Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ars
Posnetki koncertov s svetovnih odrov v izvedbah izvrstnih solistov in orkestrov.
Ars
5 epizod
Posnetki koncertov s svetovnih odrov v izvedbah izvrstnih solistov in orkestrov.
9. novembra je v Koncertni hiši v Berlinu nastopil Simfonični orkester Berlinskega radia, ki ga je vodil dirigent Adám Fischer. Na sporedu sta bili dve simfonični mojstrovini: Simfonija št. 49 v f-molu Josepha Haydna in Simfonija št. 5 v cis-molu Gustava Mahlerja. Mahler je bil, poleg Richarda Straussa in Maxa Regerja, eden osrednjih glasnikov izzvenevajoče glasbene romantike. To, kar ga pomembno razlikuje od njiju, pa je njegovo razmišljanje o največjih metafizičnih vprašanjih. Svoje ustvarjalne moči je posvetil predvsem simfonični glasbi, saj je bila po njegovem mnenju samo ta zmožna izraziti vse, kar je hotel povedati. "Mi modernisti," je zapisal v nekem svojem pismu, "potrebujemo velik aparat, da lahko izrazimo svoje velike ali male misli."
115 min 17. 11. 2024
Orkester Gewandhaus iz Leipziga je na koncertu 25. oktobra v svoji matični hiši izvedel koncert pod taktirko gostujočega avstrijskega dirigenta Franza Welserja Mösta. Na programu sta bila Koncert za violončelo in orkester v a-molu, op. 22 Samuela Barberja in Simfonija št. 8 v C-duru, D. 944, »Velika« Franza Schuberta. V vlogi solistke je nastopila violončelistka Alisa Weilerstein.
117 min 10. 11. 2024
V Sedmi simfoniji Antona Brucknerja Berlinski filharmoniki raziskujejo celoten spekter ustvarjanja glasbe, od intimnosti v odlomkih komorne glasbe do njenega značilnega močnega tutti zvoka. Tako kot Brucknerjevo delo tudi Mendelssohnov violinski koncert v e-molu izhaja iz obdobja romantike – vendar naseljuje povsem drugačen zvočni svet, poln svetlobe in sijaja. Dirigent Marek Janowski je posebej cenjen zaradi svojega dela v tem repertoarju, violinist Augustin Hadelich, ki ga proslavlja čudovit liričen zvok, pa je nastopil kot solist na koncertu 11. oktobra v Berlinski filharmoniji.
104 min 3. 11. 2024
Za Brahmsa je bilo skladanje glasbe iskanje ravnovesja glave in srca. Skladateljeva zadnja simfonija je najizvrstnejši primer tega poslanstva, skladba, ki je sijoča kot poezija in popolna kot matematična enačba. Na današnjem posnetku koncerta je Brahmsovo delo apolonske popolnosti uravnoteženo z izlivom veselja, ki ga predstavlja Beethovnov violinski koncert, ter s skladbo warp & weft ameriške skladateljice Sarah Gibson, ki jo je navdihnilo delo Kanadčanke Miriam Schapiro. Violinist Tobias Feldmann je 8. avgusta debitiral na tem koncertu s Filharmoničnim orkestrom BBC v Kraljevi Albertovi dvorani v Londonu pod vodstvom Anje Bihlmaier.
114 min 27. 10. 2024
Dotakniti se in dovoliti, da se te dotaknejo na čustveni ravni, je osrednjega pomena za švedskega skladatelja Matsa Larssona Gotheja, čigar Simfonijo št. 4 bomo poslušali nocoj. Metoda venezuelske skladateljice in pianistke Gabriele Montero je drugačna. Želi, da bi njen klavirski koncert potrdil naše predstave o latinskoameriški glasbi ob upoštevanju pregovora »Ni vse zlato, kar se sveti« glede na razmere v njeni državi – Venezueli. Beethoven nas vedno gane. Tokrat v njegovi dinamični, ekstravertni, živahni sedmi simfoniji. Vse to v izvedbi Simfoničnega orkestra Švedskega radia, ki ga je na koncertu 31. avgusta v okviru festivala Baltskega morja vodila poljska dirigentka Marta Gardolińska.
116 min 20. 10. 2024