Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ars
»Mi smo bitja človeškega porekla«, je pred skoraj štirimi desetletji zapisal srbski pesnik Vujica Rešin Tucić. S to mislijo se začenja letošnji Cofestival, 13. mednarodni festival sodobnega plesa.
Razstava Odmaknjeni pogled: Nova stvarnost in realizmi v Srednji Evropi med letoma 1925 in 1933 v Galeriji Božidar Jakac v Kostanjevici na Krki, prispeva k podrobnejšem vpogledu v umetniško produkcijo v omenjenem obdobju v širšem prostoru srednje Evrope, prav tako pa ponuja možnost za analiziranje takratnih družbenih procesov. Performativna umetnica Tatiana Kocmur v svojem delu raziskuje teme spolnega in drugega nasilja. V performansu Meso skozi proces ustvarjanja afirmira neinstitucionalne, intuitivne in subjektivne načine lajšanja lastnih in tujih bolečin
Petra Tanko
»Mi smo bitja človeškega porekla«, je pred skoraj štirimi desetletji zapisal srbski pesnik Vujica Rešin Tucić. S to mislijo se začenja letošnji Cofestival, 13. mednarodni festival sodobnega plesa.
Razstava Odmaknjeni pogled: Nova stvarnost in realizmi v Srednji Evropi med letoma 1925 in 1933 v Galeriji Božidar Jakac v Kostanjevici na Krki, prispeva k podrobnejšem vpogledu v umetniško produkcijo v omenjenem obdobju v širšem prostoru srednje Evrope, prav tako pa ponuja možnost za analiziranje takratnih družbenih procesov. Performativna umetnica Tatiana Kocmur v svojem delu raziskuje teme spolnega in drugega nasilja. V performansu Meso skozi proces ustvarjanja afirmira neinstitucionalne, intuitivne in subjektivne načine lajšanja lastnih in tujih bolečin
Petra Tanko
Vse epizode