Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Južnoafriški violinist Daniel Hope in britanski pianist Simon Crawford-Phillips sta 15. septembra nastopila v londonski dvorani Wigmore in tam izvedla Violinsko sonato v e-molu, op. 82 Edwarda Elgarja ter manj znano in redkeje izvajano Sonato za violino in klavir Elgarjevega dve generaciji mlajšega rojaka Williama Waltona. Obe glasbeni deli postavlja na skupni imenovalec izrazita dramatična napetost, ki se tu in tam prepleta tudi z melanholijo.
Južnoafriški violinist Daniel Hope in britanski pianist Simon Crawford-Phillips sta 15. septembra nastopila v londonski dvorani Wigmore in tam izvedla Violinsko sonato v e-molu, op. 82 Edwarda Elgarja ter manj znano in redkeje izvajano Sonato za violino in klavir Elgarjevega dve generaciji mlajšega rojaka Williama Waltona. Obe glasbeni deli postavlja na skupni imenovalec izrazita dramatična napetost, ki se tu in tam prepleta tudi z melanholijo.
Predvajamo izbor posnetkov s koncerta Mednarodnega ansambla pozavn Univerze za uprizoritvene umetnosti Berlin in Akademije za glasbo Univerze v Ljubljani, ki je pod vodstvom slovitega pozavnista Berlinskih filharmonikov in profesorja na omenjeni berlinski Univerzi Stefana Schulza 19. oktobra letos nastopil v dvorani Marjana Kozine v Slovenski filharmoniji. Izbor svežih posnetkov, nastalih torej pred slabima dvema tednoma na koncertu, ki je bil del letošnje sezone cikla SiBrass, prinaša nadvse domiseln izlet v svet pozavne. Umetniški vodja koncerta z naslovom Nova generacija Stefan Schulz je spored, ki ga je s svojim “razredom pozavn” izvedel tudi dvakrat v Berlinu pod naslovom Trombones Unlimited, zasnoval kot izviren preplet najrazličnejših zvočnih (z)možnosti, slogov in kombinacij, ki jih to glasbilo ponuja kot solistično in v različnih zasedbah – pozavna s klavirjem, kvartet in zbor pozavn. Schulzeva lastna glasba in priredbe so se prepletali z izvirnimi skladbami sodobnejših avtorjev.
Predvajamo izbor posnetkov s koncerta Mednarodnega ansambla pozavn Univerze za uprizoritvene umetnosti Berlin in Akademije za glasbo Univerze v Ljubljani, ki je pod vodstvom slovitega pozavnista Berlinskih filharmonikov in profesorja na omenjeni berlinski Univerzi Stefana Schulza 19. oktobra letos nastopil v dvorani Marjana Kozine v Slovenski filharmoniji. Izbor svežih posnetkov, nastalih torej pred slabima dvema tednoma na koncertu, ki je bil del letošnje sezone cikla SiBrass, prinaša nadvse domiseln izlet v svet pozavne. Umetniški vodja koncerta z naslovom Nova generacija Stefan Schulz je spored, ki ga je s svojim “razredom pozavn” izvedel tudi dvakrat v Berlinu pod naslovom Trombones Unlimited, zasnoval kot izviren preplet najrazličnejših zvočnih (z)možnosti, slogov in kombinacij, ki jih to glasbilo ponuja kot solistično in v različnih zasedbah – pozavna s klavirjem, kvartet in zbor pozavn. Schulzeva lastna glasba in priredbe so se prepletali z izvirnimi skladbami sodobnejših avtorjev.
Nemški violončelist Leonard Elschenbroich in britansko-ukrajinski pianist Alexei Grynyuk sta 8. avgusta letos nastopila v Kraljičini dvorani v Edinburghu; v sklopu tamkajšnjega Mednarodnega glasbenega festivala sta izvedla glasbo treh glasbenih ustvarjalcev, katerih življenjske poti so se sredi 19. stoletja močno prepletale. Za uvod boste slišali priredbe Treh romanc za violino in klavir, op. 22 Clare Schumann, potem transkripcije Treh romanc za oboo in klavir, op. 94 Roberta Schumanna, v drugem delu oddaje pa še nekoliko obsežnejšo Sonato za violončelo in klavir št. 2 v F-duru, op. 99, ki jo je Johannes Brahms ustvarjal v idiličnem okolju švicarskega mesta Thun in je prežeta s strastnim izrazom ter dolgimi melodičnimi linijami.
Nemški violončelist Leonard Elschenbroich in britansko-ukrajinski pianist Alexei Grynyuk sta 8. avgusta letos nastopila v Kraljičini dvorani v Edinburghu; v sklopu tamkajšnjega Mednarodnega glasbenega festivala sta izvedla glasbo treh glasbenih ustvarjalcev, katerih življenjske poti so se sredi 19. stoletja močno prepletale. Za uvod boste slišali priredbe Treh romanc za violino in klavir, op. 22 Clare Schumann, potem transkripcije Treh romanc za oboo in klavir, op. 94 Roberta Schumanna, v drugem delu oddaje pa še nekoliko obsežnejšo Sonato za violončelo in klavir št. 2 v F-duru, op. 99, ki jo je Johannes Brahms ustvarjal v idiličnem okolju švicarskega mesta Thun in je prežeta s strastnim izrazom ter dolgimi melodičnimi linijami.