Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Enaindvajsetega marca je v Rdeči dvorani Magistrata potekal koncert cikla Zvoki mladih Glasbene mladine ljubljanske, na katerem je nastopila violinistka Urška Gutnik. Violino je začela igrati pri osmih letih na Glasbeni šoli Vrhnika pri Nini Demšar in Nastji Cajhen Rode, na Konservatoriju za glasbo in balet Ljubljana je bil njen profesor Žiga Brank, pri katerem je študij nadaljevala tudi na Akademiji za glasbo. Pod njegovim vodstvom je diplomirala, nato pa se je vpisala na študij na Univerzi za glasbo in uprizarjajoče umetnosti na Dunaju v razred Leonida Sorokova. Nastopila je s pianistko Beato Ilono Barcza in izvedla priljubljeno koncertno rapsodijo Tzigane Mauricea Ravela ter Sonato za violino in klavir, FP 119 Francisa Poulenca.
Enaindvajsetega marca je v Rdeči dvorani Magistrata potekal koncert cikla Zvoki mladih Glasbene mladine ljubljanske, na katerem je nastopila violinistka Urška Gutnik. Violino je začela igrati pri osmih letih na Glasbeni šoli Vrhnika pri Nini Demšar in Nastji Cajhen Rode, na Konservatoriju za glasbo in balet Ljubljana je bil njen profesor Žiga Brank, pri katerem je študij nadaljevala tudi na Akademiji za glasbo. Pod njegovim vodstvom je diplomirala, nato pa se je vpisala na študij na Univerzi za glasbo in uprizarjajoče umetnosti na Dunaju v razred Leonida Sorokova. Nastopila je s pianistko Beato Ilono Barcza in izvedla priljubljeno koncertno rapsodijo Tzigane Mauricea Ravela ter Sonato za violino in klavir, FP 119 Francisa Poulenca.
Gašper Golob Rupnik je dijak ljubljanskega Konservatorija za glasbo in balet, kjer kitaro vadi pod mentostvom Toneta Črnuglja. Julija 2022 smo ga povabili v Studio 13 Radia Slovenija, kje je posnel tri miniature, pred kratkim pa se je spet mudil na radiu in predstavil svojo glasbeno pot, hobije in kako kot kitarist skrbi za svoje nohte. SYLVIUS LEOPOLD WEISS: CAPRICIO V D-DURU FERNANDO SOR: VARIACIJE NA ŠPANSKO FOLIO Z MENUETOM, OP. 15A AUGUSTÍN BARRIOS MANGORÉ: BARCAROLA, JULIA FLORIDA MARIA LINNEMANN: ŠEPET ZA KITARO SOLO (Posnetek s koncerta del Marie Linnemann, ki je bil že leta 2015)
Gašper Golob Rupnik je dijak ljubljanskega Konservatorija za glasbo in balet, kjer kitaro vadi pod mentostvom Toneta Črnuglja. Julija 2022 smo ga povabili v Studio 13 Radia Slovenija, kje je posnel tri miniature, pred kratkim pa se je spet mudil na radiu in predstavil svojo glasbeno pot, hobije in kako kot kitarist skrbi za svoje nohte. SYLVIUS LEOPOLD WEISS: CAPRICIO V D-DURU FERNANDO SOR: VARIACIJE NA ŠPANSKO FOLIO Z MENUETOM, OP. 15A AUGUSTÍN BARRIOS MANGORÉ: BARCAROLA, JULIA FLORIDA MARIA LINNEMANN: ŠEPET ZA KITARO SOLO (Posnetek s koncerta del Marie Linnemann, ki je bil že leta 2015)
21. marca je Nejc Zavratnik nastopil na koncertu cikla Zvoki mladih Glasbene mladine ljubljanske in ob spremljavi Neže Bregar izvedel dela Tomaža Habeta, Thierryja Escaicha, Alfreda Desenclosa in Rudyja Wiedoefta.
21. marca je Nejc Zavratnik nastopil na koncertu cikla Zvoki mladih Glasbene mladine ljubljanske in ob spremljavi Neže Bregar izvedel dela Tomaža Habeta, Thierryja Escaicha, Alfreda Desenclosa in Rudyja Wiedoefta.
Izpostavljamo najboljše mlade glasbenike, ki so se še posebej izkazali na različnih tekmovanjih. Vsak teden jo posvetimo enemu, nekateri se nam predstavijo v pogovorih, vsi pa v oddajah tudi zaigrajo.
Izpostavljamo najboljše mlade glasbenike, ki so se še posebej izkazali na različnih tekmovanjih. Vsak teden jo posvetimo enemu, nekateri se nam predstavijo v pogovorih, vsi pa v oddajah tudi zaigrajo.
3. aprila je v Rdeči dvorani Magistrata kot del cikla Dobimo se nastopila flavtistka Katarina Nikolčić in s Tadejem Horvatom izvedla Sonati za flavto Erwina Schulhoffa in Lowellja Liebermanna.
3. aprila je v Rdeči dvorani Magistrata kot del cikla Dobimo se nastopila flavtistka Katarina Nikolčić in s Tadejem Horvatom izvedla Sonati za flavto Erwina Schulhoffa in Lowellja Liebermanna.
Dvaindvajsetega februarja je v Dvorani Tria Lorenz potekal koncert cikla Solo e da camera, ki ga organizira Akademija za glasbo. Na koncertu je nastopila violončelistka Neža Verstovšek, ki je ob klavirski spremljavi Petre Milković-Prosen izvedla Sonato za violončelo in klavir v C-duru, op. 19 Sergeja Prokofjeva.
Dvaindvajsetega februarja je v Dvorani Tria Lorenz potekal koncert cikla Solo e da camera, ki ga organizira Akademija za glasbo. Na koncertu je nastopila violončelistka Neža Verstovšek, ki je ob klavirski spremljavi Petre Milković-Prosen izvedla Sonato za violončelo in klavir v C-duru, op. 19 Sergeja Prokofjeva.
24. aprila je v dvorani Tria Lorenz na akademiji za glasbo v Ljubljani nastopila violinistka Anja Kralj. Violino se je začela učiti s petimi leti pri Poloni Češarek, po končani nižji glasbeni šoli pa se je vpisala na konservatorij za glasbo in balet v Ljubljani in ob pomoči mentorja Žige Branka maturirala. Na akademiji študira pri Gorjanu Košuti, poleg tega pa se dodatno izpopolnjuje na mojstrskih tečajih pri priznanih profesorjih. Na koncertu je s pianistko Sae Lee izvedla Introdukcijo in rondo capriccioso, op. 23 Camilla Saint-Saënsa ter Sonato za violino in klavir št. 2 v A-duru, op. 100 Johhanesa Brahmsa.
