Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Vabimo vas v družbo Akademskega zbora Tone Tomšič Univerze v Ljubljani in dveh skladateljev, katerih deli sta na začetku, oziroma na koncu 20. stoletja malce razburkali glasbene vode. Uglasbitev Očenaša Leoša Janačka je glasbeni svet predrla s svojo socialno noto, Trije svetli moteti v stereu Johna Høybyeja pa z akustično-kompozicijsko zasnovo.
Vabimo vas v družbo Akademskega zbora Tone Tomšič Univerze v Ljubljani in dveh skladateljev, katerih deli sta na začetku, oziroma na koncu 20. stoletja malce razburkali glasbene vode. Uglasbitev Očenaša Leoša Janačka je glasbeni svet predrla s svojo socialno noto, Trije svetli moteti v stereu Johna Høybyeja pa z akustično-kompozicijsko zasnovo.
Sodobno bo obarvana današnja oddaja, in sicer jo začenjamo z Olivierjem Messiaenom in končujemo s Karlheinzom Stockhausnom. Prvi je deloval kot profesor na Pariškem konservatoriju, kjer je bil drugi eden od njegovih učencev. Messiaen je Cinq rechants – Pet refrenov napisal, ko je zbolela njegova prva žena, in sicer gre za zadnji del t. i. Tristanove triologije, v katerem se izmenjujejo refreni in verzi, večina pomenov pa je skrita v nizu onomatopejskih zvokov, ki jih je določil skladatelj. Stockhausen je svojo drugo Mikrofonijo napisal za zbor, orgle in modulator, v njej pa (tako kot tudi v prvi Mikrofoniji) običajno neslišne vibracije zvoka skozi aktivno zaznavanje postanejo slišne.
Sodobno bo obarvana današnja oddaja, in sicer jo začenjamo z Olivierjem Messiaenom in končujemo s Karlheinzom Stockhausnom. Prvi je deloval kot profesor na Pariškem konservatoriju, kjer je bil drugi eden od njegovih učencev. Messiaen je Cinq rechants – Pet refrenov napisal, ko je zbolela njegova prva žena, in sicer gre za zadnji del t. i. Tristanove triologije, v katerem se izmenjujejo refreni in verzi, večina pomenov pa je skrita v nizu onomatopejskih zvokov, ki jih je določil skladatelj. Stockhausen je svojo drugo Mikrofonijo napisal za zbor, orgle in modulator, v njej pa (tako kot tudi v prvi Mikrofoniji) običajno neslišne vibracije zvoka skozi aktivno zaznavanje postanejo slišne.
V Mozartov glasbeni mozaik nas vpelje njegov ofertorij Misericordias Domini v d-molu, Koechel 222. Jedro so Slovesne večernice, Köchel 339 iz leta 1780, njegovo zadnje delo za salzburško nadškofijo. Sklenemo pa s priljubljeno Mozartovo uglasbitvijo evharistične hvalnice Ave verum corpus, Köchel 618, ki jo je napisal leta 1791 na prošnjo regensa corija cerkve v Badnu pri Dunaju za praznik Sv. rešnjega telesa.
V Mozartov glasbeni mozaik nas vpelje njegov ofertorij Misericordias Domini v d-molu, Koechel 222. Jedro so Slovesne večernice, Köchel 339 iz leta 1780, njegovo zadnje delo za salzburško nadškofijo. Sklenemo pa s priljubljeno Mozartovo uglasbitvijo evharistične hvalnice Ave verum corpus, Köchel 618, ki jo je napisal leta 1791 na prošnjo regensa corija cerkve v Badnu pri Dunaju za praznik Sv. rešnjega telesa.
Tri skladbe cikla Kirchenmusik/Cerkvena glasba, op. 23 in Večernični spev Adspice Domine, op. 121 Felixa Mendelssohna Bartholdyja: dragi poslušalci, to je naša današnja družba v zborovskem mozaiku. Z nami je Komorni zbor iz Stuttgarta.
Tri skladbe cikla Kirchenmusik/Cerkvena glasba, op. 23 in Večernični spev Adspice Domine, op. 121 Felixa Mendelssohna Bartholdyja: dragi poslušalci, to je naša današnja družba v zborovskem mozaiku. Z nami je Komorni zbor iz Stuttgarta.