Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Film Skupaj nas na začetku uvede v utečeno življenje funkcionalne, vendar neklasične družine: najstnica Mia srečno živi s svojim očetom Matejem in njegovim partnerjem Luko. To harmonično skupnost z vsakdanjimi radostmi in tegobami prekine nenadna Matejeva smrt in zaradi neurejenih odnosov v širši družini postane negotovo, ali bosta Luka in Mija v prihodnje še lahko živela skupaj. Film Marka Šantića na svež in občuten način prikazuje družinske odnose znotraj nekonvencionalne družine, skozi zgodbo razgrinja posledice, ki jih prinašajo zamolčevanje, predsodki in izogibanje problemom. Govori nam predvsem o tem, da človek ni ustvarjen za samoto in da svoje sobivanje lahko polno živi v različnih skupnostih. Režija: Marko Šantić / Scenarij: Irena Svetek / Igrajo: Nadja Debeljak, Primož Bezjak, Jernej Šugman, Silava Čušin, Ivo Ban, Olga Kacjan, Gal Golob
Film Skupaj nas na začetku uvede v utečeno življenje funkcionalne, vendar neklasične družine: najstnica Mia srečno živi s svojim očetom Matejem in njegovim partnerjem Luko. To harmonično skupnost z vsakdanjimi radostmi in tegobami prekine nenadna Matejeva smrt in zaradi neurejenih odnosov v širši družini postane negotovo, ali bosta Luka in Mija v prihodnje še lahko živela skupaj. Film Marka Šantića na svež in občuten način prikazuje družinske odnose znotraj nekonvencionalne družine, skozi zgodbo razgrinja posledice, ki jih prinašajo zamolčevanje, predsodki in izogibanje problemom. Govori nam predvsem o tem, da človek ni ustvarjen za samoto in da svoje sobivanje lahko polno živi v različnih skupnostih. Režija: Marko Šantić / Scenarij: Irena Svetek / Igrajo: Nadja Debeljak, Primož Bezjak, Jernej Šugman, Silava Čušin, Ivo Ban, Olga Kacjan, Gal Golob
Morelovi so premožna in cenjena družina vrhunskih pravnikov. A življenje in odnosi med njimi se jim sesujejo v prah po prometni nesreči starejše hčerke, saj so prisiljeni umiriti svoj tempo ter se posvetiti okrevanju dekleta in premisliti o načetih medosebnih odnosih v družini. Prvenec režiserja Urbana Pekleta, ki živi v Združenem kraljestvu, je bil posnet v neodvisni produkciji. Originalni naslov: (Ob)voznica Leto produkcije: 2023 Država: Slovenija Žanr: drama Režija: Urban Pekle Scenarij: Urban Pekle Igrajo: Klara Kuk, Borut Veselko, Maša Derganc, Lea Mihevc
Morelovi so premožna in cenjena družina vrhunskih pravnikov. A življenje in odnosi med njimi se jim sesujejo v prah po prometni nesreči starejše hčerke, saj so prisiljeni umiriti svoj tempo ter se posvetiti okrevanju dekleta in premisliti o načetih medosebnih odnosih v družini. Prvenec režiserja Urbana Pekleta, ki živi v Združenem kraljestvu, je bil posnet v neodvisni produkciji. Originalni naslov: (Ob)voznica Leto produkcije: 2023 Država: Slovenija Žanr: drama Režija: Urban Pekle Scenarij: Urban Pekle Igrajo: Klara Kuk, Borut Veselko, Maša Derganc, Lea Mihevc
Triptih Igram, sem se v treh različnih zgodbah v treh različnih državah, BiH, Hrvaški in Sloveniji poigrava s prepletanjem zaigranega in resničnega življenja, s tenko mejo med njima, ki dopušča prehajanje v obe smeri. Seveda pa to pripelje do trenutka, ko morajo protagonisti filmske pripovedi potegniti ločnico med življenjem in fikcijo, če želijo vsaj za silo nadzorovati svoje življenje. Scenarij in režija: Miroslav Mandić / Igrajo: Luna Ziić Mijović, Gregor Zorc, Goran Bogdan
Triptih Igram, sem se v treh različnih zgodbah v treh različnih državah, BiH, Hrvaški in Sloveniji poigrava s prepletanjem zaigranega in resničnega življenja, s tenko mejo med njima, ki dopušča prehajanje v obe smeri. Seveda pa to pripelje do trenutka, ko morajo protagonisti filmske pripovedi potegniti ločnico med življenjem in fikcijo, če želijo vsaj za silo nadzorovati svoje življenje. Scenarij in režija: Miroslav Mandić / Igrajo: Luna Ziić Mijović, Gregor Zorc, Goran Bogdan
To je zgodba Pauline P., močne, čustvene in duhovite protagonistke tega filma in njenega življenja, kjer tekom šolskega leta spremljamo njene dogodivščine v razredu in doma ter vse težave, ki jih uspešno premaga. Film temelji na Paulininem dnevniku, v katerem Paulina iz kritične perspektive in s komično opisanimi situacijami, govori o svojih težavah v prijateljstvu, ljubezni in s starši. Zgodba filma je postavljena v resnični svet, s kančkom čarobnosti.