24. aprila je v dvorani Tria Lorenz na akademiji za glasbo v Ljubljani nastopila violinistka Anja Kralj. Violino se je začela učiti s petimi leti pri Poloni Češarek, po končani nižji glasbeni šoli pa se je vpisala na konservatorij za glasbo in balet v Ljubljani in ob pomoči mentorja Žige Branka maturirala. Na akademiji študira pri Gorjanu Košuti, poleg tega pa se dodatno izpopolnjuje na mojstrskih tečajih pri priznanih profesorjih. Na koncertu je s pianistko Sae Lee izvedla Introdukcijo in rondo capriccioso, op. 23 Camilla Saint-Saënsa ter Sonato za violino in klavir št. 2 v A-duru, op. 100 Johhanesa Brahmsa.
Dvanajstega maja 2023 je na koncertu cikla Tutti Akademije za glasbo v dvorani Marjana Kozine v Slovenski filharmoniji s Simfoničnim orkestrom RTV Slovenija in dirigentom Zoranom Bičaninom nastopil pianist Peter Barbo in izvedel Koncert za klavir in orkester v G-duru, M. 83 Mauricea Ravela. Peter Barbo se je klavir začel učiti pri petih letih pri Lidiji Andabaka. Nižjo glasbeno šolo je končal na Glasbeni šoli Ljubljana Vič-Rudnik pod vodstvom dr. Radovana Škrjanca in pri njem nato študij nadaljeval zasebno. Leta 2017 se je vpisal na Oddelek za glasbeno pedagogiko na Akademiji za glasbo v Ljubljani ter obiskoval pouk klavirja v razredu Marte Kržič, od leta 2019 pa klavir študira v razredu Tatjane Ognjanovič.
Dvanajstega maja 2023 je na koncertu cikla Tutti Akademije za glasbo v dvorani Marjana Kozine v Slovenski filharmoniji s Simfoničnim orkestrom RTV Slovenija in dirigentom Zoranom Bičaninom nastopil pianist Peter Barbo in izvedel Koncert za klavir in orkester v G-duru, M. 83 Mauricea Ravela. Peter Barbo se je klavir začel učiti pri petih letih pri Lidiji Andabaka. Nižjo glasbeno šolo je končal na Glasbeni šoli Ljubljana Vič-Rudnik pod vodstvom dr. Radovana Škrjanca in pri njem nato študij nadaljeval zasebno. Leta 2017 se je vpisal na Oddelek za glasbeno pedagogiko na Akademiji za glasbo v Ljubljani ter obiskoval pouk klavirja v razredu Marte Kržič, od leta 2019 pa klavir študira v razredu Tatjane Ognjanovič.
12. maja 2023 so na koncertu cikla Tutti Akademije za glasbo v dvorani Marjana Kozine v Slovenski filharmoniji nastopili Simfonični orkester RTV Slovenija z dirigentom Zoranom Bičaninom in trije solisti - študenti Akademije za glasbo: Vesna Gostič, Peter Barbo in Kaja Sešek. Ta teden se bomo posvetili violinistki Vesni Gostič, ki po končanem šolanju na Glasbenem centru Edgarja Willemsa in Konservatoriju za glasbo in balet v Ljubljani pri Roku Zgoncu nadaljuje študij violine na Akademiji za glasbo v Ljubljani v razredu Vasilija Meljnikova. Za svoj nastop je izbrala priljubljen Koncert za violino in orkester št. 1 v g-molu, op. 26 Maxa Brucha.
12. maja 2023 so na koncertu cikla Tutti Akademije za glasbo v dvorani Marjana Kozine v Slovenski filharmoniji nastopili Simfonični orkester RTV Slovenija z dirigentom Zoranom Bičaninom in trije solisti - študenti Akademije za glasbo: Vesna Gostič, Peter Barbo in Kaja Sešek. Ta teden se bomo posvetili violinistki Vesni Gostič, ki po končanem šolanju na Glasbenem centru Edgarja Willemsa in Konservatoriju za glasbo in balet v Ljubljani pri Roku Zgoncu nadaljuje študij violine na Akademiji za glasbo v Ljubljani v razredu Vasilija Meljnikova. Za svoj nastop je izbrala priljubljen Koncert za violino in orkester št. 1 v g-molu, op. 26 Maxa Brucha.
Klarinetistka Nina Pavšek in pianistka Tea Andrijić sta januarja nastopili v Rdeči dvorani ljubljanskega Magistrata kot del cikla Zvoki mladih Glasbene mladine ljubljanske in izvedli tri dela. Najprej novo skladbo našega skladatelja in saksofonista mlajše generacije Maja Brinovca z naslovom Lirični bar, potem je klarinetistka sama izvedla Moonflowers baby za klarinet solo, za konec pa sta se glasbenici združili v Romanzi Micheleja Manganija.
Klarinetistka Nina Pavšek in pianistka Tea Andrijić sta januarja nastopili v Rdeči dvorani ljubljanskega Magistrata kot del cikla Zvoki mladih Glasbene mladine ljubljanske in izvedli tri dela. Najprej novo skladbo našega skladatelja in saksofonista mlajše generacije Maja Brinovca z naslovom Lirični bar, potem je klarinetistka sama izvedla Moonflowers baby za klarinet solo, za konec pa sta se glasbenici združili v Romanzi Micheleja Manganija.
Violinist Gal Juvan je januarja nastopil v Rdeči dvorani ljubljanskega Magistrata kot del cikla Zvoki mladih Glasbene mladine ljubljanske. Na koncert je ob spremljavi Davorina Dolinška takrat izvedel Beethovnovo Pomladno violinsko sonato ter odlomek iz Sonate F-A-E; Scherzo, ki ga je napisal Johannes Brahms.
Violinist Gal Juvan je januarja nastopil v Rdeči dvorani ljubljanskega Magistrata kot del cikla Zvoki mladih Glasbene mladine ljubljanske. Na koncert je ob spremljavi Davorina Dolinška takrat izvedel Beethovnovo Pomladno violinsko sonato ter odlomek iz Sonate F-A-E; Scherzo, ki ga je napisal Johannes Brahms.
Lan Meden je februarja nastopil na koncertu cikla Solo e da camera, ki je potekal v dvorani Julija Betteta, na njem pa je ob spremljavi pianistke Sae Lee izvedel dve deli: DOROTHY CHANG: DVA PRELUDIJA ZA ALTOVSKI SAKSOFON IN KLAVIR ALEKSANDER BORODIN, MICHAEL GOLDSTEIN / LAN MEDEN: SONATA ZA VIOLONČELO IN KLAVIR V H-MOLU Lan Meden je na ljubljanski Akademiji za glasbo študent Mihe Rogina. Prve lekcije je sicer dobil v glasbeni šoli Frana Gerbiča v Cerknici pri Jerneju Šmalcu, glasbeno izobraževanje pa je nadaljeval na Konservatoriju za glasbo in balet Ljubljana pod vodstvom Leva Pupisa in Jana Gričarja. Poleg tega svoje znanje izpopolnjuje na mojstrskih tečajih po vsej Evropi pri številnih priznanih profesorjih, kot so Arno Bornkamp, Claude Delangle, Vincent David, Nikita Zimin, Daniel Gauthier, Jean- Denis Michat, Kvartet saksofonov SIGNUM in drugi. Oktobra 2018 se je vpisal na študij na Zasebni univerzi za glasbo in umetnost na Dunaju v razredu Michaela Krenna, jeseni 2020 se je udeležil študentske izmenjave Erasmus in v Helsinkih na Akademiji Sibelius študiral v razredu profesorja Joonatana Rautiole, potem pa se je odločil še za študij v Ljubljani.
