Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Izraz šanson ali šansona uporabljamo tudi za francoske posvetne večglasne pesmi srednjega veka in renesanse in za peto oddajo iz cikla Srce šansona smo izbrali burgundske šansone štirinajstega in petnajstega stoletja. Najzgodnejše šansone so bile namenjene dvema, trem ali štirim glasovom, pred šestnajstim stoletjem so bile najpogosteje triglasne. Zasnovane so bile kot balade, rondeauju ali virelaji. Pevce so včasih spremljala glasbila in na podlagi tovrstnih skladb je nastalo nešteto instrumentalnih priredb in intabulacij. V tej tradiciji se je pozneje razvila tudi kancona kot samostojna glasbena oblika za solistično glasbilo ali instrumentalni ansambel. Toda na začetku je bila beseda.
Izraz šanson ali šansona uporabljamo tudi za francoske posvetne večglasne pesmi srednjega veka in renesanse in za peto oddajo iz cikla Srce šansona smo izbrali burgundske šansone štirinajstega in petnajstega stoletja. Najzgodnejše šansone so bile namenjene dvema, trem ali štirim glasovom, pred šestnajstim stoletjem so bile najpogosteje triglasne. Zasnovane so bile kot balade, rondeauju ali virelaji. Pevce so včasih spremljala glasbila in na podlagi tovrstnih skladb je nastalo nešteto instrumentalnih priredb in intabulacij. V tej tradiciji se je pozneje razvila tudi kancona kot samostojna glasbena oblika za solistično glasbilo ali instrumentalni ansambel. Toda na začetku je bila beseda.
Predvajamo slovenske in tuje šansone, se poglabljamo v besedila in glasbo, ter se pogovarjamo z njihovimi avtorji. Občasno bomo govorili tudi o šansonu 15. in 16. stoletja.
Predvajamo slovenske in tuje šansone, se poglabljamo v besedila in glasbo, ter se pogovarjamo z njihovimi avtorji. Občasno bomo govorili tudi o šansonu 15. in 16. stoletja.
Namesto v kabarete bomo zahajali v germanske gozdove, namesto piva bodo stregli samo še medico, namesto brkih deklet pa bodo plesale valkire. Tako so kabaretisti predvojne Nemčije napovedovali tretji rajh – in za svoje napovedi plačali bridko ceno.
Namesto v kabarete bomo zahajali v germanske gozdove, namesto piva bodo stregli samo še medico, namesto brkih deklet pa bodo plesale valkire. Tako so kabaretisti predvojne Nemčije napovedovali tretji rajh – in za svoje napovedi plačali bridko ceno.
Ni samo pevka in besedilopiska ter snovalka glasbe. Je tudi igralka in lutkarica, ki je bila zaposlena v Berlinu, kjer je nastopala v muzikalih. Z njo tokrat ne bomo nabirali vijolic, ki so ji prinesle prepoznavnost na domačih tleh in zaradi katerih so jo označili celo za prešuštnico in tisto fračo, ki s pesmijo razdira zakone: v pogovoru bomo začutili, zakaj se v glasbi tako rada igra. V tem čisto samosvojem prepoznavnem glasbenem slogu rada zahaja v džezovsko interpretacijo in šanson ter obenem razloži, kako in zakaj se v muzikalu poje drugače ter kako interpretacija sama narekuje tehniko – tam pa se počuti najbolj domače.
Ni samo pevka in besedilopiska ter snovalka glasbe. Je tudi igralka in lutkarica, ki je bila zaposlena v Berlinu, kjer je nastopala v muzikalih. Z njo tokrat ne bomo nabirali vijolic, ki so ji prinesle prepoznavnost na domačih tleh in zaradi katerih so jo označili celo za prešuštnico in tisto fračo, ki s pesmijo razdira zakone: v pogovoru bomo začutili, zakaj se v glasbi tako rada igra. V tem čisto samosvojem prepoznavnem glasbenem slogu rada zahaja v džezovsko interpretacijo in šanson ter obenem razloži, kako in zakaj se v muzikalu poje drugače ter kako interpretacija sama narekuje tehniko – tam pa se počuti najbolj domače.
Oddaja Srce šansona, ki je na sporedu Programa Ars vsako sredo, v živo tudi v video prenosu, na odru velike dvorane SNG Drama v Ljubljani. Na koncertu cikla Ars in Drama so z glasbeniki Simfoničnega orkestra in Big Banda RTV Slovenija nastopili najvidnejši slovenski vokalni izvajalci: Jure Ivanušič, Andraž Hribar, Jadranka Juras, Patetico, Bossa de Novo, Janez Škof, Metod Banko in Nina Strnad, Duo Zajtrk, Aleksandra Ilijevski, Saša Tabaković (posnetek na željo avtorja pesmi izrezan), Hostnik pa Krečič, Severa Gjurin, Ana Bezjak in Marko Boh. Dirigent Matjaž Mikuletič je tudi prispeval vse priredbe. Na sporedu so bile izključno slovenske skladbe, napisane na slovenska besedila. Programska vodja dogodka je urednica oddaje Srce Šansona Alma Kužel, ki je skupaj z Igorjem Velšetom prireditev tudi vodila in z izvajalci na odru tudi na kratko poklepetala.
Oddaja Srce šansona, ki je na sporedu Programa Ars vsako sredo, v živo tudi v video prenosu, na odru velike dvorane SNG Drama v Ljubljani. Na koncertu cikla Ars in Drama so z glasbeniki Simfoničnega orkestra in Big Banda RTV Slovenija nastopili najvidnejši slovenski vokalni izvajalci: Jure Ivanušič, Andraž Hribar, Jadranka Juras, Patetico, Bossa de Novo, Janez Škof, Metod Banko in Nina Strnad, Duo Zajtrk, Aleksandra Ilijevski, Saša Tabaković (posnetek na željo avtorja pesmi izrezan), Hostnik pa Krečič, Severa Gjurin, Ana Bezjak in Marko Boh. Dirigent Matjaž Mikuletič je tudi prispeval vse priredbe. Na sporedu so bile izključno slovenske skladbe, napisane na slovenska besedila. Programska vodja dogodka je urednica oddaje Srce Šansona Alma Kužel, ki je skupaj z Igorjem Velšetom prireditev tudi vodila in z izvajalci na odru tudi na kratko poklepetala.