Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Psihološko poglobljen prikaz vpliva travmatičnega dogodka na dinamiko družine, omejen na en dan in zasnovan na osebni izkušnji režiserja, ki v filmu »svojo« vlogo tudi odigra. Dobitnik glavne nagrade vodomec na Liffu 2022. Damir in Bruno sta brata. Damir je pravkar neuspešno poskušal narediti samomor. Zdaj se mama in Bruno trudita zaščititi Damirja ne le pred njim samim, ampak tudi pred vse prej kot sočutnim sistemom, ki ga poosebljajo nesramni in sumničavi policisti ter brezosebno, pogosto celo arogantno zdravstveno osebje. Originalni naslov: SIGURNO MJESTO Leto produkcije: 2022 Država: Hrvaška Žanr: drama Režija: Juraj Lerotić Scenarij: Juraj Lerotić Igrajo: Snježana Sinovčić Šiškov, Goran Marković, Juraj Lerotić, Igor Samobor
Psihološko poglobljen prikaz vpliva travmatičnega dogodka na dinamiko družine, omejen na en dan in zasnovan na osebni izkušnji režiserja, ki v filmu »svojo« vlogo tudi odigra. Dobitnik glavne nagrade vodomec na Liffu 2022. Damir in Bruno sta brata. Damir je pravkar neuspešno poskušal narediti samomor. Zdaj se mama in Bruno trudita zaščititi Damirja ne le pred njim samim, ampak tudi pred vse prej kot sočutnim sistemom, ki ga poosebljajo nesramni in sumničavi policisti ter brezosebno, pogosto celo arogantno zdravstveno osebje. Originalni naslov: SIGURNO MJESTO Leto produkcije: 2022 Država: Hrvaška Žanr: drama Režija: Juraj Lerotić Scenarij: Juraj Lerotić Igrajo: Snježana Sinovčić Šiškov, Goran Marković, Juraj Lerotić, Igor Samobor
Pred slovensko premiero filma Varen kraj smo se pogovarjali z režiserjem Jurajem Lerotićem. Film je deloma avtobiografsko delo, z velikim občutkom naslavlja težke teme samomora, duševne bolezni in družinske krize. Gre za prvenec hrvaškega režiserja, ki je prejel vrsto pozitivnih priznanj in nagrad, med drugim vodomca, torej nagrado mednarodne žirije na Liffu leta 2022.
Pred slovensko premiero filma Varen kraj smo se pogovarjali z režiserjem Jurajem Lerotićem. Film je deloma avtobiografsko delo, z velikim občutkom naslavlja težke teme samomora, duševne bolezni in družinske krize. Gre za prvenec hrvaškega režiserja, ki je prejel vrsto pozitivnih priznanj in nagrad, med drugim vodomca, torej nagrado mednarodne žirije na Liffu leta 2022.
Wim Wenders je eden od velikanov nemškega in evropskega filma. Trije petkovi večeri bodo namenjeni njegovim filmom, pred prvim v ciklu, Nebo nad Berlinom, pa v oddaji pogovor s filmsko kritičarko Ano Jurc.
Wim Wenders je eden od velikanov nemškega in evropskega filma. Trije petkovi večeri bodo namenjeni njegovim filmom, pred prvim v ciklu, Nebo nad Berlinom, pa v oddaji pogovor s filmsko kritičarko Ano Jurc.