Lan Meden je februarja nastopil na koncertu cikla Solo e da camera, ki je potekal v dvorani Julija Betteta, na njem pa je ob spremljavi pianistke Sae Lee izvedel dve deli: DOROTHY CHANG: DVA PRELUDIJA ZA ALTOVSKI SAKSOFON IN KLAVIR ALEKSANDER BORODIN, MICHAEL GOLDSTEIN / LAN MEDEN: SONATA ZA VIOLONČELO IN KLAVIR V H-MOLU Lan Meden je na ljubljanski Akademiji za glasbo študent Mihe Rogina. Prve lekcije je sicer dobil v glasbeni šoli Frana Gerbiča v Cerknici pri Jerneju Šmalcu, glasbeno izobraževanje pa je nadaljeval na Konservatoriju za glasbo in balet Ljubljana pod vodstvom Leva Pupisa in Jana Gričarja. Poleg tega svoje znanje izpopolnjuje na mojstrskih tečajih po vsej Evropi pri številnih priznanih profesorjih, kot so Arno Bornkamp, Claude Delangle, Vincent David, Nikita Zimin, Daniel Gauthier, Jean- Denis Michat, Kvartet saksofonov SIGNUM in drugi. Oktobra 2018 se je vpisal na študij na Zasebni univerzi za glasbo in umetnost na Dunaju v razredu Michaela Krenna, jeseni 2020 se je udeležil študentske izmenjave Erasmus in v Helsinkih na Akademiji Sibelius študiral v razredu profesorja Joonatana Rautiole, potem pa se je odločil še za študij v Ljubljani.
16. januarja je v okviru cikla Solo e da camera Akademije za glasbo nastopila violinistka Neža Nahtigal in izvedla Sonato za violino št. 1 v G-duru, op. 78 Johannesa Brahmsa. Z učenjem violine je sicer začela v glasbeni šoli Frana Gerbiča Cerknica pod mentorstvom Mojce Brank, nato je njen profesor postal Žiga Brank, na akademiji pa je bil njen mentor Janez Podlesek.
16. januarja je v okviru cikla Solo e da camera Akademije za glasbo nastopila violinistka Neža Nahtigal in izvedla Sonato za violino št. 1 v G-duru, op. 78 Johannesa Brahmsa. Z učenjem violine je sicer začela v glasbeni šoli Frana Gerbiča Cerknica pod mentorstvom Mojce Brank, nato je njen profesor postal Žiga Brank, na akademiji pa je bil njen mentor Janez Podlesek.
Karmen Štendler je zadnja od glasbenikov, ki se jim letos posvečamo v poletnih oddajah. V začetku decembra 2011 je nastopila v Mestnem muzeju na koncertu iz cikla Turjaške muze Glasbene mladine ljubljanske ter se predstavila s precej raznolikim programom. NIKITA KOŠKIN: PARADA JOHANN KASPAR MERTZ: ELEGIJA MANUEL MARÍA PONCE: SONATINA MERIDIONAL
Karmen Štendler je zadnja od glasbenikov, ki se jim letos posvečamo v poletnih oddajah. V začetku decembra 2011 je nastopila v Mestnem muzeju na koncertu iz cikla Turjaške muze Glasbene mladine ljubljanske ter se predstavila s precej raznolikim programom. NIKITA KOŠKIN: PARADA JOHANN KASPAR MERTZ: ELEGIJA MANUEL MARÍA PONCE: SONATINA MERIDIONAL
V okviru cikla poletnih oddaj se tokrat posvečamo baritonistu Darku Vidicu, pri čemer poslušamo njegove približno desetletje stare koncertne posnetke. Decembra 2011 je kot študent Matjaža Robavsa nastopil na koncertu cikla Mladi mladim Glasbene mladine ljubljanske, za svoj nastop pa je (kot je običajno za nastope študentov) izbral nekaj samospevov in nekaj opernih arij.
V okviru cikla poletnih oddaj se tokrat posvečamo baritonistu Darku Vidicu, pri čemer poslušamo njegove približno desetletje stare koncertne posnetke. Decembra 2011 je kot študent Matjaža Robavsa nastopil na koncertu cikla Mladi mladim Glasbene mladine ljubljanske, za svoj nastop pa je (kot je običajno za nastope študentov) izbral nekaj samospevov in nekaj opernih arij.
Veronika Vilar Brecelj je marca leta 2013 nastopila v Viteški dvorani v sklopu cikla Prisluhnimo v Križankah Glasbene mladine ljubljanske in na koncertu izvedla čustveno in nekoliko mračno sonato Eugena Ysayeja, Sonato za violino solo št. 5 v G-duru, op. 27 (A Mathieu Crickboom) ter Sonato za violino in klavir v g-molu Clauda Debussyja. Pri klavirju je bil Danijel Brecelj.
Veronika Vilar Brecelj je marca leta 2013 nastopila v Viteški dvorani v sklopu cikla Prisluhnimo v Križankah Glasbene mladine ljubljanske in na koncertu izvedla čustveno in nekoliko mračno sonato Eugena Ysayeja, Sonato za violino solo št. 5 v G-duru, op. 27 (A Mathieu Crickboom) ter Sonato za violino in klavir v g-molu Clauda Debussyja. Pri klavirju je bil Danijel Brecelj.
