Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Filmi Jima Jarmuscha niso le del filmske, temveč tudi glasbene zgodovine. Zato se pred začetkom cikla filmov tega kralja neodvisnega filma v oddaji pogovarjamo z glasbenim novinarjem Gregorjem Baumanom.
Filmi Jima Jarmuscha niso le del filmske, temveč tudi glasbene zgodovine. Zato se pred začetkom cikla filmov tega kralja neodvisnega filma v oddaji pogovarjamo z glasbenim novinarjem Gregorjem Baumanom.
Filmi Jima Jarmuscha niso le del filmske, temveč tudi glasbene zgodovine. Pred ciklom, ki se prične nocoj, se o kralju neodvisnega filma v videokastu pogovarjamo z glasbenim novinarjem, kritikom in recenzetom Gregorjem Baumanom.
Filmi Jima Jarmuscha niso le del filmske, temveč tudi glasbene zgodovine. Pred ciklom, ki se prične nocoj, se o kralju neodvisnega filma v videokastu pogovarjamo z glasbenim novinarjem, kritikom in recenzetom Gregorjem Baumanom.
Cikel kar sedmih filmov avstrijskih avtoric in avtorjev, ki v teh dneh bogati program Televizije Slovenije, je uredil Iztok Polanc. V podkastu o tem, zakaj so ti filmi vredni naše in vaše pozornosti, kaj zaznamuje avstrijsko kinematorgrafijo, kje so vzporednice s slovensko produkcijo in še kaj.
Cikel kar sedmih filmov avstrijskih avtoric in avtorjev, ki v teh dneh bogati program Televizije Slovenije, je uredil Iztok Polanc. V podkastu o tem, zakaj so ti filmi vredni naše in vaše pozornosti, kaj zaznamuje avstrijsko kinematorgrafijo, kje so vzporednice s slovensko produkcijo in še kaj.
Pred dvojčkom filmov avstrijske režiserke Jessice Hausner, Mali Joe in Nič kalorij, pogovor s filmskim urednikom Iztokom Polancem.
Pred dvojčkom filmov avstrijske režiserke Jessice Hausner, Mali Joe in Nič kalorij, pogovor s filmskim urednikom Iztokom Polancem.
Termin Kinoteke, posvečen filmskim klasikam na Televiziji Slovenija, praznuje 10. rojstni dan. V oddaji bomo pogledali v bogat arhiv predvajanih filmov, ki vsebuje številne opuse režiserjev in nacionalnih kinematografij. Pregled bomo pospremili tudi z izseki nekaterih pogovorov s filmskimi kritiki in poznavalci. Videli pa bomo tudi uvod v prvi film, Tatove koles, ki je bil predvajan pred natanko desetimi leti.
Termin Kinoteke, posvečen filmskim klasikam na Televiziji Slovenija, praznuje 10. rojstni dan. V oddaji bomo pogledali v bogat arhiv predvajanih filmov, ki vsebuje številne opuse režiserjev in nacionalnih kinematografij. Pregled bomo pospremili tudi z izseki nekaterih pogovorov s filmskimi kritiki in poznavalci. Videli pa bomo tudi uvod v prvi film, Tatove koles, ki je bil predvajan pred natanko desetimi leti.
Pred ciklom kar sedmih filmov avstrijskih avtoric in avtorjev se v oddaji pogovarjamo s filmskim urednikom Iztokom Polancem. Zakaj so ti filmi vredni naše in vaše pozornosti, kaj zaznamuje avstrijsko kinematorgrafijo, kje so vzporednice s slovensko produkcijo in še kaj v pogovoru z urednikom, ki je sestavil cikel.
Pred ciklom kar sedmih filmov avstrijskih avtoric in avtorjev se v oddaji pogovarjamo s filmskim urednikom Iztokom Polancem. Zakaj so ti filmi vredni naše in vaše pozornosti, kaj zaznamuje avstrijsko kinematorgrafijo, kje so vzporednice s slovensko produkcijo in še kaj v pogovoru z urednikom, ki je sestavil cikel.
V sklopu osmomarčevskega televizijskega programa se pred filmom, ki je močno zaznamoval afriško kinematografijo, v oddaji pogovarjamo s filmsko kritičarko Petro Meterc. Dekle iz Afrike v režiji Ousmana Sembena ne obravnava zgolj problematike kolonializma, ampak tudi patriarhata in razrednega boja v kapitalizmu. Glavni ženski lik pa zaznamujejo upanje na spremembo, nemoč in tudi upor.