To je zgodba Pauline P., močne, čustvene in duhovite protagonistke tega filma in njenega življenja, kjer tekom šolskega leta spremljamo njene dogodivščine v razredu in doma ter vse težave, ki jih uspešno premaga. Film temelji na Paulininem dnevniku, v katerem Paulina iz kritične perspektive in s komično opisanimi situacijami, govori o svojih težavah v prijateljstvu, ljubezni in s starši. Zgodba filma je postavljena v resnični svet, s kančkom čarobnosti.
Tatjanino brezskrbno, nezapleteno in prijetno življenje se konča, ko se njen mož Mile ponesreči. Če hoče preživeti in mu stati ob strani, mora sama prevzeti njegov posel. Tako se znajde v krogu šovinizma, sumljivih poslovnežev in nevarnosti, ki jih prinašajo posli na robu zakonitosti. V takšni novi vlogi ji pomagata prijateljica Marina in kljub dolgoletnim slabim odnosom tudi hči Suzana. Lahko trojica deklet premaga prevlado moških principov in vsaj malo pripomore k boljšemu svetu? Scenarij in režija: Matevž Luzar / Igrajo: Tanja Ribič (Tatjana), Nina Rakovec (Suzi), Maša Derganc (Marina), Brane Šturbej (Roman)
Tatjanino brezskrbno, nezapleteno in prijetno življenje se konča, ko se njen mož Mile ponesreči. Če hoče preživeti in mu stati ob strani, mora sama prevzeti njegov posel. Tako se znajde v krogu šovinizma, sumljivih poslovnežev in nevarnosti, ki jih prinašajo posli na robu zakonitosti. V takšni novi vlogi ji pomagata prijateljica Marina in kljub dolgoletnim slabim odnosom tudi hči Suzana. Lahko trojica deklet premaga prevlado moških principov in vsaj malo pripomore k boljšemu svetu? Scenarij in režija: Matevž Luzar / Igrajo: Tanja Ribič (Tatjana), Nina Rakovec (Suzi), Maša Derganc (Marina), Brane Šturbej (Roman)
Petnajstletni Klemen odrašča s starejšim bratom Petrom in mamo samohranilko v malem mestecu na odmaknjenem podeželju. Utečen vsakdan, ki ga Klemen najraje preživlja z oboževanim bratom na teniškem igrišču in ob bližnji reki, prekine Petrovo nenadno, strastno ljubezensko razmerje s prelepo vrstnico Sonjo, kar pri Klemenu sproži naval nasprotujočih si čustev in nepremišljenih dejanj.
Petnajstletni Klemen odrašča s starejšim bratom Petrom in mamo samohranilko v malem mestecu na odmaknjenem podeželju. Utečen vsakdan, ki ga Klemen najraje preživlja z oboževanim bratom na teniškem igrišču in ob bližnji reki, prekine Petrovo nenadno, strastno ljubezensko razmerje s prelepo vrstnico Sonjo, kar pri Klemenu sproži naval nasprotujočih si čustev in nepremišljenih dejanj.
