Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
V podjetju TAM-TAM letos že trinajstič zapored organizirajo akcijo Petarde? Ne, hvala!, ki opozarja na škodljive posledice petard in poziva k empatiji do živali.
Lanska izvedba je potrdila, da je starostna skupina med 12. in 17. letom najpogostejši uporabnik petard.
Kampanja jih letos nagovarja v njihovem jeziku. Osrednje sporočilo kampanje je pokanje je rdeča zastavila.
Več v Izluščeno.
Mateja Arnuš
V podjetju TAM-TAM letos že trinajstič zapored organizirajo akcijo Petarde? Ne, hvala!, ki opozarja na škodljive posledice petard in poziva k empatiji do živali.
Lanska izvedba je potrdila, da je starostna skupina med 12. in 17. letom najpogostejši uporabnik petard.
Kampanja jih letos nagovarja v njihovem jeziku. Osrednje sporočilo kampanje je pokanje je rdeča zastavila.
Več v Izluščeno.
Mateja Arnuš
Vse epizode