Pojdite na vsebino Pojdite v osnovni meni Iščite po vsebini

Programi

Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

RTV 365 Programi Oddaje Podkasti Moj 365 Menu
00:00
00:00
Trajanje 240 min

Sproščujoče nočno glasbeno doživetje z najnovejšimi posnetki Evroradia.

04:00
04:00
Trajanje 65 min

Poslušamo raznovrstno glasbo slovenskih skladateljev in skladateljic iz različnih slogovnih obdobij, vse od renesančnih do sodobnih del in najnovejših posnetkov krstnih izvedb.

05:05
05:05
Trajanje 55 min

Ponovitev. Predvajamo skladbe različnih zvrsti iz različnih obdobij. Skladbe iz arhiva Radia Slovenija izvajajo slovenski izvajalci: solisti, komorni glasbeniki in ansambli ter simfonični orkestri.

06:00

Pojdimo v nov dan z glasbo Albinonija, Emanuela in Sebastiana Bacha, Händla in Corellija v 1. delu, Mozarta v drugem in Albinonija oz. Giazotta, Reicha, Mozarta, Schuberta, Baermanna, Verdija, Saint-Saënsa in Gounoda v tretjem.

07:00

Osrednja jutranja informativna oddaja Druga jutranja kronika prinaša analizo najbolj aktualnega nočnega dogajanja, predvsem pa napoveduje teme, ki bodo zaznamovale dan.

07:25

Pregled aktualnih glasbenih dogodkov.

07:30

Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.

08:00

Urugvajska pesnica Juana de Ibarbourou se je rodila konec devetnajstega stoletja, umrla pa leta 1979. Je ena najslavnejših ustvarjalk Latinske Amerike, večkrat je bila nominirana za Nobelovo nagrado. Njeno pesniško povezanost s podobami iz narave je mogoče zaslutiti tudi v pesmi Poletje. Prevedel jo je Ciril Bergles, interpretira jo dramska igralka Sabina Kogovšek.

08:04

Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.

10:00
10:00
Trajanje 5 min
10:05

V tokratni oddaji bomo slišali izbrane posnetke s koncerta Zbora dunajskih deklic, ki je v sredo, 11. junija, pel v cerkvi sv. Frančiška Asiškega v Šiški. Mlade pevke pod vodstvom dirigenta Simona Foidla so navdušile z raznovrstnim in slogovno bogatim programom, s katerim so začele letošnji cikel Plečnik in a cappella.

11:00
11:00
Trajanje 5 min
11:05

17. junija 2025 je minilo sto dvajset let, odkar se je v Ljubljani rodila Vida Juvan, ena največjih slovenskih igralk, ki jo je učila še slavna Marija Vera. Pripoved o svojem življenju in delu je za naš radio posnela leta 1980. Izjemno pogumno in poglobljeno je razmišljala o poklicu igralke, gledališču ter vlogi učiteljice in mentorice mladih igralcev. »Mišljenje, da je umetnost nekaj, česar se je mogoče naučiti kot obrti, se mi zdi zgrešeno,« je rekla. Vida Juvan je dobila vrsto priznanj, med njimi moramo omeniti vsaj Prešernovo nagrado za življenjsko delo. Umrla je v Ljubljani, stara triindevetdeset let.

11:25

Današnja Kambodža je naslednica velikega Kmerskega imperija, ki je od 11. do 14. stoletja vladal večini Indokitajskega polotoka. Kultura v Kambodži se je tudi zato zgodovinsko vedno prepletala s tajsko in laoško, razlike pa so bile tudi med dvorno kulturo in kulturo preprostega ljudstva. Poslušajmo posnetke s plošč iz prve polovice dvajsetega stoletja, ki predstavljajo različne drobce kmerske glasbene zapuščine, tudi take, ki se je v režimu Rdečih Kmerov v sedemdesetih izgubila.

12:00
12:00
Trajanje 5 min
12:05
12:05
Trajanje 55 min

Predvajamo skladbe različnih zvrsti iz različnih obdobij. Skladbe iz arhiva Radia Slovenija izvajajo slovenski izvajalci: solisti, komorni glasbeniki in ansambli ter simfonični orkestri.

