Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ars
Libreto temelji na treh pripovedkah nemškega pesnika in skladatelja E. T. A. Hoffmanna.
Te so predelane tako, da v vsaki kot glavna oseba nastopi pesnik sam. Glavni junak se seznanja ne samo z očarljivimi ženskimi liki – Olimpija, Antonija, Giulietta in Stella pomenijo eno samo žensko – temveč tudi s štirimi enigmatičnimi moškimi poosebitvami zla – v prologu in epilogu je to Lindorf, v 1., 2. in 3. dejanju pa Coppelius, Dapertutto in doktor Mirakel – ki zasledujejo nesrečnega Hoffmanna ter odločilno vplivajo na njegovo življenjsko in umetniško usodo. Jacques Offenbach se je navdušil nad besedilom, ker je videl v njem najboljšo osnovo za ustvaritev učinkovite fantastično-romantične opere. Čeprav je sicer hitro in lahko ustvarjal, mu tokrat delo ni šlo od rok in je za skladanje Hoffmannovih pripovedk porabil več let. Ob njegovi smrti je bil klavirski izvleček opere dokončan, instrumentiral pa ga je njegov prijatelj Ernest Guiraud, ki je tudi nadomestil govorjene dialoge z recitativi.
Pojejo: Benjamin Bernheim (Hoffmann), Kathryn Lewek (Stella, Olimpija, Antonija in Giulietta), Kate Lindsey (Muza in Nikolaj), Christian van Horn (Lindorf, Coppelius, doktor Mirakle in Dapertutto), Marc Mauillon (Andrès, Cochenille, Franz in Pitichinaccio), Jérome Varnier (krčmar Luther in Crespel), Philippe-Nicolas Martin (Hermann in Schlemil), Michael Laurenz (Spalanzani), Paco Garcia (Natanael) in Géraldine Chauvet (glas Antonijine matere). Zbor Dunajske državne opere in orkester Dunajske filharmonije vodi Marc Minkowski.
Dejan Juravić
Libreto temelji na treh pripovedkah nemškega pesnika in skladatelja E. T. A. Hoffmanna.
Te so predelane tako, da v vsaki kot glavna oseba nastopi pesnik sam. Glavni junak se seznanja ne samo z očarljivimi ženskimi liki – Olimpija, Antonija, Giulietta in Stella pomenijo eno samo žensko – temveč tudi s štirimi enigmatičnimi moškimi poosebitvami zla – v prologu in epilogu je to Lindorf, v 1., 2. in 3. dejanju pa Coppelius, Dapertutto in doktor Mirakel – ki zasledujejo nesrečnega Hoffmanna ter odločilno vplivajo na njegovo življenjsko in umetniško usodo. Jacques Offenbach se je navdušil nad besedilom, ker je videl v njem najboljšo osnovo za ustvaritev učinkovite fantastično-romantične opere. Čeprav je sicer hitro in lahko ustvarjal, mu tokrat delo ni šlo od rok in je za skladanje Hoffmannovih pripovedk porabil več let. Ob njegovi smrti je bil klavirski izvleček opere dokončan, instrumentiral pa ga je njegov prijatelj Ernest Guiraud, ki je tudi nadomestil govorjene dialoge z recitativi.
Pojejo: Benjamin Bernheim (Hoffmann), Kathryn Lewek (Stella, Olimpija, Antonija in Giulietta), Kate Lindsey (Muza in Nikolaj), Christian van Horn (Lindorf, Coppelius, doktor Mirakle in Dapertutto), Marc Mauillon (Andrès, Cochenille, Franz in Pitichinaccio), Jérome Varnier (krčmar Luther in Crespel), Philippe-Nicolas Martin (Hermann in Schlemil), Michael Laurenz (Spalanzani), Paco Garcia (Natanael) in Géraldine Chauvet (glas Antonijine matere). Zbor Dunajske državne opere in orkester Dunajske filharmonije vodi Marc Minkowski.
Dejan Juravić
Vse epizode