Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Pred vsakim koncertom Kromatike Simfoničnega orkestra RTV Slovenija se bomo poglabljali v izbrano mojstrovino s programa koncerta. V pokušino bomo ponudili nekaj odlomkov iz arhiva Simfonikov, pogledali v ozadje skladbe in se o tem pogovorili z gostujočimi glasbeniki. Gostitelja sta Primož Trdan in Lidija Hartman.
Dejan Lazić ob klavirju razmišlja o Chopinovi klavirski zvočnosti, dramatičnosti, liriki in slikovitosti - pred izvedbo Drugega klavirskega koncerta s Simfoničnim orkestrom RTV Slovenija.
Dejan Lazić ob klavirju razmišlja o Chopinovi klavirski zvočnosti, dramatičnosti, liriki in slikovitosti - pred izvedbo Drugega klavirskega koncerta s Simfoničnim orkestrom RTV Slovenija.
S poljskim dirigentom Dawidom Runtzem se pogovarjamo o Lutosławskem in njegovi najslavnejši skladbi, uporabi ljudskih tem, baročnih oblik ter virtuoznosti glasbenikov simfoničnega orkestra.
S poljskim dirigentom Dawidom Runtzem se pogovarjamo o Lutosławskem in njegovi najslavnejši skladbi, uporabi ljudskih tem, baročnih oblik ter virtuoznosti glasbenikov simfoničnega orkestra.
S skladateljem Aldom Kumarjem, ki je pred nekaj dnevi praznoval 70-letnico, se pogovarjamo o skladbi, ki bo odprla cikel Kromatika Simfoničnega orkestra RTV Slovenija.
S skladateljem Aldom Kumarjem, ki je pred nekaj dnevi praznoval 70-letnico, se pogovarjamo o skladbi, ki bo odprla cikel Kromatika Simfoničnega orkestra RTV Slovenija.
O posebnosti oblike, zakodiranih sporočilih in nepričakovanih momentih Simfonije št. 3 v F-duru Johannesa Brahmsa pred izvedbo s Simfoničnim orkestrom RTV Slovenija razmišlja dirigent Jascha von der Goltz.
O posebnosti oblike, zakodiranih sporočilih in nepričakovanih momentih Simfonije št. 3 v F-duru Johannesa Brahmsa pred izvedbo s Simfoničnim orkestrom RTV Slovenija razmišlja dirigent Jascha von der Goltz.
O pozni glasbi, ljudskih vplivih, parodijah in pisanju za orkester Béle Bartóka pred izvedbo s Simfoničnim orkestrom RTV Slovenija razmišlja dirigent Rossen Milanov.
O pozni glasbi, ljudskih vplivih, parodijah in pisanju za orkester Béle Bartóka pred izvedbo s Simfoničnim orkestrom RTV Slovenija razmišlja dirigent Rossen Milanov.
O mojstrskem pisanju, obliki, plasteh in dvojnostih Violinskega koncerta (1979) skladatelja Janeza Matičiča (1926–2022) se pred izvedbo s Simfoničnim orkestrom RTV Slovenija in dirigentom Stevenom Loyem pogovarjamo s solistko, violinistko Lano Trotovšek in muzikologom Gregorjem Pompetom.
O mojstrskem pisanju, obliki, plasteh in dvojnostih Violinskega koncerta (1979) skladatelja Janeza Matičiča (1926–2022) se pred izvedbo s Simfoničnim orkestrom RTV Slovenija in dirigentom Stevenom Loyem pogovarjamo s solistko, violinistko Lano Trotovšek in muzikologom Gregorjem Pompetom.
O zgradbi, možnostih interpretacij Šostakovičevega koncerta ter o njegovi sporočilni moči, uporu proti vsaki zlorabi moči smo se pogovarjali z violončelistom Tamásem Vargo, ki bo delo izvedel na četrtkovem večeru Kromatike s Simfoničnim orkestrom RTV Slovenija in dirigentom Martinom Rajno.
O zgradbi, možnostih interpretacij Šostakovičevega koncerta ter o njegovi sporočilni moči, uporu proti vsaki zlorabi moči smo se pogovarjali z violončelistom Tamásem Vargo, ki bo delo izvedel na četrtkovem večeru Kromatike s Simfoničnim orkestrom RTV Slovenija in dirigentom Martinom Rajno.
