Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Glasbeni abonma je plod skupnih prizadevanj glasbenega uredništva in produkcije pri spremljanju koncertnega in glasbeno-vzgojnega življenja na Primorskem. Tako v prvem delu, v rubriki »Mladi Primorski talenti« predstavljamo posnetke najboljših učencev (in nekaterih učiteljev) primorskih glasbenih šol, v drugem delu pa predvajamo posnetke koncertov primorskih organizatorjev. Večernim koncertom lahko prisluhnete kar v domačem naslonjaču, pa še abonma je brezplačen!
Pierra Laurenta Boucharlata. je veliko ime v svetu klasične glasbe. Koncertira po vsem svetu, njegov repertoar se razpenja od solističnih recitalov do koncertov z orkestrom, seveda z mnogimi krstnimi izvedbami novih pianističnih partitur. Avgusta meseca smo ga imeli priložnost doživeti v Piranu. Nastopil je v okviru Tartini Festivala v Tartinijevi hiši in v njej je prebudil mnoge glasbene duhove. Prinesel je drugačno, novo, poglobljeno in filozofsko utemeljeno interpretacijo Beethovnovih sonat. Ne le to: z občinstvom je ustvaril pristen stik, pojasnil svoje videnje partitur, okoliščine v katerih so nastale, Tartinijevo hišo pa je napolnil z Beethovnovo zvočnostjo ter ustvaril občutek kot da je skladatelj sam med nami. Tako je spoštljivo spletel muzičnost treh velikih glasbenih osebnosti: Tartinijev barok, Beethovnov klasicizem in svojo sodobnost. Program: Giuseppe Tartini (1692 - 1770): "Grave" iz Sonate za violončelo in čembalo v D-duru Ludwig van Beethoven (1770-1827): Sonata v Fis-duru, op. 78 "A Therese" Ludiwg van Beethoven (1770 - 1827): Sonata v Es-duru, op. 81 "Les Adieux" Ludwig van Beethoven (1770 - 1827: Sonata v C-duru, op. 21 "Waldstein" Ludwig van Beethoven (1770 - 1827): Sonata v G-duru, op. 49, 2. stavek Tempo di menuetto
Pierra Laurenta Boucharlata. je veliko ime v svetu klasične glasbe. Koncertira po vsem svetu, njegov repertoar se razpenja od solističnih recitalov do koncertov z orkestrom, seveda z mnogimi krstnimi izvedbami novih pianističnih partitur. Avgusta meseca smo ga imeli priložnost doživeti v Piranu. Nastopil je v okviru Tartini Festivala v Tartinijevi hiši in v njej je prebudil mnoge glasbene duhove. Prinesel je drugačno, novo, poglobljeno in filozofsko utemeljeno interpretacijo Beethovnovih sonat. Ne le to: z občinstvom je ustvaril pristen stik, pojasnil svoje videnje partitur, okoliščine v katerih so nastale, Tartinijevo hišo pa je napolnil z Beethovnovo zvočnostjo ter ustvaril občutek kot da je skladatelj sam med nami. Tako je spoštljivo spletel muzičnost treh velikih glasbenih osebnosti: Tartinijev barok, Beethovnov klasicizem in svojo sodobnost. Program: Giuseppe Tartini (1692 - 1770): "Grave" iz Sonate za violončelo in čembalo v D-duru Ludwig van Beethoven (1770-1827): Sonata v Fis-duru, op. 78 "A Therese" Ludiwg van Beethoven (1770 - 1827): Sonata v Es-duru, op. 81 "Les Adieux" Ludwig van Beethoven (1770 - 1827: Sonata v C-duru, op. 21 "Waldstein" Ludwig van Beethoven (1770 - 1827): Sonata v G-duru, op. 49, 2. stavek Tempo di menuetto
Vsako poletje v Piran med drugim prinese tudi Tartinijev festival. Giuseppe Tartini je veliko ime ne le v zgodovini evropske glasbe, temveč tudi drugih področij, predvsem pa je poznan kot velik učitelj narodov. Bil je cenjeni glasbeni pedagog svojega časa in poučeval je učence iz celotne Evrope. Dediščina Giuseppeja Tartinija je večja kot se je zavedamo, čeprav zaživi v polni meri zares na glasbenem festivalu, ki se po njem imenuje. Baročna glasba, torej glasba njegovega obdobja, je v jedru tega festivala. 4. koncert letošnjega 23. Tartini festivala je ustvaril trio Il Terzo Suono. Sestavljajo ga: Jasna Nadles - flavta traverso, Milan Vrsajkov – violončelo in Ellen Braslavsky – čembalo. Posnetek koncerta s sonatami in partito Antonia Vivaldija, Benedetta Marcella, Georga Philipa Telemanna, Giuseppeja Tartinija, Georga Muffata in Georga Fridricha Händla v prepričljivi baročni maniri zveni tudi v oddaji Glasbeni abonma.
