Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Ken Loach je eden najpomembnejših režiserjev družbeno angažiranih filmov. V Cannesu je osvojil dve Zlati palmi in več drugih nagrad. S svojimi filmi, ki prikazujejo življenje delavskega razreda, revščino, brezposelnost, neenakost ter krivice, ki jih povzročajo politični in ekonomski sistemi, je sprožal javne razprave in vplival na spremembe zakonodaje. O režiserju se v oddaji pogovarjamo s filmsko kritičarko Petro Meterc.
Ken Loach je eden najpomembnejših režiserjev družbeno angažiranih filmov. V Cannesu je osvojil dve Zlati palmi in več drugih nagrad. S svojimi filmi, ki prikazujejo življenje delavskega razreda, revščino, brezposelnost, neenakost ter krivice, ki jih povzročajo politični in ekonomski sistemi, je sprožal javne razprave in vplival na spremembe zakonodaje. O režiserju se v oddaji pogovarjamo s filmsko kritičarko Petro Meterc.
Ken Loach je eden najpomembnejših režiserjev družbeno angažiranih filmov. V Cannesu je osvojil dve Zlati palmi in več drugih nagrad. S svojimi filmi, ki prikazujejo življenje delavskega razreda, revščino, brezposelnost, neenakost ter krivice, ki jih povzročajo politični in ekonomski sistemi, je sprožal javne razprave in vplival na spremembe zakonodaje. O režiserju se v videokastu pogovarjamo s filmsko kritičarko Petro Meterc.
Ken Loach je eden najpomembnejših režiserjev družbeno angažiranih filmov. V Cannesu je osvojil dve Zlati palmi in več drugih nagrad. S svojimi filmi, ki prikazujejo življenje delavskega razreda, revščino, brezposelnost, neenakost ter krivice, ki jih povzročajo politični in ekonomski sistemi, je sprožal javne razprave in vplival na spremembe zakonodaje. O režiserju se v videokastu pogovarjamo s filmsko kritičarko Petro Meterc.
Tri nadrealistične zgodbe o božjih čudežih so postavljene v različna časovna obdobja. Preplet tragike in komike v Dragojevićevem prepoznavnem, simbolike polnem vizualnem slogu. Nagrada žirije mladih v Locarnu. Za pokušino samo prva zgodba. Stojan je vsaj toliko dobrosrčen, kolikor je preprost in dolgočasen. Med menjavo žarnice se mu pripeti nenavadna nezgoda, zaradi katere dobi svetniški sij nad glavo, in tako postane nova mestna atrakcija. A vsa ta nezaželena pozornost sosedov ni prav nič všeč njegovi odločni ženi. Kljub večkratnim poskusom ji nikakor ne uspe odstraniti tega sijočega nebodigatreba s svojega moža in ga spremeniti nazaj v navadno puščobo. Stojanu, temu nehotenemu svetniku, pa njegov novi življenjski slog začenja postajati všeč in tako zaide na nenavadna kriminalna pota ... Originalni naslov: NEBESA Leto produkcije: 2021 Država: koprodukcija Žanr: črna komedija Režija: Srdjan Dragojević Scenarij: Srdjan Dragojević Igrajo: Goran Navojec, Ksenija Marinković, Bojan Navojec, Miloš Timotijević
Tri nadrealistične zgodbe o božjih čudežih so postavljene v različna časovna obdobja. Preplet tragike in komike v Dragojevićevem prepoznavnem, simbolike polnem vizualnem slogu. Nagrada žirije mladih v Locarnu. Za pokušino samo prva zgodba. Stojan je vsaj toliko dobrosrčen, kolikor je preprost in dolgočasen. Med menjavo žarnice se mu pripeti nenavadna nezgoda, zaradi katere dobi svetniški sij nad glavo, in tako postane nova mestna atrakcija. A vsa ta nezaželena pozornost sosedov ni prav nič všeč njegovi odločni ženi. Kljub večkratnim poskusom ji nikakor ne uspe odstraniti tega sijočega nebodigatreba s svojega moža in ga spremeniti nazaj v navadno puščobo. Stojanu, temu nehotenemu svetniku, pa njegov novi življenjski slog začenja postajati všeč in tako zaide na nenavadna kriminalna pota ... Originalni naslov: NEBESA Leto produkcije: 2021 Država: koprodukcija Žanr: črna komedija Režija: Srdjan Dragojević Scenarij: Srdjan Dragojević Igrajo: Goran Navojec, Ksenija Marinković, Bojan Navojec, Miloš Timotijević