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Tri nadrealistične zgodbe o božjih čudežih so postavljene v različna časovna obdobja. Preplet tragike in komike v Dragojevićevem prepoznavnem, simbolike polnem vizualnem slogu. Nagrada žirije mladih v Locarnu. Za pokušino samo prva zgodba. Stojan je vsaj toliko dobrosrčen, kolikor je preprost in dolgočasen. Med menjavo žarnice se mu pripeti nenavadna nezgoda, zaradi katere dobi svetniški sij nad glavo, in tako postane nova mestna atrakcija. A vsa ta nezaželena pozornost sosedov ni prav nič všeč njegovi odločni ženi. Kljub večkratnim poskusom ji nikakor ne uspe odstraniti tega sijočega nebodigatreba s svojega moža in ga spremeniti nazaj v navadno puščobo. Stojanu, temu nehotenemu svetniku, pa njegov novi življenjski slog začenja postajati všeč in tako zaide na nenavadna kriminalna pota ... Originalni naslov: NEBESA Leto produkcije: 2021 Država: koprodukcija Žanr: črna komedija Režija: Srdjan Dragojević Scenarij: Srdjan Dragojević Igrajo: Goran Navojec, Ksenija Marinković, Bojan Navojec, Miloš Timotijević
Tri nadrealistične zgodbe o božjih čudežih so postavljene v različna časovna obdobja. Preplet tragike in komike v Dragojevićevem prepoznavnem, simbolike polnem vizualnem slogu. Nagrada žirije mladih v Locarnu. Za pokušino samo prva zgodba. Stojan je vsaj toliko dobrosrčen, kolikor je preprost in dolgočasen. Med menjavo žarnice se mu pripeti nenavadna nezgoda, zaradi katere dobi svetniški sij nad glavo, in tako postane nova mestna atrakcija. A vsa ta nezaželena pozornost sosedov ni prav nič všeč njegovi odločni ženi. Kljub večkratnim poskusom ji nikakor ne uspe odstraniti tega sijočega nebodigatreba s svojega moža in ga spremeniti nazaj v navadno puščobo. Stojanu, temu nehotenemu svetniku, pa njegov novi življenjski slog začenja postajati všeč in tako zaide na nenavadna kriminalna pota ... Originalni naslov: NEBESA Leto produkcije: 2021 Država: koprodukcija Žanr: črna komedija Režija: Srdjan Dragojević Scenarij: Srdjan Dragojević Igrajo: Goran Navojec, Ksenija Marinković, Bojan Navojec, Miloš Timotijević
V ciklu najboljših del s preteklih Liffov je tudi nedavni film Nebesa, srbskega režiserja Srđana Dragojevića. Poznamo ga po kultnih naslovih iz 90. let: Rane, Lepe vasi lepo gorijo, Mi nismo angeli. Ob slovenski televizijski premieri smo se povezali z Beogradom in režiserju o njegovem zadnjem snemanju postavili nekaj vprašanj.
V ciklu najboljših del s preteklih Liffov je tudi nedavni film Nebesa, srbskega režiserja Srđana Dragojevića. Poznamo ga po kultnih naslovih iz 90. let: Rane, Lepe vasi lepo gorijo, Mi nismo angeli. Ob slovenski televizijski premieri smo se povezali z Beogradom in režiserju o njegovem zadnjem snemanju postavili nekaj vprašanj.
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Izjemna freska zakotne transilvanske vasi, v kateri mešanica Madžarov, Romunov in Nemcev živi v razmeroma mirnem sožitju, saj so Rome iz vasi družno izgnali. Matthias pusti službo v Nemčiji in se nekaj dni pred božičem vrne v svojo večnarodnostno vas v Transilvaniji. Od zdaj želi biti tesneje vključen v vzgojo svojega sina Rudija, za katerega je predolgo skrbela njegova mati Ana, ki se je sama ukvarjala z dečkovimi nerazrešenimi strahovi. Matthias veliko časa nameni svojemu očetu Ottu, ponovno pa obišče tudi svojo nekdanjo ljubimko Csillo. Ko v majhni tovarni, ki jo vodi Csilla, najamejo begunske delavce, se začne krhati mir v lokalni skupnosti. Na površje privrejo frustracije, spori in strasti, ki so se pred tem skrivali za kuliso medsebojnega razumevanja. Originalni naslov: R.M.N. Leto produkcije: 2022 Država: koprodukcija Žanr: drama Režija: Cristian Mungiu Scenarij: Cristian Mungiu Igrajo: Marin Grigore, Judith State, Macrina Barladeanu, Orsolya Moldován
