Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Balet (Štirje letni časi) v 3. dejanju Sicilijanskih večernic "na prvo žogo" deluje konvencionalno, povprečno, celo dolgočasno, kot nebodigatreba vrivek, s katerim je Verdi zadostil pariški zahtevi po razkošju. A tako je videti res samo na prvi pogled; natančnejša analiza namreč pokaže, da v kontekstu Večernic kot celote deluje več kot spodobno, sploh glede na izrazito "italijanski" značaj Verdijeve glasbe in njegovo takratno relativno neizkušenost, kar zadeva "francoski" slog.
Renato Horvat
Balet (Štirje letni časi) v 3. dejanju Sicilijanskih večernic "na prvo žogo" deluje konvencionalno, povprečno, celo dolgočasno, kot nebodigatreba vrivek, s katerim je Verdi zadostil pariški zahtevi po razkošju. A tako je videti res samo na prvi pogled; natančnejša analiza namreč pokaže, da v kontekstu Večernic kot celote deluje več kot spodobno, sploh glede na izrazito "italijanski" značaj Verdijeve glasbe in njegovo takratno relativno neizkušenost, kar zadeva "francoski" slog.
Renato Horvat
Vse epizode