juričan Mastering: Klemen Veber Urednik oddaje: Alen Jelen Posneto v studiih Radia Slovenija novembra 2019.
Roman opisuje življenjsko zgodbo pripovedovalke, odraščajoče v sedemdesetih in osemdesetih letih. Njen otroški svet sestavljajo starši, brat Rok, babica Dada, tete in strici, pa benko, keksi Albert, Oddaja o morju in pomorščakih, Gavrilović in prenos sarajevskih olimpijskih iger. A čeprav govori o naštetem, je avtobiografski roman predvsem pripoved o odraščanju, soočanju z izgubo in boleznijo, pripoved o udomačevanju strahu in o vsem tistem, česar nočemo videti, dokler s tem nismo neizbežno soočeni. O avtorici Bronja Žakelj (1969) je po izobrazbi diplomirana novinarka. Njeno veselje do pisanja je ostalo nekje med vrsticami revijalnega tiska in v redakcijah dnevnega časopisja, zato si je prvo službo poiskala v marketingu, danes pa dela v bančništvu. Ker med financami ni veliko prostora za ustvarjalnost, ljubezen do pisanja pa nikoli ni bila čisto zares pozabljena, se je odločila, da je čas, da napiše svojo prvo knjigo. Bralka: Saša Mihelčič Režiser: Klemen Markovčič Tonska mojstra: Sonja Strenar in Urban Gruden Svetovalka za jezik: Matej Juričan Mastering: Klemen Veber Urednik oddaje: Alen Jelen Posneto v studiih Radia Slovenija novembra 2019.
Posvečamo se izboru ljudskih pesmi, ki sta jih iz preteklih predstavitev v radijskem programu do takrat leta 1970 nabrala Zmaga Kumer in Julijan Strajnar. Zvočni zapisi so z leti samo še bolj dragoceni, saj sta se odnos do ljudske glasbe in tudi njeno izvajanje zelo spremenila in spomin na izročilo v drugem času in prostoru je razkošje, ki ga številne generacije pred nami niso poznale.
Posvečamo se izboru ljudskih pesmi, ki sta jih iz preteklih predstavitev v radijskem programu do takrat leta 1970 nabrala Zmaga Kumer in Julijan Strajnar. Zvočni zapisi so z leti samo še bolj dragoceni, saj sta se odnos do ljudske glasbe in tudi njeno izvajanje zelo spremenila in spomin na izročilo v drugem času in prostoru je razkošje, ki ga številne generacije pred nami niso poznale.
Medvedku so bili piškoti vedno prekratki … \t\t\t\t Pripoveduje: Majda Grbac. Napisala: Bina Štampe Žmavc. Posneto v studiih Radia Slovenija 2003. \t
Medvedku so bili piškoti vedno prekratki … \t\t\t\t Pripoveduje: Majda Grbac. Napisala: Bina Štampe Žmavc. Posneto v studiih Radia Slovenija 2003. \t
Četrtkov večer domačih pesmi in napevov
Člana zasedbe Spopad harmonik Miho Debevca in Tomaža Rožanca smo gostili 26. maja leta 2016. To je bila peta zasedba v seriji živih Četrtkovih večerov domačih pesmi in napevov iz studia 13 Radia Slovenija, ki so glasbeno bogatili zadnje četrtke v mesecu vse do decembra lani. Najstarejša glasbena oddaja Radia Slovenija že več kot šest desetletij ohranja narodnozabavno izročilo in glasbo manjših vokalnih zasedb. Zajema iz bogatega radijskega arhiva, predstavlja novosti s tega področja, prinaša portrete pomembnejših ustvarjalcev narodnozabavne glasbe, enkrat na mesec pa tudi gosti najbolj kakovostne zasedbe, ki izvajajo svoje skladbe živo. Oddajo pripravlja glasbeni urednik Tomaž Guček. Vsak četrtek ob 20.00 na Prvem.