O posebnem glasbenem izrazu Leoša Janáčka, njegovi rapsodiji po Gogoljevi noveli in kontroverzni zgodbi Tarasa Bulbe se pred izvedbo s Simfoničnim orkestrom RTV Slovenija pogovarjamo z dirigentom Rossenom Milanovom.
O posebnem glasbenem izrazu Leoša Janáčka, njegovi rapsodiji po Gogoljevi noveli in kontroverzni zgodbi Tarasa Bulbe se pred izvedbo s Simfoničnim orkestrom RTV Slovenija pogovarjamo z dirigentom Rossenom Milanovom.
O Lisztovi rabi ljudskih tem in plesov, zvočnosti klavirja in romantični miselnosti se pred izvedbo Fantazije o madžarskih ljudskih melodijah s Simfoničnim orkestrom RTV Slovenija pogovarjamo s Cyprienom Katsarisom.
O Lisztovi rabi ljudskih tem in plesov, zvočnosti klavirja in romantični miselnosti se pred izvedbo Fantazije o madžarskih ljudskih melodijah s Simfoničnim orkestrom RTV Slovenija pogovarjamo s Cyprienom Katsarisom.
O Ravelovi orkestraciji, ki jo bo orkester izvedel na četrtem večeru Kromatike, barvnem potencialu, ki ga razširja na desetine drugih priredb, o ozadju Slik z razstave, slikarju Viktorju Hartmanu, povezavah skladbe z rusko kulturo – smo se pred torkovim koncertom s Simfoničnim orkestrom RTV Slovenija pogovarjali z dirigentom Davorinom Morijem.
O Ravelovi orkestraciji, ki jo bo orkester izvedel na četrtem večeru Kromatike, barvnem potencialu, ki ga razširja na desetine drugih priredb, o ozadju Slik z razstave, slikarju Viktorju Hartmanu, povezavah skladbe z rusko kulturo – smo se pred torkovim koncertom s Simfoničnim orkestrom RTV Slovenija pogovarjali z dirigentom Davorinom Morijem.
Poljski skladatelj Andrzej Panufnik v simfoniji iz leta 1948 združuje ljudsko umetnost in abstraktne glasbene ideje v učinkovito štiristavčno delo, s katerim se Simfonični orkester RTV Slovenija z dirigentom Thomasom Sanderlingom predstavlja na tretjem večeru Kromatike in naslednji teden še na gostovanju v Varšavi.
Poljski skladatelj Andrzej Panufnik v simfoniji iz leta 1948 združuje ljudsko umetnost in abstraktne glasbene ideje v učinkovito štiristavčno delo, s katerim se Simfonični orkester RTV Slovenija z dirigentom Thomasom Sanderlingom predstavlja na tretjem večeru Kromatike in naslednji teden še na gostovanju v Varšavi.
"Takšno delo nastane, ko skladatelj čuti, da se približuje koncu življenja. Je eno najbolj neverjetnih sloves v glasbi, a tudi velika himna življenju in ljubezni." Z Rossenom Milanovom se pred izvedbo s Simfoniki RTV Slovenija posvečamo Simfoniji št. 9 Gustava Mahlerja.
"Takšno delo nastane, ko skladatelj čuti, da se približuje koncu življenja. Je eno najbolj neverjetnih sloves v glasbi, a tudi velika himna življenju in ljubezni." Z Rossenom Milanovom se pred izvedbo s Simfoniki RTV Slovenija posvečamo Simfoniji št. 9 Gustava Mahlerja.
O liriki, avtobiografskih potezah in kakovosti Škerjančevega Violinskega koncerta pred izvedbo na prvem koncertu cikla Kromatika razmišljata tokratna solistka Lana Trotovšek in Dominik Jakšič, skladatelj, dirigent in poznavalec Škerjančevega življenja in glasbe.
O liriki, avtobiografskih potezah in kakovosti Škerjančevega Violinskega koncerta pred izvedbo na prvem koncertu cikla Kromatika razmišljata tokratna solistka Lana Trotovšek in Dominik Jakšič, skladatelj, dirigent in poznavalec Škerjančevega življenja in glasbe.
O glasbenem slikanju stare zgodbe o strastnem zapeljivcu in njegovem tragičnem koncu pred izvedbo na zaključku cikla Kromatika razmišlja dirigent Dawid Runtz.
O glasbenem slikanju stare zgodbe o strastnem zapeljivcu in njegovem tragičnem koncu pred izvedbo na zaključku cikla Kromatika razmišlja dirigent Dawid Runtz.
