Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ars
S pianistko Yeol Eum Son in muzikologom dr. Alešem Nagodetom se pred izvedbama v Kromatiki pogovarjamo o Klavirskem koncertu v C-duru št. 8 KV 246 in Klavirskem koncertu v c-molu št. 24 KV 491 Wolfganga Amadeusa Mozarta.
Kratek pogled v Mozartovi mojstrovini s pianistko Yeol Eum Son in muzikologom dr. Alešem Nagodetom
Koncert v c-molu kaže bolj intimno, notranje osebno stran Mozarta, tu pove svojo zgodbo, namesto da bi se bahal pred občinstvom. Tudi konča se s tragičnim koncem. Vse do konca je obrnjen navznoter in je zato drugačen od ostalih koncertov.
Yeol Eum Son
Primož Trdan
S pianistko Yeol Eum Son in muzikologom dr. Alešem Nagodetom se pred izvedbama v Kromatiki pogovarjamo o Klavirskem koncertu v C-duru št. 8 KV 246 in Klavirskem koncertu v c-molu št. 24 KV 491 Wolfganga Amadeusa Mozarta.
Kratek pogled v Mozartovi mojstrovini s pianistko Yeol Eum Son in muzikologom dr. Alešem Nagodetom
Koncert v c-molu kaže bolj intimno, notranje osebno stran Mozarta, tu pove svojo zgodbo, namesto da bi se bahal pred občinstvom. Tudi konča se s tragičnim koncem. Vse do konca je obrnjen navznoter in je zato drugačen od ostalih koncertov.
Yeol Eum Son
Primož Trdan
Vse epizode