Izjemna freska zakotne transilvanske vasi, v kateri mešanica Madžarov, Romunov in Nemcev živi v razmeroma mirnem sožitju, saj so Rome iz vasi družno izgnali. Matthias pusti službo v Nemčiji in se nekaj dni pred božičem vrne v svojo večnarodnostno vas v Transilvaniji. Od zdaj želi biti tesneje vključen v vzgojo svojega sina Rudija, za katerega je predolgo skrbela njegova mati Ana, ki se je sama ukvarjala z dečkovimi nerazrešenimi strahovi. Matthias veliko časa nameni svojemu očetu Ottu, ponovno pa obišče tudi svojo nekdanjo ljubimko Csillo. Ko v majhni tovarni, ki jo vodi Csilla, najamejo begunske delavce, se začne krhati mir v lokalni skupnosti. Na površje privrejo frustracije, spori in strasti, ki so se pred tem skrivali za kuliso medsebojnega razumevanja. Originalni naslov: R.M.N. Leto produkcije: 2022 Država: koprodukcija Žanr: drama Režija: Cristian Mungiu Scenarij: Cristian Mungiu Igrajo: Marin Grigore, Judith State, Macrina Barladeanu, Orsolya Moldován
Christian Mungiu velja za prvaka romunskega novega vala. Je mojster izčiščene mizanscene, ki je v filmu MRI vidna predvsem v 17-minutni sekvenci zbora vaščanov. V oddaji prisluhnite izseku iz pogovora z avtorjem, ki naslavlja ksenofobijo male podeželske skupnosti in ponuja stične točke s trenutnim dogajanjem pri nas in po Evropi.
Christian Mungiu velja za prvaka romunskega novega vala. Je mojster izčiščene mizanscene, ki je v filmu MRI vidna predvsem v 17-minutni sekvenci zbora vaščanov. V oddaji prisluhnite izseku iz pogovora z avtorjem, ki naslavlja ksenofobijo male podeželske skupnosti in ponuja stične točke s trenutnim dogajanjem pri nas in po Evropi.
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Ennio Morricone je skladatelj, ki je izumil filmsko glasbo. V oddaji se pred dokumentarnim flmom v režiji Giuseppeja Tornatoreja pogovarjamo s filmskim kritikom in skladateljem Petrom Žargijem.
Ennio Morricone je skladatelj, ki je izumil filmsko glasbo. V oddaji se pred dokumentarnim flmom v režiji Giuseppeja Tornatoreja pogovarjamo s filmskim kritikom in skladateljem Petrom Žargijem.
Na Televiziji Slovenija naslednje tri petkove večere posvečamo klasikam ene najpomembnejših avtoric francoskega filma, Agnès Varda. O samosvoji režiserki, ki je postala feministična ikona, se v oddaji pogovarjamo s filmsko kritičarko Anjo Banko.
Na Televiziji Slovenija naslednje tri petkove večere posvečamo klasikam ene najpomembnejših avtoric francoskega filma, Agnès Varda. O samosvoji režiserki, ki je postala feministična ikona, se v oddaji pogovarjamo s filmsko kritičarko Anjo Banko.
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
V oddaji se pogovarjamo z režiserjem Månsom Månssonom, ki se podpisuje pod serijo Estonia, posneto po resničnih dogodkih. Tragična nesreča trajekta Estonia v Baltskem morju pred tridesetimi leti je vzela več kot 850 življenj in zaznamovala mnoge družine in širšo javnost na tem območju Evrope. V intervjuju z režiserjem, ki je sodeloval tudi pri seriji Černobil, o ekranizaciji še vedno občutljive tematike, filmskem žanru katastrofe, iskanju odgovorov in pomenu resnice, pravice ter človeške solidarnosti.
V oddaji se pogovarjamo z režiserjem Månsom Månssonom, ki se podpisuje pod serijo Estonia, posneto po resničnih dogodkih. Tragična nesreča trajekta Estonia v Baltskem morju pred tridesetimi leti je vzela več kot 850 življenj in zaznamovala mnoge družine in širšo javnost na tem območju Evrope. V intervjuju z režiserjem, ki je sodeloval tudi pri seriji Černobil, o ekranizaciji še vedno občutljive tematike, filmskem žanru katastrofe, iskanju odgovorov in pomenu resnice, pravice ter človeške solidarnosti.