Izjemna freska zakotne transilvanske vasi, v kateri mešanica Madžarov, Romunov in Nemcev živi v razmeroma mirnem sožitju, saj so Rome iz vasi družno izgnali. Matthias pusti službo v Nemčiji in se nekaj dni pred božičem vrne v svojo večnarodnostno vas v Transilvaniji. Od zdaj želi biti tesneje vključen v vzgojo svojega sina Rudija, za katerega je predolgo skrbela njegova mati Ana, ki se je sama ukvarjala z dečkovimi nerazrešenimi strahovi. Matthias veliko časa nameni svojemu očetu Ottu, ponovno pa obišče tudi svojo nekdanjo ljubimko Csillo. Ko v majhni tovarni, ki jo vodi Csilla, najamejo begunske delavce, se začne krhati mir v lokalni skupnosti. Na površje privrejo frustracije, spori in strasti, ki so se pred tem skrivali za kuliso medsebojnega razumevanja. Originalni naslov: R.M.N. Leto produkcije: 2022 Država: koprodukcija Žanr: drama Režija: Cristian Mungiu Scenarij: Cristian Mungiu Igrajo: Marin Grigore, Judith State, Macrina Barladeanu, Orsolya Moldován
Izjemna freska zakotne transilvanske vasi, v kateri mešanica Madžarov, Romunov in Nemcev živi v razmeroma mirnem sožitju, saj so Rome iz vasi družno izgnali. Matthias pusti službo v Nemčiji in se nekaj dni pred božičem vrne v svojo večnarodnostno vas v Transilvaniji. Od zdaj želi biti tesneje vključen v vzgojo svojega sina Rudija, za katerega je predolgo skrbela njegova mati Ana, ki se je sama ukvarjala z dečkovimi nerazrešenimi strahovi. Matthias veliko časa nameni svojemu očetu Ottu, ponovno pa obišče tudi svojo nekdanjo ljubimko Csillo. Ko v majhni tovarni, ki jo vodi Csilla, najamejo begunske delavce, se začne krhati mir v lokalni skupnosti. Na površje privrejo frustracije, spori in strasti, ki so se pred tem skrivali za kuliso medsebojnega razumevanja. Originalni naslov: R.M.N. Leto produkcije: 2022 Država: koprodukcija Žanr: drama Režija: Cristian Mungiu Scenarij: Cristian Mungiu Igrajo: Marin Grigore, Judith State, Macrina Barladeanu, Orsolya Moldován
Angleški igralec in komik Peter Sellers se je gledalcem najbolj vtisnil v spomin z vlogo inšpektorja Clouseauja v filmski seriji Rožnati panter. V istem filmu je lahko odigral več vlog in s svojo vsestranskostjo pustil velik pečat v komediji. O njem v oddaji govori improvizator in televizijski voditelj Juš Miličniški.
Angleški igralec in komik Peter Sellers se je gledalcem najbolj vtisnil v spomin z vlogo inšpektorja Clouseauja v filmski seriji Rožnati panter. V istem filmu je lahko odigral več vlog in s svojo vsestranskostjo pustil velik pečat v komediji. O njem v oddaji govori improvizator in televizijski voditelj Juš Miličniški.
Franz Kafka je ustvaril enega najpomembnejših literarnih opusov 20. stoletja. O filmu Proces, Kafki in kultni filmski adaptaciji se v oddaji pogovarjamo s filozofom dr. Mladenom Dolarjem.
Franz Kafka je ustvaril enega najpomembnejših literarnih opusov 20. stoletja. O filmu Proces, Kafki in kultni filmski adaptaciji se v oddaji pogovarjamo s filozofom dr. Mladenom Dolarjem.
80. obletnico konca 2. svetovne vojne avgusta v našem programu obeležujemo s ciklom vojnih filmov in dokumentarno serijo. O upodabljanju vojne na filmski trak se v oddaji pogovarjamo s filozofom in pisateljem, dr. Mirtom Komelom.
