Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ars
Vabimo vas v zgodnji sakralni opus Antona Brucknerja.
Skladatelj, rojen pred dobrimi dvesto leti v zgornjeavstrijskem Ansfeldnu, je nekoč dejal, da je zrasel ob cerkveni glasbi. Približal mu jo je oče, ki je poleg učiteljskega poklica tudi orglal in vodil zbor. Tako je Anton Bruckner s 13 leti pristal v samostanu sv. Florijána v Linzu kot pevec deškega zbora in tam je bil deležen tudi pouka orglanja in komponiranja. Za glasbeno pot pa se je – vedno vase dvomeči skladatelj – odločil veliko pozneje, ko je stopil v službo linškega organista, po letu 1860: sprva s svojimi duhovnimi deli.
In ta Brucknerjev zgodnji repertoar sta lani v zgodovinski zvočni sliki uzvočila Komorni zbor RIAS in Akademija za staro glasbo iz Berlina pod vodstvom Łukasza Boròwicza: Uverturo v g-molu in motete Ave Maria, Christus factus est ter Aleluja! Hvalite,Gospodovi služabniki po Psalmu 112.
Organist Sebastian Heindl pa je improviziral na prvo in zadnjo točko.
Dela so začetek Brucknerjeve skladateljske poti, na koncu katere je bil znan
predvsem kot simfonik. Zato ni čudno, da je leta 1893 glasbeni kritik Theodor Helm zapisal: »Včasih se res sprašujem, kateri izmed naših Brucknerjev je večji: mojster simfonije ali mojster cerkvene glasbe. Blagor nam, da imamo oba!«
Pred nami je torej posnetek, narejen leta 2024 v cerkvi Sv. duha v Clausthal-Zellerfeldu na Saškem.
Brigita Rovšek
Vabimo vas v zgodnji sakralni opus Antona Brucknerja.
Skladatelj, rojen pred dobrimi dvesto leti v zgornjeavstrijskem Ansfeldnu, je nekoč dejal, da je zrasel ob cerkveni glasbi. Približal mu jo je oče, ki je poleg učiteljskega poklica tudi orglal in vodil zbor. Tako je Anton Bruckner s 13 leti pristal v samostanu sv. Florijána v Linzu kot pevec deškega zbora in tam je bil deležen tudi pouka orglanja in komponiranja. Za glasbeno pot pa se je – vedno vase dvomeči skladatelj – odločil veliko pozneje, ko je stopil v službo linškega organista, po letu 1860: sprva s svojimi duhovnimi deli.
In ta Brucknerjev zgodnji repertoar sta lani v zgodovinski zvočni sliki uzvočila Komorni zbor RIAS in Akademija za staro glasbo iz Berlina pod vodstvom Łukasza Boròwicza: Uverturo v g-molu in motete Ave Maria, Christus factus est ter Aleluja! Hvalite,Gospodovi služabniki po Psalmu 112.
Organist Sebastian Heindl pa je improviziral na prvo in zadnjo točko.
Dela so začetek Brucknerjeve skladateljske poti, na koncu katere je bil znan
predvsem kot simfonik. Zato ni čudno, da je leta 1893 glasbeni kritik Theodor Helm zapisal: »Včasih se res sprašujem, kateri izmed naših Brucknerjev je večji: mojster simfonije ali mojster cerkvene glasbe. Blagor nam, da imamo oba!«
Pred nami je torej posnetek, narejen leta 2024 v cerkvi Sv. duha v Clausthal-Zellerfeldu na Saškem.
Brigita Rovšek
Vse epizode