Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
RTV Slovenija
V tokratni epizodi gostimo dr. Mihaelo Zavašnik, vodjo Središča za profesionalni razvoj, kakovost in raziskovanje z Zavoda RS za šolstvo in eno osrednjih strokovnjakinj na področju šolskega vodenja, profesionalnega razvoja ravnateljev in strokovnih delavcev ter kakovosti v vzgoji in izobraževanju. Z njo se pogovarjamo o tem, kako razmišljati o sistemu kakovosti celostno in kako v tem okviru uspešno voditi in pri vodenju podpirati vzgojno-izobraževalne zavode.
Rdeča nit pogovora je vprašanje: Kako lahko ravnatelji kot vodje in javni zavodi na področju vzgoje in izobraževanja kot podporni element prispevajo h kakovosti delovanja vzgojno-izobraževalnih zavodov?
Dr. Zavašnik pojasni, katere institucionalne oblike podpore so v Sloveniji že na voljo za pomoč ravnateljem pri uresničevanju te naloge – od sistemskih dokumentov in standardov vodenja do konkretnih orodij za refleksijo, načrtovanje ter vodenje ljudi, učenja in organizacije.
Predstavimo ključne ugotovitve raziskav in izkušenj iz prakse:
• zakaj je vodenje, takoj za poučevanjem, drugi najpomembnejši dejavnik, ki vpliva na učenje otrok, učencev in dijakov,
• katere temeljne vodstvene prakse uporabljajo uspešni vodje,
• kako se v Sloveniji razvija sistem podpore za profesionalni razvoj ravnateljev in drugih vodij,
• zakaj je vodenje priložnost za večjo kakovost in večjo strokovno avtonomijo v zavodih.
V epizodi predstavimo tudi priročnik Vodenje v vzgoji in izobraževanju: orodjarna za ravnatelje in druge vodje, ki sta ga izdala Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje ter Zavod RS za šolstvo, in ponuja orodja za samorefleksijo, delo s timi, upravljanje sprememb in vodenje pedagoškega procesa.
Če vas zanima, kako sistematično graditi šolsko kulturo, kako s premišljenim vodenjem soustvarjati kakovostno šolo ali vrtec, vas vabimo k poslušanju.
Citata:
»Vsak vodja mora najprej izjemno dobro poznati sebe, zato da bi lahko vodil druge.«
»Vodja naj si vzame veliko časa za zaposlene.«
V tokratni epizodi gostimo dr. Mihaelo Zavašnik, vodjo Središča za profesionalni razvoj, kakovost in raziskovanje z Zavoda RS za šolstvo in eno osrednjih strokovnjakinj na področju šolskega vodenja, profesionalnega razvoja ravnateljev in strokovnih delavcev ter kakovosti v vzgoji in izobraževanju. Z njo se pogovarjamo o tem, kako razmišljati o sistemu kakovosti celostno in kako v tem okviru uspešno voditi in pri vodenju podpirati vzgojno-izobraževalne zavode.
Rdeča nit pogovora je vprašanje: Kako lahko ravnatelji kot vodje in javni zavodi na področju vzgoje in izobraževanja kot podporni element prispevajo h kakovosti delovanja vzgojno-izobraževalnih zavodov?
Dr. Zavašnik pojasni, katere institucionalne oblike podpore so v Sloveniji že na voljo za pomoč ravnateljem pri uresničevanju te naloge – od sistemskih dokumentov in standardov vodenja do konkretnih orodij za refleksijo, načrtovanje ter vodenje ljudi, učenja in organizacije.
Predstavimo ključne ugotovitve raziskav in izkušenj iz prakse:
• zakaj je vodenje, takoj za poučevanjem, drugi najpomembnejši dejavnik, ki vpliva na učenje otrok, učencev in dijakov,
• katere temeljne vodstvene prakse uporabljajo uspešni vodje,
• kako se v Sloveniji razvija sistem podpore za profesionalni razvoj ravnateljev in drugih vodij,
• zakaj je vodenje priložnost za večjo kakovost in večjo strokovno avtonomijo v zavodih.
V epizodi predstavimo tudi priročnik Vodenje v vzgoji in izobraževanju: orodjarna za ravnatelje in druge vodje, ki sta ga izdala Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje ter Zavod RS za šolstvo, in ponuja orodja za samorefleksijo, delo s timi, upravljanje sprememb in vodenje pedagoškega procesa.
Če vas zanima, kako sistematično graditi šolsko kulturo, kako s premišljenim vodenjem soustvarjati kakovostno šolo ali vrtec, vas vabimo k poslušanju.
Citata:
»Vsak vodja mora najprej izjemno dobro poznati sebe, zato da bi lahko vodil druge.«
»Vodja naj si vzame veliko časa za zaposlene.«
Poglavja: