Pojdite na predvajalnik Pojdite v osnovni meni

Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

RTV 365 Programi Oddaje Podkasti Moj 365 Menu
Vroči mikrofon
Vroči mikrofon

Pogovoriti se moramo o verskem radikalizmu

Val202

25.03.2025 25 min

Pogovoriti se moramo o verskem radikalizmu

Val202

25.03.2025 25 min

Dr. Renaud Rochette je kot mlad učitelj v pariškem predmestju doživel, da je učenka rekla, da bo šla v Palestino in pobila, kolikor je le mogoče judov. Po pogovoru z njo je ugotovil, da je šlo za provokacijo, hotela je šokirati, saj se ji je dogajanje v svetu zdelo krivično.

Je slovenski šolski sistem pripravljen na primere religijske radikalizacije, ki se lahko začne na primer s tem, da šolar noče več učiteljici dati roke? Ali pa ko se šolarke ne naučijo plavati zaradi verskih zadržkov? Ali pa ko se stepejo šolarji različnih veroizpovedi? Se sistem zna odzvati? Kje so vzroki za radikalizacijo? Bi lahko bil del preventive obvezen pouk o religijah? Zakaj je vprašanje identitete pogosto skupno tako pri verski radikalizaciji kot radikalizaciji v ideologijo bele prevlade? Kaj o tem menijo ugledni religiologi Evropske religiološke zveze?

Sogovorniki:

  • Christian Moe, norveški religiolog, ki živi v Sloveniji,
  • Patrick Loobuyck, profesor politične filozofije, etike in religije na univerzi v Antwerpnu,
  • Goran Popović, ravnatelj OŠ Livada,
  • Renaud Rochette, zgodovinar, religiolog in nekdanji učitelj v predmestju Pariza,
  • Tim Jensen, danski religiolog, predsednik Mednarodne zveze za zgodovino religij,
  • Aleš Črnič, katedra za religiologijo na FDV UL, Center za proučevanje kulture in religije.

Gorazd Rečnik

Prikaži več
Prikaži manj

Vroči mikrofon

Opis epizode

Dr. Renaud Rochette je kot mlad učitelj v pariškem predmestju doživel, da je učenka rekla, da bo šla v Palestino in pobila, kolikor je le mogoče judov. Po pogovoru z njo je ugotovil, da je šlo za provokacijo, hotela je šokirati, saj se ji je dogajanje v svetu zdelo krivično.

Je slovenski šolski sistem pripravljen na primere religijske radikalizacije, ki se lahko začne na primer s tem, da šolar noče več učiteljici dati roke? Ali pa ko se šolarke ne naučijo plavati zaradi verskih zadržkov? Ali pa ko se stepejo šolarji različnih veroizpovedi? Se sistem zna odzvati? Kje so vzroki za radikalizacijo? Bi lahko bil del preventive obvezen pouk o religijah? Zakaj je vprašanje identitete pogosto skupno tako pri verski radikalizaciji kot radikalizaciji v ideologijo bele prevlade? Kaj o tem menijo ugledni religiologi Evropske religiološke zveze?

Sogovorniki:

  • Christian Moe, norveški religiolog, ki živi v Sloveniji,
  • Patrick Loobuyck, profesor politične filozofije, etike in religije na univerzi v Antwerpnu,
  • Goran Popović, ravnatelj OŠ Livada,
  • Renaud Rochette, zgodovinar, religiolog in nekdanji učitelj v predmestju Pariza,
  • Tim Jensen, danski religiolog, predsednik Mednarodne zveze za zgodovino religij,
  • Aleš Črnič, katedra za religiologijo na FDV UL, Center za proučevanje kulture in religije.

Gorazd Rečnik

Vse epizode

661. epizod

RTV 365
Mobilna aplikacija
Prenesite iz Trgovine