13:00
13:00
Trajanje 5 min
13:05

Oddajo namenjamo Poletni muzejski noči, ki jo prireja Skupnost muzejev Slovenije. Predstavljamo novi Muzej slovenskega jezika in knjige, ki so ga odprli na prenovljenem gradu v Štanjelu. Objavljamo pogovor z dirigentom Urošem Lajovcem, letošnji prejemnikom Župančičeve nagrade za življenjsko delo. Pozornost namenjamo razstavi z naslovom Prevedeno v socializem, ki je na ogled v Muzeju sodobne umetnosti Metelkova v Ljubljani. Predstavljamo delovanje Zamejske kulturne koordinacije, ki so jo ustanovili v Novi Gorici in za konec nekaj minut namenjamo še novemu novogoriškemu Amfiteatru.

14:00
14:00
Trajanje 5 min
14:05
14:05
Trajanje 25 min

Glasbena medigra.

14:30

Palestinska interdisciplinarna umetnica in filmska ustvarjalka Noor Abed je prejela veliko nagrado 36. grafičnega bienala Ljubljana. Na bienalu sta predstavljeni fotografiji iz njenega kratkega filma Noč, ko sva držala med seboj iz leta 2024 in skice. V Muzeju sodobne umetnosti Metelkova v Ljubljani so ob odprtju bienala prikazali tudi omenjeni film in Naše pesmi so bile pripravljene za vse prihajajoče vojne, njen kratki film izpred štirih let. Z Noor Abed, ki preučuje, kako se ideologija uteleša v gibanju v kontekstu družbene koreografije, se je o njenem ustvarjanju pogovarjala Tesa Drev Juh. Bralka je Ajda Sokler, ton in montaža Gašper Loborec.

15:00

Sproščeno sobotno popoldansko druženje ob džezovski glasbi različnih smeri pripravlja glasbeni urednik Hugo Šekoranja.

15:30

Vas zanima aktualno dogajanje? V Dogodkih in odmevih, osrednji popoldanski informativni oddaji, vam ponujamo poročila, analize in komentarje ključnih aktualnih dogodkov tekočega dne – tako s področja politike kot gospodarstva, zdravstva, šolstva, kulture in športa. Vsak dan ob 15.30 na Radiu Slovenija.

16:10
16:10
Trajanje 50 min

Na kakšno glasbo pleše Giselle? Kako je ubran Petruškov korak? Baletna glasba s svetovno znanih predstav, pa tudi iz manj znane plesne literature.

17:00

Aleksander Gadžijev je v zadnjih letih eno najbolj vročih imen slovenske klasične glasbe, zelo zanimiv pa je tudi za najuglednejše tuje odre. To mu je seveda omogočil izjemen uspeh na 18. Chopinovem klavirskem tekmovanju v Varšavi, na katerem je oktobra 2021 osvojil imenitno 2. mesto in za nameček prejel še posebno nagrado Krystiana Zimermana za najboljšo izvedbo Chopinove sonate. To brez dvoma lahko označimo za največji dosežek v zgodovini slovenske klavirske poustvarjalnosti. Gadžijev je med drugim 3. marca letos nastopil v sloviti londonski dvorani Wigmore in tam izvedel prefinjen in raznovrsten spored, ki ga je sestavljala glasba Debussyja, Corigliana, Bartóka, Schumanna in Rahmaninova. V tokratni oddaji predvajamo izbor posnetkov, in sicer Preludijev iz Debussyjevega 2. zvezka Preludijev za klavir, zadnje klavirsko delo Roberta Schumanna z naslovom Jutranje pesmi, op. 133 in Klavirsko sonato št. 2 v b-molu, op. 36 Sergeja Rahmaninova v priredbi Vladimirja Horowitza. Posnetek recitala Aleksandra Gadžijeva je v evroradijsko izmenjavo posredoval BBC.