Člana zasedbe Spopad harmonik Miho Debevca in Tomaža Rožanca smo gostili 26. maja leta 2016. To je bila peta zasedba v seriji živih Četrtkovih večerov domačih pesmi in napevov iz studia 13 Radia Slovenija, ki so glasbeno bogatili zadnje četrtke v mesecu vse do decembra lani. Najstarejša glasbena oddaja Radia Slovenija že več kot šest desetletij ohranja narodnozabavno izročilo in glasbo manjših vokalnih zasedb. Zajema iz bogatega radijskega arhiva, predstavlja novosti s tega področja, prinaša portrete pomembnejših ustvarjalcev narodnozabavne glasbe, enkrat na mesec pa tudi gosti najbolj kakovostne zasedbe, ki izvajajo svoje skladbe živo. Oddajo pripravlja glasbeni urednik Tomaž Guček. Vsak četrtek ob 20.00 na Prvem.
Pablo Neruda, veliki čilski pesnik, sodobnik Kosovela, je svoj Vsesplošni spev začel pisati leta 1948 in ga končal čez dve leti. Zaradi vsebine, v njej prepleta zgodovino ameriške poloble, mitologijo, nacionalni zanos, osebne spomine in komunistično vznesenost, je bilo delo natisnjeno v Mehiki. Aleš Berger je iz Vsesplošnega speva izbral in prevedel trinajst pesmi iz petnajstega razdelka, ki ga je Neruda naslovil Jaz. V njem se je ozrl po postajah svoje življenjske poti od rojstva do trenutka, ko je Vsesplošni spev končal. Interpret Željko Hrs, režiser Klemen Markovčič, glasbena opremljevalka Darja Hlavka Godina, mojstrica zvoka Mirta Berlan, urednik oddaje Matej Juh. Produkcija 2024.
Pablo Neruda, veliki čilski pesnik, sodobnik Kosovela, je svoj Vsesplošni spev začel pisati leta 1948 in ga končal čez dve leti. Zaradi vsebine, v njej prepleta zgodovino ameriške poloble, mitologijo, nacionalni zanos, osebne spomine in komunistično vznesenost, je bilo delo natisnjeno v Mehiki. Aleš Berger je iz Vsesplošnega speva izbral in prevedel trinajst pesmi iz petnajstega razdelka, ki ga je Neruda naslovil Jaz. V njem se je ozrl po postajah svoje življenjske poti od rojstva do trenutka, ko je Vsesplošni spev končal. Interpret Željko Hrs, režiser Klemen Markovčič, glasbena opremljevalka Darja Hlavka Godina, mojstrica zvoka Mirta Berlan, urednik oddaje Matej Juh. Produkcija 2024.
Leta 1918 je svet preplavil zelo nalezljiv virus gripe. Tako imenovana španska gripa je osemnajst mesecev po tem, ko se je skrivnostno pojavila, sklenila pot po svetu in povzročila smrt 50 milijonov ljudi. Dokumentarna oddaja prinaša dragocene arhivske posnetke in kronološko analizo ene izmed največjih katastrof 20. stoletja. THE SPANISH FLU: THE INVISIBLE ENEMY / Francija / 2021 / Režija: Paul Le Grouyer
Leta 1918 je svet preplavil zelo nalezljiv virus gripe. Tako imenovana španska gripa je osemnajst mesecev po tem, ko se je skrivnostno pojavila, sklenila pot po svetu in povzročila smrt 50 milijonov ljudi. Dokumentarna oddaja prinaša dragocene arhivske posnetke in kronološko analizo ene izmed največjih katastrof 20. stoletja. THE SPANISH FLU: THE INVISIBLE ENEMY / Francija / 2021 / Režija: Paul Le Grouyer
Glasba, ki jo le redko kdaj ali nikoli ne slišite v rednih glasbenih opremah. Še manj verjetno pa je, da jo boste slišali na drugih radijskih postajah.
Glasba, ki jo le redko kdaj ali nikoli ne slišite v rednih glasbenih opremah. Še manj verjetno pa je, da jo boste slišali na drugih radijskih postajah.