Ne bom več luzerka je filmska pripoved o generaciji, ki se le stežka prebija v svet odraslih in išče izhode iz svoje neprostovoljne podaljšane mladosti, zaznamovane z odvisnostjo od staršev in brezperspektivnostjo domačega okolja. Glavni lik filma, devetindvajsetletna Špela, je diplomirala iz umetnostne zgodovine, kar pomeni, da še nikoli ni imela redne službe. Za razliko od njenih najboljših prijateljic, ki sta se pred leti odselili iz Slovenije in se ne nameravata vrniti, Špela trmasto vztraja, da bo ostala v Ljubljani. Ko delo v tujini dobi tudi njen dolgoletni fant, Špela ostane brez stanovanja, službe in družbe. Preseli se k staršem in babici, ki zdaj živi v Špelini otroški sobi. Toda želi se osamosvojiti in odrasti, namesto da bi še naprej podaljševala svojo že tako ali tako deset let predolgo adolescenco. Scenarij in režija: Urša Menart V glavnih vlogah: Eva Jesenovec, Živa Selan, Branko Završan, Jurij Drevenšek, Aljaž Jovanović in drugi
Ne bom več luzerka je filmska pripoved o generaciji, ki se le stežka prebija v svet odraslih in išče izhode iz svoje neprostovoljne podaljšane mladosti, zaznamovane z odvisnostjo od staršev in brezperspektivnostjo domačega okolja. Glavni lik filma, devetindvajsetletna Špela, je diplomirala iz umetnostne zgodovine, kar pomeni, da še nikoli ni imela redne službe. Za razliko od njenih najboljših prijateljic, ki sta se pred leti odselili iz Slovenije in se ne nameravata vrniti, Špela trmasto vztraja, da bo ostala v Ljubljani. Ko delo v tujini dobi tudi njen dolgoletni fant, Špela ostane brez stanovanja, službe in družbe. Preseli se k staršem in babici, ki zdaj živi v Špelini otroški sobi. Toda želi se osamosvojiti in odrasti, namesto da bi še naprej podaljševala svojo že tako ali tako deset let predolgo adolescenco. Scenarij in režija: Urša Menart V glavnih vlogah: Eva Jesenovec, Živa Selan, Branko Završan, Jurij Drevenšek, Aljaž Jovanović in drugi
Ruševine starega gradu so otrokom najljubši kraj za igro – poleg računalnika, seveda. Jon, Tina in njen mlajši brat Peter obiskujejo kraj vsak dan in se spoprijateljijo tudi s tamkajšnjim priložnostnim prebivalcem, lokalnim posebnežem Matjažem Mirodolom. A v prostorih razpadajočega gradu se godijo nenavadne reči. Otrokom radovednost ne da miru. Raziskujejo in raziskujejo, in ko nekega dne skoraj odprejo težka železna vrata v grajske kletne prostore, Peter nesrečno pade in si zlomi roko. To je povod, da starši otrokom prepovejo zadrževanje v okolici gradu in hkrati iščejo primeren način za odstranitev ruševin. Pa ne bo šlo tako zlahka. Izkaže se, da je grad poln skrivnosti, dogajati se pričnejo nenavadne reči in marsikdo ne ve več zagotovo, kaj je res in kaj ne… Otroci počasi začenjajo razkrivati, za kaj v resnici gre, pri tem pa jim priskoči na pomoč skrivnostni deček.
Ruševine starega gradu so otrokom najljubši kraj za igro – poleg računalnika, seveda. Jon, Tina in njen mlajši brat Peter obiskujejo kraj vsak dan in se spoprijateljijo tudi s tamkajšnjim priložnostnim prebivalcem, lokalnim posebnežem Matjažem Mirodolom. A v prostorih razpadajočega gradu se godijo nenavadne reči. Otrokom radovednost ne da miru. Raziskujejo in raziskujejo, in ko nekega dne skoraj odprejo težka železna vrata v grajske kletne prostore, Peter nesrečno pade in si zlomi roko. To je povod, da starši otrokom prepovejo zadrževanje v okolici gradu in hkrati iščejo primeren način za odstranitev ruševin. Pa ne bo šlo tako zlahka. Izkaže se, da je grad poln skrivnosti, dogajati se pričnejo nenavadne reči in marsikdo ne ve več zagotovo, kaj je res in kaj ne… Otroci počasi začenjajo razkrivati, za kaj v resnici gre, pri tem pa jim priskoči na pomoč skrivnostni deček.
