Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ars
Eden najpomembnejših rezultatov Weillovega in Brechtovega ustvarjalnega sodelovanja je gledališko glasbeno-scensko delo Opera za tri groše, ki ima korenine v Beraški operi angleškega skladatelja Johna Gaya iz zgodnjega 18. stoletja. Poleg inovativnih gledaliških elementov, ki se prav tako navezujejo na glasbo, in s katerimi je Brecht kot prvi uvedel v gledališko dejanje tako imenovani potujitveni efekt ali komentar dogajanja samega, se v glasbeni obliki ta komentar preseli v tako imenovani song. Gre za obliko pete pesmi, miniaturno sklenjeno glasbeno obliko, ki ima pri Weillu izhodišče v glasbi berlinskih kabaretov, džeza in preprostih melodij, ki opevajo vsakdanjost preprostih ljudi, tako kot je Gay v stari Angliji našel izhodišče v ljudskih napevih.
Aleksandra Gartnar
Eden najpomembnejših rezultatov Weillovega in Brechtovega ustvarjalnega sodelovanja je gledališko glasbeno-scensko delo Opera za tri groše, ki ima korenine v Beraški operi angleškega skladatelja Johna Gaya iz zgodnjega 18. stoletja. Poleg inovativnih gledaliških elementov, ki se prav tako navezujejo na glasbo, in s katerimi je Brecht kot prvi uvedel v gledališko dejanje tako imenovani potujitveni efekt ali komentar dogajanja samega, se v glasbeni obliki ta komentar preseli v tako imenovani song. Gre za obliko pete pesmi, miniaturno sklenjeno glasbeno obliko, ki ima pri Weillu izhodišče v glasbi berlinskih kabaretov, džeza in preprostih melodij, ki opevajo vsakdanjost preprostih ljudi, tako kot je Gay v stari Angliji našel izhodišče v ljudskih napevih.
Aleksandra Gartnar
Vse epizode