Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ars
9. novembra je v Koncertni hiši v Berlinu nastopil Simfonični orkester Berlinskega radia, ki ga je vodil dirigent Adám Fischer. Na sporedu sta bili dve simfonični mojstrovini: Simfonija št. 49 v f-molu Josepha Haydna in Simfonija št. 5 v cis-molu Gustava Mahlerja.
Mahler je bil, poleg Richarda Straussa in Maxa Regerja, eden osrednjih glasnikov izzvenevajoče glasbene romantike. To, kar ga pomembno razlikuje od njiju, pa je njegovo razmišljanje o največjih metafizičnih vprašanjih. Svoje ustvarjalne moči je posvetil predvsem simfonični glasbi, saj je bila po njegovem mnenju samo ta zmožna izraziti vse, kar je hotel povedati. "Mi modernisti," je zapisal v nekem svojem pismu, "potrebujemo velik aparat, da lahko izrazimo svoje velike ali male misli."
Marko Šetinc
9. novembra je v Koncertni hiši v Berlinu nastopil Simfonični orkester Berlinskega radia, ki ga je vodil dirigent Adám Fischer. Na sporedu sta bili dve simfonični mojstrovini: Simfonija št. 49 v f-molu Josepha Haydna in Simfonija št. 5 v cis-molu Gustava Mahlerja.
Mahler je bil, poleg Richarda Straussa in Maxa Regerja, eden osrednjih glasnikov izzvenevajoče glasbene romantike. To, kar ga pomembno razlikuje od njiju, pa je njegovo razmišljanje o največjih metafizičnih vprašanjih. Svoje ustvarjalne moči je posvetil predvsem simfonični glasbi, saj je bila po njegovem mnenju samo ta zmožna izraziti vse, kar je hotel povedati. "Mi modernisti," je zapisal v nekem svojem pismu, "potrebujemo velik aparat, da lahko izrazimo svoje velike ali male misli."
Marko Šetinc
Vse epizode