Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Val202
Čakanje na izpitno vožnjo je vse daljše in daljše. Čakalne dobe v Ljubljani in na Gorenjskem so presegle štiri mesece, kar kandidatom povzroča tako finančne kot organizacijske stiske. V Vročem mikrofonu se sprašujemo, zakaj se je sistem zagozdil, kako dolge vrste vplivajo na uspešnost kandidatov in zakaj nekateri razmišljajo celo o opustitvi ideje o izpitu. Govorimo s tistimi, ki čakajo, učijo in odločajo.
Sogovorniki:
- Borut Žagar, lastnik in vodja ene izmed avtošol v Domžalah
- Bojan Borišek, strokovni vodja šole vožnje iz zgornje Gorenjske
- Manuel Pungertnik, vodja dejavnosti za usposabljanje voznikov ene izmed ljubljanskih šol vožnje
- Robert Gril, vodja sektorja za voznike in vozniške izpite z Agencije RS za varnost prometa
- kandidata Tim in Katja
Foto: BoBo/Žiga Živulović ml.
Luka Turk, Neža Borkovič
Čakanje na izpitno vožnjo je vse daljše in daljše. Čakalne dobe v Ljubljani in na Gorenjskem so presegle štiri mesece, kar kandidatom povzroča tako finančne kot organizacijske stiske. V Vročem mikrofonu se sprašujemo, zakaj se je sistem zagozdil, kako dolge vrste vplivajo na uspešnost kandidatov in zakaj nekateri razmišljajo celo o opustitvi ideje o izpitu. Govorimo s tistimi, ki čakajo, učijo in odločajo.
Sogovorniki:
- Borut Žagar, lastnik in vodja ene izmed avtošol v Domžalah
- Bojan Borišek, strokovni vodja šole vožnje iz zgornje Gorenjske
- Manuel Pungertnik, vodja dejavnosti za usposabljanje voznikov ene izmed ljubljanskih šol vožnje
- Robert Gril, vodja sektorja za voznike in vozniške izpite z Agencije RS za varnost prometa
- kandidata Tim in Katja
Foto: BoBo/Žiga Živulović ml.
Luka Turk, Neža Borkovič
Vse epizode