Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Glasbeni abonma je plod skupnih prizadevanj glasbenega uredništva in produkcije pri spremljanju koncertnega in glasbeno-vzgojnega življenja na Primorskem. Tako v prvem delu, v rubriki »Mladi Primorski talenti« predstavljamo posnetke najboljših učencev (in nekaterih učiteljev) primorskih glasbenih šol, v drugem delu pa predvajamo posnetke koncertov primorskih organizatorjev. Večernim koncertom lahko prisluhnete kar v domačem naslonjaču, pa še abonma je brezplačen!
435 epizod
Glasbeni abonma je plod skupnih prizadevanj glasbenega uredništva in produkcije pri spremljanju koncertnega in glasbeno-vzgojnega življenja na Primorskem. Tako v prvem delu, v rubriki »Mladi Primorski talenti« predstavljamo posnetke najboljših učencev (in nekaterih učiteljev) primorskih glasbenih šol, v drugem delu pa predvajamo posnetke koncertov primorskih organizatorjev. Večernim koncertom lahko prisluhnete kar v domačem naslonjaču, pa še abonma je brezplačen!
Ena za žalost, dve za veselje je naslov glasbenega projekta ansambla iz Basla, s katerim so v četrtek, 18. septembra v Rotundi Slovenskega narodnega gledališča Nova Gorica odprli letošnji festival Flores Musicae. Abelia Nordmann, Gizem Simsek in Mara Miribung so članice ansambla TRËI, ki pojejo in nastopajo v gledaliških predstavah, koncertnih projektih, interdisciplinarnih sodelovanjih in razvijajo režirane glasbene programe. Ta izprašujejo filozofska vprašanja človeštva – kaj pomeni biti človek. Koncert je celostni vsebinski preplet tradicijskih pesmi različnih ljudstev sveta, sodobnih umetnih pesmi in pesmi renesančnih skladateljev, ki so jih pevke izvajale ob spremljavi glasbil harmonija, psalterija in violončela. Vsebina opeva ženo in njeno trpljenje. Spremlja jo skozi življenje v različnih, od nje povsem neodvisnih situacijah. Glasbenice so program izvedle v rotundi in ustvarile zvočni prostor v neposrednem stiku z občinstvom. Spored koncerta: David Dodd (1957): ONE'S FOR SORROW, TWO'S FOR JOY (prir. The Unthanks & TRËI) Sydney Bertram Carter (1915-2004): THE CROW ON THE CRADLE (prir. TRËI) Grška ljudska: IPNE POU PERNIS TA PEDIA (prir. Christos Samaras) Britanska ljudska: THE SNOW IT MELTS THE SOONEST (besedilo; Thomas Doubleday) Bolgarska ljudska: DEVOIKO, MARI, HUBAVA (prir. Kitka) Duhovna: WAYFARING STRANGER (prir. TRËI) Trška in jidiš ljudska: LULLABIES MUSA / SCHLOF MIN FOYGELE (prir. TRËI) Mara Miribung (1981): DORM SAURÍ (besedilo: Mara Miribung) Domhnall Ó Buachalla & Dónal Ó Liatháin (1934-2008): MO GHILE MEAR (besedilo: Seán "Clárach Mac Domhnaill (prir. Gizem Şimşek) Bolgarska ljudska IZGREJALA E MESEČINKA (prir. TRËI) Abélia Nordamnn (1988) WEAVERS (besedilo: Sarojini Naidu) Armenska ljudska: MER TAN ITEV (prir. Zulal) Gruzijska ljudska: DEDIDELA Orlando di Lasso (1532-1594): PROPHETIAE SIBYLLARUM Henry Purcell (1659-1695): O LET ME WEEP Turška ljudska: GESİ BAĞLARI (prir. TRËI) Islandska ljudska: VÍSUR VATNSENDA-RÓSU (besedilo: Rósa Guðmundsdóttir, prir. Jón Ásgeirsson) Bolgarska ljudska: BRE PETRUNKO (prir. TRËI) Katalonska ljudska: EL CANT DE LA SIBILLA (prir. Maria Arnal, Marcel Bagés) *** dodatek: Irska ljudska, Glaska ljudska: ELEANOR NA RÚN
