Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

RTV 365 Programi Oddaje Podkasti Moj 365 Menu
Domov
Raziskujte
Programi
Dokumentarci
Filmi in serije
Oddaje
Podkasti
Filmoteka
Zgodovina
Shranjeno
Naročnine
Več
Domov Raziskujte Programi Dokumentarci Filmi in serije Oddaje Podkasti
Plačljivo
Filmoteka
Moj 365
Zgodovina
Naročnine
Shranjeno
Petek brez pravila
Petek brez pravila

Hibiskus daje občutek zmage, vanilija spodbudi nakup

Prvi

13 min 15.11.2024

Hibiskus daje občutek zmage, vanilija spodbudi nakup

Prvi

13 min 15.11.2024

Ste prepričani, da v slaščičarni res diši sveže pečeno pecivo in čokolada ali pa je to le vonj parfuma, ki se preko nevidnih sistemov širi po prostoru? Prvo podjetje, ki je za povečanje prodaje uporabljajo aroma marketing je bil Starbucks leta 1971. 50 let pozneje po meri narejene dišave vohamo tudi v slovenskih hotelih, wellnesih in trgovskih centrih, včasih še fotografije kosilnice dišijo po sveže pokošeni travi. Sogovornika: Tanja Škof in Uroš Kozlina, ustanoviteljica in direktor podjetja Lumal, ki se že več kot 20 let ukvarja z aroma marketingom.

Ana Skrt

Prikaži več
Prikaži manj

Petek brez pravila

Opis epizode

Ste prepričani, da v slaščičarni res diši sveže pečeno pecivo in čokolada ali pa je to le vonj parfuma, ki se preko nevidnih sistemov širi po prostoru? Prvo podjetje, ki je za povečanje prodaje uporabljajo aroma marketing je bil Starbucks leta 1971. 50 let pozneje po meri narejene dišave vohamo tudi v slovenskih hotelih, wellnesih in trgovskih centrih, včasih še fotografije kosilnice dišijo po sveže pokošeni travi. Sogovornika: Tanja Škof in Uroš Kozlina, ustanoviteljica in direktor podjetja Lumal, ki se že več kot 20 let ukvarja z aroma marketingom.

Ana Skrt

Vse epizode

234. epizod

RTV 365
Mobilna aplikacija
Prenesite iz Trgovine