Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Oddaja ponuja tedenski avtorski pregled najzanimivejših glasbenih dogodkov z recenzijami, kritikami in reportažnimi zapisi sodelavcev in dopisnikov glasbenega uredništva iz vse Primorske. Primorskim se občasno pridružijo tudi pomembnejši dogodki v prestolnici ali celo tujini, zlasti če tam gostujejo primorski izvajalci.
Avtor: Lea Hedžet
Malokdo pozna glasbeno bogastvo škofijskega arhiva Koper, ki je pravi unikum v slovenskem prostoru. Ohranjena dediščina vznemirja slovenske in tuje muzikologe, pa tudi glasbenike – izvajalce starih glasbenih praks. Gre za dragoceni arhiv glasbenih zapisov od srednjeveških kodeksov do glasbe 19. stoletja. To dokazuje, da so imeli v koprski stolnici že zelo zgodaj organizirano muziciranje za bogoslužje in druge slovesnosti. Popis teh zapisov so več desetletij opravljali sodelavci Muzikološkega inštituta v Ljubljani. Projekt je vodila dr. Metoda Kokole, znanstvena svetnica, raziskovalka na Muzikološkem inštitutu ZRC SAZU.
Malokdo pozna glasbeno bogastvo škofijskega arhiva Koper, ki je pravi unikum v slovenskem prostoru. Ohranjena dediščina vznemirja slovenske in tuje muzikologe, pa tudi glasbenike – izvajalce starih glasbenih praks. Gre za dragoceni arhiv glasbenih zapisov od srednjeveških kodeksov do glasbe 19. stoletja. To dokazuje, da so imeli v koprski stolnici že zelo zgodaj organizirano muziciranje za bogoslužje in druge slovesnosti. Popis teh zapisov so več desetletij opravljali sodelavci Muzikološkega inštituta v Ljubljani. Projekt je vodila dr. Metoda Kokole, znanstvena svetnica, raziskovalka na Muzikološkem inštitutu ZRC SAZU.
Od 23. do 25. marca so v dvorani Sv. Frančiška koprsko občinstvo razveseljevali iizvrstni mladi pevci, udeleženci mednarodnega mladinskega zborovskega festivala Aegis Carminis. Že tretjič zapored ga je priredil Akademski pevski zbor Univerze na Primorskem z umetniškim vodjo Ambrožem Čopijem.
Od 23. do 25. marca so v dvorani Sv. Frančiška koprsko občinstvo razveseljevali iizvrstni mladi pevci, udeleženci mednarodnega mladinskega zborovskega festivala Aegis Carminis. Že tretjič zapored ga je priredil Akademski pevski zbor Univerze na Primorskem z umetniškim vodjo Ambrožem Čopijem.
V Ilirski Bistrici so se v dvorani glasbene šole na drugem, izjemno zanimivem koncertu iz cikla, ki ga vsako leto prireja ilirskobistriška glasbena šola, poklonili svojima domačima ustvarjalcema, pesnici Maksi Samsa in skladatelju Bojanu Glavini. Večer samospevov in poezije so oblikovali Jerica Rudolf, Marko Kanalec in Gregor Budal.
V Ilirski Bistrici so se v dvorani glasbene šole na drugem, izjemno zanimivem koncertu iz cikla, ki ga vsako leto prireja ilirskobistriška glasbena šola, poklonili svojima domačima ustvarjalcema, pesnici Maksi Samsa in skladatelju Bojanu Glavini. Večer samospevov in poezije so oblikovali Jerica Rudolf, Marko Kanalec in Gregor Budal.
V veliki dvorani Slovenske filharmonije je 21. decembra Zveza slovenskih glasbenih šol obeležila 50. obletnico svojega prestižnega tekmovanja mladih slovenskih glasbenikov, Temsig. Slavnostni koncert so oblikovali trije izjemni mladi koncertanti, izbrani zmagovalci letošnjega tekmovanja. Med njimi je bil tudi koprski pianist Vid Ibic.
V veliki dvorani Slovenske filharmonije je 21. decembra Zveza slovenskih glasbenih šol obeležila 50. obletnico svojega prestižnega tekmovanja mladih slovenskih glasbenikov, Temsig. Slavnostni koncert so oblikovali trije izjemni mladi koncertanti, izbrani zmagovalci letošnjega tekmovanja. Med njimi je bil tudi koprski pianist Vid Ibic.
3. decembra se je v dvorani koprske Glasbene šole sklenil 8. Mednarodni festival sodobne glasbe, Bienale Koper. Z osmimi koncerti je na več prizorišč privabil številno občinstvo, ki je lahko prisluhnilo različnim zasedbam od najmlajših pa do zrelih izvajalcev. Predstavili so 28 različnih avtorjev, med katerimi je bila vsaj polovica mladih slovenskih skladateljev. Najrazličnejši zvoki od komornih, akustičnih do elektronskih, s skupno uglasitvijo na temo vode so tako pet dni polnili ušesa in srca poslušalcev od blizu in daleč.