V sklopu osmomarčevskega televizijskega programa se pred filmom, ki je močno zaznamoval afriško kinematografijo, v oddaji pogovarjamo s filmsko kritičarko Petro Meterc. Dekle iz Afrike v režiji Ousmana Sembena ne obravnava zgolj problematike kolonializma, ampak tudi patriarhata in razrednega boja v kapitalizmu. Glavni ženski lik pa zaznamujejo upanje na spremembo, nemoč in tudi upor.
V sklopu osmomarčevskega televizijskega programa se pred filmom, ki je močno zaznamoval afriško kinematografijo, v oddaji pogovarjamo s filmsko kritičarko Petro Meterc. Dekle iz Afrike v režiji Ousmana Sembena ne obravnava zgolj problematike kolonializma, ampak tudi patriarhata in razrednega boja v kapitalizmu. Glavni ženski lik pa zaznamujejo upanje na spremembo, nemoč in tudi upor.
V sklopu osmomarčevskega televizijskega programa se pred filmom, ki je močno zaznamoval afriško kinematografijo, v oddaji pogovarjamo s filmsko kritičarko Petro Meterc. Dekle iz Afrike v režiji Ousmana Sembena ne obravnava zgolj problematike kolonializma, ampak tudi patriarhata in razrednega boja v kapitalizmu. Glavni ženski lik pa zaznamujejo upanje na spremembo, nemoč in tudi upor.
Uvod v najdaljšo filmsko noč v letu, noč podelitve oskarjev, začenjamo s pogovorom o letošnji beri nominirancev, pričakovanjih in favoritih za zlati kipec. Gost oddaje je filmski kritik Matic Majcen.
Uvod v najdaljšo filmsko noč v letu, noč podelitve oskarjev, začenjamo s pogovorom o letošnji beri nominirancev, pričakovanjih in favoritih za zlati kipec. Gost oddaje je filmski kritik Matic Majcen.
O filmu Interesno območje se v oddaji pogovarjamo s kritikom Igorjem Harbom. Od petih nominacij za oskarja 2024 je film o grozi holokavsta osvojil dva, med drugim za najboljši mednarodni film.
O filmu Interesno območje se v oddaji pogovarjamo s kritikom Igorjem Harbom. Od petih nominacij za oskarja 2024 je film o grozi holokavsta osvojil dva, med drugim za najboljši mednarodni film.
O enem najbolj cenjenih filmov iz cikla oskarjevcev, Anatomiji padca, se v oddaji pogovarjamo s kritičarko Ano Jurc. Film v režiji Justine Triet z izjemno Sandro Hüller v glavni vlogi je osvojil oskarja za najboljši izvirni scenarij.
O enem najbolj cenjenih filmov iz cikla oskarjevcev, Anatomiji padca, se v oddaji pogovarjamo s kritičarko Ano Jurc. Film v režiji Justine Triet z izjemno Sandro Hüller v glavni vlogi je osvojil oskarja za najboljši izvirni scenarij.
Igrano-dokumentarni film Štiri hčere, ki temelji na resničnih dogodkih iz življenja tunizijske ženske Olfe Hamruni in njene družine, je osvojil več nagrad, nominiran je bil tudi za oskarja v kategoriji najboljši dokumentarni film. O filmu se v oddaji pogovarjamo s kritikom Igorjem Harbom.
Igrano-dokumentarni film Štiri hčere, ki temelji na resničnih dogodkih iz življenja tunizijske ženske Olfe Hamruni in njene družine, je osvojil več nagrad, nominiran je bil tudi za oskarja v kategoriji najboljši dokumentarni film. O filmu se v oddaji pogovarjamo s kritikom Igorjem Harbom.
Po mnenju številnih gledalcev in kritikov je film Popolni dnevi eden najboljših filmov lanskega leta, nominiran je bil tudi za oskarja v kategoriji za najboljši mednarodni film. O nenadejani mojstrovini Wima Wendersa se v oddaji pogovarjamo s kritičarko Ano Jurc.