64 min 29. 10. 2025
Že 21. leto je mesto Koper gostitelj vrhunskih umetnikov, pedagogov in predavateljev na področju kitarske glasbe. Jutri se namreč pričenja festival Kitarika, ki ga organizirata Kulturno društvo Kitarika in Glasbena šola Koper, umetniško pa ga vodita glasbeni pedagoginji, kitaristki Martina Kocjančič Kocjan in Tanja Brecelj Vatovec. Festival Kitarika vsako leto skrbno predstavi mlade umetnike, ki zaradi svojstvenosti opozorijo nase v mednarodnem svetu klasične kitare. Ob treh koncertnih večerih bodo skozi dan potekali mojstrski tečaji in predavanja tudi v povezavi glasbe z drugimi znanosti, kot je na primer nevroznanost. Hkrati festival odpira prostor večkulturnosti, trajnosti, osebnostni rasti in poglobljeni glasbenosti. Letos jo bodo torej ponudile ženske: Petra Poláčková iz Češke, Hao Yang iz Kitajske in Giulia Ballare iz Italije. Lani so muzicirali mladi kitaristi: Torrin Williams iz Velike Britanije, Ricardo Gallen iz Španije in Emanuele Buono iz Italije. Slednji koncert vam nudimo v posluh nocoj, na predvečer letošnjega festivala Kitarika. Emanuelu Buonu ritiki priznavajo izjemno tehnično in muzikalno dovršenost ter prefinjeno poetično poustvarjanje, s čimer se uvršča v sam vrh interpretov kitarske glasbe. Usvojil je najvišje in najbolj prestižne nagrade na tekmovanjih, muziciral je na najvidnejših koncertnih odrih po vsem svetu. Pri založbi Naxos je izdal svoj glasbeni album in zanj prejel nagrado ameriškega združenja glasbenih kritikov. Emanuele Buono je rojen leta 1987 v Torinu, kjer je zelo mlad pričel z igranjem kitare. Diplomiral je na Konservatoriju Giuseppe Verdi v Milanu, pozneje pa nadaljeval s študijem na Akademiji Francisco Tarrega v Pordenonu in na Konservatoriju v Luganu. Trenutno poučuje kitaro na Konservatoriju Antonio Vivaldi v Alessandriji. Koncert se je odvil v Protokolarno prireditveni dvorani sv. Frančiška Asiškega v Kopru. Spored: D. Scarlatti (1685-1757): Sonata v E-duru, K. 380 Sonata v f-molu, K. 239 S. L. Weiss (1685-1750): Suita št. 14 v a-molu - Allemande - Allegro - Bourée - Sarabande - Menuet - Gigue M. Castelnuovo-Tedesco: Rondo op. 129 J. Turina (1882-1949): Sevillana M. M. Ponce (1882-1948): Sonata III - Allegro moderato - Chanson - Allegro non troppo J. Nepomucen Bobrowicz (1805-1881): Velike variacije na duet iz opere Don Giovanni
81 min 23. 10. 2025
Oddaja prinaša posnetek zadnjega koncerta letošnjega, 24. Tartini festivala, ansambla Cenacolo musicale, ki je potekal 5. septembra v Križnem hodniku minoritskega samostana sv. Frančiška v Piranu. Ansambel Cenacolo musicale izhaja iz Furlanije – Julijske krajine. Umetniška vodja je ustanoviteljica, čembalistka Donatella Busetto. Zdaj ansambel združuje poklicne glasbenike iz vse Italije. Sodi med vodilne izvajalce baročne glasbene prakse. V njem glasbeniki združujejo samosvoja poklicna izkustva, glasbeno znanje in želje po raziskovanju, širjenju repertoarja ter izvajalskem eksperimentiranju. Druži jih tudi posebna strast do baroka. Premišljen spored je ustvaril piranski koncert »Tartini, Gorica in slovenski barok«. Ob skladbah mojstra Giuseppeja Tartinija je bilo moč