»Najlepši del nastopa je, ko vidiš, da so ljudje po nastopu srečni in pravijo, da jim je tvoj glas v glasbi nekaj dal … nekaj, česar v resnici ne moreš opisati, nekaj iz srca.« Jerico Steklasa marsikdo hvali zaradi čudovitega, toplega glasu ter izjemne odrske prezence. Letos ji posvečamo eno izmed poletnih oddaj Mladi virtuozi, v katerih predvajamo stare koncertne posnetke danes uveljavljenih glasbenikov. Tokrat koncert iz cikla Mladi mladim, ki je bil izveden pod pokroviteljstvom Glasbene mladine ljubljanske decembra 2012. RICHARD STRAUSS/JOHN HENRY MACKAY: JUTRO!, OP. 27, ŠT. 4 ANTONÍN LEOPOLD DVOŘÁK/ADOLF HEYDUK: KDYŽ MNE STARÁ MATKA, OP. 55, ŠT. 4 ANTON LAJOVIC: MESEC V IZBI ZA SOPRAN IN KLAVIR RADO SIMONITI/SREČKO KOSOVEL: PLES V RDEČEM VINCENZO BELLINI/FELICE ROMANI: MESEČNICA, ARIJA AMINE: AH! NON CREDEA MIRARTI FRANZ LEHÁR/PAUL KNEPLER - FRITZ LÖHNER-BEDA: GIUDITTA, ARIJA GIUDITTE: MEINE LIPPEN, SIE KÜSSEN SO HEISS Sopran: JERICA STEKLASA Klavir: TADEJ HORVAT Violina: ANJA JAMŠEK
»Najlepši del nastopa je, ko vidiš, da so ljudje po nastopu srečni in pravijo, da jim je tvoj glas v glasbi nekaj dal … nekaj, česar v resnici ne moreš opisati, nekaj iz srca.« Jerico Steklasa marsikdo hvali zaradi čudovitega, toplega glasu ter izjemne odrske prezence. Letos ji posvečamo eno izmed poletnih oddaj Mladi virtuozi, v katerih predvajamo stare koncertne posnetke danes uveljavljenih glasbenikov. Tokrat koncert iz cikla Mladi mladim, ki je bil izveden pod pokroviteljstvom Glasbene mladine ljubljanske decembra 2012. RICHARD STRAUSS/JOHN HENRY MACKAY: JUTRO!, OP. 27, ŠT. 4 ANTONÍN LEOPOLD DVOŘÁK/ADOLF HEYDUK: KDYŽ MNE STARÁ MATKA, OP. 55, ŠT. 4 ANTON LAJOVIC: MESEC V IZBI ZA SOPRAN IN KLAVIR RADO SIMONITI/SREČKO KOSOVEL: PLES V RDEČEM VINCENZO BELLINI/FELICE ROMANI: MESEČNICA, ARIJA AMINE: AH! NON CREDEA MIRARTI FRANZ LEHÁR/PAUL KNEPLER - FRITZ LÖHNER-BEDA: GIUDITTA, ARIJA GIUDITTE: MEINE LIPPEN, SIE KÜSSEN SO HEISS Sopran: JERICA STEKLASA Klavir: TADEJ HORVAT Violina: ANJA JAMŠEK
Žan Tkalec je v letih 2011 in 2012 nastopil na dveh koncertih Koncertnega abonmaja Akademije za glasbo. Takrat je bil študent ljubljanske Akademije za glasbo v razredu Dušana Kranjca, obakrat pa je izvedel Concertino. Najprej Larsa Erika Larsona, nato pa še Ferdinanda Davida.
Žan Tkalec je v letih 2011 in 2012 nastopil na dveh koncertih Koncertnega abonmaja Akademije za glasbo. Takrat je bil študent ljubljanske Akademije za glasbo v razredu Dušana Kranjca, obakrat pa je izvedel Concertino. Najprej Larsa Erika Larsona, nato pa še Ferdinanda Davida.
Četrtega marca 2013 je bil v Kazinski dvorani v Ljubljani koncert cikla Solističnih recitalov Akademije za glasbo, v okviru katerega je nastopil pozavnist Tin Cugelj, ki je sicer historični pozavnist in raziskovalec.
Četrtega marca 2013 je bil v Kazinski dvorani v Ljubljani koncert cikla Solističnih recitalov Akademije za glasbo, v okviru katerega je nastopil pozavnist Tin Cugelj, ki je sicer historični pozavnist in raziskovalec.
Poslušamo dobrih 10 let stare posnetke Anje Clift (v času nastanka posnetkov Anje Brezavšček). Najprej odlomek koncerta cikla Dobimo se na Magistratu Glasbene mladine ljubljanske, na katerem je decembra 2010 krstila delo Zrak in vse vmes Mateja Bonina, potem pa še interpretacijo Koncerta za flavto in orkester Carla Nielsena (s Simfoničnim orkestrom RTV Slovenija in Antonom Nanutom) iz leta 2012, za katero je prejela študentsko Prešernovo nagrado Akademije za glasbo.
Poslušamo dobrih 10 let stare posnetke Anje Clift (v času nastanka posnetkov Anje Brezavšček). Najprej odlomek koncerta cikla Dobimo se na Magistratu Glasbene mladine ljubljanske, na katerem je decembra 2010 krstila delo Zrak in vse vmes Mateja Bonina, potem pa še interpretacijo Koncerta za flavto in orkester Carla Nielsena (s Simfoničnim orkestrom RTV Slovenija in Antonom Nanutom) iz leta 2012, za katero je prejela študentsko Prešernovo nagrado Akademije za glasbo.
Poletne oddaje Mladi virtuozi namenjamo glasbenikom, ki so se na svoji glasbeni poti že dobro uveljavili, vendar pa poslušamo njihove približno deset let stare koncertne posnetke Aljaž Cvirn živi in deluje v Švici, potem ko je končal študij na ljubljanski Akademiji za glasbo, Zürichški visoki šoli za umetnost in Glasbeni akademiji Basel. Zdaj poučuje kitaro na Konservatoriju v Zürichu in Kantonsschule Uster, poleg tega pa tudi redno nastopa kot solist in član komornih zasedb. Leta 2013 je nastopil dvakrat, in sicer kot del cikla Prisluhnimo v Križankah Glasbene mladine ljubljanske ter na koncertu Solistični recitali Akademije za glasbo.
Poletne oddaje Mladi virtuozi namenjamo glasbenikom, ki so se na svoji glasbeni poti že dobro uveljavili, vendar pa poslušamo njihove približno deset let stare koncertne posnetke Aljaž Cvirn živi in deluje v Švici, potem ko je končal študij na ljubljanski Akademiji za glasbo, Zürichški visoki šoli za umetnost in Glasbeni akademiji Basel. Zdaj poučuje kitaro na Konservatoriju v Zürichu in Kantonsschule Uster, poleg tega pa tudi redno nastopa kot solist in član komornih zasedb. Leta 2013 je nastopil dvakrat, in sicer kot del cikla Prisluhnimo v Križankah Glasbene mladine ljubljanske ter na koncertu Solistični recitali Akademije za glasbo.
Začenjamo cikel oddaj, ki jih poleti posvečamo uveljavljenim glasbenikom, pri čemer pa v oddajah poslušamo njihove približno 10 let stare posnetke, torej posnetke iz časa, ko so se šele začeli uveljavljati na svoji glasbeni poti. Prvo posvečamo pianistki Meti Fajdiga, ki je z učenjem klavirja začela pri sedmih letih na glasbeni šoli Vinka Vodopivca v Ajdovščini pod vodstvom Helene Plesničar. Diplomirala je na Akademiji za glasbo v Ljubljani v razredu Tatjane Ognjanovič, nato pa študij klavirja nadaljevala še na Visoki šoli za umetnost v Zϋrichu pod vodstvom Konstantina Šerbakova. Svoje glasbeno znanje je dodatno izpopolnjevala na glasbenih seminarjih pri Igorju Lazku. Aprila leta 2013 je v koprskem studiu Hendrix posnela Sonato za klavir št. 23 v f-molu, Appassionato, op 57 Ludwiga van Beethovna.