80. obletnico konca 2. svetovne vojne avgusta v našem programu obeležujemo s ciklom vojnih filmov in dokumentarno serijo. O upodabljanju vojne na filmski trak se v oddaji pogovarjamo s filozofom in pisateljem, dr. Mirtom Komelom.
Danski režiser Lars von Trier že štirideset let fascinira in provocira svet s svojimi filmi. V kinotečnem terminu bomo v naslednjih treh tednih predstavili tri njegove filme: Lom valov, Plesalka v temi in Dogville. O režiserjevem opusu se v oddaji pogovarjamo z Varjo Močnik, režiserko, selektorico in poznavalko zgodovine filma.
Danski režiser Lars von Trier že štirideset let fascinira in provocira svet s svojimi filmi. V kinotečnem terminu bomo v naslednjih treh tednih predstavili tri njegove filme: Lom valov, Plesalka v temi in Dogville. O režiserjevem opusu se v oddaji pogovarjamo z Varjo Močnik, režiserko, selektorico in poznavalko zgodovine filma.
Ob 80. obletnici od konca druge svetovne vojne v terminu Kinoteka predvajamo film, ki je obveljal za eno največjih komedij 20. stoletja. V oddaji se o Biti ali ne biti v režiji Ernsta Lubitscha pogovarjamo s filozofom, dr. Gregorjem Modrom.
Ob 80. obletnici od konca druge svetovne vojne v terminu Kinoteka predvajamo film, ki je obveljal za eno največjih komedij 20. stoletja. V oddaji se o Biti ali ne biti v režiji Ernsta Lubitscha pogovarjamo s filozofom, dr. Gregorjem Modrom.
Ob 80. obletnici od konca druge svetovne vojne v terminu Kinoteka predvajamo film, ki je obveljal za eno največjih komedij 20. stoletja. V oddaji se o Biti ali ne biti v režiji Ernsta Lubitscha pogovarjamo s filozofom, dr. Gregorjem Modrom.
Ob 80. obletnici od konca druge svetovne vojne v terminu Kinoteka predvajamo film, ki je obveljal za eno največjih komedij 20. stoletja. V oddaji se o Biti ali ne biti v režiji Ernsta Lubitscha pogovarjamo s filozofom, dr. Gregorjem Modrom.
Karpo Godina je posnel tri celovečerne filme: Splav meduze, Rdeči boogie ali Kaj ti je deklica in Umetni raj. Z njimi je sodeloval na skoraj vseh pomembnih mednarodnih festivalih. Pred predvajanjem obnovljenega filma Rdeči boogie se v oddaji pogovarjamo z režiserjem, ki je pomembno zaznamoval slovenski in jugoslovanski filmski prostor.
Karpo Godina je posnel tri celovečerne filme: Splav meduze, Rdeči boogie ali Kaj ti je deklica in Umetni raj. Z njimi je sodeloval na skoraj vseh pomembnih mednarodnih festivalih. Pred predvajanjem obnovljenega filma Rdeči boogie se v oddaji pogovarjamo z režiserjem, ki je pomembno zaznamoval slovenski in jugoslovanski filmski prostor.
Karpo Godina je posnel tri celovečerne filme: Splav meduze, Rdeči boogie ali Kaj ti je deklica in Umetni raj. Z njimi je sodeloval na skoraj vseh pomembnih mednarodnih festivalih. Pred predvajanjem obnovljenega filma Rdeči boogie se v oddaji pogovarjamo z režiserjem, ki je pomembno zaznamoval slovenski in jugoslovanski filmski prostor.
Karpo Godina je posnel tri celovečerne filme: Splav meduze, Rdeči boogie ali Kaj ti je deklica in Umetni raj. Z njimi je sodeloval na skoraj vseh pomembnih mednarodnih festivalih. Pred predvajanjem obnovljenega filma Rdeči boogie se v oddaji pogovarjamo z režiserjem, ki je pomembno zaznamoval slovenski in jugoslovanski filmski prostor.
Filmi Jima Jarmuscha niso le del filmske, temveč tudi glasbene zgodovine. Zato se pred začetkom cikla filmov tega kralja neodvisnega filma v oddaji pogovarjamo z glasbenim novinarjem Gregorjem Baumanom.