Glasbena groteska, v lutkovno predstavo skrita kriminalka, instrumentalni vrvež, ki uzvoči ruski sejem, prelomna orkestrska glasba - vse to je Petruška, drugi od revolucionarnih zgodnjih baletov Stravinskega, ki bo v tem tednu v četrtek zazvenel na osmem večeru cikla Kromatika Simfoničnega orkestra RTV Slovenija.
Glasbena groteska, v lutkovno predstavo skrita kriminalka, instrumentalni vrvež, ki uzvoči ruski sejem, prelomna orkestrska glasba - vse to je Petruška, drugi od revolucionarnih zgodnjih baletov Stravinskega, ki bo v tem tednu v četrtek zazvenel na osmem večeru cikla Kromatika Simfoničnega orkestra RTV Slovenija.
Z Rossenom Milanovom se pred izvedbo na sedmem večeru Kromatike pogovarjamo o Lisztovi programski simfoniji.
Z Rossenom Milanovom se pred izvedbo na sedmem večeru Kromatike pogovarjamo o Lisztovi programski simfoniji.
Pred prvo skupno izvedbo diptiha Cantico I in II na Slovenskih glasbenih dnevih delo spoznavamo s skladateljem Lojzetom Lebičem in muzikologom dr. Gregorjem Pompetom.
Pred prvo skupno izvedbo diptiha Cantico I in II na Slovenskih glasbenih dnevih delo spoznavamo s skladateljem Lojzetom Lebičem in muzikologom dr. Gregorjem Pompetom.
Skladatelj Damijan Močnik predstavi svoje novo delo, ki bo del šestega večera cikla Kromatika Simfoničnega orkestra RTV Slovenija.
Skladatelj Damijan Močnik predstavi svoje novo delo, ki bo del šestega večera cikla Kromatika Simfoničnega orkestra RTV Slovenija.
Dirigent Mihhail Gerts in muzikolog Gregor Pompe razmišljata o mladostni Simfoniji Hansa Rota, ki bo del petega večera cikla Kromatika Simfoničnega orkestra RTV Slovenija.
Dirigent Mihhail Gerts in muzikolog Gregor Pompe razmišljata o mladostni Simfoniji Hansa Rota, ki bo del petega večera cikla Kromatika Simfoničnega orkestra RTV Slovenija.
Gost orkestra Lio Kuokman in urednik za jazz Hugo Šekoranja razmišljata o znamenitem delu Georgea Gershwina, ki bo del četrtega večera cikla Kromatika Simfoničnega orkestra RTV Slovenija.
Gost orkestra Lio Kuokman in urednik za jazz Hugo Šekoranja razmišljata o znamenitem delu Georgea Gershwina, ki bo del četrtega večera cikla Kromatika Simfoničnega orkestra RTV Slovenija.
V kratkem portretu Jeana Sibeliusa predstavljamo skladateljevo simfonično glasbo in posebej Tretjo simfonijo, ki bo zazvenela na tretjem večeru cikla Kromatika. O tej glasbi razmišljajo gosti, dirigenta Okko Kamu in Ville Matvejeff ter muzikolog Matjaž Barbo.
V kratkem portretu Jeana Sibeliusa predstavljamo skladateljevo simfonično glasbo in posebej Tretjo simfonijo, ki bo zazvenela na tretjem večeru cikla Kromatika. O tej glasbi razmišljajo gosti, dirigenta Okko Kamu in Ville Matvejeff ter muzikolog Matjaž Barbo.
Dirigent Rossen Milanov predstavlja Simfonijo št. 4 v A-duru op.90 Felixa Mendelssohna Bartholdyja, znano tudi kot Italijansko - pred ponedeljkovo izvedbo na drugem koncertu cikla Kromatika Simfoničnega orkestra RTV Slovenija.
Dirigent Rossen Milanov predstavlja Simfonijo št. 4 v A-duru op.90 Felixa Mendelssohna Bartholdyja, znano tudi kot Italijansko - pred ponedeljkovo izvedbo na drugem koncertu cikla Kromatika Simfoničnega orkestra RTV Slovenija.
Na prvem koncertu Kromatike bo prvič izvedeno delo Eppur si muove št. 4 za saksofon, tolkala in simfonični orkester. Predstavi ga skladatelj Matej Bonin.
Na prvem koncertu Kromatike bo prvič izvedeno delo Eppur si muove št. 4 za saksofon, tolkala in simfonični orkester. Predstavi ga skladatelj Matej Bonin.
