Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Leta 1997 je nastal izjemen glasbeni kolektiv, ki danes nosi ime Fake Orchestra. Na čelu zasedbe sta pevka Ana Vipotnik, ki se drugače ukvarja tudi z MDH dihalno koordinacijo, masaži podobno tehniko za zdravje glasu ter tudi za umirjanje živčnega sistema, ter njen življenjski sopotnik, kitarist Igor Leonardi, priznani jazzovski glasbenik, ki si je med drugim oder delil tudi z legendarno rokovsko skupino Metallica. V oddaji bomo predstavili le Ano, saj je njej prepuščena vloga, da skrbno izbere poezijo, to pa seveda uglasbi kar sama. (pon.)
Leta 1997 je nastal izjemen glasbeni kolektiv, ki danes nosi ime Fake Orchestra. Na čelu zasedbe sta pevka Ana Vipotnik, ki se drugače ukvarja tudi z MDH dihalno koordinacijo, masaži podobno tehniko za zdravje glasu ter tudi za umirjanje živčnega sistema, ter njen življenjski sopotnik, kitarist Igor Leonardi, priznani jazzovski glasbenik, ki si je med drugim oder delil tudi z legendarno rokovsko skupino Metallica. V oddaji bomo predstavili le Ano, saj je njej prepuščena vloga, da skrbno izbere poezijo, to pa seveda uglasbi kar sama. (pon.)
Primož Vidovič je hudomušen satirik in, kot je sam zapisal, dreza v slepe pege našega časa; to zelo dobro slišimo v njegovih pesmih. Piše besedila, ki prinašajo zgodbe o bolj ali manj nenavadnih ljudeh, humorja ne manjka, v svoje nastope in pesmi pa rad vnaša tudi kabaretno teatralnost. Kljub mladosti je vajen odrskih desk, za svoje ustvarjanje je prejel že več nagrad. Naj omenimo le nagradi kantavtorskega festivala Kantfest ter festivala Taktfest v Novem Sadu, sledile pa so še številne nagrade na različnih natečajih. Poleg tega, da je v zadnjih letih postal opažen glasbenik na slovenskem glasbenem prizorišču, pa kot filozof piše tudi kritiške članke za priznan slovenski dnevni časopis.(Ponovitev.)
Primož Vidovič je hudomušen satirik in, kot je sam zapisal, dreza v slepe pege našega časa; to zelo dobro slišimo v njegovih pesmih. Piše besedila, ki prinašajo zgodbe o bolj ali manj nenavadnih ljudeh, humorja ne manjka, v svoje nastope in pesmi pa rad vnaša tudi kabaretno teatralnost. Kljub mladosti je vajen odrskih desk, za svoje ustvarjanje je prejel že več nagrad. Naj omenimo le nagradi kantavtorskega festivala Kantfest ter festivala Taktfest v Novem Sadu, sledile pa so še številne nagrade na različnih natečajih. Poleg tega, da je v zadnjih letih postal opažen glasbenik na slovenskem glasbenem prizorišču, pa kot filozof piše tudi kritiške članke za priznan slovenski dnevni časopis.(Ponovitev.)
Tokratna gostja v oddaji Srce šansona je samostojna kulturna delavka, intermedijska umetnica, magistra novih medijev z Akademije za likovno umetnost, ki je poleg tega tudi predana pevka, glasbenica, piska besedil. Umetnica Aphra Tesla že leta sodeluje s številnimi glasbeniki ter skupinami in je domači glasbeni sceni dobro znana. V svojih glasbenih in pesniških stvaritvah jasno kaže, da je zaljubljena tako v življenje kakor tudi v smrt, da v rokah nosi žalost in ljubezen. Njen jezik je oster, izrečeno-zapeto je včasih provokativno, odkrito-zakrito, erotizirano, malce vulgarno, a njen drugi pol v sebi nosi ranljivost, trpljenje - večkrat začinjeno s porogIjivostjo. Udari, z besedami in glasbo. V svojih glasbenih in pesniških pripovedih je prostrana, globoka, srhljiva, brez blefa, a tudi mila, proseča. Pleza skozi različne žanre in se ne pusti omejevati. Z njo se je pogovarjala Alma Kužel. (pon.)
