Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ars
Včasih je melanholična in ostra, včasih plesno lahkotna: Sedma simfonija Antonína Dvořáka predstavlja velik spekter kontrastnih razpoloženj, ki jih prežema nezmotljiva barvitost češke ljudske glasbe. Kiril Petrenko je Berlinskim filharmonikom na koncertu 8. novembra dirigiral tudi Violinski koncert Ericha Korngolda z Vilde Frang kot solistko: delo, v katerem vedno znova zasije iskriva filmska glasba, ki jo je skladatelj ustvaril za Hollywood. Mistična simfonična pesnitev Otok mrtvih Sergeja Rahmaninova pa nas popelje v še en zvočni svet.
Polona Kovačič
Včasih je melanholična in ostra, včasih plesno lahkotna: Sedma simfonija Antonína Dvořáka predstavlja velik spekter kontrastnih razpoloženj, ki jih prežema nezmotljiva barvitost češke ljudske glasbe. Kiril Petrenko je Berlinskim filharmonikom na koncertu 8. novembra dirigiral tudi Violinski koncert Ericha Korngolda z Vilde Frang kot solistko: delo, v katerem vedno znova zasije iskriva filmska glasba, ki jo je skladatelj ustvaril za Hollywood. Mistična simfonična pesnitev Otok mrtvih Sergeja Rahmaninova pa nas popelje v še en zvočni svet.
Polona Kovačič
Vse epizode