Spoznavamo izjemno zgodnje delo Arnolda Schönberga iz leta 1899.
Spoznavamo izjemno zgodnje delo Arnolda Schönberga iz leta 1899.
Spoznavamo Adagio za godala in Knoxville: Poletje 1915 za sopran in orkester, deli s programa osmega koncerta cikla Kromatika Simfoničnega orkestra RTV Slovenija z dirigentom Rossenom Milanovom in sopranistko Thereso Plut.
Spoznavamo Adagio za godala in Knoxville: Poletje 1915 za sopran in orkester, deli s programa osmega koncerta cikla Kromatika Simfoničnega orkestra RTV Slovenija z dirigentom Rossenom Milanovom in sopranistko Thereso Plut.
S Catherine Larsen-Maguire se pogovarjamo o treh simfoničnih skicah Morje Claudea Debussyja, izbrano skladbo s programa sedmega koncerta cikla Kromatika Simfoničnega orkestra RTV Slovenija.
S Catherine Larsen-Maguire se pogovarjamo o treh simfoničnih skicah Morje Claudea Debussyja, izbrano skladbo s programa sedmega koncerta cikla Kromatika Simfoničnega orkestra RTV Slovenija.
Tihi tremoli godal, ki simfonije začenjajo kot iz ničesar ex nihilo, prvinske teme, kontemplativne oblike, ki se ogibajo konfliktu, nenavadna ponavljanja, prečudovite kode ... Te in druge skrajno posebne lastnosti glasbe Antona Brucknerja nas vodijo tudi v globlje premisleke, ki smo jih z gostom, dirigentom Raoulom Grüneisom razgrnili pred četrtkovo izvedbo Simfonije št. 4 v Es-duru WAB 104.
Tihi tremoli godal, ki simfonije začenjajo kot iz ničesar ex nihilo, prvinske teme, kontemplativne oblike, ki se ogibajo konfliktu, nenavadna ponavljanja, prečudovite kode ... Te in druge skrajno posebne lastnosti glasbe Antona Brucknerja nas vodijo tudi v globlje premisleke, ki smo jih z gostom, dirigentom Raoulom Grüneisom razgrnili pred četrtkovo izvedbo Simfonije št. 4 v Es-duru WAB 104.
Na petem koncertu cikla Kromatika bomo lahko poslušali rusko glasbo, tudi Koncert za klavir in orkester št. 2 v c-molu op.18 Sergerja Rahmaninova. S solistko, ki bo s Simfoničnim orkestrom RTV Slovenija in Rossenom Milanovom izvedla delo, Tatjano Ognjanović spoznavamo priljubljeno in večplastno, z referencami in skladateljevimi življenjskimi boji prepredeno delo.
Na petem koncertu cikla Kromatika bomo lahko poslušali rusko glasbo, tudi Koncert za klavir in orkester št. 2 v c-molu op.18 Sergerja Rahmaninova. S solistko, ki bo s Simfoničnim orkestrom RTV Slovenija in Rossenom Milanovom izvedla delo, Tatjano Ognjanović spoznavamo priljubljeno in večplastno, z referencami in skladateljevimi življenjskimi boji prepredeno delo.
O zadnji Schubertovi simfoniji in o nenavadnem simfoničnem opusu skladatelja smo se pred izvedbo v ciklu Kromatika Simfoničnega orkestra RTV Slovenija pogovarjali s šefom dirigentom Simfonikov Rossenom Milanovom.
O zadnji Schubertovi simfoniji in o nenavadnem simfoničnem opusu skladatelja smo se pred izvedbo v ciklu Kromatika Simfoničnega orkestra RTV Slovenija pogovarjali s šefom dirigentom Simfonikov Rossenom Milanovom.
Pred koncerti radijskih Simfonikov v ciklu Kromatika predstavljamo eno od skladb s sporeda. Tokrat sta to dve različici suite Hrestač – izvirnik Petra Iljiča Čajkovskega in priredba oziroma jazzovski prevod Duka Ellingtona ter njegovega sodelavca Billyja Sttrayhorna. Stavke obeh suit bosta na četrtkovem tretjem večeru Kromatike v izmenjavah igrala Simfonični orkester in Big band RTV Slovenija s solistom, trobentačem in dirigentom Marcom Pierobonom.