V oddaji daljši intervju z režiserjem Månsom Månssonom, ki se podpisuje pod serijo Estonia, posneto po resničnih dogodkih. Tragična nesreča trajekta Estonia v Baltskem morju pred tridesetimi leti je vzela več kot 850 življenj in zaznamovala mnoge družine in širšo javnost na tem območju Evrope. V intervjuju z režiserjem, ki je sodeloval tudi pri seriji Černobil, o ekranizaciji še vedno občutljive tematike, filmskem žanru katastrofe, iskanju odgovorov in pomenu resnice, pravice ter človeške solidarnosti.
V oddaji daljši intervju z režiserjem Månsom Månssonom, ki se podpisuje pod serijo Estonia, posneto po resničnih dogodkih. Tragična nesreča trajekta Estonia v Baltskem morju pred tridesetimi leti je vzela več kot 850 življenj in zaznamovala mnoge družine in širšo javnost na tem območju Evrope. V intervjuju z režiserjem, ki je sodeloval tudi pri seriji Černobil, o ekranizaciji še vedno občutljive tematike, filmskem žanru katastrofe, iskanju odgovorov in pomenu resnice, pravice ter človeške solidarnosti.
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
V Televizorki praznujemo 50. obletnico Filma tedna, pojma, ki ga dobro pozna vsak gledalec Televizije Slovenija. Je ena najstarejših periodičnih vsebin naše javne televizije in institucija, ki vsako sredo zagotavlja vrhunski filmski izbor. Skozi zgodovino in pomen Filma tedna se bomo sprehodili s televizijskimi obrazi, ustvarjalci in njegovimi zvestimi gledalci.
V Televizorki praznujemo 50. obletnico Filma tedna, pojma, ki ga dobro pozna vsak gledalec Televizije Slovenija. Je ena najstarejših periodičnih vsebin naše javne televizije in institucija, ki vsako sredo zagotavlja vrhunski filmski izbor. Skozi zgodovino in pomen Filma tedna se bomo sprehodili s televizijskimi obrazi, ustvarjalci in njegovimi zvestimi gledalci.
V Televizorki praznujemo 50. obletnico Filma tedna, pojma, ki ga dobro pozna vsak gledalec Televizije Slovenija. Je ena najstarejših periodičnih vsebin naše javne televizije in institucija, ki vsako sredo zagotavlja vrhunski filmski izbor. Skozi zgodovino in pomen Filma tedna se bomo sprehodili s televizijskimi obrazi, ustvarjalci in njegovimi zvestimi gledalci.
V Televizorki praznujemo 50. obletnico Filma tedna, pojma, ki ga dobro pozna vsak gledalec Televizije Slovenija. Je ena najstarejših periodičnih vsebin naše javne televizije in institucija, ki vsako sredo zagotavlja vrhunski filmski izbor. Skozi zgodovino in pomen Filma tedna se bomo sprehodili s televizijskimi obrazi, ustvarjalci in njegovimi zvestimi gledalci.
Ob reprizi cikla filmov Pedra Almodóvarja, enega najvidnejših avtorjev sodobnega evropskega filma, se v oddaji pogovarjamo s filmsko kritičarko Ano Jurc. Njegov filmski univerzum bodo v prihodnjih tednih predstavili filmi: Ženske na robu živčnega zloma, Govori z njo in Slaba vzgoja.
Ob reprizi cikla filmov Pedra Almodóvarja, enega najvidnejših avtorjev sodobnega evropskega filma, se v oddaji pogovarjamo s filmsko kritičarko Ano Jurc. Njegov filmski univerzum bodo v prihodnjih tednih predstavili filmi: Ženske na robu živčnega zloma, Govori z njo in Slaba vzgoja.
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
V oddaji se pogovarjamo z režiserko in arhivsko umetnico, Milo Turajlić, ki raziskuje zgodovino Jugoslavije skozi arhivske podobe. V dokumentarnem filmu Neuvrščeni: Dosje Labudović svetu prvič predstavi nekatere podobe iz časa ustanovitve gibanja in se s Titovim snemalcem sprehodi skozi njegovo zgodovino.