Začenjamo cikel oddaj, ki jih poleti posvečamo uveljavljenim glasbenikom, pri čemer pa v oddajah poslušamo njihove približno 10 let stare posnetke, torej posnetke iz časa, ko so se šele začeli uveljavljati na svoji glasbeni poti. Prvo posvečamo pianistki Meti Fajdiga, ki je z učenjem klavirja začela pri sedmih letih na glasbeni šoli Vinka Vodopivca v Ajdovščini pod vodstvom Helene Plesničar. Diplomirala je na Akademiji za glasbo v Ljubljani v razredu Tatjane Ognjanovič, nato pa študij klavirja nadaljevala še na Visoki šoli za umetnost v Zϋrichu pod vodstvom Konstantina Šerbakova. Svoje glasbeno znanje je dodatno izpopolnjevala na glasbenih seminarjih pri Igorju Lazku. Aprila leta 2013 je v koprskem studiu Hendrix posnela Sonato za klavir št. 23 v f-molu, Appassionato, op 57 Ludwiga van Beethovna.
Marca 2021 je v Veliki dvorani konservatorija za glasbo in balet zvenel koncert iz cikla Prisluhnimo Glasbene mladine ljubljanske, na katerem je nastopil harfist Brin Bernatovič. Takratni študent 5. letnika akademije za glasbo v Zagrebu pri Diani Grubišič Čikovič je za nastop izbral Sonato za harfo v G-duru, H. 563 Carla Philippa Emanuela Bacha ter Sonato za harfo sodobnega francoskega skladatelja, organista, pianista in pedagoga Piericka Houdyja.
Marca 2021 je v Veliki dvorani konservatorija za glasbo in balet zvenel koncert iz cikla Prisluhnimo Glasbene mladine ljubljanske, na katerem je nastopil harfist Brin Bernatovič. Takratni študent 5. letnika akademije za glasbo v Zagrebu pri Diani Grubišič Čikovič je za nastop izbral Sonato za harfo v G-duru, H. 563 Carla Philippa Emanuela Bacha ter Sonato za harfo sodobnega francoskega skladatelja, organista, pianista in pedagoga Piericka Houdyja.
Maja 2022 je na koncertu cikla Solo e da camera nastopila violinistka Ela Krstić in s pianistko Sae Lee izvedla priljubljeno Sonato za violino in klavir v A-duru Cesarja Francka.
Maja 2022 je na koncertu cikla Solo e da camera nastopila violinistka Ela Krstić in s pianistko Sae Lee izvedla priljubljeno Sonato za violino in klavir v A-duru Cesarja Francka.
Poslušamo koncert, ki je potekal kot del cikla Prisluhnimo Glasbene mladine ljubljanske marca 2022 v veliki dvorani Konservatorija za glasbo in balet Ljubljana. Nastopil je kitarist Erik Jurkovič in predstavil pisan spored: ALOJZ SREBOTNJAK: DUE MOVIMENTI JOAQUÍN RODRIGO: EN LOS TRIGALES REGINO SAINZ DE LA MAZA: RONDENA FERNANDO SOR: VARIACIJE NA MOZARTOVO TEMO, OP. 9
Poslušamo koncert, ki je potekal kot del cikla Prisluhnimo Glasbene mladine ljubljanske marca 2022 v veliki dvorani Konservatorija za glasbo in balet Ljubljana. Nastopil je kitarist Erik Jurkovič in predstavil pisan spored: ALOJZ SREBOTNJAK: DUE MOVIMENTI JOAQUÍN RODRIGO: EN LOS TRIGALES REGINO SAINZ DE LA MAZA: RONDENA FERNANDO SOR: VARIACIJE NA MOZARTOVO TEMO, OP. 9
Junija 2022 je v okviru cikla Solo e da camera nastopila pianistka Hana Bitenc in izvedla Skrjabinovo Sonato za klavir št. 2 v gis-molu ter Štiri klavirske skladbe, op. 119 Johannesa Brahmsa.
Junija 2022 je v okviru cikla Solo e da camera nastopila pianistka Hana Bitenc in izvedla Skrjabinovo Sonato za klavir št. 2 v gis-molu ter Štiri klavirske skladbe, op. 119 Johannesa Brahmsa.
27. februarja je v Veliki dvorani KGBL kot del cikla Ob klavirju Glasbene mladine ljubjlanske nastopil pianist Alvin Ćućić. Občinstvu se je predstavil z izvedbo dveh del: Vilko Ukmar: Ekspresije za klavir, Tiho prihaja mrak Robert Schumann: Simfonične etude, op. 13
27. februarja je v Veliki dvorani KGBL kot del cikla Ob klavirju Glasbene mladine ljubjlanske nastopil pianist Alvin Ćućić. Občinstvu se je predstavil z izvedbo dveh del: Vilko Ukmar: Ekspresije za klavir, Tiho prihaja mrak Robert Schumann: Simfonične etude, op. 13
Ob koncu letošnjega abonmaja Družinskih koncertov v Slovenski filharmoniji s Francijem Krevhom, izpostavljamo vrhunce preteklega leta ter napovedujemo prihajajoči abonma, katerega koncerte je navdihnila narava.
Ob koncu letošnjega abonmaja Družinskih koncertov v Slovenski filharmoniji s Francijem Krevhom, izpostavljamo vrhunce preteklega leta ter napovedujemo prihajajoči abonma, katerega koncerte je navdihnila narava.
Študent Simona Klavžarja na Akademiji za glasbo je novembra v Dvorani Julija Betetta s Sifmoničnim orkestrom Akademije za glasbo in Markom Letonjo izvedel Koncert za marimbo in godala Emmanuela Sejourneja.
Študent Simona Klavžarja na Akademiji za glasbo je novembra v Dvorani Julija Betetta s Sifmoničnim orkestrom Akademije za glasbo in Markom Letonjo izvedel Koncert za marimbo in godala Emmanuela Sejourneja.
V začetku decembra je v Slovenski filharmoniji kot del cikla Mladi mladim Glasbene mladine ljubljanske nastopila sopranistka Rebeka Pregelj. S pianistko Ano Mario Beguš je izvedla samospeve Clauda Debussyja (Štiri pesmi iz mladosti) ter izbor samospevov iz cikla Sončece, sij! Marijana Lipovška.
V začetku decembra je v Slovenski filharmoniji kot del cikla Mladi mladim Glasbene mladine ljubljanske nastopila sopranistka Rebeka Pregelj. S pianistko Ano Mario Beguš je izvedla samospeve Clauda Debussyja (Štiri pesmi iz mladosti) ter izbor samospevov iz cikla Sončece, sij! Marijana Lipovška.