Pred koncerti radijskih Simfonikov v ciklu Kromatika predstavljamo eno od skladb s sporeda. Tokrat sta to dve različici suite Hrestač – izvirnik Petra Iljiča Čajkovskega in priredba oziroma jazzovski prevod Duka Ellingtona ter njegovega sodelavca Billyja Sttrayhorna. Stavke obeh suit bosta na četrtkovem tretjem večeru Kromatike v izmenjavah igrala Simfonični orkester in Big band RTV Slovenija s solistom, trobentačem in dirigentom Marcom Pierobonom.
Z razmišljanji solista, violončelista Juliana Steckla in dirigenta Rossena Milanova povzemamo program drugega koncerta cikla Kromatika, na katerem nas čakata Koncert za violončelo in orkester Roberta Schumanna in Prva simfonija Johannesa Brahmsa.
Z razmišljanji solista, violončelista Juliana Steckla in dirigenta Rossena Milanova povzemamo program drugega koncerta cikla Kromatika, na katerem nas čakata Koncert za violončelo in orkester Roberta Schumanna in Prva simfonija Johannesa Brahmsa.
V drugem delu večera, ki bo odprl cikel kromatika Simfoničnega orkestra RTV Slovenija, bo na sporedu simfonična suita Šeherezada Nikolaja Rimskega-Korsakova. V podkastu s šefom dirigentom orkestra razmišljamo o načinu skladateljevega pripovedovanja zgodbe z zvočnimi sredstvi, mestu v zgodovini glasbe in dilemah orientalizma v umetnosti.
V drugem delu večera, ki bo odprl cikel kromatika Simfoničnega orkestra RTV Slovenija, bo na sporedu simfonična suita Šeherezada Nikolaja Rimskega-Korsakova. V podkastu s šefom dirigentom orkestra razmišljamo o načinu skladateljevega pripovedovanja zgodbe z zvočnimi sredstvi, mestu v zgodovini glasbe in dilemah orientalizma v umetnosti.
Ob koncu sezone se Simfonični orkester RTV Slovenija iz komornih zasedb sestavlja v polno orkestrsko velikost in se pripravlja na nastop s šefom dirigentom Rossenom Milanovom. Za to priložnost bodo glasbeniki zasedli posebno prizorišče, streho Radia Slovenija in poslušalcem v radijskem ter spletnem video prenosu ponudili pester program krajših del. V podkastu vas povabimo, da sooblikujete program koncerta.
Ob koncu sezone se Simfonični orkester RTV Slovenija iz komornih zasedb sestavlja v polno orkestrsko velikost in se pripravlja na nastop s šefom dirigentom Rossenom Milanovom. Za to priložnost bodo glasbeniki zasedli posebno prizorišče, streho Radia Slovenija in poslušalcem v radijskem ter spletnem video prenosu ponudili pester program krajših del. V podkastu vas povabimo, da sooblikujete program koncerta.
Tudi simfonični orkestri del svojega ustvarjanja v letošnjem letu zaradi novih in novih odpovedi prireditev selijo v virtualne koncertne dvorane. Radijski orkestri imajo tu prednost, saj tudi sicer velik del svojega dela opravijo v studiu – člani Simfoničnega orkestra RTV Slovenija bodo namesto tretjega večera svojega koncertnega cikla Kromatika nocoj ob 20h zaigrali v Studiu 26 našega radia ter v neposrednem prenosu in v spletnem video prenosu. Več o koncertu in o delu Simfonikov v času epidemije izvemo v pogovoru z Majo Kojc.
Tudi simfonični orkestri del svojega ustvarjanja v letošnjem letu zaradi novih in novih odpovedi prireditev selijo v virtualne koncertne dvorane. Radijski orkestri imajo tu prednost, saj tudi sicer velik del svojega dela opravijo v studiu – člani Simfoničnega orkestra RTV Slovenija bodo namesto tretjega večera svojega koncertnega cikla Kromatika nocoj ob 20h zaigrali v Studiu 26 našega radia ter v neposrednem prenosu in v spletnem video prenosu. Več o koncertu in o delu Simfonikov v času epidemije izvemo v pogovoru z Majo Kojc.
Bliža se 250. obletnica Beethovnovega rojstva, že v prejšnji, prekinjeni sezoni Simfoničnega orkestra RTV Slovenija smo poslušali njegovo glasbo in tudi v podkastu predstavljali Beethovnovo Eroico, tokrat pa nas čaka Peta simfonija. Pred izvedbo s Simfoniki o njej razmišlja Rossen Milanov.
