Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Celica (režija Dušan Kastelic, Slovenija, 2017, 12'12''). Življenje v celici je dolgočasno in turobno – dokler nekega dne sredi prostora ne vzklije nov deček! Otrok je povsem drugačen od drugih naseljencev celice, v nasprotju z bitji s ploskimi glavami je namreč srečen, živahen in radoveden.
Celica (režija Dušan Kastelic, Slovenija, 2017, 12'12''). Življenje v celici je dolgočasno in turobno – dokler nekega dne sredi prostora ne vzklije nov deček! Otrok je povsem drugačen od drugih naseljencev celice, v nasprotju z bitji s ploskimi glavami je namreč srečen, živahen in radoveden.
Nočna ptica (režija Špela Čadež, Slovenija, 2016, 8'45''). Jazbec obleži na lokalni cesti v gozdu. V mraku se mu približa policijska patrulja. Policisti med postopkom ugotovijo, da žival ni mrtva, kakor so bili obveščeni, temveč najedena prezrelih hrušk.
Nočna ptica (režija Špela Čadež, Slovenija, 2016, 8'45''). Jazbec obleži na lokalni cesti v gozdu. V mraku se mu približa policijska patrulja. Policisti med postopkom ugotovijo, da žival ni mrtva, kakor so bili obveščeni, temveč najedena prezrelih hrušk.
Wanted (režija Boris Dolenc, Slovenija, 2012, 10'). Animirani slovenski vestern z naslovom Wanted je domiselna združitev tradicionalnega slovenskega podeželja in Divjega zahoda, ki nosi elemente sodobne kritike.
Wanted (režija Boris Dolenc, Slovenija, 2012, 10'). Animirani slovenski vestern z naslovom Wanted je domiselna združitev tradicionalnega slovenskega podeželja in Divjega zahoda, ki nosi elemente sodobne kritike.
Azulejo ali vizualna iluzija (režija Kolja Saksida, Slovenija, 2021, 2'33''). Azuleji predstavljajo Lizbono pred velikim potresom leta 1755, poezijo Fernanda Pessoe z električno kitaro Maria Trovadorja v glasbeni podlagi.
Azulejo ali vizualna iluzija (režija Kolja Saksida, Slovenija, 2021, 2'33''). Azuleji predstavljajo Lizbono pred velikim potresom leta 1755, poezijo Fernanda Pessoe z električno kitaro Maria Trovadorja v glasbeni podlagi.
Kar slišim, že vem (režija Darko Masnec, Hrvaška, 2012, 5'). V komunikaciji obstaja manko, ki ga lahko začutim skozi stvari, ki ostajajo neizgovorjene. Vendar manko ne pomeni črne luknje, to je prostor, ki izpolnjuje sam sebe.
Kar slišim, že vem (režija Darko Masnec, Hrvaška, 2012, 5'). V komunikaciji obstaja manko, ki ga lahko začutim skozi stvari, ki ostajajo neizgovorjene. Vendar manko ne pomeni črne luknje, to je prostor, ki izpolnjuje sam sebe.