Tokrat bomo poslušali samospeve, in sicer koncert, na katerem sta nastopila basbaritonist Dimitrije Savić in pianistka Rebeka Dobravec. Začeli bomo z novejšim in aktualnim delom, ki ga je napisala naša mlada skladateljica Eva Ostanek na poezijo Andreja Rozmana - Roze Preživu bom, nadaljevali pa s ciklom samospevov Pesmi in plesi smrti Modesta Petroviča Musorgskega.
Tokrat bomo poslušali samospeve, in sicer koncert, na katerem sta nastopila basbaritonist Dimitrije Savić in pianistka Rebeka Dobravec. Začeli bomo z novejšim in aktualnim delom, ki ga je napisala naša mlada skladateljica Eva Ostanek na poezijo Andreja Rozmana - Roze Preživu bom, nadaljevali pa s ciklom samospevov Pesmi in plesi smrti Modesta Petroviča Musorgskega.
Samo Novak je konec januarja v Mestnem muzeju Ljubljana nastopil kot del cikla Prisluhnimo Glasbene mladine ljubljanske. Študent Tomaža Rajteriča na Akademiji za glasbo je izvedel dela Ponceja, Bacha in Petrića: IVO PETRIĆ: 6 PRELUDIJEV, 5. CANZONETTA GIOCOSA (IGRIVA PESMICA) JOHANN SEBASTIAN BACH / THOMAS HOPPSTOCK: PRELUDIJ, FUGA IN ALLEGRO, BWV 998 MANUEL MARÍA PONCE: TEMA, VARIACIJE IN FINALE
Samo Novak je konec januarja v Mestnem muzeju Ljubljana nastopil kot del cikla Prisluhnimo Glasbene mladine ljubljanske. Študent Tomaža Rajteriča na Akademiji za glasbo je izvedel dela Ponceja, Bacha in Petrića: IVO PETRIĆ: 6 PRELUDIJEV, 5. CANZONETTA GIOCOSA (IGRIVA PESMICA) JOHANN SEBASTIAN BACH / THOMAS HOPPSTOCK: PRELUDIJ, FUGA IN ALLEGRO, BWV 998 MANUEL MARÍA PONCE: TEMA, VARIACIJE IN FINALE
Iza Štih je novembra nastopila kot del cikla Dobimo se na Magistratu Glasbene mladine ljubljanske in s pianistko Katalin Peter v Rdeči dvorani ljubljanskega Magistrata izvedla dela Gabriela Faureja, Anžeta Rozmana in Pierra Sancana. Flavto je začela igrati v Glasbeni šoli Rista Savina v Žalcu pri Agati Gojkošek, v letošnjem letu pa je njena mentorica Liza Hawlina na Konservatoriju za glasbo in balet Ljubljana. Uspešno se je že udeležila številnih tekmovanj, poleg tega pa se je že predstavila tudi kot solistka s Komornim orkestrom Slovenske filharmonije.
Iza Štih je novembra nastopila kot del cikla Dobimo se na Magistratu Glasbene mladine ljubljanske in s pianistko Katalin Peter v Rdeči dvorani ljubljanskega Magistrata izvedla dela Gabriela Faureja, Anžeta Rozmana in Pierra Sancana. Flavto je začela igrati v Glasbeni šoli Rista Savina v Žalcu pri Agati Gojkošek, v letošnjem letu pa je njena mentorica Liza Hawlina na Konservatoriju za glasbo in balet Ljubljana. Uspešno se je že udeležila številnih tekmovanj, poleg tega pa se je že predstavila tudi kot solistka s Komornim orkestrom Slovenske filharmonije.
Konec novembra je v Rdeči dvorani ljubljanskega magistrata v sklopu cikla Dobimo se na Magistratu Glasbene mladine ljubljanske nastopila violinistka Vesna Gostič. Svoje glasbeno šolanje je začela na Glasbenem centru Edgarja Willemsa in konservatoriju za glasbo in balet v Ljubljani pod vodstvom Roka Zgonca, zdaj pa študij violine nadaljuje v 3. letniku akademije za glasbo v Ljubljani v razredu Vasilija Meljnikova. Kot solistka je izvedla Merkujevo skladbo Citira, s pianistko Sae Lee pa Sonato za violino in klavir št. 2 v A-duru, op. 100 Johannesa Brahmsa.
Konec novembra je v Rdeči dvorani ljubljanskega magistrata v sklopu cikla Dobimo se na Magistratu Glasbene mladine ljubljanske nastopila violinistka Vesna Gostič. Svoje glasbeno šolanje je začela na Glasbenem centru Edgarja Willemsa in konservatoriju za glasbo in balet v Ljubljani pod vodstvom Roka Zgonca, zdaj pa študij violine nadaljuje v 3. letniku akademije za glasbo v Ljubljani v razredu Vasilija Meljnikova. Kot solistka je izvedla Merkujevo skladbo Citira, s pianistko Sae Lee pa Sonato za violino in klavir št. 2 v A-duru, op. 100 Johannesa Brahmsa.
Na koncertu cikla Glasbena ulica Glasbene mladine ljubljanske je 16. januarja letos nastopil trobentač Amadej Štrajhar in ob klavirski spremljavi Mateje Hladnik izvedel Koncert za trobento v Es-duru Johanna Nepomuka Hummla in skladbo Rustiques Eugèna Bozzaja.
Na koncertu cikla Glasbena ulica Glasbene mladine ljubljanske je 16. januarja letos nastopil trobentač Amadej Štrajhar in ob klavirski spremljavi Mateje Hladnik izvedel Koncert za trobento v Es-duru Johanna Nepomuka Hummla in skladbo Rustiques Eugèna Bozzaja.
Sredi januarja je v okviru cikla Glasbena ulica Glasbene mladine ljubljanske v Veliki dvorani KGBL nastopila violončelistka Zala Vidic in kot solistka izvedla Pet kratkih skladb za violončelo Pavla Rakarja ter Sonato za violončelo in klavir št. 1 v d-molu, op. 109 Gabriela Faureja s pianistom Anžetom Rupnikom.
Sredi januarja je v okviru cikla Glasbena ulica Glasbene mladine ljubljanske v Veliki dvorani KGBL nastopila violončelistka Zala Vidic in kot solistka izvedla Pet kratkih skladb za violončelo Pavla Rakarja ter Sonato za violončelo in klavir št. 1 v d-molu, op. 109 Gabriela Faureja s pianistom Anžetom Rupnikom.
Novembra 2022 je v Kosovelovi dvorani Cankarjevega doma potekal koncert cikla Mladi mladim Glasbene mladine ljubljanske, na katerem je zaigral tudi violončelist Nejc Rupnik, študent tretjega letnika dodiplomskega študija na univerzi Mozarteum v Salzburgu pod vodstom Enrica Bronzija. Ob klavirski spremljavi brata pianista Anžeta Rupnika je izvedel Sonato za violončelo in klavir v d-molu, op. 40 Dmitrija Šostakoviča.
