Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Groteskna mojstrovina, ki z ironijo in dvoumnostjo resno jemlje humorno, komično pa smrtno resno.
Edina opera Györgya Ligetija, Veliki makaber, je nastala po istoimenski baladi Michela de Ghelderoda, libreto pa sta napisala skladatelj in Michael Meschke. Literarna predloga je bila skladatelju zelo všeč, zlasti zaradi lucidnih asociacij, ironičnosti, grotesknosti, obscenosti in nadrealističnih elementov. Napisal je opero o smrti, vendar kot farso, ki temelji na tradicionalnem srednjeveškem izročilu mrtvaškega plesa. Edini, ki v operi umre, je v resnici smrt sama. V Ghelderodovem besedilu je našel idealno mešanico bizarnosti, obešenjaškega humorja in komičnosti. Zgodba je preprosta, vendar vseobsegajoča človeško življenje od spočetja do smrti, popestrita ga spolnost in politika in Ligeti ob tem izpoveduje svoja doživetja. Dogaja se v opustošeni, vendar brezskrbni in sicer uspešni kneževini Breugelland v katerem koli stoletju. Opera je razdeljena na štiri prizore, po dva v posameznem dejanju.
Pojejo: Georg Nigl (Nekrocar), Gerhard Siegel (Piet de Pot), Wolfgang Bankl (Astradamors), Marina Prudenska (Meskalina), Maria Nazarova (Amanda), Isabel Signoret (Amando), Sarah Aristidou (Gepopo in Venera), Andrew Watts (Go-Go), Daniel Jenz (Beli minister), Hans Peter Kammerer (Črni minister), Jusung Gabriel Park (Ruffiak), Jack Lee (Šobiak) in Nikita Ivasečko (Šabernak). Zbor in orkester Dunajske državne opere vodi Pablo Heras-Casado.
Dejan Juravić
Groteskna mojstrovina, ki z ironijo in dvoumnostjo resno jemlje humorno, komično pa smrtno resno.
Edina opera Györgya Ligetija, Veliki makaber, je nastala po istoimenski baladi Michela de Ghelderoda, libreto pa sta napisala skladatelj in Michael Meschke. Literarna predloga je bila skladatelju zelo všeč, zlasti zaradi lucidnih asociacij, ironičnosti, grotesknosti, obscenosti in nadrealističnih elementov. Napisal je opero o smrti, vendar kot farso, ki temelji na tradicionalnem srednjeveškem izročilu mrtvaškega plesa. Edini, ki v operi umre, je v resnici smrt sama. V Ghelderodovem besedilu je našel idealno mešanico bizarnosti, obešenjaškega humorja in komičnosti. Zgodba je preprosta, vendar vseobsegajoča človeško življenje od spočetja do smrti, popestrita ga spolnost in politika in Ligeti ob tem izpoveduje svoja doživetja. Dogaja se v opustošeni, vendar brezskrbni in sicer uspešni kneževini Breugelland v katerem koli stoletju. Opera je razdeljena na štiri prizore, po dva v posameznem dejanju.
Pojejo: Georg Nigl (Nekrocar), Gerhard Siegel (Piet de Pot), Wolfgang Bankl (Astradamors), Marina Prudenska (Meskalina), Maria Nazarova (Amanda), Isabel Signoret (Amando), Sarah Aristidou (Gepopo in Venera), Andrew Watts (Go-Go), Daniel Jenz (Beli minister), Hans Peter Kammerer (Črni minister), Jusung Gabriel Park (Ruffiak), Jack Lee (Šobiak) in Nikita Ivasečko (Šabernak). Zbor in orkester Dunajske državne opere vodi Pablo Heras-Casado.
Dejan Juravić
Vse epizode