Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ars
Ars
Na drugem koncertu lanskega festivala Seviqc je ansambel Bastion v Stari grofiji v Celju 13. avgusta 2024 izvedel koncert z naslovom Glasbeni utrip baročnega Londona, od kraljevih dvoran do koncertnega odra.
Izvajal je dela, ki so nastala in zvenela ob koncu 16-ega in na začetku 17-ega stoletja v Londonu. Začenjamo v obdobju Stuartove obnove, ko so v Angliji po krajšem premoru obnovili monarhijo in so se na prestol vrnili Stuarti. To je bilo obdobje, ko se je po kratkem obdobju Commonwealtha Oliverja Cromwella na oblast vrnil Karel Drugi. Nadaljujemo pa z obdobjem vladavine Jakoba Drugega, ko se je v Angliji kot vladajoče telo uveljavil parlament. To obdobje zaznamujejo tudi širjenje kolonializma, angleško-nizozemske vojne ter obuditev dramske umetnosti in književnosti, ki sta v gledališčih postali širše dostopni. Pred nami so večinoma dela, ki so nastala za glasbeno gledališče, odlomki mask, združeni v več sklopov.
Ensemble Bastion:
Maruša Brezavšček, kljunasta flavta
Beatriz López Paz, viola da gamba
Elias Conrad, teorba
Mélanie Flores, čembalo
NICOLA MATTEIS: ARIA E PASSAGI AD IMMITATIONE DELLA TROMBETTA
JOHN ADSON: ADSON'S MASQUE 1
BEATRIZ LOPEZ: IMPROVIZACIJA ZA VIOLO ZA GAMBA
JOHN COPERARIO: COPERAREE OF GRAY'S INN, THE FIRST
ROBERT JOHNSON: THE SATYR'S MASQUE
MATTHEW LOCKE: CONSORT FOR FFOR SEAVERALL FFRIENDS
CHRISTOPHER SIMPSON: DIVISIONS FOR THE PRACTICE OF LEARNERS
NICOLA MATTEIS: PLESNI STAVKI
FRANCESCO SAVERIO GEMINIANI: RULES FOR PLAYING IN A TRUE TASTE […], OP. 8
ANONIMNI: PAULS STEEPLE
HENRY PURCELL: FAIREST ISLE
Vesna Volk
Na drugem koncertu lanskega festivala Seviqc je ansambel Bastion v Stari grofiji v Celju 13. avgusta 2024 izvedel koncert z naslovom Glasbeni utrip baročnega Londona, od kraljevih dvoran do koncertnega odra.
Izvajal je dela, ki so nastala in zvenela ob koncu 16-ega in na začetku 17-ega stoletja v Londonu. Začenjamo v obdobju Stuartove obnove, ko so v Angliji po krajšem premoru obnovili monarhijo in so se na prestol vrnili Stuarti. To je bilo obdobje, ko se je po kratkem obdobju Commonwealtha Oliverja Cromwella na oblast vrnil Karel Drugi. Nadaljujemo pa z obdobjem vladavine Jakoba Drugega, ko se je v Angliji kot vladajoče telo uveljavil parlament. To obdobje zaznamujejo tudi širjenje kolonializma, angleško-nizozemske vojne ter obuditev dramske umetnosti in književnosti, ki sta v gledališčih postali širše dostopni. Pred nami so večinoma dela, ki so nastala za glasbeno gledališče, odlomki mask, združeni v več sklopov.
Ensemble Bastion:
Maruša Brezavšček, kljunasta flavta
Beatriz López Paz, viola da gamba
Elias Conrad, teorba
Mélanie Flores, čembalo
NICOLA MATTEIS: ARIA E PASSAGI AD IMMITATIONE DELLA TROMBETTA
JOHN ADSON: ADSON'S MASQUE 1
BEATRIZ LOPEZ: IMPROVIZACIJA ZA VIOLO ZA GAMBA
JOHN COPERARIO: COPERAREE OF GRAY'S INN, THE FIRST
ROBERT JOHNSON: THE SATYR'S MASQUE
MATTHEW LOCKE: CONSORT FOR FFOR SEAVERALL FFRIENDS
CHRISTOPHER SIMPSON: DIVISIONS FOR THE PRACTICE OF LEARNERS
NICOLA MATTEIS: PLESNI STAVKI
FRANCESCO SAVERIO GEMINIANI: RULES FOR PLAYING IN A TRUE TASTE […], OP. 8
ANONIMNI: PAULS STEEPLE
HENRY PURCELL: FAIREST ISLE
Vesna Volk
Vse epizode