Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Val202
Kitajska ima kar tri četrtine hitrih vlakov na svetu, gradijo na tisoče kilometrov avtocest, rastoča mesta so prepredena z javnim potniškim prometom, milijoni javnih koles se vozijo po urejeni infrastrukturi, stotine tovarn proizvaja rekordno število električnih avtomobilov. Še pred dvema desetletjema je bila taka podoba današnje gospodarske velesile nepredstavljiva. Kolega Maj Valerij se je v Pekingu pogovoril s prometnim raziskovalcem in profesorjem Hongchang Lijem, ki odstira vpogled v zakulisje delovanja ogromnega kolesja, ki poganja kitajski transport v 21. stoletju. V Zeleni luči se med reportažo vprašamo tudi, katere lekcije lahko prenesemo v Slovenijo?
Gosta:
Poslušajte tudi:
Pogovor z Blažem Štefetom, Slovencem, ki dela v mobilnostni industriji na Kitajskem
Za zgodbe in predloge: jan.grilc@rtvslo.si
Jan Grilc, Maj Valerij
Kitajska ima kar tri četrtine hitrih vlakov na svetu, gradijo na tisoče kilometrov avtocest, rastoča mesta so prepredena z javnim potniškim prometom, milijoni javnih koles se vozijo po urejeni infrastrukturi, stotine tovarn proizvaja rekordno število električnih avtomobilov. Še pred dvema desetletjema je bila taka podoba današnje gospodarske velesile nepredstavljiva. Kolega Maj Valerij se je v Pekingu pogovoril s prometnim raziskovalcem in profesorjem Hongchang Lijem, ki odstira vpogled v zakulisje delovanja ogromnega kolesja, ki poganja kitajski transport v 21. stoletju. V Zeleni luči se med reportažo vprašamo tudi, katere lekcije lahko prenesemo v Slovenijo?
Gosta:
Poslušajte tudi:
Pogovor z Blažem Štefetom, Slovencem, ki dela v mobilnostni industriji na Kitajskem
Za zgodbe in predloge: jan.grilc@rtvslo.si
Jan Grilc, Maj Valerij
Vse epizode