Igra v pripovedno osišče postavlja zakonske zgode in nezgode starejšega moža in mlade žene. V nekoliko širšem kotu pa gre skozi za Jesiha značilne duhovite in iskre jezikovne bravure zaznati tudi obravnavo motiva Lepe Vide. Destilat hrepenenja tokrat skozi satirično opno. Režiser: Tugo Štiglic Dramaturginja: Vilma Štritof Tonski mojster: Jure Culiberg Glasbena oblikovalka: Darja Hlavka Godina Sopran – Nataša Tič Ralijan Alt – Marijana Brecelj Bariton – Anton Petje Bas – Andrej Nahtigal Produkcija Uredništva igranega programa. Posneto v studiih Radia Slovenija decembra 2009.
Igra v pripovedno osišče postavlja zakonske zgode in nezgode starejšega moža in mlade žene. V nekoliko širšem kotu pa gre skozi za Jesiha značilne duhovite in iskre jezikovne bravure zaznati tudi obravnavo motiva Lepe Vide. Destilat hrepenenja tokrat skozi satirično opno. Režiser: Tugo Štiglic Dramaturginja: Vilma Štritof Tonski mojster: Jure Culiberg Glasbena oblikovalka: Darja Hlavka Godina Sopran – Nataša Tič Ralijan Alt – Marijana Brecelj Bariton – Anton Petje Bas – Andrej Nahtigal Produkcija Uredništva igranega programa. Posneto v studiih Radia Slovenija decembra 2009.
Dr. Miha Pintarič, prevajalec, pesnik in esejist, je avtor eruditske širine, s prepoznavno in zelo samosvojo poetiko. Tematski in izrazni razpon njegove poezije je širok:skoraj ni teme, ki je ne bi odpiral in osvetljeval z lucidnimi, nenavadnimi, šaljivimi, jedkimi ali pa empatičnimi, liričnimi toni. Gibko menja jezikovne registre, z osupljivo lahkoto prehaja celo med različnimi jeziki in zdi se, kot da se najsvobodneje počuti v vezani verzni obliki. Tematsko in motivno raznolik je tudi izbor njegove še neobjavljene poezije, ki ga je pripravil avtor sam. V njej srečamo živali, se sprašujemo o zdravju, delamo uroke in potujemo po Sloveniji. Z obilo humorja. Avtor literarnega dela: Miha Pintarič; režiserka: Špela Kravogel; interpret: Blaž Šef; glasbena opremljevalka: Darja Hlavka Godina; mojster zvoka: Urban Gruden; urednica oddaje: Tina Kozin; produkcija 2024.
Dr. Miha Pintarič, prevajalec, pesnik in esejist, je avtor eruditske širine, s prepoznavno in zelo samosvojo poetiko. Tematski in izrazni razpon njegove poezije je širok:skoraj ni teme, ki je ne bi odpiral in osvetljeval z lucidnimi, nenavadnimi, šaljivimi, jedkimi ali pa empatičnimi, liričnimi toni. Gibko menja jezikovne registre, z osupljivo lahkoto prehaja celo med različnimi jeziki in zdi se, kot da se najsvobodneje počuti v vezani verzni obliki. Tematsko in motivno raznolik je tudi izbor njegove še neobjavljene poezije, ki ga je pripravil avtor sam. V njej srečamo živali, se sprašujemo o zdravju, delamo uroke in potujemo po Sloveniji. Z obilo humorja. Avtor literarnega dela: Miha Pintarič; režiserka: Špela Kravogel; interpret: Blaž Šef; glasbena opremljevalka: Darja Hlavka Godina; mojster zvoka: Urban Gruden; urednica oddaje: Tina Kozin; produkcija 2024.