3. decembra se je v dvorani koprske Glasbene šole sklenil 8. Mednarodni festival sodobne glasbe, Bienale Koper. Z osmimi koncerti je na več prizorišč privabil številno občinstvo, ki je lahko prisluhnilo različnim zasedbam od najmlajših pa do zrelih izvajalcev. Predstavili so 28 različnih avtorjev, med katerimi je bila vsaj polovica mladih slovenskih skladateljev. Najrazličnejši zvoki od komornih, akustičnih do elektronskih, s skupno uglasitvijo na temo vode so tako pet dni polnili ušesa in srca poslušalcev od blizu in daleč.
Zadnji iz niza koncertov, ki jih je Društvo prijateljev glasbe v svojem ciklu Amabile z muzejem letos, v Lovčevem letu, posvetilo 100. obletnici rojstva tega koprskega skladatelja, je nosil naslov »Balada za Vladimirja Lovca«. S svojimi glasbenimi sodelavci ga je zasnoval violončelist Martin Sikur, ki je poleg dveh Lovčevih skladb za godala v spored uvrstil še nekaj priljubljenih del njegovih vzornikov in prijateljev. Z njimi je v dvorano Popkrajinskega muzeja v Kopru privabil številno občinstvo.
Zadnji iz niza koncertov, ki jih je Društvo prijateljev glasbe v svojem ciklu Amabile z muzejem letos, v Lovčevem letu, posvetilo 100. obletnici rojstva tega koprskega skladatelja, je nosil naslov »Balada za Vladimirja Lovca«. S svojimi glasbenimi sodelavci ga je zasnoval violončelist Martin Sikur, ki je poleg dveh Lovčevih skladb za godala v spored uvrstil še nekaj priljubljenih del njegovih vzornikov in prijateljev. Z njimi je v dvorano Popkrajinskega muzeja v Kopru privabil številno občinstvo.
V Kopru se začenja mednarodni festival sodobne glasbe Biennale Koper, ki ga ob podpori Mestne občine Koper prirejata Društvo prijateljev glasbe in Glasbena šola Koper. Do sobote bo ljubiteljem modernih in eksperimentalnih glasbenih tokov podaril šest koncertov, na katerih bodo številni izvajalci, od najmlajših pa do že uveljavljenih, izvedli 29 različnih skladb slovenskih in tujih avtorjev, na ogled pa bo tudi filmski posnetek uprizoritve opere Povodni mož tržaškega skladatelja Fabia Niederja.
V Kopru se začenja mednarodni festival sodobne glasbe Biennale Koper, ki ga ob podpori Mestne občine Koper prirejata Društvo prijateljev glasbe in Glasbena šola Koper. Do sobote bo ljubiteljem modernih in eksperimentalnih glasbenih tokov podaril šest koncertov, na katerih bodo številni izvajalci, od najmlajših pa do že uveljavljenih, izvedli 29 različnih skladb slovenskih in tujih avtorjev, na ogled pa bo tudi filmski posnetek uprizoritve opere Povodni mož tržaškega skladatelja Fabia Niederja.
S koncertom skladb za godala so organizatorji jubilejnih prireditev ob 100. obletnici rojstva Vladimirja Lovca v petek, 18. novembra, v dvorani Pokrajinskega muzeja v Kopru sklenili jubilejno leto, ki je doseglo vrhunec z Muzikološkim simpozijem v Pretorski palači. Zavod lepih umetnosti ga je ob podpori Mestne občine Koper oblikoval v sodelovanju z Oddelkom za muzikologijo Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, ki letos praznuje svojo 60-letnico.
S koncertom skladb za godala so organizatorji jubilejnih prireditev ob 100. obletnici rojstva Vladimirja Lovca v petek, 18. novembra, v dvorani Pokrajinskega muzeja v Kopru sklenili jubilejno leto, ki je doseglo vrhunec z Muzikološkim simpozijem v Pretorski palači. Zavod lepih umetnosti ga je ob podpori Mestne občine Koper oblikoval v sodelovanju z Oddelkom za muzikologijo Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, ki letos praznuje svojo 60-letnico.
S koncertom titularnega organista orgel koprske stolnice, Mirka Butkoviča, se je v nedeljo, 6. novembra, sklenil letošnji Orgelski festival Koper, ki so ga od 18. septembra dalje oblikovali štirje vrhunski organisti iz Francije, Italije in Avstrije. S sklepnim koncertom pa so organizatorji obeležili prvo obletnico otvoritvenega koncerta, ko so nove orgle tudi blagoslovili.