Leon Gall je policijski inšpektor v poznih tridesetih. Včasih deluje na robu legalnosti, vendar ni koruptiven. V četrti, kjer je odraščal s svojo pokojno materjo, narkomanko, Korporacija Rihter želi pričeti gradnjo največjega stavbnega kompleksa v zgodovini mesta. Leon Gall prek svoje punce, luksuzne prostitutke Veronike Gril, ki zadovoljuje pomembnega politika in enega izmed glavnih akterjev pri projektu, izve, da je bil nakup tamkajšnjega zemljišča sumljiv.
Leon Gall je policijski inšpektor v poznih tridesetih. Včasih deluje na robu legalnosti, vendar ni koruptiven. V četrti, kjer je odraščal s svojo pokojno materjo, narkomanko, Korporacija Rihter želi pričeti gradnjo največjega stavbnega kompleksa v zgodovini mesta. Leon Gall prek svoje punce, luksuzne prostitutke Veronike Gril, ki zadovoljuje pomembnega politika in enega izmed glavnih akterjev pri projektu, izve, da je bil nakup tamkajšnjega zemljišča sumljiv.
Film primerja ustvarjanje dveh najpomembnejših opernih skladateljev 19. stoletja, Giuseppa Verdija in Richarda Wagnerja, ki sta se rodila istega leta 1813, in ga postavlja v sodobni kontekst televizijske komunikacije. Odločni producent, ki želi posneti gledljiv in s tem tržno zanimiv film z Verdijevimi arijami, trči ob zanesenjaškega scenarista, po srcu wagnerjanca, ki bi »projekt Verdi« najraje zamenjal s »projektom Wagner«. Dvoboj o tem, kdo piše »boljšo« glasbo in koga poslušalci raje poslušajo, se spremeni v dramo med pragmatično tržno logiko našega vsakdana in idealistično zaverovanostjo v visoko umetnost ... Film o operi se zato spremeni v TV-opero z naslovom Moč usode. V filmu pojejo svetovno priznani slovenski operni solisti (Janez Lotrič, Ana Pusar Jerič, Marjana Lipovšek in Franc Javornik), za »dramski« zaplet skrbijo Vlado Novak, Marko Mandić in Vida Breže, za »informativnost« številni napisi, podnapisi in namigi (podobno kot v nemem filmu). Scenarij Gregor Pompe in Miha Vipotnik, direktor fotografije Bojan Kastelic, režija Miha Vipotnik, urednica Danica Dolinar.
Film primerja ustvarjanje dveh najpomembnejših opernih skladateljev 19. stoletja, Giuseppa Verdija in Richarda Wagnerja, ki sta se rodila istega leta 1813, in ga postavlja v sodobni kontekst televizijske komunikacije. Odločni producent, ki želi posneti gledljiv in s tem tržno zanimiv film z Verdijevimi arijami, trči ob zanesenjaškega scenarista, po srcu wagnerjanca, ki bi »projekt Verdi« najraje zamenjal s »projektom Wagner«. Dvoboj o tem, kdo piše »boljšo« glasbo in koga poslušalci raje poslušajo, se spremeni v dramo med pragmatično tržno logiko našega vsakdana in idealistično zaverovanostjo v visoko umetnost ... Film o operi se zato spremeni v TV-opero z naslovom Moč usode. V filmu pojejo svetovno priznani slovenski operni solisti (Janez Lotrič, Ana Pusar Jerič, Marjana Lipovšek in Franc Javornik), za »dramski« zaplet skrbijo Vlado Novak, Marko Mandić in Vida Breže, za »informativnost« številni napisi, podnapisi in namigi (podobno kot v nemem filmu). Scenarij Gregor Pompe in Miha Vipotnik, direktor fotografije Bojan Kastelic, režija Miha Vipotnik, urednica Danica Dolinar.