Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
V današnji oddaji bomo predvajali posnetek koncerta, ki je potekal 9. novembra lani v Koncertni hiši v Berlinu. Nastopil je Simfonični orkester Berlinskega radia, ki ga je vodil dirigent Adám Fischer, na sporedu pa sta bili dve simfonični mojstrovini: Simfonija št. 49 v f-molu Josepha Haydna in Simfonija št. 5 v cis-molu Gustava Mahlerja.
V današnji oddaji bomo predvajali posnetek koncerta, ki je potekal 9. novembra lani v Koncertni hiši v Berlinu. Nastopil je Simfonični orkester Berlinskega radia, ki ga je vodil dirigent Adám Fischer, na sporedu pa sta bili dve simfonični mojstrovini: Simfonija št. 49 v f-molu Josepha Haydna in Simfonija št. 5 v cis-molu Gustava Mahlerja.
Dotakniti se in dovoliti, da se te dotaknejo na čustveni ravni, je osrednjega pomena za švedskega skladatelja Matsa Larssona Gotheja, čigar Simfonijo št. 4 bomo poslušali danes. Metoda venezuelske skladateljice in pianistke Gabriele Montero je drugačna. Želi, da bi njen klavirski koncert potrdil naše predstave o latinskoameriški glasbi ob upoštevanju pregovora »Ni vse zlato, kar se sveti« glede na razmere v njeni državi – Venezueli. Beethoven nas vedno gane. Tokrat v njegovi dinamični, ekstravertni, živahni sedmi simfoniji. Vse to v izvedbi Simfoničnega orkestra Švedskega radia, ki ga je na koncertu 31. avgusta lani v okviru festivala Baltskega morja vodila poljska dirigentka Marta Gardolińska.
Dotakniti se in dovoliti, da se te dotaknejo na čustveni ravni, je osrednjega pomena za švedskega skladatelja Matsa Larssona Gotheja, čigar Simfonijo št. 4 bomo poslušali danes. Metoda venezuelske skladateljice in pianistke Gabriele Montero je drugačna. Želi, da bi njen klavirski koncert potrdil naše predstave o latinskoameriški glasbi ob upoštevanju pregovora »Ni vse zlato, kar se sveti« glede na razmere v njeni državi – Venezueli. Beethoven nas vedno gane. Tokrat v njegovi dinamični, ekstravertni, živahni sedmi simfoniji. Vse to v izvedbi Simfoničnega orkestra Švedskega radia, ki ga je na koncertu 31. avgusta lani v okviru festivala Baltskega morja vodila poljska dirigentka Marta Gardolińska.
V oddaji Evroradijski koncert predvajamo posnetke koncertov s svetovnih odrov v izvedbah izvrstnih solistov in orkestrov.
V oddaji Evroradijski koncert predvajamo posnetke koncertov s svetovnih odrov v izvedbah izvrstnih solistov in orkestrov.
31. maja lani je v Avditoriju Artura Toscaninija v Torinu potekal koncert Nacionalnega simfoničnega orkestra Italijanske radiotelevizije (RAI) in violinista Franka Petra Zimmermanna. Koncert je vodil dirigent Daniel Harding, na sporedu pa sta bila Concerto gregoriano Ottorina Respighija in Simfonija št. 1, 'Titan', Gustava Mahlerja.
31. maja lani je v Avditoriju Artura Toscaninija v Torinu potekal koncert Nacionalnega simfoničnega orkestra Italijanske radiotelevizije (RAI) in violinista Franka Petra Zimmermanna. Koncert je vodil dirigent Daniel Harding, na sporedu pa sta bila Concerto gregoriano Ottorina Respighija in Simfonija št. 1, 'Titan', Gustava Mahlerja.