Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
9. novembra je v Koncertni hiši v Berlinu nastopil Simfonični orkester Berlinskega radia, ki ga je vodil dirigent Adám Fischer. Na sporedu sta bili dve simfonični mojstrovini: Simfonija št. 49 v f-molu Josepha Haydna in Simfonija št. 5 v cis-molu Gustava Mahlerja. Mahler je bil, poleg Richarda Straussa in Maxa Regerja, eden osrednjih glasnikov izzvenevajoče glasbene romantike. To, kar ga pomembno razlikuje od njiju, pa je njegovo razmišljanje o največjih metafizičnih vprašanjih. Svoje ustvarjalne moči je posvetil predvsem simfonični glasbi, saj je bila po njegovem mnenju samo ta zmožna izraziti vse, kar je hotel povedati. "Mi modernisti," je zapisal v nekem svojem pismu, "potrebujemo velik aparat, da lahko izrazimo svoje velike ali male misli."
9. novembra je v Koncertni hiši v Berlinu nastopil Simfonični orkester Berlinskega radia, ki ga je vodil dirigent Adám Fischer. Na sporedu sta bili dve simfonični mojstrovini: Simfonija št. 49 v f-molu Josepha Haydna in Simfonija št. 5 v cis-molu Gustava Mahlerja. Mahler je bil, poleg Richarda Straussa in Maxa Regerja, eden osrednjih glasnikov izzvenevajoče glasbene romantike. To, kar ga pomembno razlikuje od njiju, pa je njegovo razmišljanje o največjih metafizičnih vprašanjih. Svoje ustvarjalne moči je posvetil predvsem simfonični glasbi, saj je bila po njegovem mnenju samo ta zmožna izraziti vse, kar je hotel povedati. "Mi modernisti," je zapisal v nekem svojem pismu, "potrebujemo velik aparat, da lahko izrazimo svoje velike ali male misli."
Orkester Gewandhaus iz Leipziga je na koncertu 25. oktobra v svoji matični hiši izvedel koncert pod taktirko gostujočega avstrijskega dirigenta Franza Welserja Mösta. Na programu sta bila Koncert za violončelo in orkester v a-molu, op. 22 Samuela Barberja in Simfonija št. 8 v C-duru, D. 944, »Velika« Franza Schuberta. V vlogi solistke je nastopila violončelistka Alisa Weilerstein.
Orkester Gewandhaus iz Leipziga je na koncertu 25. oktobra v svoji matični hiši izvedel koncert pod taktirko gostujočega avstrijskega dirigenta Franza Welserja Mösta. Na programu sta bila Koncert za violončelo in orkester v a-molu, op. 22 Samuela Barberja in Simfonija št. 8 v C-duru, D. 944, »Velika« Franza Schuberta. V vlogi solistke je nastopila violončelistka Alisa Weilerstein.
V Sedmi simfoniji Antona Brucknerja Berlinski filharmoniki raziskujejo celoten spekter ustvarjanja glasbe, od intimnosti v odlomkih komorne glasbe do njenega značilnega močnega tutti zvoka. Tako kot Brucknerjevo delo tudi Mendelssohnov violinski koncert v e-molu izhaja iz obdobja romantike – vendar naseljuje povsem drugačen zvočni svet, poln svetlobe in sijaja. Dirigent Marek Janowski je posebej cenjen zaradi svojega dela v tem repertoarju, violinist Augustin Hadelich, ki ga proslavlja čudovit liričen zvok, pa je nastopil kot solist na koncertu 11. oktobra v Berlinski filharmoniji.
V Sedmi simfoniji Antona Brucknerja Berlinski filharmoniki raziskujejo celoten spekter ustvarjanja glasbe, od intimnosti v odlomkih komorne glasbe do njenega značilnega močnega tutti zvoka. Tako kot Brucknerjevo delo tudi Mendelssohnov violinski koncert v e-molu izhaja iz obdobja romantike – vendar naseljuje povsem drugačen zvočni svet, poln svetlobe in sijaja. Dirigent Marek Janowski je posebej cenjen zaradi svojega dela v tem repertoarju, violinist Augustin Hadelich, ki ga proslavlja čudovit liričen zvok, pa je nastopil kot solist na koncertu 11. oktobra v Berlinski filharmoniji.
Za Brahmsa je bilo skladanje glasbe iskanje ravnovesja glave in srca. Skladateljeva zadnja simfonija je najizvrstnejši primer tega poslanstva, skladba, ki je sijoča kot poezija in popolna kot matematična enačba. Na današnjem posnetku koncerta je Brahmsovo delo apolonske popolnosti uravnoteženo z izlivom veselja, ki ga predstavlja Beethovnov violinski koncert, ter s skladbo warp & weft ameriške skladateljice Sarah Gibson, ki jo je navdihnilo delo Kanadčanke Miriam Schapiro. Violinist Tobias Feldmann je 8. avgusta debitiral na tem koncertu s Filharmoničnim orkestrom BBC v Kraljevi Albertovi dvorani v Londonu pod vodstvom Anje Bihlmaier.
Za Brahmsa je bilo skladanje glasbe iskanje ravnovesja glave in srca. Skladateljeva zadnja simfonija je najizvrstnejši primer tega poslanstva, skladba, ki je sijoča kot poezija in popolna kot matematična enačba. Na današnjem posnetku koncerta je Brahmsovo delo apolonske popolnosti uravnoteženo z izlivom veselja, ki ga predstavlja Beethovnov violinski koncert, ter s skladbo warp & weft ameriške skladateljice Sarah Gibson, ki jo je navdihnilo delo Kanadčanke Miriam Schapiro. Violinist Tobias Feldmann je 8. avgusta debitiral na tem koncertu s Filharmoničnim orkestrom BBC v Kraljevi Albertovi dvorani v Londonu pod vodstvom Anje Bihlmaier.