Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ars
V družbenokritičnem, avtofikcijskem romanu Zakaj ne pišem Dijana Matković skozi prizmo lastnih izkušenj odpre prostor samorefleksije in razumevanja posameznika in posameznice v njuni odvisnosti od družbe. Med pogovorom se naveževa na razredno razslojenost, debatirava o generacijskih razlikah med posamezniki, ki so vanjo umeščeni, in kako se spremenljivost družbe in njeni postopni premiki proti individualizmu in kapitalistično naravnanemu vrednostnemu sistemu, manifestirajo na njih. Proti koncu pogovora se dotakneva tudi šolskega sistema kot podaljška širše družbene ureditve, orientirane glede na rezultate, ter to prepleteva z mnogimi aktualnimi temami. Jasno je torej, da pete epizode podkasta Jabolka, hruške in knjige nikakor ne smete zamuditi!
Zala Trebežnik
V družbenokritičnem, avtofikcijskem romanu Zakaj ne pišem Dijana Matković skozi prizmo lastnih izkušenj odpre prostor samorefleksije in razumevanja posameznika in posameznice v njuni odvisnosti od družbe. Med pogovorom se naveževa na razredno razslojenost, debatirava o generacijskih razlikah med posamezniki, ki so vanjo umeščeni, in kako se spremenljivost družbe in njeni postopni premiki proti individualizmu in kapitalistično naravnanemu vrednostnemu sistemu, manifestirajo na njih. Proti koncu pogovora se dotakneva tudi šolskega sistema kot podaljška širše družbene ureditve, orientirane glede na rezultate, ter to prepleteva z mnogimi aktualnimi temami. Jasno je torej, da pete epizode podkasta Jabolka, hruške in knjige nikakor ne smete zamuditi!
Zala Trebežnik
Vse epizode