Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Simfonični orkester Zahodnonemškega radia iz Kölna je na koncertu 2. septembra lani v Kölnski filharmoniji vodil šef dirigent Cristian Măcelaru. V vlogi solista se je predstavil aktualni rezidenčni umetnik violinist Augustin Hadelich, ki je izvedel Koncert za violino in orkester v a-molu, op. 53 Antonína Dvořáka, v drugem delu pa je orkester poustvaril Simfonijo št. 2 v e-molu Sergeja Rahmaninova.
Simfonični orkester Zahodnonemškega radia iz Kölna je na koncertu 2. septembra lani v Kölnski filharmoniji vodil šef dirigent Cristian Măcelaru. V vlogi solista se je predstavil aktualni rezidenčni umetnik violinist Augustin Hadelich, ki je izvedel Koncert za violino in orkester v a-molu, op. 53 Antonína Dvořáka, v drugem delu pa je orkester poustvaril Simfonijo št. 2 v e-molu Sergeja Rahmaninova.
Rusko-ameriški pianist Kirill Gerstein je na koncertu 21. oktobra lani v Münchnu prvič nastopil kot sedanji rezidenčni umetnik Simfoničnega orkestra Bavarskega radia, in to ne s klavirskim koncertom, temveč z deloma za klavir in orkester, ki se v svoji virtuoznosti, duhoviti igrivosti in razponu izraza ne moreta primerjati. Rapsodija na Paganinijevo temo Sergeja Rahmaninova in Burleska za klavir in orkester takrat 21-letnega Richarda Straussa poslušalce popeljeta skozi velikansko paleto razpoloženj in zvokov, od diaboličnega besa do drzne parodije, od mogočnih vzponov do najdelikatnejšega sanjarjenja. To je ravno pravo okolje za Kirilla Gersteina, ki se prepleta z glasbenimi obdobji, klasično glasbo in džezom ter umetnikom velikanske fleksibilnosti in raziskovalnega nagona. Za obogatitev koncerta je dirigent Alan Gilbert predstavil še Schönbergovo briljantno orkestracijo Brahmsovega Klavirskega kvarteta v g-molu. Schönbergova šala, da je njegova priredba Brahmsova peta simfonija, je danes tako prepričljiva kot kadar koli prej.
Rusko-ameriški pianist Kirill Gerstein je na koncertu 21. oktobra lani v Münchnu prvič nastopil kot sedanji rezidenčni umetnik Simfoničnega orkestra Bavarskega radia, in to ne s klavirskim koncertom, temveč z deloma za klavir in orkester, ki se v svoji virtuoznosti, duhoviti igrivosti in razponu izraza ne moreta primerjati. Rapsodija na Paganinijevo temo Sergeja Rahmaninova in Burleska za klavir in orkester takrat 21-letnega Richarda Straussa poslušalce popeljeta skozi velikansko paleto razpoloženj in zvokov, od diaboličnega besa do drzne parodije, od mogočnih vzponov do najdelikatnejšega sanjarjenja. To je ravno pravo okolje za Kirilla Gersteina, ki se prepleta z glasbenimi obdobji, klasično glasbo in džezom ter umetnikom velikanske fleksibilnosti in raziskovalnega nagona. Za obogatitev koncerta je dirigent Alan Gilbert predstavil še Schönbergovo briljantno orkestracijo Brahmsovega Klavirskega kvarteta v g-molu. Schönbergova šala, da je njegova priredba Brahmsova peta simfonija, je danes tako prepričljiva kot kadar koli prej.