Po mnenju številnih gledalcev in kritikov je film Popolni dnevi eden najboljših filmov lanskega leta, nominiran je bil tudi za oskarja v kategoriji za najboljši mednarodni film. O nenadejani mojstrovini Wima Wendersa se v oddaji pogovarjamo s kritičarko Ano Jurc.
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
V dneh, ko mineva 120 let od rojstva Caryja Granta, se na naših malih zaslonih pričenja miniserija o njegovem življenju, Archie. O enem najbolj ikoničnih igralcev klasičnega Hollywooda se v oddaji pogovarjamo s filozofinjo dr. Jelo Krečič.
V dneh, ko mineva 120 let od rojstva Caryja Granta, se na naših malih zaslonih pričenja miniserija o njegovem življenju, Archie. O enem najbolj ikoničnih igralcev klasičnega Hollywooda se v oddaji pogovarjamo s filozofinjo dr. Jelo Krečič.
V dneh, ko mineva 120 let od rojstva Caryja Granta, se na naših malih zaslonih pričenja miniserija o njegovem življenju, Archie. O enem najbolj ikoničnih igralcev klasičnega Hollywooda se v oddaji pogovarjamo s filozofinjo dr. Jelo Krečič.
V dneh, ko mineva 120 let od rojstva Caryja Granta, se na naših malih zaslonih pričenja miniserija o njegovem življenju, Archie. O enem najbolj ikoničnih igralcev klasičnega Hollywooda se v oddaji pogovarjamo s filozofinjo dr. Jelo Krečič.
V dneh, ko mineva 120 let od rojstva Caryja Granta, se na naših malih zaslonih pričenja miniserija o njegovem življenju, Archie. O enem najbolj ikoničnih igralcev klasičnega Hollywooda se v oddaji pogovarjamo s filozofinjo dr. Jelo Krečič.
V dneh, ko mineva 120 let od rojstva Caryja Granta, se na naših malih zaslonih pričenja miniserija o njegovem življenju, Archie. O enem najbolj ikoničnih igralcev klasičnega Hollywooda se v oddaji pogovarjamo s filozofinjo dr. Jelo Krečič.
Pred začetkom cikla filmov režiserja Jamesa Ivoryja se v oddaji pogovarjamo z dr. Andrejem Blatnikom, raziskovalcem, pisateljem in urednikom. James Ivory je romane E. M. Forsterja predelal v filmske mojstrovine in se tako v zgodovino filma zapisal kot kralj literarnih adaptacij.
Pred začetkom cikla filmov režiserja Jamesa Ivoryja se v oddaji pogovarjamo z dr. Andrejem Blatnikom, raziskovalcem, pisateljem in urednikom. James Ivory je romane E. M. Forsterja predelal v filmske mojstrovine in se tako v zgodovino filma zapisal kot kralj literarnih adaptacij.
Pred začetkom cikla filmov režiserja Jamesa Ivoryja se v oddaji pogovarjamo z dr. Andrejem Blatnikom, raziskovalcem, pisateljem in urednikom. James Ivory je romane E. M. Forsterja predelal v filmske mojstrovine in se tako v zgodovino filma zapisal kot kralj literarnih adaptacij.
Pred začetkom cikla filmov režiserja Jamesa Ivoryja se v oddaji pogovarjamo z dr. Andrejem Blatnikom, raziskovalcem, pisateljem in urednikom. James Ivory je romane E. M. Forsterja predelal v filmske mojstrovine in se tako v zgodovino filma zapisal kot kralj literarnih adaptacij.
Pred enim najuspešnejših južnokorejskih filmov, Oldboy oziroma Stari, ki je južnokorejsko kinematografijo vpisal na svetovni zemljevid, se v oddaji pogovarjamo z gostom Aljošo Harlamovom.
Pred enim najuspešnejših južnokorejskih filmov, Oldboy oziroma Stari, ki je južnokorejsko kinematografijo vpisal na svetovni zemljevid, se v oddaji pogovarjamo z gostom Aljošo Harlamovom.
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Ples v dežju so slovenski kritiki izbrali za najboljši slovenski film vseh časov. V njem blesti Duša Počkaj, ki bi letos novembra praznovala 100 let. O naši filmski divi se v oddaji pogovarjamo z režiserko in selektorico Varjo Močnik.
Ples v dežju so slovenski kritiki izbrali za najboljši slovenski film vseh časov. V njem blesti Duša Počkaj, ki bi letos novembra praznovala 100 let. O naši filmski divi se v oddaji pogovarjamo z režiserko in selektorico Varjo Močnik.
