Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ars
Piston je bil pomemben nosilec ameriške simfonične tradicije dvajsetega stoletja. Ustvarjal je v neoklasicističnemu in pozno romantičnemu slogu, prežetemu z iznajdljivimi kompozicijskimi domislicami, ki so presegale okvirje tradicionalne harmonije. Pri tem ni zanemarljivo dejstvo, da je sam napisal več temeljnih del o glasbenem nauku ter bil priznan pedagog. Šesto simfonijo je napisal za 75. obletnico Bostonskega simfoničnega orkestra, posvetil pa jo je njegovemu dolgoletnemu dirigentu Sergeju Kusevickemu ter njegovi ženi. Skladba ima štiri stavke z oznakami: Fluendo espressivo, Scherzo: Leggerissimo vivace, Adagio sereno in Allegro energico. Zlasti drugi stavek je poln neobičajnih harmoničnih prijemov, izstopajoča je tudi tolkalska sekcija, dodatno ritmično plast pa tvorijo še pridušeni pizzicati v godalih.
Katarina Radaljac
Piston je bil pomemben nosilec ameriške simfonične tradicije dvajsetega stoletja. Ustvarjal je v neoklasicističnemu in pozno romantičnemu slogu, prežetemu z iznajdljivimi kompozicijskimi domislicami, ki so presegale okvirje tradicionalne harmonije. Pri tem ni zanemarljivo dejstvo, da je sam napisal več temeljnih del o glasbenem nauku ter bil priznan pedagog. Šesto simfonijo je napisal za 75. obletnico Bostonskega simfoničnega orkestra, posvetil pa jo je njegovemu dolgoletnemu dirigentu Sergeju Kusevickemu ter njegovi ženi. Skladba ima štiri stavke z oznakami: Fluendo espressivo, Scherzo: Leggerissimo vivace, Adagio sereno in Allegro energico. Zlasti drugi stavek je poln neobičajnih harmoničnih prijemov, izstopajoča je tudi tolkalska sekcija, dodatno ritmično plast pa tvorijo še pridušeni pizzicati v godalih.
Katarina Radaljac
Vse epizode