Novembra 2022 je v Kosovelovi dvorani Cankarjevega doma potekal koncert cikla Mladi mladim Glasbene mladine ljubljanske, na katerem je zaigral tudi violončelist Nejc Rupnik, študent tretjega letnika dodiplomskega študija na univerzi Mozarteum v Salzburgu pod vodstom Enrica Bronzija. Ob klavirski spremljavi brata pianista Anžeta Rupnika je izvedel Sonato za violončelo in klavir v d-molu, op. 40 Dmitrija Šostakoviča.
Sara Hartman je rog začela igrati pri svojih sedmih letih pod vodstvom Borisa Dvoršaka na Konservatoriju za glasbo in balet Maribor, svojo glasbeno pot pa je potem nadaljevala na gimnaziji mariborskega konservatorija pri istem profesorju. Novembra je nastopila na koncertu cikla Mladi mladim Glasbene mladine ljubljanske in v Cankarjevem domu izvedla dela Straussa, Schumanna in Leona Firšta.
Sara Hartman je rog začela igrati pri svojih sedmih letih pod vodstvom Borisa Dvoršaka na Konservatoriju za glasbo in balet Maribor, svojo glasbeno pot pa je potem nadaljevala na gimnaziji mariborskega konservatorija pri istem profesorju. Novembra je nastopila na koncertu cikla Mladi mladim Glasbene mladine ljubljanske in v Cankarjevem domu izvedla dela Straussa, Schumanna in Leona Firšta.
Anže Rupnik je Študentsko Prešernovo nagrado Akademije za glasbo prejel za izvedbo Koncerta za klavir št. 2 v F-duru, op. 102 Dmitrija Šostakoviča decembra leta 2021. Z učenjem klavirja je začel pod vodstvom Kaje Stražar na Glasbeni šoli Vrhnika, nato pa je svoje izobraževanje nadaljeval na Gimnaziji Poljane in vzporedno na Konservatoriju za glasbo in balet Ljubljana v razredu Sijavuša Gadžijeva. Na Akademiji za glasbo je bil v času koncerta študent magistrskega študija v razredu Tatjane Ognjanovič. Pod njenim vodstvom se je tudi že izpopolnjeval na mojstrskem tečaju, udeležil pa se je še dodatnih izobraževanj pri Sijavušu Gadžijevu, Konstantinu Boginu, Alexandru Mndojantsu, Valeryu Piasetskem ter Andreasu Groethuysnu. FRANZ LISZT: VALSE OUBLIÉE ŠT. 1, S. 215/1 DMITRIJ ŠOSTAKOVIČ: KONCERT ZA KLAVIR ŠT. 2 V F-DURU, OP. 102
Anže Rupnik je Študentsko Prešernovo nagrado Akademije za glasbo prejel za izvedbo Koncerta za klavir št. 2 v F-duru, op. 102 Dmitrija Šostakoviča decembra leta 2021. Z učenjem klavirja je začel pod vodstvom Kaje Stražar na Glasbeni šoli Vrhnika, nato pa je svoje izobraževanje nadaljeval na Gimnaziji Poljane in vzporedno na Konservatoriju za glasbo in balet Ljubljana v razredu Sijavuša Gadžijeva. Na Akademiji za glasbo je bil v času koncerta študent magistrskega študija v razredu Tatjane Ognjanovič. Pod njenim vodstvom se je tudi že izpopolnjeval na mojstrskem tečaju, udeležil pa se je še dodatnih izobraževanj pri Sijavušu Gadžijevu, Konstantinu Boginu, Alexandru Mndojantsu, Valeryu Piasetskem ter Andreasu Groethuysnu. FRANZ LISZT: VALSE OUBLIÉE ŠT. 1, S. 215/1 DMITRIJ ŠOSTAKOVIČ: KONCERT ZA KLAVIR ŠT. 2 V F-DURU, OP. 102
Med letošnjimi prejemniki Študentskih Prešernovih nagrad Akademije za glasbo je tudi cerkveni glasbenik Matic Podobnik, ki je nagrado prejel za izvedbo orgelskega recitala v cerkvi Marijinega oznanjenja v Velesovem. Ob odlomkih s tega koncerta bo sam povedal, kako se je odločil za ta študij in kakšne načrte ima za prihodnost.
Med letošnjimi prejemniki Študentskih Prešernovih nagrad Akademije za glasbo je tudi cerkveni glasbenik Matic Podobnik, ki je nagrado prejel za izvedbo orgelskega recitala v cerkvi Marijinega oznanjenja v Velesovem. Ob odlomkih s tega koncerta bo sam povedal, kako se je odločil za ta študij in kakšne načrte ima za prihodnost.
En od prejemnikov študentske Prešernove nagrade Akademije za glasbo je tudi dirigent Jakob Barbo, ki je nagrado prejel za umetniške dosežke v preteklem študijskem letu. Svojo glasbeno pot nam bo predstavil sam, ob posnetkih glasbe, ki jo izvaja in ki jo je napisal. Girolamo Frescobaldi: ARIA DETTA BALLETTO (čembalo: JAKOB BARBO) Tilen slakan / bes. Jakob Barbo: MIDVA SVA TIHO ZA SOPRAN IN GODALNI KVARTET Wolfgang Amadeus Mozart: Simfonija št. 35 v D-duru, K. 385 - Haffnerjeva
En od prejemnikov študentske Prešernove nagrade Akademije za glasbo je tudi dirigent Jakob Barbo, ki je nagrado prejel za umetniške dosežke v preteklem študijskem letu. Svojo glasbeno pot nam bo predstavil sam, ob posnetkih glasbe, ki jo izvaja in ki jo je napisal. Girolamo Frescobaldi: ARIA DETTA BALLETTO (čembalo: JAKOB BARBO) Tilen slakan / bes. Jakob Barbo: MIDVA SVA TIHO ZA SOPRAN IN GODALNI KVARTET Wolfgang Amadeus Mozart: Simfonija št. 35 v D-duru, K. 385 - Haffnerjeva
Daniela Šimeka smo pred naš mikrofon povabili ob prejemu študentske Prešernove nagrade akademije za glasbo, ki jo je prejel za izvedbo Fantazije in Allegra za harmoniko in komorni orkester skladatelja Oleja Schmita s Simfoničnim orkestrom SNG Maribor v sklopu akademijskega abonmaja Tutti.
Daniela Šimeka smo pred naš mikrofon povabili ob prejemu študentske Prešernove nagrade akademije za glasbo, ki jo je prejel za izvedbo Fantazije in Allegra za harmoniko in komorni orkester skladatelja Oleja Schmita s Simfoničnim orkestrom SNG Maribor v sklopu akademijskega abonmaja Tutti.
Poslušamo koncert, ki je bil maja lani v Rdeči dvorani ljubljanskega Magistrata, in sicer kot del cikla Zvoki mladih Glasbene mladine ljubljanske. Nastopil je violončelist Leonard Razboršek s pianistko Hermino Hudnik in s svojo profesorico Karmen Pečar Koritnik, izvedel pa je dela Bohuslava Martinuja, Karla Davydova in Niccoloja Paganinija.