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Ob jubileju, 30. obletnici filma Pred dežjem, se v oddaji pogovarjamo z režiserjem Milčem Mančevskim, ki je s filmom dosegel izjemen mednarodni preboj in bil nominiran za oskarja.
Ob jubileju, 30. obletnici filma Pred dežjem, se v oddaji pogovarjamo z režiserjem Milčem Mančevskim, ki je s filmom dosegel izjemen mednarodni preboj in bil nominiran za oskarja.
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Letošnje leto mineva 300 let od rojstva filozofa, ki velja za očeta moderne misli, Immanuela Kanta. O idejah svobode, enakosti, kritičnega mišljenja, demokracije, mednarodnega miru in njegovem vplivu na sedanjost se v oddaji pogovarjamo s filozofinjo dr. Alenko Zupančič.
Letošnje leto mineva 300 let od rojstva filozofa, ki velja za očeta moderne misli, Immanuela Kanta. O idejah svobode, enakosti, kritičnega mišljenja, demokracije, mednarodnega miru in njegovem vplivu na sedanjost se v oddaji pogovarjamo s filozofinjo dr. Alenko Zupančič.
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Slovenski režiser Olmo Omerzu, ki živi in dela na Češkem, v pogovoru razloži zamisel za zgodbo o uspešnem podjetniku, ki postopno izgublja nadzor nad lastnim življenjem na eni in pogrešano računovodkinjo ter izginulimi milijoni na drugi strani. Pojasni pa tudi sporočilo filma, ki je pravzaprav študija odnosov in vrednot v sodobni družbi.
Slovenski režiser Olmo Omerzu, ki živi in dela na Češkem, v pogovoru razloži zamisel za zgodbo o uspešnem podjetniku, ki postopno izgublja nadzor nad lastnim življenjem na eni in pogrešano računovodkinjo ter izginulimi milijoni na drugi strani. Pojasni pa tudi sporočilo filma, ki je pravzaprav študija odnosov in vrednot v sodobni družbi.
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Pred slovensko premiero filma Varen kraj smo se pogovarjali z režiserjem Jurajem Lerotićem. Film je deloma avtobiografsko delo, z velikim občutkom naslavlja težke teme samomora, duševne bolezni in družinske krize. Gre za prvenec hrvaškega režiserja, ki je prejel vrsto pozitivnih priznanj in nagrad, med drugim vodomca, torej nagrado mednarodne žirije na Liffu leta 2022.
Pred slovensko premiero filma Varen kraj smo se pogovarjali z režiserjem Jurajem Lerotićem. Film je deloma avtobiografsko delo, z velikim občutkom naslavlja težke teme samomora, duševne bolezni in družinske krize. Gre za prvenec hrvaškega režiserja, ki je prejel vrsto pozitivnih priznanj in nagrad, med drugim vodomca, torej nagrado mednarodne žirije na Liffu leta 2022.
Wim Wenders je eden od velikanov nemškega in evropskega filma. Trije petkovi večeri bodo namenjeni njegovim filmom, pred prvim v ciklu, Nebo nad Berlinom, pa v oddaji pogovor s filmsko kritičarko Ano Jurc.
Wim Wenders je eden od velikanov nemškega in evropskega filma. Trije petkovi večeri bodo namenjeni njegovim filmom, pred prvim v ciklu, Nebo nad Berlinom, pa v oddaji pogovor s filmsko kritičarko Ano Jurc.
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
V ciklu najboljših del s preteklih Liffov je tudi nedavni film Nebesa, srbskega režiserja Srđana Dragojevića. Poznamo ga po kultnih naslovih iz 90. let: Rane, Lepe vasi lepo gorijo, Mi nismo angeli. Ob slovenski televizijski premieri smo se povezali z Beogradom in režiserju o njegovem zadnjem snemanju postavili nekaj vprašanj.
V ciklu najboljših del s preteklih Liffov je tudi nedavni film Nebesa, srbskega režiserja Srđana Dragojevića. Poznamo ga po kultnih naslovih iz 90. let: Rane, Lepe vasi lepo gorijo, Mi nismo angeli. Ob slovenski televizijski premieri smo se povezali z Beogradom in režiserju o njegovem zadnjem snemanju postavili nekaj vprašanj.
