Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ars
Dotakniti se in dovoliti, da se te dotaknejo na čustveni ravni, je osrednjega pomena za švedskega skladatelja Matsa Larssona Gotheja, čigar Simfonijo št. 4 bomo poslušali nocoj. Metoda venezuelske skladateljice in pianistke Gabriele Montero je drugačna. Želi, da bi njen klavirski koncert potrdil naše predstave o latinskoameriški glasbi ob upoštevanju pregovora »Ni vse zlato, kar se sveti« glede na razmere v njeni državi – Venezueli. Beethoven nas vedno gane. Tokrat v njegovi dinamični, ekstravertni, živahni sedmi simfoniji. Vse to v izvedbi Simfoničnega orkestra Švedskega radia, ki ga je na koncertu 31. avgusta v okviru festivala Baltskega morja vodila poljska dirigentka Marta Gardolińska.
Polona Kovačič
Dotakniti se in dovoliti, da se te dotaknejo na čustveni ravni, je osrednjega pomena za švedskega skladatelja Matsa Larssona Gotheja, čigar Simfonijo št. 4 bomo poslušali nocoj. Metoda venezuelske skladateljice in pianistke Gabriele Montero je drugačna. Želi, da bi njen klavirski koncert potrdil naše predstave o latinskoameriški glasbi ob upoštevanju pregovora »Ni vse zlato, kar se sveti« glede na razmere v njeni državi – Venezueli. Beethoven nas vedno gane. Tokrat v njegovi dinamični, ekstravertni, živahni sedmi simfoniji. Vse to v izvedbi Simfoničnega orkestra Švedskega radia, ki ga je na koncertu 31. avgusta v okviru festivala Baltskega morja vodila poljska dirigentka Marta Gardolińska.
Polona Kovačič
Vse epizode