Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Bila je privrženka stare tradicije. Sama je pisala tako besedila kot glasbo - to je, kot je dejala - poslanstvo, ki jo je samo našlo. Tega si ni izbrala. Prav tako si ni izbrala, žal veliko prezgodnjega odhoda. Kantavtorica, tekstopiska, pevka, producentka, skladateljica, igralka in literarna komparativistka. Vse to je bila Katarina Avbar, ki je žal mnogo premlada izgubila bitko za življenje. To neusmiljeno bitko je bila dolga leta. Bila je ranljiva, tudi racionalna, neizumetničena in tudi polna humorja, vse svoje življenjske izkušnje pa je prenelsa v ustvarjalnost. Za seboj je pustila veliko lepega. Lepo, ki ne bo nikoli odšlo in bo živelo večno. Pustila nam je glasbo. V enem intervjuju je dejala, da je »Kkntavtorstvo način ustvarjanja, ko iščeš zven za pomen ob spremljavi kitare ali klavirja. V to si ujet, besede in zveni so ves čas del tebe, ne glede na to, kaj počneš v življenju. Kanta vtorstvo je poslanstvo, ki si ga ne izbereš sam..« (pon)
Bila je privrženka stare tradicije. Sama je pisala tako besedila kot glasbo - to je, kot je dejala - poslanstvo, ki jo je samo našlo. Tega si ni izbrala. Prav tako si ni izbrala, žal veliko prezgodnjega odhoda. Kantavtorica, tekstopiska, pevka, producentka, skladateljica, igralka in literarna komparativistka. Vse to je bila Katarina Avbar, ki je žal mnogo premlada izgubila bitko za življenje. To neusmiljeno bitko je bila dolga leta. Bila je ranljiva, tudi racionalna, neizumetničena in tudi polna humorja, vse svoje življenjske izkušnje pa je prenelsa v ustvarjalnost. Za seboj je pustila veliko lepega. Lepo, ki ne bo nikoli odšlo in bo živelo večno. Pustila nam je glasbo. V enem intervjuju je dejala, da je »Kkntavtorstvo način ustvarjanja, ko iščeš zven za pomen ob spremljavi kitare ali klavirja. V to si ujet, besede in zveni so ves čas del tebe, ne glede na to, kaj počneš v življenju. Kanta vtorstvo je poslanstvo, ki si ga ne izbereš sam..« (pon)
Priznana igralka in dolgoletna članica ljubljanske Drame, ki je nastopala tudi v celovečernih filmih, je velik pečat pustila tudi v glasbenem svetu, saj se je z veliko strastjo predajala šansonu. V oddaji bodo tako zazvenele pesmi na besedila Toneta Pavčka, ki jih je uglasbil Silvester Stingl, pod aranžmaje pa se je podpisal Jože Privšek. (ponovitev)
Priznana igralka in dolgoletna članica ljubljanske Drame, ki je nastopala tudi v celovečernih filmih, je velik pečat pustila tudi v glasbenem svetu, saj se je z veliko strastjo predajala šansonu. V oddaji bodo tako zazvenele pesmi na besedila Toneta Pavčka, ki jih je uglasbil Silvester Stingl, pod aranžmaje pa se je podpisal Jože Privšek. (ponovitev)
Če bi Dante moral obiskati ta kraj, bi spil strup, da bi se mu izognil. Tako je Erich Kästner opisal vzdušje plešočega Berlina ponorelih dvajsetih, ki je bil valilnica največjih kabaretistov 20. stoletja.
Če bi Dante moral obiskati ta kraj, bi spil strup, da bi se mu izognil. Tako je Erich Kästner opisal vzdušje plešočega Berlina ponorelih dvajsetih, ki je bil valilnica največjih kabaretistov 20. stoletja.
Leta 1997 je nastal izjemen glasbeni kolektiv, ki danes nosi ime Fake Orchestra. Na čelu zasedbe sta pevka Ana Vipotnik, ki se drugače ukvarja tudi z MDH dihalno koordinacijo, masaži podobno tehniko za zdravje glasu ter tudi za umirjanje živčnega sistema, ter njen življenjski sopotnik, kitarist Igor Leonardi, priznani jazzovski glasbenik, ki si je med drugim oder delil tudi z legendarno rokovsko skupino Metallica. V oddaji bomo predstavili le Ano, saj je njej prepuščena vloga, da skrbno izbere poezijo, to pa seveda uglasbi kar sama. (pon.)
Leta 1997 je nastal izjemen glasbeni kolektiv, ki danes nosi ime Fake Orchestra. Na čelu zasedbe sta pevka Ana Vipotnik, ki se drugače ukvarja tudi z MDH dihalno koordinacijo, masaži podobno tehniko za zdravje glasu ter tudi za umirjanje živčnega sistema, ter njen življenjski sopotnik, kitarist Igor Leonardi, priznani jazzovski glasbenik, ki si je med drugim oder delil tudi z legendarno rokovsko skupino Metallica. V oddaji bomo predstavili le Ano, saj je njej prepuščena vloga, da skrbno izbere poezijo, to pa seveda uglasbi kar sama. (pon.)
Oddaja Srce šansona, ki je na sporedu Programa Ars vsako sredo, v živo tudi v video prenosu, na odru velike dvorane SNG Drama v Ljubljani. Na koncertu cikla Ars in Drama so z glasbeniki Simfoničnega orkestra in Big Banda RTV Slovenija nastopili najvidnejši slovenski vokalni izvajalci: Jure Ivanušič, Andraž Hribar, Jadranka Juras, Patetico, Bossa de Novo, Janez Škof, Metod Banko in Nina Strnad, Duo Zajtrk, Aleksandra Ilijevski, Saša Tabaković (posnetek na željo avtorja pesmi izrezan), Hostnik pa Krečič, Severa Gjurin, Ana Bezjak in Marko Boh. Dirigent Matjaž Mikuletič je tudi prispeval vse priredbe. Na sporedu so bile izključno slovenske skladbe, napisane na slovenska besedila. Programska vodja dogodka je urednica oddaje Srce Šansona Alma Kužel, ki je skupaj z Igorjem Velšetom prireditev tudi vodila in z izvajalci na odru tudi na kratko poklepetala.
Oddaja Srce šansona, ki je na sporedu Programa Ars vsako sredo, v živo tudi v video prenosu, na odru velike dvorane SNG Drama v Ljubljani. Na koncertu cikla Ars in Drama so z glasbeniki Simfoničnega orkestra in Big Banda RTV Slovenija nastopili najvidnejši slovenski vokalni izvajalci: Jure Ivanušič, Andraž Hribar, Jadranka Juras, Patetico, Bossa de Novo, Janez Škof, Metod Banko in Nina Strnad, Duo Zajtrk, Aleksandra Ilijevski, Saša Tabaković (posnetek na željo avtorja pesmi izrezan), Hostnik pa Krečič, Severa Gjurin, Ana Bezjak in Marko Boh. Dirigent Matjaž Mikuletič je tudi prispeval vse priredbe. Na sporedu so bile izključno slovenske skladbe, napisane na slovenska besedila. Programska vodja dogodka je urednica oddaje Srce Šansona Alma Kužel, ki je skupaj z Igorjem Velšetom prireditev tudi vodila in z izvajalci na odru tudi na kratko poklepetala.