Filmi Jima Jarmuscha niso le del filmske, temveč tudi glasbene zgodovine. Zato se pred začetkom cikla filmov tega kralja neodvisnega filma v oddaji pogovarjamo z glasbenim novinarjem Gregorjem Baumanom.
Filmi Jima Jarmuscha niso le del filmske, temveč tudi glasbene zgodovine. Pred ciklom, ki se prične nocoj, se o kralju neodvisnega filma v videokastu pogovarjamo z glasbenim novinarjem, kritikom in recenzetom Gregorjem Baumanom.
Filmi Jima Jarmuscha niso le del filmske, temveč tudi glasbene zgodovine. Pred ciklom, ki se prične nocoj, se o kralju neodvisnega filma v videokastu pogovarjamo z glasbenim novinarjem, kritikom in recenzetom Gregorjem Baumanom.
Pred dvojčkom filmov avstrijske režiserke Jessice Hausner, Mali Joe in Nič kalorij, pogovor s filmskim urednikom Iztokom Polancem.
Pred dvojčkom filmov avstrijske režiserke Jessice Hausner, Mali Joe in Nič kalorij, pogovor s filmskim urednikom Iztokom Polancem.
Cikel kar sedmih filmov avstrijskih avtoric in avtorjev, ki v teh dneh bogati program Televizije Slovenije, je uredil Iztok Polanc. V podkastu o tem, zakaj so ti filmi vredni naše in vaše pozornosti, kaj zaznamuje avstrijsko kinematorgrafijo, kje so vzporednice s slovensko produkcijo in še kaj.
Cikel kar sedmih filmov avstrijskih avtoric in avtorjev, ki v teh dneh bogati program Televizije Slovenije, je uredil Iztok Polanc. V podkastu o tem, zakaj so ti filmi vredni naše in vaše pozornosti, kaj zaznamuje avstrijsko kinematorgrafijo, kje so vzporednice s slovensko produkcijo in še kaj.
Termin Kinoteke, posvečen filmskim klasikam na Televiziji Slovenija, praznuje 10. rojstni dan. V oddaji bomo pogledali v bogat arhiv predvajanih filmov, ki vsebuje številne opuse režiserjev in nacionalnih kinematografij. Pregled bomo pospremili tudi z izseki nekaterih pogovorov s filmskimi kritiki in poznavalci. Videli pa bomo tudi uvod v prvi film, Tatove koles, ki je bil predvajan pred natanko desetimi leti.
Termin Kinoteke, posvečen filmskim klasikam na Televiziji Slovenija, praznuje 10. rojstni dan. V oddaji bomo pogledali v bogat arhiv predvajanih filmov, ki vsebuje številne opuse režiserjev in nacionalnih kinematografij. Pregled bomo pospremili tudi z izseki nekaterih pogovorov s filmskimi kritiki in poznavalci. Videli pa bomo tudi uvod v prvi film, Tatove koles, ki je bil predvajan pred natanko desetimi leti.
Pred ciklom kar sedmih filmov avstrijskih avtoric in avtorjev se v oddaji pogovarjamo s filmskim urednikom Iztokom Polancem. Zakaj so ti filmi vredni naše in vaše pozornosti, kaj zaznamuje avstrijsko kinematorgrafijo, kje so vzporednice s slovensko produkcijo in še kaj v pogovoru z urednikom, ki je sestavil cikel.
Pred ciklom kar sedmih filmov avstrijskih avtoric in avtorjev se v oddaji pogovarjamo s filmskim urednikom Iztokom Polancem. Zakaj so ti filmi vredni naše in vaše pozornosti, kaj zaznamuje avstrijsko kinematorgrafijo, kje so vzporednice s slovensko produkcijo in še kaj v pogovoru z urednikom, ki je sestavil cikel.
V sklopu osmomarčevskega televizijskega programa se pred filmom, ki je močno zaznamoval afriško kinematografijo, v oddaji pogovarjamo s filmsko kritičarko Petro Meterc. Dekle iz Afrike v režiji Ousmana Sembena ne obravnava zgolj problematike kolonializma, ampak tudi patriarhata in razrednega boja v kapitalizmu. Glavni ženski lik pa zaznamujejo upanje na spremembo, nemoč in tudi upor.