V oddaji se pogovarjamo z režiserko in arhivsko umetnico, Milo Turajlić, ki raziskuje zgodovino Jugoslavije skozi arhivske podobe. V dokumentarnem filmu Neuvrščeni: Dosje Labudović svetu prvič predstavi nekatere podobe iz časa ustanovitve gibanja in se s Titovim snemalcem sprehodi skozi njegovo zgodovino.
Ali vstopamo v dobo, ko ljudem ne bo več treba delati? Kaj bomo delali, ko ne bomo delali? Si svobode sploh želimo? Pred nocojšnjim dokumentarnim filmom Afterwork oz. Po službi se o prihodnosti dela v oddaji pogovarjamo s sindikalistko in raziskovalko dela Evo Matjaž.
Ali vstopamo v dobo, ko ljudem ne bo več treba delati? Kaj bomo delali, ko ne bomo delali? Si svobode sploh želimo? Pred nocojšnjim dokumentarnim filmom Afterwork oz. Po službi se o prihodnosti dela v oddaji pogovarjamo s sindikalistko in raziskovalko dela Evo Matjaž.
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Z oddajo želi Televizija Slovenija gledalcem približati svet sedme umetnosti kot tudi najzanimivejše dokumentarne in serijske vsebine, ki jih odkupuje za televizijsko predvajanje, ter v pogovoru z najrazličnejšimi gosti iz sveta filma podati širši pogled nanje. V oddaji bomo izpostavili tudi kakšno doslej neznano podrobnost, zgodbo nastajanja filmov, tematik, ki jih obravnavajo, in pripovednega sloga režiserjev. Voditeljica: Ivana Novak
Babica gre na jug, prvi celovečerni film v samostojni Sloveniji, ostaja neobnovljen. O problemu (ne)ohranjanja slovenske filmske dediščine se v oddaji pogovarjamo z Ženjo Leiler, direktorico Slovenske kinoteke, in Petrom Bratušo, direktorjem fotografije in producentom filma Babica gre na jug.
Babica gre na jug, prvi celovečerni film v samostojni Sloveniji, ostaja neobnovljen. O problemu (ne)ohranjanja slovenske filmske dediščine se v oddaji pogovarjamo z Ženjo Leiler, direktorico Slovenske kinoteke, in Petrom Bratušo, direktorjem fotografije in producentom filma Babica gre na jug.
Praznične dni na Televiziji Slovenija obeležujemo s ciklom slovenskih filmov. Kakšni so trendi, problemi in uspehi slovenskih filmark in filmarjev, v pogovorui z Žigo Brdnikom, filmskim kritikom, ki se v svojem delu posveča slovenski filmski politiki.
Praznične dni na Televiziji Slovenija obeležujemo s ciklom slovenskih filmov. Kakšni so trendi, problemi in uspehi slovenskih filmark in filmarjev, v pogovorui z Žigo Brdnikom, filmskim kritikom, ki se v svojem delu posveča slovenski filmski politiki.
V oddaji predstavljamo cikel filmov Piera Paola Pasolinija. Bil je eden najbolj kontroverznih avtorjev v zgodovini evropskega filma, vrhunski intelektualec in radikalni kritik kapitalizma, znan tudi po tem, da je bil večkrat politično preganjan. V pogovoru s filozofom Stojanom Pelkom.
V oddaji predstavljamo cikel filmov Piera Paola Pasolinija. Bil je eden najbolj kontroverznih avtorjev v zgodovini evropskega filma, vrhunski intelektualec in radikalni kritik kapitalizma, znan tudi po tem, da je bil večkrat politično preganjan. V pogovoru s filozofom Stojanom Pelkom.
O filmu, ki je zagnal avstralsko filmsko renesanso v 70. letih, se v studiu pogovarjamo s filmsko kritičarko in urednico filmskega programa v Slovenski kinoteki, Anjo Banko.
