Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ars
Spremljali bomo Orkester dobe razsvetljenstva, ki je pod vodstvom italijansko-francoskega dirigenta Antonella Manacorde 13. septembra debitiral na festivalu Proms s programom, ki sega v obdobje med klasicizmom in romantiko. Koncert se je začel z veselo skladbo 8-letnega Mozarta – eno od peščice simfonij, ki jih je čudežni otrok komponiral med 16-mesečnim obiskom Londona z očetom in sestro – in nadaljeval z intenzivnostjo, močjo in zagonom Simfonije št. 3 francoske skladateljice iz 19. stoletja Louise Farrenc. Daljša, glasnejša in presunljivejša kot katera koli glasba pred njo, Beethovnova Tretja simfonija 'Eroica' je ob svoji prvi izvedbi leta 1805 pustila osuplo občinstvo.
Polona Kovačič
Spremljali bomo Orkester dobe razsvetljenstva, ki je pod vodstvom italijansko-francoskega dirigenta Antonella Manacorde 13. septembra debitiral na festivalu Proms s programom, ki sega v obdobje med klasicizmom in romantiko. Koncert se je začel z veselo skladbo 8-letnega Mozarta – eno od peščice simfonij, ki jih je čudežni otrok komponiral med 16-mesečnim obiskom Londona z očetom in sestro – in nadaljeval z intenzivnostjo, močjo in zagonom Simfonije št. 3 francoske skladateljice iz 19. stoletja Louise Farrenc. Daljša, glasnejša in presunljivejša kot katera koli glasba pred njo, Beethovnova Tretja simfonija 'Eroica' je ob svoji prvi izvedbi leta 1805 pustila osuplo občinstvo.
Polona Kovačič
Vse epizode