Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

Rezultati iskanja

Ni najdenih zadetkov.

RTV 365 Programi Oddaje Podkasti Moj 365 Menu
Domov
Raziskujte
Programi
Dokumentarci
Filmi in serije
Oddaje
Podkasti
Filmoteka
Zgodovina
Shranjeno
Naročnine
Več
Domov Raziskujte Programi Dokumentarci Filmi in serije Oddaje Podkasti
Plačljivo
Filmoteka
Moj 365
Zgodovina
Naročnine
Shranjeno
Avtomobilsko prometne minute
Avtomobilsko prometne minute

Velik porast spletne prodaje avtomobilov v Sloveniji in izbor avta leta

10 min 07.12.2023

Velik porast spletne prodaje avtomobilov v Sloveniji in izbor avta leta

10 min 07.12.2023

Vemo, da prodaja avtomobilov še vedno v veliki meri temelji na obisku avtomobilskega salona, ampak nakupni proces se tudi v tej panogi pri večini kupcev začne na spletu. Vendar pa se nakupne poti spreminjajo, tudi pri nas. Spomnimo, kako je prodaja tekstila in obutve prek interneta postala izjemen posel, počasi podobne nakupne navade prodirajo tudi na področje prodaje avtomobilov, tudi rabljenih. Kako hitro gre slovenski kupec na nova polja spletnega nakupovanja?

Sogovornik:
- Marin Vladović, izvršni direktor in partner platforme AutoBrief

Začenja se izbor za slovenski avto leta!

Letos smo spremenili način izbora za Slovenski avto leta. Finaliste smo izbrali novinarji sodelujočih medijev. To so: Hyundai kona, Jeep avenger, MG4, Renault austral in Toyota C-HR. Med temi lahko glasujete poslušalci in določite, kateri avto bo nesel v finalno glasovanje novinarjev največ točk. Prvi dobi 6, drugi 4, tretji 3, četrti 2 in peti 1 točko. Pri nas je glasovanje omejeno na enkrat na teden. Glasujete lahko do 5. januarja 2024, finalno glasovanje in razglasitev Slovenskega avta leta 2024 pa bo 13. januarja. 

Glasujte tukaj!

 

Janez Martinčič

Prikaži več
Prikaži manj

Avtomobilsko prometne minute

Opis epizode

Vemo, da prodaja avtomobilov še vedno v veliki meri temelji na obisku avtomobilskega salona, ampak nakupni proces se tudi v tej panogi pri večini kupcev začne na spletu. Vendar pa se nakupne poti spreminjajo, tudi pri nas. Spomnimo, kako je prodaja tekstila in obutve prek interneta postala izjemen posel, počasi podobne nakupne navade prodirajo tudi na področje prodaje avtomobilov, tudi rabljenih. Kako hitro gre slovenski kupec na nova polja spletnega nakupovanja?

Sogovornik:
- Marin Vladović, izvršni direktor in partner platforme AutoBrief

Začenja se izbor za slovenski avto leta!

Letos smo spremenili način izbora za Slovenski avto leta. Finaliste smo izbrali novinarji sodelujočih medijev. To so: Hyundai kona, Jeep avenger, MG4, Renault austral in Toyota C-HR. Med temi lahko glasujete poslušalci in določite, kateri avto bo nesel v finalno glasovanje novinarjev največ točk. Prvi dobi 6, drugi 4, tretji 3, četrti 2 in peti 1 točko. Pri nas je glasovanje omejeno na enkrat na teden. Glasujete lahko do 5. januarja 2024, finalno glasovanje in razglasitev Slovenskega avta leta 2024 pa bo 13. januarja. 

Glasujte tukaj!

 

Janez Martinčič

Vse epizode

486. epizod

RTV 365
Mobilna aplikacija
Prenesite iz Trgovine