Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Radio Maribor
Radio Maribor
Ste od spletnega trgovca kdaj prejeli obvestilo, da so vaš paket izgubili? Obstaja možnost, da ga niso izgubili, temveč da je bil preverjen na carini, prepoznan za neskladnega z zakonodajo in zato poslan nazaj v državo pošiljatelja. Samo lani je bilo v Evropsko unijo iz tretjih držav pripeljanih 4,6 milijarde paketov z nižjo vrednostjo; če bi jih enakomerno porazdelili, bi prejel vsakdo v Evropi kar 10 paketov. Večina teh pošiljk – 91 odstotkov – je prišla k nam iz Kitajske.
Kaj pomenijo za okolje in kakšna je varnost teh izdelkov? Kaj prinašajo in kaj puščajo za sabo? Zakaj popustimo, zakaj dopustimo, da nas posrka začarani krog spletnega nakupovanja? Kaj osmišlja nakup izdelkov, ki jih do trenutka, ko smo jih videli na spletni tržnici, nismo potrebovali, nanje nismo niti pomislili?
Sogovorniki:
- Mykyta Sobko iz Evropske potrošniške organizacije,
- magistrica medijskih komunikacij mariborske Fakultete za elektrotehniko, računalništvo in informatiko Elena Osrajnik,
- psiholog in docent na Ekonomsko-poslovni fakulteti Univerze v Mariboru Domen Malc,
- Boštjan Okorn iz Zveze potrošnikov Slovenije in
- podjetnica Hajdi Korošec Jazbinšek.
Avtor fotografije: Mykyta Sobko iz Evropske potrošniške organizacije
Sara Zmrzlak
Ste od spletnega trgovca kdaj prejeli obvestilo, da so vaš paket izgubili? Obstaja možnost, da ga niso izgubili, temveč da je bil preverjen na carini, prepoznan za neskladnega z zakonodajo in zato poslan nazaj v državo pošiljatelja. Samo lani je bilo v Evropsko unijo iz tretjih držav pripeljanih 4,6 milijarde paketov z nižjo vrednostjo; če bi jih enakomerno porazdelili, bi prejel vsakdo v Evropi kar 10 paketov. Večina teh pošiljk – 91 odstotkov – je prišla k nam iz Kitajske.
Kaj pomenijo za okolje in kakšna je varnost teh izdelkov? Kaj prinašajo in kaj puščajo za sabo? Zakaj popustimo, zakaj dopustimo, da nas posrka začarani krog spletnega nakupovanja? Kaj osmišlja nakup izdelkov, ki jih do trenutka, ko smo jih videli na spletni tržnici, nismo potrebovali, nanje nismo niti pomislili?
Sogovorniki:
- Mykyta Sobko iz Evropske potrošniške organizacije,
- magistrica medijskih komunikacij mariborske Fakultete za elektrotehniko, računalništvo in informatiko Elena Osrajnik,
- psiholog in docent na Ekonomsko-poslovni fakulteti Univerze v Mariboru Domen Malc,
- Boštjan Okorn iz Zveze potrošnikov Slovenije in
- podjetnica Hajdi Korošec Jazbinšek.
Avtor fotografije: Mykyta Sobko iz Evropske potrošniške organizacije
Sara Zmrzlak
Vse epizode