Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Angleški skladatelj in kontrabasist Barry Guy si je delo Evropa po dežju ogledal na razstavi v galeriji Tate v Londonu leta 1991. Njegova istoimenska skladba pa je nastala leto pozneje in je nanjo vplival prav obisk londonske razstave. Guyev opis slike kaže, na kaj se je skladatelj odzval: »Platno prikazuje štiri velike mase mučnih baročnih ostankov, kot da bi ostali po neki nedoumljivi katastrofi, ki so nekako zadržani v nenasilnem stanju animacije. V številnih slikah Maxa Ernsta so napol skrite podobe, potopljene v izvrstne podrobnosti. Te podobe vabijo gledalca, naj razmišlja o naravi dogodkov. Tukaj v Evropi bi lahko bila Po dežju apoteoza tesnobe in uničenja ali pa nastanek novega življenja iz ruševin. Mene privlači zadnje.«
Katja Ogrin
Angleški skladatelj in kontrabasist Barry Guy si je delo Evropa po dežju ogledal na razstavi v galeriji Tate v Londonu leta 1991. Njegova istoimenska skladba pa je nastala leto pozneje in je nanjo vplival prav obisk londonske razstave. Guyev opis slike kaže, na kaj se je skladatelj odzval: »Platno prikazuje štiri velike mase mučnih baročnih ostankov, kot da bi ostali po neki nedoumljivi katastrofi, ki so nekako zadržani v nenasilnem stanju animacije. V številnih slikah Maxa Ernsta so napol skrite podobe, potopljene v izvrstne podrobnosti. Te podobe vabijo gledalca, naj razmišlja o naravi dogodkov. Tukaj v Evropi bi lahko bila Po dežju apoteoza tesnobe in uničenja ali pa nastanek novega življenja iz ruševin. Mene privlači zadnje.«
Katja Ogrin
Vse epizode