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Christian Mungiu velja za prvaka romunskega novega vala. Je mojster izčiščene mizanscene, ki je v filmu MRI vidna predvsem v 17-minutni sekvenci zbora vaščanov. V oddaji prisluhnite izseku iz pogovora z avtorjem, ki naslavlja ksenofobijo male podeželske skupnosti in ponuja stične točke s trenutnim dogajanjem pri nas in po Evropi.
Christian Mungiu velja za prvaka romunskega novega vala. Je mojster izčiščene mizanscene, ki je v filmu MRI vidna predvsem v 17-minutni sekvenci zbora vaščanov. V oddaji prisluhnite izseku iz pogovora z avtorjem, ki naslavlja ksenofobijo male podeželske skupnosti in ponuja stične točke s trenutnim dogajanjem pri nas in po Evropi.
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Ennio Morricone je skladatelj, ki je izumil filmsko glasbo. V oddaji se pred dokumentarnim flmom v režiji Giuseppeja Tornatoreja pogovarjamo s filmskim kritikom in skladateljem Petrom Žargijem.
Ennio Morricone je skladatelj, ki je izumil filmsko glasbo. V oddaji se pred dokumentarnim flmom v režiji Giuseppeja Tornatoreja pogovarjamo s filmskim kritikom in skladateljem Petrom Žargijem.
Na Televiziji Slovenija naslednje tri petkove večere posvečamo klasikam ene najpomembnejših avtoric francoskega filma, Agnès Varda. O samosvoji režiserki, ki je postala feministična ikona, se v oddaji pogovarjamo s filmsko kritičarko Anjo Banko.
Na Televiziji Slovenija naslednje tri petkove večere posvečamo klasikam ene najpomembnejših avtoric francoskega filma, Agnès Varda. O samosvoji režiserki, ki je postala feministična ikona, se v oddaji pogovarjamo s filmsko kritičarko Anjo Banko.
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
V oddaji se pogovarjamo z režiserjem Månsom Månssonom, ki se podpisuje pod serijo Estonia, posneto po resničnih dogodkih. Tragična nesreča trajekta Estonia v Baltskem morju pred tridesetimi leti je vzela več kot 850 življenj in zaznamovala mnoge družine in širšo javnost na tem območju Evrope. V intervjuju z režiserjem, ki je sodeloval tudi pri seriji Černobil, o ekranizaciji še vedno občutljive tematike, filmskem žanru katastrofe, iskanju odgovorov in pomenu resnice, pravice ter človeške solidarnosti.
V oddaji se pogovarjamo z režiserjem Månsom Månssonom, ki se podpisuje pod serijo Estonia, posneto po resničnih dogodkih. Tragična nesreča trajekta Estonia v Baltskem morju pred tridesetimi leti je vzela več kot 850 življenj in zaznamovala mnoge družine in širšo javnost na tem območju Evrope. V intervjuju z režiserjem, ki je sodeloval tudi pri seriji Černobil, o ekranizaciji še vedno občutljive tematike, filmskem žanru katastrofe, iskanju odgovorov in pomenu resnice, pravice ter človeške solidarnosti.
V oddaji daljši intervju z režiserjem Månsom Månssonom, ki se podpisuje pod serijo Estonia, posneto po resničnih dogodkih. Tragična nesreča trajekta Estonia v Baltskem morju pred tridesetimi leti je vzela več kot 850 življenj in zaznamovala mnoge družine in širšo javnost na tem območju Evrope. V intervjuju z režiserjem, ki je sodeloval tudi pri seriji Černobil, o ekranizaciji še vedno občutljive tematike, filmskem žanru katastrofe, iskanju odgovorov in pomenu resnice, pravice ter človeške solidarnosti.
V oddaji daljši intervju z režiserjem Månsom Månssonom, ki se podpisuje pod serijo Estonia, posneto po resničnih dogodkih. Tragična nesreča trajekta Estonia v Baltskem morju pred tridesetimi leti je vzela več kot 850 življenj in zaznamovala mnoge družine in širšo javnost na tem območju Evrope. V intervjuju z režiserjem, ki je sodeloval tudi pri seriji Černobil, o ekranizaciji še vedno občutljive tematike, filmskem žanru katastrofe, iskanju odgovorov in pomenu resnice, pravice ter človeške solidarnosti.
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak