Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ars
Je kaj zabavnejšega od opere, ki pripoveduje o sebi in svoji primadoni?
Ta komična drama v dveh dejanjih se zabava s to idejo. Ste se kdaj vprašali, kaj se dogaja v zaodrju in na vajah pri pripravah na predstavo? Donizettijeva opera Gledališke prigode in nezgode spreminja te fantazije v resničnost. Ni veliko del, ki bi posegla po tej tematiki. Opera je priljubljena zaradi uporabe neapeljskega narečja, ki ga je Donizetti sicer pozneje zamenjal z italijanščino, pa tudi zaradi vloge mame Agate, ki jo v operi poje moški. Po navadi je obrnjeno, moške vloge pojejo ženski glasovi. V operi tako opazujemo popoln umetniški polom, delo se smeji samemu sebi. Donizetti je portretiral uprizoritev opere z muhastimi primadonami – vse skupaj napeljuje na zelo komične situacije. Pojejo: Sharleen Joynt (primadona Daria), Paolo Bordogna (donna Agata), Giuseppe Toia (Procolo), Paola Leoci (druga sopranistka Luigia), Alberto Robert (prvi tenorist Guglielmo), Matteo Loi (dirigent Biscroma), William Kyle (pesnik Cesare), Hannah Bennett (Pippetto), Philip Kalmanović (Impresarij) in Henry Grant Kerswell (Gledališki ravnatelj). Zbor in orkester festivala iz Wexforda vodi Danila Grassi.
Dejan Juravić
Je kaj zabavnejšega od opere, ki pripoveduje o sebi in svoji primadoni?
Ta komična drama v dveh dejanjih se zabava s to idejo. Ste se kdaj vprašali, kaj se dogaja v zaodrju in na vajah pri pripravah na predstavo? Donizettijeva opera Gledališke prigode in nezgode spreminja te fantazije v resničnost. Ni veliko del, ki bi posegla po tej tematiki. Opera je priljubljena zaradi uporabe neapeljskega narečja, ki ga je Donizetti sicer pozneje zamenjal z italijanščino, pa tudi zaradi vloge mame Agate, ki jo v operi poje moški. Po navadi je obrnjeno, moške vloge pojejo ženski glasovi. V operi tako opazujemo popoln umetniški polom, delo se smeji samemu sebi. Donizetti je portretiral uprizoritev opere z muhastimi primadonami – vse skupaj napeljuje na zelo komične situacije. Pojejo: Sharleen Joynt (primadona Daria), Paolo Bordogna (donna Agata), Giuseppe Toia (Procolo), Paola Leoci (druga sopranistka Luigia), Alberto Robert (prvi tenorist Guglielmo), Matteo Loi (dirigent Biscroma), William Kyle (pesnik Cesare), Hannah Bennett (Pippetto), Philip Kalmanović (Impresarij) in Henry Grant Kerswell (Gledališki ravnatelj). Zbor in orkester festivala iz Wexforda vodi Danila Grassi.
Dejan Juravić
Vse epizode