Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Prvi
Drugi tir bo dokončan do konca marca 2026, "Tivolski lok" za tovorne vlake pa bi lahko - če bo to izvedljivo - dobili že v letu ali dveh. Tako pravi ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek, ki v tokratni epizodi Ob osmih pojasnjuje, kako daleč so največji obstoječi infrastrukturni projekti in kakšni so načrti za prihodnost. Pojasnjuje tudi več desetmilijonsko naložbo v železniško postajo Jesenice in skrbi z roki na Tretji osi, pa tudi to, ali bo slovenska prometna infrastruktura postala del naložb v obrambo oziroma odpornost. To je prva od dveh epizod o prometni prihodnosti, ki jo pripravljamo v tem tednu.
Metka Pirc, Urška Sobočan Ivanovič
Drugi tir bo dokončan do konca marca 2026, "Tivolski lok" za tovorne vlake pa bi lahko - če bo to izvedljivo - dobili že v letu ali dveh. Tako pravi ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek, ki v tokratni epizodi Ob osmih pojasnjuje, kako daleč so največji obstoječi infrastrukturni projekti in kakšni so načrti za prihodnost. Pojasnjuje tudi več desetmilijonsko naložbo v železniško postajo Jesenice in skrbi z roki na Tretji osi, pa tudi to, ali bo slovenska prometna infrastruktura postala del naložb v obrambo oziroma odpornost. To je prva od dveh epizod o prometni prihodnosti, ki jo pripravljamo v tem tednu.
Metka Pirc, Urška Sobočan Ivanovič
Vse epizode