Petkov koncertni večer

Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

RTV 365 Programi Oddaje Podkasti Moj 365 Menu
Domov
Raziskujte
Programi
Dokumentarci
Filmi in serije
Oddaje
Podkasti
Filmoteka
Zgodovina
Shranjeno
Naročnine
Več
Domov Raziskujte Programi Dokumentarci Filmi in serije Oddaje Podkasti
Plačljivo
Filmoteka
Moj 365
Zgodovina
Naročnine
Shranjeno

Petkov koncertni večer

Petkovi koncertni večeri so namenjeni neposrednim prenosom in komentiranim posnetkom orkestra Slovenske filharmonije, Simfonikov RTV Slovenija in Simfoničnega orkestra SNG Maribor ter mednarodno priznanih gostujočih orkestrov, z dodanimi pogovori z glasbenimi (po)ustvarjalci.

Avtor: Tjaša Krajnc

Zadnje

Petkov koncertni večer

Za poduhovljene - 4. koncert letošnje sezone abonmaja VIP Slovenske filharmonije

21. 6. 2024

Glasba Antona Brucknerja - predvajamo posnetke s 4. koncerta letošnje sezone abonmajskega cikla VIP (Vokalno-inštrumentalni program) Slovenske filharmonije, ki je bil 26. aprila letos v stolni cerkvi sv. Nikolaja v Ljubljani. Na koncertu, poimenovanem Za poduhovljene, sta nastopila Zbor in Orkester Slovenske filharmonije, dirigiral je priznani nemški dirigent Holger Speck. Zbor Slovenske filharmonije je uvodoma izvedel dva Brucknerjeva moteta – Locus iste in Ave Mario, drugo od treh uglasbitev Zdrave Marije, ki pa je hkrati edina za zbor a cappella. Vmes sta zazvenela še dva Aequala za tri pozavne, ki ju je Bruckner zložil leta 1847 v samostanu sv. Florijana blizu Linzu za pogreb svoje tete in botre Rosalie Mayrhofer. Spored je sklenila druga od treh skladateljevih maš – Maša v e-molu. Bruckner jo je zložil po naročilu linškega škofa Franza-Josefa Rudigierja, v partituri pa poleg osemglasnega zbora predpisal še pihala in trobila. Predvajamo tudi posnetek krajšega pogovora z dirigentom Holgerjem Speckom, s katerim se je v dneh pred koncertom pogovarjala Katarina Radaljac.

64 min

Glasba Antona Brucknerja - predvajamo posnetke s 4. koncerta letošnje sezone abonmajskega cikla VIP (Vokalno-inštrumentalni program) Slovenske filharmonije, ki je bil 26. aprila letos v stolni cerkvi sv. Nikolaja v Ljubljani. Na koncertu, poimenovanem Za poduhovljene, sta nastopila Zbor in Orkester Slovenske filharmonije, dirigiral je priznani nemški dirigent Holger Speck. Zbor Slovenske filharmonije je uvodoma izvedel dva Brucknerjeva moteta – Locus iste in Ave Mario, drugo od treh uglasbitev Zdrave Marije, ki pa je hkrati edina za zbor a cappella. Vmes sta zazvenela še dva Aequala za tri pozavne, ki ju je Bruckner zložil leta 1847 v samostanu sv. Florijana blizu Linzu za pogreb svoje tete in botre Rosalie Mayrhofer. Spored je sklenila druga od treh skladateljevih maš – Maša v e-molu. Bruckner jo je zložil po naročilu linškega škofa Franza-Josefa Rudigierja, v partituri pa poleg osemglasnega zbora predpisal še pihala in trobila. Predvajamo tudi posnetek krajšega pogovora z dirigentom Holgerjem Speckom, s katerim se je v dneh pred koncertom pogovarjala Katarina Radaljac.

Petkov koncertni večer

Oratorij Mesija Georga Friedricha Händla

23. 12. 2022

Predstavljamo izvedbo oratorija Mesija Georga Friedricha Händla, ki jo je v Slovenski filharmoniji 20. novembra 2022 pripravil Komorni zbor Megaron pod vodstvom dirigenta in skladatelja Damijána Močnika. Ta je k sodelovanju povabil uglednega dirigenta Garyja Gradna, ki ima veliko izkušenj z izvedbami baročnega repertoarja. Komornemu zboru Megaron so se na odru pridružili štirje solisti, sopranistka Marta Močnik Pirc, altistka Justina Vaitkute, tenorist Joan Francesc Folqué Giménez in basist Matthew Baker. Pevce je spremljal Baročni orkester Megaron, ki so ga pretežno sestavljali domači glasbeniki z baročnimi inštrumenti, vodila jih je gostujoča koncertna mojstrica Maria Lindal, ki redno sodeluje z dirigentom Garyjem Gradnom. Tokratna izvedba je bila tako prva izvedba slovenskega zbora z baročnimi inštrumenti v Sloveniji.

146 min

Predstavljamo izvedbo oratorija Mesija Georga Friedricha Händla, ki jo je v Slovenski filharmoniji 20. novembra 2022 pripravil Komorni zbor Megaron pod vodstvom dirigenta in skladatelja Damijána Močnika. Ta je k sodelovanju povabil uglednega dirigenta Garyja Gradna, ki ima veliko izkušenj z izvedbami baročnega repertoarja. Komornemu zboru Megaron so se na odru pridružili štirje solisti, sopranistka Marta Močnik Pirc, altistka Justina Vaitkute, tenorist Joan Francesc Folqué Giménez in basist Matthew Baker. Pevce je spremljal Baročni orkester Megaron, ki so ga pretežno sestavljali domači glasbeniki z baročnimi inštrumenti, vodila jih je gostujoča koncertna mojstrica Maria Lindal, ki redno sodeluje z dirigentom Garyjem Gradnom. Tokratna izvedba je bila tako prva izvedba slovenskega zbora z baročnimi inštrumenti v Sloveniji.


Čakalna vrsta

RTV 365
Mobilna aplikacija
Prenesite iz Trgovine