Pojdite na vsebino Pojdite v osnovni meni Iščite po vsebini

Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

RTV 365 Programi Oddaje Podkasti Moj 365 Menu
Petek brez pravila
Petek brez pravila

Hibiskus daje občutek zmage, vanilja spodbudi nakup

Prvi

15.11.2024 13 min

Hibiskus daje občutek zmage, vanilja spodbudi nakup

Prvi

15.11.2024 13 min

Ste prepričani, da v slaščičarni res dišita sveže pečeno pecivo in čokolada ali pa je to le vonj parfuma, ki se prek nevidnih sistemov širi po prostoru? Prvo podjetje, ki je za povečanje prodaje uporabljajo aroma marketing, je bil Starbucks leta 1971. Petdeset let pozneje po meri narejene dišave vohamo tudi v slovenskih hotelih, wellnesih in trgovskih središčih, včasih še fotografije kosilnice dišijo po sveže pokošeni travi. Sogovornika: Tanja Škof in Uroš Kozlina, ustanoviteljica in direktor podjetja Lumal, ki se že več kot 20 let ukvarja z aroma marketingom.

Ana Skrt

Prikaži več
Prikaži manj

Petek brez pravila

Opis epizode

Ste prepričani, da v slaščičarni res dišita sveže pečeno pecivo in čokolada ali pa je to le vonj parfuma, ki se prek nevidnih sistemov širi po prostoru? Prvo podjetje, ki je za povečanje prodaje uporabljajo aroma marketing, je bil Starbucks leta 1971. Petdeset let pozneje po meri narejene dišave vohamo tudi v slovenskih hotelih, wellnesih in trgovskih središčih, včasih še fotografije kosilnice dišijo po sveže pokošeni travi. Sogovornika: Tanja Škof in Uroš Kozlina, ustanoviteljica in direktor podjetja Lumal, ki se že več kot 20 let ukvarja z aroma marketingom.

Ana Skrt

Vse epizode

256. epizod

RTV 365
Mobilna aplikacija
Prenesite iz Trgovine