Športna biografska drama. Film je navdahnjen z resničnimi dogodki. Skandinavec Martin je eden od najobetavnejših mladih nogometašev, ki jih je Švedska kadar koli imela. Pri šestnajstih se mu izpolnijo sanje, saj se zanj začne zanimati eden od najuglednejših italijanskih klubov. Martin začne kmalu igrati za ta klub. Toda za svoje sanje, ki jih zdaj živi, plačuje visoko ceno: vsak dan prenaša hude telesne napore, od njega se zahtevata disciplina in predanost, spopada se s pritiski, da mora biti najboljši … In kar je najbolj boleče – pesti ga občutek osamljenosti. Vse skupaj se nakopiči in Martin začne resno dvomiti o tem, ali je to življenje, ki si ga je želel … TIGERS / ŠVEDSKA, ITALIJA, DANSKA / 2020 Režija: Ronnie Sandahl / Scenarij: Ronnie Sandahl, Martin Bengtsson / Igrajo: Frida Gustavsson, Alfred Enoch, Johannes Kuhnke, Liv Mjönes, Henrik Rafaelsen, Erik Enge, Maurizio Lombardi, Lino Musella, Gianluca Di Gennaro, Antonio Zavatteri, Antonio Bannò, Alberto Basaluzzo, Daniele La Leggia, Adrian Mackinder …
Športna biografska drama. Film je navdahnjen z resničnimi dogodki. Skandinavec Martin je eden od najobetavnejših mladih nogometašev, ki jih je Švedska kadar koli imela. Pri šestnajstih se mu izpolnijo sanje, saj se zanj začne zanimati eden od najuglednejših italijanskih klubov. Martin začne kmalu igrati za ta klub. Toda za svoje sanje, ki jih zdaj živi, plačuje visoko ceno: vsak dan prenaša hude telesne napore, od njega se zahtevata disciplina in predanost, spopada se s pritiski, da mora biti najboljši … In kar je najbolj boleče – pesti ga občutek osamljenosti. Vse skupaj se nakopiči in Martin začne resno dvomiti o tem, ali je to življenje, ki si ga je želel … TIGERS / ŠVEDSKA, ITALIJA, DANSKA / 2020 Režija: Ronnie Sandahl / Scenarij: Ronnie Sandahl, Martin Bengtsson / Igrajo: Frida Gustavsson, Alfred Enoch, Johannes Kuhnke, Liv Mjönes, Henrik Rafaelsen, Erik Enge, Maurizio Lombardi, Lino Musella, Gianluca Di Gennaro, Antonio Zavatteri, Antonio Bannò, Alberto Basaluzzo, Daniele La Leggia, Adrian Mackinder …
Sproščujoče nočno glasbeno doživetje z najnovejšimi posnetki Evroradia.
Sproščujoče nočno glasbeno doživetje z najnovejšimi posnetki Evroradia.
Ni veliko glasbil, za katera točno vemo, kdaj so jih iznašli, večinoma je zgodba o nastanku jasna predvsem za novejše inštrumente, med katere sodi tudi saksofon. Izumil ga je belgijski izumitelj in glasbenik Adolphe Sax, ki je 28. junija 1846 ta inštrument tudi patentiral. ALEKSANDER GLAZUNOV: KONCERT V ES-DURU ZA SAKSOFON IN ORKESTER, OP. 109 Altovski saksofon: DEJAN PREŠIČEK, SIMFONIČNI ORKESTER RTV SLOVENIJA, Dirigent: TOMISLAV FAČINI ALEKSANDER BORODIN: PETITE SUITE 1. AU COUVENT: ANDANTE RELIGIOSO 2. INTERMEZZO: TEMPO DI MENUETTO 3. MAZURKA I: ALLEGRO 6. SERENADE: ALLEGRETTO Klavir: MARCO RAPETTI
Ni veliko glasbil, za katera točno vemo, kdaj so jih iznašli, večinoma je zgodba o nastanku jasna predvsem za novejše inštrumente, med katere sodi tudi saksofon. Izumil ga je belgijski izumitelj in glasbenik Adolphe Sax, ki je 28. junija 1846 ta inštrument tudi patentiral. ALEKSANDER GLAZUNOV: KONCERT V ES-DURU ZA SAKSOFON IN ORKESTER, OP. 109 Altovski saksofon: DEJAN PREŠIČEK, SIMFONIČNI ORKESTER RTV SLOVENIJA, Dirigent: TOMISLAV FAČINI ALEKSANDER BORODIN: PETITE SUITE 1. AU COUVENT: ANDANTE RELIGIOSO 2. INTERMEZZO: TEMPO DI MENUETTO 3. MAZURKA I: ALLEGRO 6. SERENADE: ALLEGRETTO Klavir: MARCO RAPETTI
Minuta za meditiranje ob Kosovelovi pesmi v interpretaciji Borisa Kosa.