V sklopu osmomarčevskega televizijskega programa se pred filmom, ki je močno zaznamoval afriško kinematografijo, v oddaji pogovarjamo s filmsko kritičarko Petro Meterc. Dekle iz Afrike v režiji Ousmana Sembena ne obravnava zgolj problematike kolonializma, ampak tudi patriarhata in razrednega boja v kapitalizmu. Glavni ženski lik pa zaznamujejo upanje na spremembo, nemoč in tudi upor.
V sklopu osmomarčevskega televizijskega programa se pred filmom, ki je močno zaznamoval afriško kinematografijo, v oddaji pogovarjamo s filmsko kritičarko Petro Meterc. Dekle iz Afrike v režiji Ousmana Sembena ne obravnava zgolj problematike kolonializma, ampak tudi patriarhata in razrednega boja v kapitalizmu. Glavni ženski lik pa zaznamujejo upanje na spremembo, nemoč in tudi upor.
V sklopu osmomarčevskega televizijskega programa se pred filmom, ki je močno zaznamoval afriško kinematografijo, v oddaji pogovarjamo s filmsko kritičarko Petro Meterc. Dekle iz Afrike v režiji Ousmana Sembena ne obravnava zgolj problematike kolonializma, ampak tudi patriarhata in razrednega boja v kapitalizmu. Glavni ženski lik pa zaznamujejo upanje na spremembo, nemoč in tudi upor.
Uvod v najdaljšo filmsko noč v letu, noč podelitve oskarjev, začenjamo s pogovorom o letošnji beri nominirancev, pričakovanjih in favoritih za zlati kipec. Gost oddaje je filmski kritik Matic Majcen.
Uvod v najdaljšo filmsko noč v letu, noč podelitve oskarjev, začenjamo s pogovorom o letošnji beri nominirancev, pričakovanjih in favoritih za zlati kipec. Gost oddaje je filmski kritik Matic Majcen.
O filmu Interesno območje se v oddaji pogovarjamo s kritikom Igorjem Harbom. Od petih nominacij za oskarja 2024 je film o grozi holokavsta osvojil dva, med drugim za najboljši mednarodni film.
O filmu Interesno območje se v oddaji pogovarjamo s kritikom Igorjem Harbom. Od petih nominacij za oskarja 2024 je film o grozi holokavsta osvojil dva, med drugim za najboljši mednarodni film.
O enem najbolj cenjenih filmov iz cikla oskarjevcev, Anatomiji padca, se v oddaji pogovarjamo s kritičarko Ano Jurc. Film v režiji Justine Triet z izjemno Sandro Hüller v glavni vlogi je osvojil oskarja za najboljši izvirni scenarij.
O enem najbolj cenjenih filmov iz cikla oskarjevcev, Anatomiji padca, se v oddaji pogovarjamo s kritičarko Ano Jurc. Film v režiji Justine Triet z izjemno Sandro Hüller v glavni vlogi je osvojil oskarja za najboljši izvirni scenarij.
Igrano-dokumentarni film Štiri hčere, ki temelji na resničnih dogodkih iz življenja tunizijske ženske Olfe Hamruni in njene družine, je osvojil več nagrad, nominiran je bil tudi za oskarja v kategoriji najboljši dokumentarni film. O filmu se v oddaji pogovarjamo s kritikom Igorjem Harbom.
Igrano-dokumentarni film Štiri hčere, ki temelji na resničnih dogodkih iz življenja tunizijske ženske Olfe Hamruni in njene družine, je osvojil več nagrad, nominiran je bil tudi za oskarja v kategoriji najboljši dokumentarni film. O filmu se v oddaji pogovarjamo s kritikom Igorjem Harbom.
Po mnenju številnih gledalcev in kritikov je film Popolni dnevi eden najboljših filmov lanskega leta, nominiran je bil tudi za oskarja v kategoriji za najboljši mednarodni film. O nenadejani mojstrovini Wima Wendersa se v oddaji pogovarjamo s kritičarko Ano Jurc.
Po mnenju številnih gledalcev in kritikov je film Popolni dnevi eden najboljših filmov lanskega leta, nominiran je bil tudi za oskarja v kategoriji za najboljši mednarodni film. O nenadejani mojstrovini Wima Wendersa se v oddaji pogovarjamo s kritičarko Ano Jurc.