slišati tudi dela manj znanih skladateljev Amandusa Ivančiča in Ignazia Gobbija. Solist večera, violinist Tommaso Luison je igral na Tartinijevo violino, hranjeno v Pomorskem muzeju Sergej Mašera v Piranu. Koncertni spored: Amandus Ivančič (1727 ― 1758): Sinfonia v G-duru, Andante - Menuet - Finale (Allegro) Ignazio Gobbi (1742 ― 1835): Koncert za violino in godala v D-duru, Allegro - Andante - Allegro con spirito Giuseppe Tartini (1692 ― 1770): Sonata a quattro v G-duru, Presto - Andante - Allegro assai Amandus Ivančič (1727 ― 1758): Sinfonia v F-duru, Andantino - Menuet - Finale (Allegro) Giuseppe Tartini (1692 ― 1770): Koncert za violino, godala in basso continuo v h-molu, Allegro assai - Larghetto - Allegro assai DODATEK: Giuseppe Tartini (1692 ― 1770): Koncert D96, Largo cantabile Ansambel Cenacolo musicale Donatella Buseto, umetniška vodja Tommaso Luison, violina Tartini festival: Jasna Nadles, umetniška vodja Ivan Vrsajkov, programski vodja Slavica Tucakov, stiki z javnostjo
59 min 16. 10. 2025
Oddaja Glasbeni abonma sega nazaj v konec 17. in začetek 18. stoletja, h glasbi, ki je v tistem času živela na območju Beneške Republike. Tu je posnetek drugega koncerta letošnjega 24. Tartini festivala z naslovom »Poti do Tartinija«. Muziciral je ansambel Austrian Baroque Company, specializiran za izvajanje baročne glasbe na historičnih glasbilih. Austrian Baroque Company so: Michael Oman, kljunasta flavta Wolfgang Heiler, baročni fagot & kljunasta flavta Daniel Oman, baročna kitara Martina Oman, čembalo To so nadarjeni, virtuozni, iskrivi glasbeniki z veliko mero duhovitosti, ki jo vpenjajo v samosvoje izvedbe baročne prakse. Organizatorji so koncert ansambla Austrian Baroque Company takole predstavili: »Koncert ponuja glasbeni sprehod skozi skoraj poldrugo stoletje italijanske violinske umetnosti, od virtuozne baročne ekspresivnosti Pandolfija Meallija in čustvene globine Benedetta Marcella, do slogovne dovršenosti Giuseppeja Tartinija in njegovih naslednikov. Vivaldijeva mojstrovina iz cikla La Stravaganza razkriva njegovo drzno harmonijo in lirično domišljijo, medtem ko Nardinijeva sonata že nakazuje prehod v klasicizem. Program osvetljuje raznolikost italijanskega violinskega repertoarja 17. in 18. stoletja, s posebnim poudarkom na Tartinijevem vplivu in njegovi dediščini.« Koncert je potekal 29. avgusta 2025 v cerkvi Minoritskega samostana sv. Frančiška v Piranu. Spored koncerta: Giovanni Antonio Pandolfi Mealli (1624―1687): Sonata prima »La Bernabea«, Iz sonate za violino solo »Per Chiesa e Camera, op. 4 Benedetto Marcello (1686―1739): Ciaccona Giuseppe Tartini (1692―1770): Sonata XII op. 1 v D-duru B.F4, Adagio – Allegro – Allegro con 8 variazioni Antonio Vivaldi (1678―1741): Concerto »La Stravaganza« op. 4, št. 6 v d-molu, Largo Pietro Nardini (1722―1793): Sonata v g-molu, Allegro – Andante staccato – Allegro Giuseppe Tartini (1692―1770): Triosonata v G-duru in D-duru, Andante – Allegro assai – Andante – Allegro DODATKA: Diego Ortiz: Recerada Segunda Michel Corrette: La Furstemberg
58 min 9. 10. 2025
