Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Prvi
Eden glavnih sponzorjev Evrovizije je izraelsko podjetje, ki svoje izdelke prodaja pod maroškim imenom. Svetovno nogometno prvenstvo smo pred leti videli v državi, kjer se nad našim razumevanjem človekovih pravic samo nasmehnejo. Kaj skušajo doseči arabske države z odločnim vstopanjem na področje športa? Kakšen je torej tudi dobro prikrit vpliv denarja na to, kaj si mislimo o neki državi, nekem podjetju? O tem v tokratni epizodi oddaje Ob osmih z direktorjem agencije Taktik Matjažem Klipšteterjem.
Tomaž Celestina
Eden glavnih sponzorjev Evrovizije je izraelsko podjetje, ki svoje izdelke prodaja pod maroškim imenom. Svetovno nogometno prvenstvo smo pred leti videli v državi, kjer se nad našim razumevanjem človekovih pravic samo nasmehnejo. Kaj skušajo doseči arabske države z odločnim vstopanjem na področje športa? Kakšen je torej tudi dobro prikrit vpliv denarja na to, kaj si mislimo o neki državi, nekem podjetju? O tem v tokratni epizodi oddaje Ob osmih z direktorjem agencije Taktik Matjažem Klipšteterjem.
Tomaž Celestina
Vse epizode