O filmu, ki je zagnal avstralsko filmsko renesanso v 70. letih, se v studiu pogovarjamo s filmsko kritičarko in urednico filmskega programa v Slovenski kinoteki, Anjo Banko.
V oddaji se pogovarjamo o mojstru nelagodja, režiserju Michaelu Hanekeju. Ustvarjalni opus cineasta našega časa in filmu Smešne igre opiše filmska kritičarka in urednica filmskega programa v Slovenski kinoteki, Anja Banko.
V oddaji se pogovarjamo o mojstru nelagodja, režiserju Michaelu Hanekeju. Ustvarjalni opus cineasta našega časa in filmu Smešne igre opiše filmska kritičarka in urednica filmskega programa v Slovenski kinoteki, Anja Banko.
Pred filmom o novinarski etiki v času političnih pritiskov, filmom Lahko noč in srečno v režiji Georga Clooneyja, se v oddaji pogovarjamo z novinarjem in predsednikom Društva novinarjev Slovenije, Gašperjem Andrinkom.
Pred filmom o novinarski etiki v času političnih pritiskov, filmom Lahko noč in srečno v režiji Georga Clooneyja, se v oddaji pogovarjamo z novinarjem in predsednikom Društva novinarjev Slovenije, Gašperjem Andrinkom.
Podelitev oskarjev, ki bo čez dober teden dni, na naših zaslonih obeležujemo s ciklom lanskoletnih oskarjevcev. O velikem zmagovalcu, filmu Vse povsod naenkrat, se v oddaji pogovarjamo s filmsko kritičarko Ano Šturm.
Podelitev oskarjev, ki bo čez dober teden dni, na naših zaslonih obeležujemo s ciklom lanskoletnih oskarjevcev. O velikem zmagovalcu, filmu Vse povsod naenkrat, se v oddaji pogovarjamo s filmsko kritičarko Ano Šturm.
Podelitev oskarjev, največji dogodek v filmski industriji, na naših zaslonih obeležujemo s ciklom lanskoletnih kandidatov in zmagovalca. O filmu Blizu, ki je prejel tudi evropsko filmsko nagrado občinstva Lux, se v oddaji pogovarjamo s filmsko kritičarko Veroniko Zakonjšek.
Podelitev oskarjev, največji dogodek v filmski industriji, na naših zaslonih obeležujemo s ciklom lanskoletnih kandidatov in zmagovalca. O filmu Blizu, ki je prejel tudi evropsko filmsko nagrado občinstva Lux, se v oddaji pogovarjamo s filmsko kritičarko Veroniko Zakonjšek.
Podelitev oskarjev, ki je tik za vogalom, na naših zaslonih obeležujemo s ciklom lanskoletnih nominirancev in velikega zmagovalca. O nepričakovanem kandidatu za zlati kipec, filmu Za Leslie, v katerem igra izvrstna Andrea Riseborough, se v oddaji pogovarjamo s filmsko kritičarko Veroniko Zakonjšek.
Podelitev oskarjev, ki je tik za vogalom, na naših zaslonih obeležujemo s ciklom lanskoletnih nominirancev in velikega zmagovalca. O nepričakovanem kandidatu za zlati kipec, filmu Za Leslie, v katerem igra izvrstna Andrea Riseborough, se v oddaji pogovarjamo s filmsko kritičarko Veroniko Zakonjšek.
Podelitev oskarjev, najtežje pričakovan dogodek v svetu filmske industrije, na Televiziji Slovenija obeležujemo s ciklom štirih filmov, ki so se za zlati kipec potegovali lani. O letošnjih pričakovanjih, nominirancih in presenečenjih ter o filmu Trikotnik žalosti se v tokratni oddaji pogovarjamo s filmsko kritičarko Ano Šturm.
Podelitev oskarjev, najtežje pričakovan dogodek v svetu filmske industrije, na Televiziji Slovenija obeležujemo s ciklom štirih filmov, ki so se za zlati kipec potegovali lani. O letošnjih pričakovanjih, nominirancih in presenečenjih ter o filmu Trikotnik žalosti se v tokratni oddaji pogovarjamo s filmsko kritičarko Ano Šturm.