Prvi koncert letošnjega 24. Tartini festivala je ustvaril festivalski ansambel Il Terzo Suono, ki letos obeležuje 20. obletnico delovanja. Ansambel sestavljajo: Jasna Nadles, prečna flavta Gianpiero Zanocco, violina Iveta Schwartz, violina Francesca Bonomo, viola Milan Vrsajkov, violončelo Petar Brčarevič, kontrabas Ellen Braslavsky, čembalo Koncert je potekal 23. avgusta letos, v Križnem hodniku minoritskega samostana sv. Frančiška v Piranu. Il Terzo Suono je festivalski baročni ansambel, ki je na zgodovinskih glasbilih izvedel svečani otvoritveni koncert 24. Tartini festivala. Violinist Gianpiero Zanocco je igral na izvirni Tartinijevi violini. To je izdelal Nicolo Amati iz Bologne. »V središču koncerta je bil glasbeni dialog med dvema velikima mojstroma baroka, Antoniem Vivaldijem in Giuseppejem Tartinijem, ki sta vsak na svoji strani Jadrana ustvarila izjemen umetniški svet, a sta bila obenem globoko povezana z idejami, slogom in duhom tedanjega časa. Program »Obe strani Jadrana« je zaživel prav na Tartinijevi violini, kar dodaja koncertu simbolno moč in avtentičnost ter poslušalce vabi v dobo, ko sta Benetke in Piran govorila isti jezik glasbene lepote,« so zapisali člani ansambla Il Terzo Suono. Spored: GIUSEPPE TARTINI (1692-1770): SINFONIA A 4 VOCI V A-DURU Allegro assai - Andante assai - Menuett–Allegro assai ANTONIO VIVALDI (1678-1741): SINFONIA ZA GODALA IN B.C. V C-DURU RV 717 Allegro – Andante - Allegro GIUSEPPE TARTINI (1692-1770): SONATA PICCOLA ZA DVE VIOLINI IN B.C. ŠT 6 V E-MOLU “SENTI LO MARE” Andante cantabile – Allegro cantabile - Giga GIUSEPPE TARTINI (1692-1770): KONCERT ZA FLAVTO, GODALA IN B.C. V D-DURU Grave ANTONIO VIVALDI (1678-1741): KONCERT ZA FLAVTO, GODALA IN B.C. “LA NOTTE” RV 439 Largo - Presto - Largo - Presto - Largo - Allegro ANTONIO VIVALDI (1678-1741): KONCERT ZA VIOLONČELO, GODALA IN B.C. V A-MOLU RV 419 Allegro – Andante – Allegro ANTONIO VIVALDI (1678-1741): SINFONIA ZA GODALA IN B.C. V G-MOLU RV 157 Allegro – Largo – Allegro dodatek ANTONIO VIVALDI (1678-1741): SONATA NO. 12 IN D MINOR "LA FOLLIA", RV 63
67 min 2. 10. 2025
V sklopu 15. poletne šole Godalko v Kopru, ki jo umetniško vodi prof. Sonja Horvat, smo imeli priložnost doživeti koncert z naslovom Utrip Buenos Airesa. Koncert so zasnovali mladi glasbeniki, člani Ansambla Glasba madih, in solisti, vsi nekdanji učenci Gasbene šole Koper: Maša Stopar – violina, Teja Udovič Kovačič – harmonika in Jaka Klun – kitara. Dirigiral je Samo Vidic. Koncert je potekal 25. avgusta letos v Križnem hodniku sv. Ane v Kopru. Bil je čudovit dogodek, zaznamovan z mladostno energijo, svežino, muzikalnostjo in ritmi tanga. UTRIP BUENOS AIRESA Ansambel Glasba mladih Maša Stopar, violina Teja Udovič Kovačič, harmonika Jaka Klun, kitara dirigent: Samo Vidic Spored: Goran Bregović: Underground Tango Roberto di Marino: Dvojni koncert za harmoniko in kitaro (Andante - Andante - Presto) solista: Teja Udovič Kovačič, harmonika in Jaka Klun, kitara *** Astor Piazzolla: Oblivion Astor Piazzolla: Šitrej letni časi Buenos Airesa (Jesen - Zima - Pomlad - Poletje) solistka: Maša Stopar, violina A
64 min 24. 9. 2025