Poslušamo koncert, ki je bil maja lani v Rdeči dvorani ljubljanskega Magistrata, in sicer kot del cikla Zvoki mladih Glasbene mladine ljubljanske. Nastopil je violončelist Leonard Razboršek s pianistko Hermino Hudnik in s svojo profesorico Karmen Pečar Koritnik, izvedel pa je dela Bohuslava Martinuja, Karla Davydova in Niccoloja Paganinija.
V soboto, 4. februarja 2023, bo na vrsti že tretji koncert za letošnji Družinski abonma Slovenske filharmonije. V tednu pred koncertom oddajo Mladi virtuozi posvečamo vsebini prihajajočega koncerta, tako smo ta teden v našem studiu gostili Jerico Bukovec, ki bo natančneje predstavila program. Na koncertu bo nastopil Zbor Slovenske filharmonije pod vodstvom Jerice Bukovec, program pa bo povezoval Franci Krevh. Slišali bomo duhovna dela iz različnih časovnih obdobij, različnih kultur in različnih glasbenih tradicij.
V soboto, 4. februarja 2023, bo na vrsti že tretji koncert za letošnji Družinski abonma Slovenske filharmonije. V tednu pred koncertom oddajo Mladi virtuozi posvečamo vsebini prihajajočega koncerta, tako smo ta teden v našem studiu gostili Jerico Bukovec, ki bo natančneje predstavila program. Na koncertu bo nastopil Zbor Slovenske filharmonije pod vodstvom Jerice Bukovec, program pa bo povezoval Franci Krevh. Slišali bomo duhovna dela iz različnih časovnih obdobij, različnih kultur in različnih glasbenih tradicij.
Izpostavljamo najboljše mlade glasbenike, ki so se še posebej izkazali na različnih tekmovanjih. Vsak teden jo posvetimo enemu, nekateri se nam predstavijo skozi pogovore, vsi pa v oddajah tudi zaigrajo.
Izpostavljamo najboljše mlade glasbenike, ki so se še posebej izkazali na različnih tekmovanjih. Vsak teden jo posvetimo enemu, nekateri se nam predstavijo skozi pogovore, vsi pa v oddajah tudi zaigrajo.
Decembra je bila v Slovenski filharmoniji slavnostna podelitev študentskih Prešernovih nagrad akademije za glasbo. Nagrado je prejela tudi klarinetistka Samanta Škorja, in sicer za izvedbo Koncerta za klarinet in orkester št. 2. skladatelja Carla Marie von Webra s Simfoničnim orkestrom SNG Maribor. Zakaj je za koncert izbrala ravno to skladbo in kaj še rada izvaja?
Decembra je bila v Slovenski filharmoniji slavnostna podelitev študentskih Prešernovih nagrad akademije za glasbo. Nagrado je prejela tudi klarinetistka Samanta Škorja, in sicer za izvedbo Koncerta za klarinet in orkester št. 2. skladatelja Carla Marie von Webra s Simfoničnim orkestrom SNG Maribor. Zakaj je za koncert izbrala ravno to skladbo in kaj še rada izvaja?
Tik pred novim letom je Akademija za glasbo svojim najzaslužnejšim študentom podelila študentske Prešernove nagrade Akademije za glasbo. Med prejemniki je tudi harmonikar Andraž Malgaj, ki smo ga ob tej priložnosti povabili pred mikrofon. Na akademiji je študent Luke Juharta, kot solist in član komornih zasedb je prejel številne nagrade na regijskih, državnih in mednarodnih tekmovanjih, poleg tega pa tudi redno nastopa. Predstavil se je že v ciklih Zvokotok, Prisluhnimo v operi, na poletnem festivalu Poletje v Celju 2019 in Festivalu na Ljubljanici. Vsako leto svoje znanje izpopolnjuje na seminarjih pri priznanih profesorjih harmonike, kot so Claudia Buder, Hans Maier, Mie Miki, Hugo Noth, Inaki Alberdi, Corrado Rojac itd.
Tik pred novim letom je Akademija za glasbo svojim najzaslužnejšim študentom podelila študentske Prešernove nagrade Akademije za glasbo. Med prejemniki je tudi harmonikar Andraž Malgaj, ki smo ga ob tej priložnosti povabili pred mikrofon. Na akademiji je študent Luke Juharta, kot solist in član komornih zasedb je prejel številne nagrade na regijskih, državnih in mednarodnih tekmovanjih, poleg tega pa tudi redno nastopa. Predstavil se je že v ciklih Zvokotok, Prisluhnimo v operi, na poletnem festivalu Poletje v Celju 2019 in Festivalu na Ljubljanici. Vsako leto svoje znanje izpopolnjuje na seminarjih pri priznanih profesorjih harmonike, kot so Claudia Buder, Hans Maier, Mie Miki, Hugo Noth, Inaki Alberdi, Corrado Rojac itd.
Predstavljamo najboljše mlade glasbenike, ki so se še posebno izkazali na različnih tekmovanjih. Vsak teden jo posvetimo drugemu, nekateri se nam predstavijo v pogovorih, vsi pa v oddajah tudi zaigrajo.
Predstavljamo najboljše mlade glasbenike, ki so se še posebno izkazali na različnih tekmovanjih. Vsak teden jo posvetimo drugemu, nekateri se nam predstavijo v pogovorih, vsi pa v oddajah tudi zaigrajo.
Sredi novembra je v Veliki dvorani ljubljanskega Konservatorija za glasbo in balet na Vegovi ulici potekal koncert cikla Ob klavirju, ki ga Glasbena mladina ljubljanska posveča pianistom in zasebam v katerih sodeluje klavir. Na koncertu je tokrat nastopil pianist Peter Barbo.Maurice Ravel: SonatineTilen Slakan: Glasbeni moment št. 3 (krstna izvedba)Franz Liszt: Harmonies du Soir iz Études d'exécution transcendante, S.139
Sredi novembra je v Veliki dvorani ljubljanskega Konservatorija za glasbo in balet na Vegovi ulici potekal koncert cikla Ob klavirju, ki ga Glasbena mladina ljubljanska posveča pianistom in zasebam v katerih sodeluje klavir. Na koncertu je tokrat nastopil pianist Peter Barbo.Maurice Ravel: SonatineTilen Slakan: Glasbeni moment št. 3 (krstna izvedba)Franz Liszt: Harmonies du Soir iz Études d'exécution transcendante, S.139
Predstavljamo najboljše mlade glasbenike, ki so se še posebej izkazali na različnih tekmovanjih. Vsak teden oddajo posvetimo enemu, nekateri se nam predstavijo skozi pogovore, vsi pa v oddajah tudi zaigrajo.
Predstavljamo najboljše mlade glasbenike, ki so se še posebej izkazali na različnih tekmovanjih. Vsak teden oddajo posvetimo enemu, nekateri se nam predstavijo skozi pogovore, vsi pa v oddajah tudi zaigrajo.