Minuta za meditiranje ob Kosovelovi pesmi v interpretaciji Borisa Kosa.
Ukvarjamo se z umetnostjo in delom poznoromantičnega ruskega skladatelja Alexandra Glazunova, ki je bil tudi dirigent in pedagog. Velik del svojega življenja je posvetil saintpetersburškemu konservatoriju. V svoji glasbi je spojil nacionalizem s kozmopolitskimi pogledi. Glasbeni naslednik Balakireva se je nagibal k epski veličini Borodina, njegova glasba pa kaže tudi vplive drugih skladateljev. MILIJ ALEKSEJEVIČ BALAKIREV / SERGEJ MIHAJLOVIČ LJAPUNOV: ISLAMEY, ORIENTALSKA FANTAZIJA SIMFONIČNI ORKESTER BAVARSKEGA RADIA, Dirigent: ESA PEKKA SALONEN NIKOLAJ ANDREJEVIČ RIMSKI KORSAKOV: ZGODBA O CARJU SALTANU SIMFONIČNI ORKESTER HRVAŠKE RADIOTELEVIZIJE, Dirigent: VLADIMIR KRANJČEVIĆ DMITRIJ DMITRIJEVIČ ŠOSTAKOVIČ: SONATA ZA VIOLONČELO IN KLAVIR V D-MOLU, OP. 40 Violončelo: ANDREJ PETRAČ, Klavir: BOJAN GORIŠEK ALEKSANDER GLAZUNOV: LETNI ČASI, OP. 67 SIMFONIČNI ORKESTER RTV SLOVENIJA, Dirigent: MARKO MUNIH SERGEJ SERGEJEVIČ PROKOFIEV: SONATA ŠT. 2 V D-DURU ZA VIOLINO IN KLAVIR, OP. 94A Violina: EMMANUELE BALDINI, Klavir: ROBERTO TURRIN
Ukvarjamo se z umetnostjo in delom poznoromantičnega ruskega skladatelja Alexandra Glazunova, ki je bil tudi dirigent in pedagog. Velik del svojega življenja je posvetil saintpetersburškemu konservatoriju. V svoji glasbi je spojil nacionalizem s kozmopolitskimi pogledi. Glasbeni naslednik Balakireva se je nagibal k epski veličini Borodina, njegova glasba pa kaže tudi vplive drugih skladateljev. MILIJ ALEKSEJEVIČ BALAKIREV / SERGEJ MIHAJLOVIČ LJAPUNOV: ISLAMEY, ORIENTALSKA FANTAZIJA SIMFONIČNI ORKESTER BAVARSKEGA RADIA, Dirigent: ESA PEKKA SALONEN NIKOLAJ ANDREJEVIČ RIMSKI KORSAKOV: ZGODBA O CARJU SALTANU SIMFONIČNI ORKESTER HRVAŠKE RADIOTELEVIZIJE, Dirigent: VLADIMIR KRANJČEVIĆ DMITRIJ DMITRIJEVIČ ŠOSTAKOVIČ: SONATA ZA VIOLONČELO IN KLAVIR V D-MOLU, OP. 40 Violončelo: ANDREJ PETRAČ, Klavir: BOJAN GORIŠEK ALEKSANDER GLAZUNOV: LETNI ČASI, OP. 67 SIMFONIČNI ORKESTER RTV SLOVENIJA, Dirigent: MARKO MUNIH SERGEJ SERGEJEVIČ PROKOFIEV: SONATA ŠT. 2 V D-DURU ZA VIOLINO IN KLAVIR, OP. 94A Violina: EMMANUELE BALDINI, Klavir: ROBERTO TURRIN