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
V dneh, ko mineva 120 let od rojstva Caryja Granta, se na naših malih zaslonih pričenja miniserija o njegovem življenju, Archie. O enem najbolj ikoničnih igralcev klasičnega Hollywooda se v oddaji pogovarjamo s filozofinjo dr. Jelo Krečič.
V dneh, ko mineva 120 let od rojstva Caryja Granta, se na naših malih zaslonih pričenja miniserija o njegovem življenju, Archie. O enem najbolj ikoničnih igralcev klasičnega Hollywooda se v oddaji pogovarjamo s filozofinjo dr. Jelo Krečič.
V dneh, ko mineva 120 let od rojstva Caryja Granta, se na naših malih zaslonih pričenja miniserija o njegovem življenju, Archie. O enem najbolj ikoničnih igralcev klasičnega Hollywooda se v oddaji pogovarjamo s filozofinjo dr. Jelo Krečič.
V dneh, ko mineva 120 let od rojstva Caryja Granta, se na naših malih zaslonih pričenja miniserija o njegovem življenju, Archie. O enem najbolj ikoničnih igralcev klasičnega Hollywooda se v oddaji pogovarjamo s filozofinjo dr. Jelo Krečič.
V dneh, ko mineva 120 let od rojstva Caryja Granta, se na naših malih zaslonih pričenja miniserija o njegovem življenju, Archie. O enem najbolj ikoničnih igralcev klasičnega Hollywooda se v oddaji pogovarjamo s filozofinjo dr. Jelo Krečič.
V dneh, ko mineva 120 let od rojstva Caryja Granta, se na naših malih zaslonih pričenja miniserija o njegovem življenju, Archie. O enem najbolj ikoničnih igralcev klasičnega Hollywooda se v oddaji pogovarjamo s filozofinjo dr. Jelo Krečič.
Pred začetkom cikla filmov režiserja Jamesa Ivoryja se v oddaji pogovarjamo z dr. Andrejem Blatnikom, raziskovalcem, pisateljem in urednikom. James Ivory je romane E. M. Forsterja predelal v filmske mojstrovine in se tako v zgodovino filma zapisal kot kralj literarnih adaptacij.
Pred začetkom cikla filmov režiserja Jamesa Ivoryja se v oddaji pogovarjamo z dr. Andrejem Blatnikom, raziskovalcem, pisateljem in urednikom. James Ivory je romane E. M. Forsterja predelal v filmske mojstrovine in se tako v zgodovino filma zapisal kot kralj literarnih adaptacij.
Pred začetkom cikla filmov režiserja Jamesa Ivoryja se v oddaji pogovarjamo z dr. Andrejem Blatnikom, raziskovalcem, pisateljem in urednikom. James Ivory je romane E. M. Forsterja predelal v filmske mojstrovine in se tako v zgodovino filma zapisal kot kralj literarnih adaptacij.
Pred začetkom cikla filmov režiserja Jamesa Ivoryja se v oddaji pogovarjamo z dr. Andrejem Blatnikom, raziskovalcem, pisateljem in urednikom. James Ivory je romane E. M. Forsterja predelal v filmske mojstrovine in se tako v zgodovino filma zapisal kot kralj literarnih adaptacij.
Pred enim najuspešnejših južnokorejskih filmov, Oldboy oziroma Stari, ki je južnokorejsko kinematografijo vpisal na svetovni zemljevid, se v oddaji pogovarjamo z gostom Aljošo Harlamovom.
Pred enim najuspešnejših južnokorejskih filmov, Oldboy oziroma Stari, ki je južnokorejsko kinematografijo vpisal na svetovni zemljevid, se v oddaji pogovarjamo z gostom Aljošo Harlamovom.
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Ples v dežju so slovenski kritiki izbrali za najboljši slovenski film vseh časov. V njem blesti Duša Počkaj, ki bi letos novembra praznovala 100 let. O naši filmski divi se v oddaji pogovarjamo z režiserko in selektorico Varjo Močnik.
Ples v dežju so slovenski kritiki izbrali za najboljši slovenski film vseh časov. V njem blesti Duša Počkaj, ki bi letos novembra praznovala 100 let. O naši filmski divi se v oddaji pogovarjamo z režiserko in selektorico Varjo Močnik.