V maju je Gledališče Koper ob 25. obletnici delovanja ponudilo novo produkcijo. To je bila glasbeno-gledališka predstava Roka Matka in Obalnega komornega orkestra z gosti. Direktorica gledališča Katja Pegan je poudarila, da 25 let Gledališča Koper zaznamujeta ustvarjalnost in povezovanje na številnih področjih. To sta vzgiba, ki sta botrovala tudi tej izjemno privlačni glasbeno-gledališki predstavi. Sestavljale so jo različne pevsko-gledališke vloge Roka Matka, ki so jih na odru povezali v celoto: Rok Matek, Lara Jankovič, Tinkara Kovač, Sara Gorše, Blaž Popovski, Boštjan Grabnar, Alenka Zupan, Obalni komorni orkester in dirigent Patrik Greblo. KONCERT ROKA MATKA IN OBALNEGA KOMORNEGA ORKESTRA Z GOSTI Dirigent in aranžer. Patrik Greblo Avtorica scenarija in režiserka: Katja Pegan Oblikovalec svetlobe in videoprojekcij: Jaka Varmuž Kostumograf: Andrej Vrhovnik Solist: Rok Matek Gostje: tinkara Kovač, Lara Jankovič, Sara Gorše, Blaž Popovski Obalni komorni orkester Alenka Zupan, flavta Boštjan Grabnar, klaviature Premiera: 23. maj 2025 v Gledlaišču Koper Spored: V zgodbi tej srečaš / Il ragazzo della via Gluck (A. Celentano / L. Baretta, M. Del Prete - I. Saksida) Parole, parole 2012/2013 Leteti / Nel blu, dipinto di blu (D. Modugno / D. Modugno, F. Migliacci - I. Saksida) Parole, parole 2012/2013 Nakladaš / Parole, parole (G. Ferrio / L.Chiosso, G. Del Re - I. Saksida Parole, parole 2012/2013 Zmenek / L'appuntamento (R. Carlos, E. Carlos / B. Lauzi - I. Saksida) Parole, parole 2012/2013 Torna a Surriento (E. De Curtis / G. De Curtis) Filumena Marturana 2011/2012 Jaz sem nesrečen (I. Mlakar / I. Mlakar) Sljehernik 2010/2011 Balada o srcu (I. Mlakar / I. Mlakar) Tutošomato 2019/2020 Ventilator (D. Herceg / J. Karas) Ventilator 2018/2019 Lutkica / La bambola (B. Zambrini, R. Cini / F. Migliacci - G. Strniša) Sanja Valentin 2022/2023 I Don't Know How to Love Him (A. Lloyd Webber / T. Rice) Jesus Christ Superstar, Stoletje muzikala 2019/2020 A Whole New World (A. Menken / H. Ashman, T. Rice) Aladin, Stoletje muzikala 2019/2020 King Herod's Song (A. Lloyd Weber / T. Rice) Jeus Christ Superstar, Stoletje muzikala 2019/2020 Circle of Life ((E. John / T. Rice) Levji kralj, Stoletje muzikala 2019/2020 Mraz (M. Nećak, S. Prah) Lepa Vida 2022/2023 Bela nedelja / Szomoru vasarnap (R. Seress / L. Javor - V. Kreslin) Noč bogov 2013/2024 Prežwewa bom / Will Survive (F. Perren, D. Fekaris / G. Tič) Tria 2015/2016
80 min 18. 9. 2025
V Pokrajinskem muzeju Koper je 10. oktobra 2024 potekal že 874. koncert v 61. sezoni Društva prijateljev glasbe. Na večeru cikla Amabile z muzejem je s sporočilno pomenljivim in prepričljivim nastopom navdušil Trio Ardor. Brezmejnost v glasbi, v času in v prostoru, brezmejnost v kulturi, mentaliteti, med generacijami, toplina človečnosti ter glasbena strast treh oseb združenih v eno glasbeno telo Tria Ardor so besede, ki orišejo sporočilo koncerta. Trio Ardo so: Andrej Omejc – saksofon, Teja Udovič Kovačič – harmonika in Blaž Pavlovič – klavir. Program koncerta je bil preplet motivov starodavnih civilizacij Azije in Afrike s tango glasbo Argentine in izjemne muzikalnosti mladih izvajalcev Tria Ardor. V oddaji Glasbeni abonma bomo predvajali posnetek koncerta ter v uvodnem pogovoru pobliže predstavili mlade, navdihujoče glasbenike.