Vsako poletje v Piran med drugim prinese tudi Tartinijev festival. Giuseppe Tartini je veliko ime ne le v zgodovini evropske glasbe, temveč tudi drugih področij, predvsem pa je poznan kot velik učitelj narodov. Bil je cenjeni glasbeni pedagog svojega časa in poučeval je učence iz celotne Evrope. Dediščina Giuseppeja Tartinija je večja kot se je zavedamo, čeprav zaživi v polni meri zares na glasbenem festivalu, ki se po njem imenuje. Baročna glasba, torej glasba njegovega obdobja, je v jedru tega festivala. 4. koncert letošnjega 23. Tartini festivala je ustvaril trio Il Terzo Suono. Sestavljajo ga: Jasna Nadles - flavta traverso, Milan Vrsajkov – violončelo in Ellen Braslavsky – čembalo. Posnetek koncerta s sonatami in partito Antonia Vivaldija, Benedetta Marcella, Georga Philipa Telemanna, Giuseppeja Tartinija, Georga Muffata in Georga Fridricha Händla v prepričljivi baročni maniri zveni tudi v oddaji Glasbeni abonma.
Rad bi povedal … je moto praznovanja častitljive 80. obletnice Moškega pevskega zbora Srečko Kosovel iz Ajdovščine. Slovenska pesem je zadonela med slovenskimi fanti, vojnimi ujetniki angloameriških sil, ki so jih nameščali po taboriščih severne Afrike, Sicilije in Sardinije ter jih nato združevali v veliko taborišče Gravina, dobrih 60 km od Barija, od koder so potem v prekomorskih brigadah nadaljevali vojno na jugoslovanskih tleh. Ker je bilo med njimi veliko cerkvenih pevcev, organistov in drugih godbenikov, so se sčasoma organizirali in načrtno študirali slovenske pesmi. Junija 1944 je zbor prevzel skladatelj Rado Simoniti. Zdajšnji dirigent zbora, skladatelje Andrej Makor je pevcem posvetil novo partituro na besedilo Srečka Kosovela Rad bi povedal … Skladba je z mnogimi drugimi, spetimi v skrbno pripravljen koncertni spored zadonela na slavnostnem koncertu 27. oktobra v cerkvi Marije tolažnice žalostnih v Logu pri Vipavi.
Rad bi povedal … je moto praznovanja častitljive 80. obletnice Moškega pevskega zbora Srečko Kosovel iz Ajdovščine. Slovenska pesem je zadonela med slovenskimi fanti, vojnimi ujetniki angloameriških sil, ki so jih nameščali po taboriščih severne Afrike, Sicilije in Sardinije ter jih nato združevali v veliko taborišče Gravina, dobrih 60 km od Barija, od koder so potem v prekomorskih brigadah nadaljevali vojno na jugoslovanskih tleh. Ker je bilo med njimi veliko cerkvenih pevcev, organistov in drugih godbenikov, so se sčasoma organizirali in načrtno študirali slovenske pesmi. Junija 1944 je zbor prevzel skladatelj Rado Simoniti. Zdajšnji dirigent zbora, skladatelje Andrej Makor je pevcem posvetil novo partituro na besedilo Srečka Kosovela Rad bi povedal … Skladba je z mnogimi drugimi, spetimi v skrbno pripravljen koncertni spored zadonela na slavnostnem koncertu 27. oktobra v cerkvi Marije tolažnice žalostnih v Logu pri Vipavi.
V Pokrajinskem muzeju Koper je v četrtek, 10. oktobra potekal že 874. koncert v 61. sezoni Društva prijateljev glasbe. Na večeru cikla Amabile z muzejem je s sporočilno pomenljivim in prepričljivim nastopom navdušil Trio Ardor. Brezmejnost v glasbi, v času in v prostoru, brezmejnost v kulturi, mentaliteti, med generacijami, toplina človečnosti ter glasbena strast treh oseb združenih v eno glasbeno telo Tria Ardor so besede, ki orišejo sporočilo koncerta. Trio Ardo so: Andrej Omejc – saksofon, Teja Udovič Kovačič – harmonika in Blaž Pavlovič – klavir. Program koncerta je bil preplet motivov starodavnih civilizacij Azije in Afrike s tango glasbo Argentine in izjemne muzikalnosti mladih izvajalcev Tria Ardor. V oddaji Glasbeni abonma bomo predvajali posnetek koncerta ter v uvodnem pogovoru pobliže predstavili mlade, navdihujoče glasbenike.
V Pokrajinskem muzeju Koper je v četrtek, 10. oktobra potekal že 874. koncert v 61. sezoni Društva prijateljev glasbe. Na večeru cikla Amabile z muzejem je s sporočilno pomenljivim in prepričljivim nastopom navdušil Trio Ardor. Brezmejnost v glasbi, v času in v prostoru, brezmejnost v kulturi, mentaliteti, med generacijami, toplina človečnosti ter glasbena strast treh oseb združenih v eno glasbeno telo Tria Ardor so besede, ki orišejo sporočilo koncerta. Trio Ardo so: Andrej Omejc – saksofon, Teja Udovič Kovačič – harmonika in Blaž Pavlovič – klavir. Program koncerta je bil preplet motivov starodavnih civilizacij Azije in Afrike s tango glasbo Argentine in izjemne muzikalnosti mladih izvajalcev Tria Ardor. V oddaji Glasbeni abonma bomo predvajali posnetek koncerta ter v uvodnem pogovoru pobliže predstavili mlade, navdihujoče glasbenike.