Bliža se 250. obletnica Beethovnovega rojstva, že v prejšnji, prekinjeni sezoni Simfoničnega orkestra RTV Slovenija smo poslušali njegovo glasbo in tudi v podkastu predstavljali Beethovnovo Eroico, tokrat pa nas čaka Peta simfonija. Pred izvedbo s Simfoniki o njej razmišlja Rossen Milanov.
Koncert za orkester Nine Šenk je pred slabima dvema tednoma prvič izvedel Orkester Bavarskega radia v Münchnu, kjer so skladbo tudi naročili. Pred prvo slovensko izvedbo v ciklu Kromatika Simfonikov RTV Slovenija bomo skladbo slišali v izvedbi z dirigentom Johannesom Kalitzkejem, velikim specialistom za sodobno muziko, s katerim je Nina Šenk že sodelovala.
Koncert za orkester Nine Šenk je pred slabima dvema tednoma prvič izvedel Orkester Bavarskega radia v Münchnu, kjer so skladbo tudi naročili. Pred prvo slovensko izvedbo v ciklu Kromatika Simfonikov RTV Slovenija bomo skladbo slišali v izvedbi z dirigentom Johannesom Kalitzkejem, velikim specialistom za sodobno muziko, s katerim je Nina Šenk že sodelovala.
Pred izvedbo v ciklu Kromatika se v podkastu poglabljamo v Tretjo simfonijo Ludwiga van Beethovna. Eroico je pisal skladatelj, ki se je sprijaznil z izgubljanjem sluha, ki je verjel v razsvetljenstvo in v svojem vakuumu, v osamljenosti svojih misli intenzivno obdeloval svoje ideje, jih povezoval v tesno povezano glasbeno mrežo.
Pred izvedbo v ciklu Kromatika se v podkastu poglabljamo v Tretjo simfonijo Ludwiga van Beethovna. Eroico je pisal skladatelj, ki se je sprijaznil z izgubljanjem sluha, ki je verjel v razsvetljenstvo in v svojem vakuumu, v osamljenosti svojih misli intenzivno obdeloval svoje ideje, jih povezoval v tesno povezano glasbeno mrežo.
S pianistko Yeol Eum Son in muzikologom dr. Alešem Nagodetom se pred izvedbama v Kromatiki pogovarjamo o Klavirskem koncertu v C-duru št. 8 KV 246 in Klavirskem koncertu v c-molu št. 24 KV 491 Wolfganga Amadeusa Mozarta.
S pianistko Yeol Eum Son in muzikologom dr. Alešem Nagodetom se pred izvedbama v Kromatiki pogovarjamo o Klavirskem koncertu v C-duru št. 8 KV 246 in Klavirskem koncertu v c-molu št. 24 KV 491 Wolfganga Amadeusa Mozarta.
Z dirigentom Rossenom Milanovom se pred izvedbo s Simfoniki RTV Slovenija posvečamo Simfoniji št. 4 v e-molu Johannesa Brahmsa.
Z dirigentom Rossenom Milanovom se pred izvedbo s Simfoniki RTV Slovenija posvečamo Simfoniji št. 4 v e-molu Johannesa Brahmsa.
Z dirigentom Rossenom Milanovom se pred izvedbo na odprtju cikla Kromatika posvečamo Violinskemu koncertu v D-duru Igorja Stravinskega.
Z dirigentom Rossenom Milanovom se pred izvedbo na odprtju cikla Kromatika posvečamo Violinskemu koncertu v D-duru Igorja Stravinskega.
Lidija Hartman in Primož Trdan napovedujeta podkast Dan pred koncertom.Pred vsakim koncertom Kromatike Simfoničnega orkestra RTV Slovenija se bomo poglabljali v izbrano mojstrovino s programa koncerta. V pokušino bomo ponudili nekaj odlomkov iz arhiva Simfonikov, pogledali v ozadje skladbe in se o tem pogovorili z gostujočimi glasbeniki.
Lidija Hartman in Primož Trdan napovedujeta podkast Dan pred koncertom.Pred vsakim koncertom Kromatike Simfoničnega orkestra RTV Slovenija se bomo poglabljali v izbrano mojstrovino s programa koncerta. V pokušino bomo ponudili nekaj odlomkov iz arhiva Simfonikov, pogledali v ozadje skladbe in se o tem pogovorili z gostujočimi glasbeniki.