79 min 20. 8. 2025
Credo Justinopolitano je čitljivo, z rdečo barvo zapisan čelni naslov arhivskega dokumenta, notnega rokopisa, ki se skupaj z drugim gradivom iz nekdanje samostanske knjižnice zdaj nahaja v Osrednji knjižnici Srečka Vilharja v Kopru. Avgusta lani, ga je javnosti pokazala muzikologinja, znanstvena sodelavka in predstojnica Muzikološkega inštituta ZRC SAZU, doc. dr. Katarina Šter. Frančiškanski koral iz Kopra je prvič po svoji aktualnosti v 18. stoletju zazvenel v nedeljo, 25. avgusta 2024 v cerkvi Marijinega oznanjenja Velesovo na 42. Festivalu Radovljica. Strokovno je koncert pripravila doc. dr. Katarina Šter. Izvajalci: Csongor Szanto, Raitis Grigalis, Yannick Badier, Achim Glatz – glasovi Edoardo Belloti - orgle, zgodovinska improvizacija Spored: Protector noster vstopni spev 14. nedelje po binkoštih (Graduale sacrosantae romanae ecclesia. Lucantonio Giunta, Benetke, 1500) Kyrie in Gloria v C-duru (Kirial Ms 15, Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper) Bonum est confidere stopniški spev 14. nedelje po binkoštih (Graduale sacrosantae romanae ecclesia. Lucantonio Giunta, Benetke, 1500) Canzona orgelska improvizacija Credo Justinopolitano (Kiriala Ms 15, Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper) Ofertorij orgelska improvizacija Jesu corona celsior Himnus za praznike spoznavalcev (Himnar Ms 11 Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper) Sanctus in Agnus Dei v F- duru (Kirial Ms 15, Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper) Poobhajilna pesem Orgelska improvizacija Si quaeris miracula Antifona za praznik sv. Petra iz Alcantare (Himnar Ms 11, Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper)
71 min 20. 8. 2025
Novi komorni orkester Ferruccio Busoni je eden prvih komornih orkestrov, ustanovljenih po drugi svetovni vojni v Italiji in najstarejši komorni orkester v Furlaniji – Julijski krajini. Ansambel letos obeležuje 60 let svojega delovanja, leta 1965 ga je namreč ustanovil Aldo Belli. Člani orkestra so priznani glasbeniki, zmagovalci mednarodnih tekmovanj. Orkester je izdal kar 16 zvočnih albumov pri priznanih založbah klasične glasbe, marca leta 2018 so prvič posneli tudi dva koncerta Giuseppeja Tartinija. Dirigent Massimo Belli ima za seboj pomenljivo glasbeno kariero s številnimi mednarodnimi uspehi. Je violinist in dirigent. Nastopal je kot solist in vodil orkestre v največjih koncertnih dvoranah Evrope, nekdanje Sovjetske zveze, Turčije in Južne Amerike. Izvajal je najpomembnejše koncerte violinskega repertoarja v spremstvu priznanih orkestrov in bil tudi koncertni mojster vidnih italijanskih orkestrov. Zdaj je dirigent Novega komornega orkestra Ferruccio Busoni in je profesor violine na tržaškem glasbenem konservatoriju. Violinistka Giada Visentin je začela igrati violino pri petih letih. Leta 2019 je na tržaškem konservatoriju “Giuseppe Tartini” magistrirala pri Massimu Belliju. Od leta 2019 je študentka Nacionalne akademije Santa Cecilia v Rimu pod vodstvom Soniga Tchakeriana. Je zmagovalka več državnih in mednarodnih tekmovanjih in solistka prestižnih dvoran. Na koncertu je igrala na eno od Tartinijevih violin, ki jo hrani Pomorski muzej »Sergej Mašera« v Piranu. Tartini festival umetniško vodi Jasna Nadles, programsko Milan Vrsajkov, za odnose z javnostjo skrbi Slavica Tucakov. Spored: Giulio Meneghini (1741 – 1824): Concertone št. 1 v A-duru Grave – Allegro – Adagio – Preso Maddalena Laura Syrmen, rojena Lombardini (1745 – 1818): Koncert v C-duru, št. 6, op. 3 Allegro - Andante – Rondo Allegretto Giuseppe Tartini (1692 – 1770): Koncert za violino, godala in basso continuo v a-molu D 115 »A Lunardo Venier« Allegro - Cantabile – Allego Assai Francesco Saverio Geminiani (1687 – 1762): Concerto grosso v d-molu, op. 5, št. 12, (La follia). Tema s 24 variacijami. Dodatka: Antonio Vivaldi (1678 - 1741): Koncert za štiri violine in godala v h-molu, op. 3, št. 10 - 1. stavek: Allegro Giuseppe Tartini, prir. Giulio Meneghini: Grave
69 min 20. 8. 2025