Pred zadnjim v ciklu filmov Davida Lyncha v oddaji pogovor s filozofom Slavojem Žižkom. Kako v tem filmu razume realnost, figuro očeta in kaj ima s tem kritika ideologije? Ter kako je Izgubljena cesta postala tudi izgubljena priložnost za Slovenijo?
Pred zadnjim v ciklu filmov Davida Lyncha v oddaji pogovor s filozofom Slavojem Žižkom. Kako v tem filmu razume realnost, figuro očeta in kaj ima s tem kritika ideologije? Ter kako je Izgubljena cesta postala tudi izgubljena priložnost za Slovenijo?
V terminu Kinoteka nadaljujemo cikel filmov Davida Lyncha. O filmu Mulholland Drive, ki je zanj edinstven, če ne celo največji film, smo se pogovarjali s filozofom Slavojem Žižkom.
V terminu Kinoteka nadaljujemo cikel filmov Davida Lyncha. O filmu Mulholland Drive, ki je zanj edinstven, če ne celo največji film, smo se pogovarjali s filozofom Slavojem Žižkom.
O ciklu filmov Davida Lyncha se v oddaji pogovarjamo s Slavojem Žižkom, filozofom in filmozofom. Kako razume sporočilo filma Resnična zgodba, kaj vse zanj pomeni izviren naslov Straight story in kako bere zgodbo v smislu politične interpretacije?
O ciklu filmov Davida Lyncha se v oddaji pogovarjamo s Slavojem Žižkom, filozofom in filmozofom. Kako razume sporočilo filma Resnična zgodba, kaj vse zanj pomeni izviren naslov Straight story in kako bere zgodbo v smislu politične interpretacije?
Pred ciklom filmov Davida Lyncha v oddaji pogovor s Slavojem Žižkom, filozofom in filmozofom, ki Lyncha pogosto vključuje tako v svoje teorije o filmu kot v teorije o družbi in modernem subjektu.
Pred ciklom filmov Davida Lyncha v oddaji pogovor s Slavojem Žižkom, filozofom in filmozofom, ki Lyncha pogosto vključuje tako v svoje teorije o filmu kot v teorije o družbi in modernem subjektu.
V videokastu gostimo Slavoja Žižka, filozofa in filmozofa, ki Davida Lyncha pogosto vključuje tako v svoje teorije o filmu kot v teorije o družbi in modernem subjektu. Gostili smo ga pred pričetkom predvajanja cikla filmov tega kultnega režiserja, ki ga Žižek postavlja v sam vrh filmskega sveta.
V videokastu gostimo Slavoja Žižka, filozofa in filmozofa, ki Davida Lyncha pogosto vključuje tako v svoje teorije o filmu kot v teorije o družbi in modernem subjektu. Gostili smo ga pred pričetkom predvajanja cikla filmov tega kultnega režiserja, ki ga Žižek postavlja v sam vrh filmskega sveta.
Nocoj se vračamo na začetek tisočletja, k južnokorejskemu filmu maščevanja Stari, režiserja Parka Čan-voka. V studiu je bil Aljoša Harlamov, knjižni urednik in publicist. Kako je film, ki letos praznuje 20 let osvojil svetovno publiko, kaj je v ozadju estetike šoka in še marsikaj zanimivega.
Nocoj se vračamo na začetek tisočletja, k južnokorejskemu filmu maščevanja Stari, režiserja Parka Čan-voka. V studiu je bil Aljoša Harlamov, knjižni urednik in publicist. Kako je film, ki letos praznuje 20 let osvojil svetovno publiko, kaj je v ozadju estetike šoka in še marsikaj zanimivega.
Pred enim najbolj kultnih filmov 90. let, filmom Leon v režiji Luca Bessona se v studiu pogovarjamo z Aljošo Harlamovim, knjižnim urednikom in publicistom.
Pred enim najbolj kultnih filmov 90. let, filmom Leon v režiji Luca Bessona se v studiu pogovarjamo z Aljošo Harlamovim, knjižnim urednikom in publicistom.