18:00

Mirana Likar Bajželj se je v slabih dveh desetletjih, odkar je začela objavljati svoje leposlovje, uveljavila kot izvrstna pripovedovalka; zna se poigrati z različnimi pripovednimi perspektivami in tehnikami ter ima prefinjen posluh za graditev fabule, pa tudi slikanje posameznika, najpogosteje malega človeka. Za svoje delo je prejela več uglednih priznanj in nominacij, njen prvenec je bil nominiran za nagrado fabula, njen drugi roman Pripovedovalec (Založba Goga, 2020) pa je bil v ožjem izboru za kresnika in Cankarjevo nagrado. Njena kratka zgodba Čevlji Mary Jones bo objavljena v avtoričini knjigi kratkih zgodb, ki bo izšla jeseni pri založbi Miš. Igralka je Miranda Trnjanin, glasbeni opremljevalec Luka Hočevar, mojster zvoka Matjaž Miklič, režiserka Ana Krauthaker, urednica oddaje Tadeja Krečič Scholten. Produkcija leta 2025.

18:30
18:30
Trajanje 60 min

Arsov sobotni večer namenjamo skladbam, primernim utripu in času.

19:30

V tej radijski satiri vsi odidejo na počitnice, le v drug lokal, eden pa namerava v tujino, zato ga iz ljubosumnosti prijavijo oblastem. Prevajalec in avtor priredbe: Mirče Šušmel Režiser: Jože Valentič Dramaturg: Pavel Lužan Tonski mojster: Jure Culiberg Glasbeni oblikovalec: Marko Stopar Nastopajo – Andrej Kurent, Pavle Rakovec, Marko Simčič, Robert Waltl in Tone Gogala Produkcija Uredništva igranega programa Posneto v studiih Radia Slovenija decembra 1993

19:35
19:35
Trajanje 25 min
20:00

Danielle de Niese upodablja Didono in Ano, ženska lika, prignana do skrajnih meja. Didona je plemenita kraljica, ki žrtvuje svoje življenje za ljubljenega Eneja (poje Jóhann Kristinsson), junaka, ki je pobegnil pred uničenjem Troje. Ko se sooča s svojo smrtjo in ne more živeti brez njega, zapoje nesmrtne besede: „Spomni se me, ampak ne pozabi na mojo usodo“. Didona in Enej je edina prava opera Henryja Purcella, na besedilo, ki ga je napisal Nahum Tate. Gre za izredno monumentalno, hkrati pa čustveno globoko delo. Opera je pisana kot zaporedje čudovitih zborovskih stavkov, arij in duetov, ki jih povezujejo dramatično napeti recitativi. Pojejo še: Julia Roset (Belinda), Katherine Koester (Prva čarovnica), Sara Swietlicki Pålsson (Druga ženska in Druga čarovnica), Jasmin White (Čarodej), Lasse Flaaten Husmer (Duh) in Kieran Carrel (Mornar). Zbor opere iz Malmöja in Danski nacionalni simfonični orkester vodi Geoffrey Paterson. Sestri Ana in Ana pojeta „V resnici nisva dve osebi, ampak samo ena“. To sta pevska in plesna Ana, vlogi v satiričnem petem baletu Sedem smrtnih grehov Kurta Weilla. Ana je v bistvu dvojna osebnost: pevka uteleša racionalno, zadržano in povzpetniško, plesalka pa ljubko, nekoliko »premaknjeno« in emotivno »sestro«. V njunih melodijah se pragmatizem sreča z idealizmom, razum s čustvi, pesem s plesom. V devetih stavkih – Prolog, Epilog ter po eden za vsak greh – se Ana v sedmih letih in sedmih različnih mestih spoprijema s sedmimi smrtnimi grehi. Družina – sestavljajo jo oče (Kristoffer Appel), mati (Per Høyer) in dva brata (Benjamin Nellemose in Mads Skovgaard Andersen) –, ki jo je poslala od doma, iz izmišljenega kraja, imenovanega Louisiana, da bi jim prislužila dovolj denarja za dokončanje družinske hišice na bregu Misisipija, pa nenehno izraža svojo zaskrbljenost, ker se ne more izogniti grehom. Ironično, kot vedno pri Bertoltu Brechtu, je, da se nihče z grehi ne ukvarja iz verskih ali moralnih razlogov; skrbi jih predvsem, ali bo Ana zaslužila dovolj.

RTV 365
Mobilna aplikacija
Prenesite iz Trgovine