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Ob jubileju, 30. obletnici filma Pred dežjem, se v oddaji pogovarjamo z režiserjem Milčem Mančevskim, ki je s filmom dosegel izjemen mednarodni preboj in bil nominiran za oskarja.
Ob jubileju, 30. obletnici filma Pred dežjem, se v oddaji pogovarjamo z režiserjem Milčem Mančevskim, ki je s filmom dosegel izjemen mednarodni preboj in bil nominiran za oskarja.
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Letošnje leto mineva 300 let od rojstva filozofa, ki velja za očeta moderne misli, Immanuela Kanta. O idejah svobode, enakosti, kritičnega mišljenja, demokracije, mednarodnega miru in njegovem vplivu na sedanjost se v oddaji pogovarjamo s filozofinjo dr. Alenko Zupančič.
Letošnje leto mineva 300 let od rojstva filozofa, ki velja za očeta moderne misli, Immanuela Kanta. O idejah svobode, enakosti, kritičnega mišljenja, demokracije, mednarodnega miru in njegovem vplivu na sedanjost se v oddaji pogovarjamo s filozofinjo dr. Alenko Zupančič.
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Slovenski režiser Olmo Omerzu, ki živi in dela na Češkem, v pogovoru razloži zamisel za zgodbo o uspešnem podjetniku, ki postopno izgublja nadzor nad lastnim življenjem na eni in pogrešano računovodkinjo ter izginulimi milijoni na drugi strani. Pojasni pa tudi sporočilo filma, ki je pravzaprav študija odnosov in vrednot v sodobni družbi.
Slovenski režiser Olmo Omerzu, ki živi in dela na Češkem, v pogovoru razloži zamisel za zgodbo o uspešnem podjetniku, ki postopno izgublja nadzor nad lastnim življenjem na eni in pogrešano računovodkinjo ter izginulimi milijoni na drugi strani. Pojasni pa tudi sporočilo filma, ki je pravzaprav študija odnosov in vrednot v sodobni družbi.
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Pred slovensko premiero filma Varen kraj smo se pogovarjali z režiserjem Jurajem Lerotićem. Film je deloma avtobiografsko delo, z velikim občutkom naslavlja težke teme samomora, duševne bolezni in družinske krize. Gre za prvenec hrvaškega režiserja, ki je prejel vrsto pozitivnih priznanj in nagrad, med drugim vodomca, torej nagrado mednarodne žirije na Liffu leta 2022.
Pred slovensko premiero filma Varen kraj smo se pogovarjali z režiserjem Jurajem Lerotićem. Film je deloma avtobiografsko delo, z velikim občutkom naslavlja težke teme samomora, duševne bolezni in družinske krize. Gre za prvenec hrvaškega režiserja, ki je prejel vrsto pozitivnih priznanj in nagrad, med drugim vodomca, torej nagrado mednarodne žirije na Liffu leta 2022.
Wim Wenders je eden od velikanov nemškega in evropskega filma. Trije petkovi večeri bodo namenjeni njegovim filmom, pred prvim v ciklu, Nebo nad Berlinom, pa v oddaji pogovor s filmsko kritičarko Ano Jurc.
Wim Wenders je eden od velikanov nemškega in evropskega filma. Trije petkovi večeri bodo namenjeni njegovim filmom, pred prvim v ciklu, Nebo nad Berlinom, pa v oddaji pogovor s filmsko kritičarko Ano Jurc.
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
V ciklu najboljših del s preteklih Liffov je tudi nedavni film Nebesa, srbskega režiserja Srđana Dragojevića. Poznamo ga po kultnih naslovih iz 90. let: Rane, Lepe vasi lepo gorijo, Mi nismo angeli. Ob slovenski televizijski premieri smo se povezali z Beogradom in režiserju o njegovem zadnjem snemanju postavili nekaj vprašanj.
V ciklu najboljših del s preteklih Liffov je tudi nedavni film Nebesa, srbskega režiserja Srđana Dragojevića. Poznamo ga po kultnih naslovih iz 90. let: Rane, Lepe vasi lepo gorijo, Mi nismo angeli. Ob slovenski televizijski premieri smo se povezali z Beogradom in režiserju o njegovem zadnjem snemanju postavili nekaj vprašanj.