Tokratna gostja v oddaji Srce šansona je samostojna kulturna delavka, intermedijska umetnica, magistra novih medijev z Akademije za likovno umetnost, ki je poleg tega tudi predana pevka, glasbenica, piska besedil. Umetnica Aphra Tesla že leta sodeluje s številnimi glasbeniki ter skupinami in je domači glasbeni sceni dobro znana. V svojih glasbenih in pesniških stvaritvah jasno kaže, da je zaljubljena tako v življenje kakor tudi v smrt, da v rokah nosi žalost in ljubezen. Njen jezik je oster, izrečeno-zapeto je včasih provokativno, odkrito-zakrito, erotizirano, malce vulgarno, a njen drugi pol v sebi nosi ranljivost, trpljenje - večkrat začinjeno s porogIjivostjo. Udari, z besedami in glasbo. V svojih glasbenih in pesniških pripovedih je prostrana, globoka, srhljiva, brez blefa, a tudi mila, proseča. Pleza skozi različne žanre in se ne pusti omejevati. Z njo se je pogovarjala Alma Kužel. (pon.)
V kabaretih so zatočišče našli avantgardisti vseh vrst. V enem so se zbirali kubisti, v drugem ekspresionisti, za tem vogalom futuristi, za onim dadaisti. V razposajeni družbi somišljenikov in posebnežev so lahko živeli svojo umetnost in svoja življenja izdelovali v umetnine.
V kabaretih so zatočišče našli avantgardisti vseh vrst. V enem so se zbirali kubisti, v drugem ekspresionisti, za tem vogalom futuristi, za onim dadaisti. V razposajeni družbi somišljenikov in posebnežev so lahko živeli svojo umetnost in svoja življenja izdelovali v umetnine.
Oddaja Srce šansona, ki je na sporedu Programa Ars vsako sredo, v živo tudi v video prenosu, na odru velike dvorane SNG Drama v Ljubljani. Na koncertu cikla Ars in Drama so z glasbeniki Simfoničnega orkestra in Big Banda RTV Slovenija nastopili najvidnejši slovenski vokalni izvajalci: Jure Ivanušič, Andraž Hribar, Jadranka Juras, Patetico, Bossa de Novo, Janez Škof, Metod Banko in Nina Strnad, Duo Zajtrk, Aleksandra Ilijevski, Saša Tabaković (posnetek na željo avtorja pesmi izrezan), Hostnik pa Krečič, Severa Gjurin, Ana Bezjak in Marko Boh. Dirigent Matjaž Mikuletič je tudi prispeval vse priredbe. Na sporedu so bile izključno slovenske skladbe, napisane na slovenska besedila. Programska vodja dogodka je urednica oddaje Srce Šansona Alma Kužel, ki je skupaj z Igorjem Velšetom prireditev tudi vodila in z izvajalci na odru tudi na kratko poklepetala.
Oddaja Srce šansona, ki je na sporedu Programa Ars vsako sredo, v živo tudi v video prenosu, na odru velike dvorane SNG Drama v Ljubljani. Na koncertu cikla Ars in Drama so z glasbeniki Simfoničnega orkestra in Big Banda RTV Slovenija nastopili najvidnejši slovenski vokalni izvajalci: Jure Ivanušič, Andraž Hribar, Jadranka Juras, Patetico, Bossa de Novo, Janez Škof, Metod Banko in Nina Strnad, Duo Zajtrk, Aleksandra Ilijevski, Saša Tabaković (posnetek na željo avtorja pesmi izrezan), Hostnik pa Krečič, Severa Gjurin, Ana Bezjak in Marko Boh. Dirigent Matjaž Mikuletič je tudi prispeval vse priredbe. Na sporedu so bile izključno slovenske skladbe, napisane na slovenska besedila. Programska vodja dogodka je urednica oddaje Srce Šansona Alma Kužel, ki je skupaj z Igorjem Velšetom prireditev tudi vodila in z izvajalci na odru tudi na kratko poklepetala.