S koncertom titularnega organista orgel koprske stolnice, Mirka Butkoviča, se je v nedeljo, 6. novembra, sklenil letošnji Orgelski festival Koper, ki so ga od 18. septembra dalje oblikovali štirje vrhunski organisti iz Francije, Italije in Avstrije. S sklepnim koncertom pa so organizatorji obeležili prvo obletnico otvoritvenega koncerta, ko so nove orgle tudi blagoslovili.
Mladi madžarski virtuoz Szombor Sido je preteklo nedeljo v Kopru sklenil festival Kitarika, ki je svoj vrhunec dosegel s sobotnim koncertom slovitega kosovskega kitarista Petríta Çekuja. Za uvod v tridnevno druženje mladih kitaristov in njihovih pedagogov ter nenazadnje ljubiteljev glasbe šestih strun pa je poskrbel izvrsten Zero duo, ki ga sestavljata v Nemčiji živeči domači kitarist Jaka Klun in njegov študijski kolega, Italijan Roberto Battino. V dvorani sv. Frančiška Asiškega jima je prisluhnila ekipa Radia Koper.
Mladi madžarski virtuoz Szombor Sido je preteklo nedeljo v Kopru sklenil festival Kitarika, ki je svoj vrhunec dosegel s sobotnim koncertom slovitega kosovskega kitarista Petríta Çekuja. Za uvod v tridnevno druženje mladih kitaristov in njihovih pedagogov ter nenazadnje ljubiteljev glasbe šestih strun pa je poskrbel izvrsten Zero duo, ki ga sestavljata v Nemčiji živeči domači kitarist Jaka Klun in njegov študijski kolega, Italijan Roberto Battino. V dvorani sv. Frančiška Asiškega jima je prisluhnila ekipa Radia Koper.
Koprsko Društvo prijateljev glasbe je prejšnji teden v sodelovanju s Skupnostjo Italijanov Santorio Santorio iz Kopra z odličnim koncertom Godalnega orkestra Accadémia d'archi Arrigoni sklenilo Tartinijevo Leto. Orkester pod taktirko Domenica Masona se je Mojstru narodov v dvorani sv. Frančiška poklonil s sporedom baročne glasbe in z Vražjim trilčkom v izvedbi izjemnega solista, 17-letnega korejskega violinista Nurie-ja Chunga.,
Koprsko Društvo prijateljev glasbe je prejšnji teden v sodelovanju s Skupnostjo Italijanov Santorio Santorio iz Kopra z odličnim koncertom Godalnega orkestra Accadémia d'archi Arrigoni sklenilo Tartinijevo Leto. Orkester pod taktirko Domenica Masona se je Mojstru narodov v dvorani sv. Frančiška poklonil s sporedom baročne glasbe in z Vražjim trilčkom v izvedbi izjemnega solista, 17-letnega korejskega violinista Nurie-ja Chunga.,
V portoroškem Avditoriju sta v torek, 18.10. kar dva orkestra pod taktirko Slavena Kulenovića počastila spomin na Vladimirja Lovca. Ob 100-letnici rojstva so tako zazvenele tudi njegove simfonične partiture.
V portoroškem Avditoriju sta v torek, 18.10. kar dva orkestra pod taktirko Slavena Kulenovića počastila spomin na Vladimirja Lovca. Ob 100-letnici rojstva so tako zazvenele tudi njegove simfonične partiture.
Na festivalu Izis je v koprskem Bastionu s svojim solističnim performansom nastopila tudi znana pevka Marina Martensson, Švedinja slovenskih korenin, ki je našla svoj drugi dom v Izoli. Čeprav jo bolj poznamo iz sveta popularne glasbe, se je tokrat pogumno podala v eksperimentalne vode in s svojim glasom dokazala, da zmore marsikaj…. Na tej, zanjo povsem novi poti ji je prisluhnila tudi Lea Hedžet.
Na festivalu Izis je v koprskem Bastionu s svojim solističnim performansom nastopila tudi znana pevka Marina Martensson, Švedinja slovenskih korenin, ki je našla svoj drugi dom v Izoli. Čeprav jo bolj poznamo iz sveta popularne glasbe, se je tokrat pogumno podala v eksperimentalne vode in s svojim glasom dokazala, da zmore marsikaj…. Na tej, zanjo povsem novi poti ji je prisluhnila tudi Lea Hedžet.
V okviru Mednarodnega festivala za sodobno glasbo Kogojevi dnevi je v cerkvi Marijinega vnebovzetja v Kanalu 23. septembra nastopil goriški pianist Danijel Brecelj, ki zadnji dve leti živi in deluje v Dijonu v Franciji. Na klavirskem recitalu je izvedel skladbe Roberta Schumanna, Johannesa Brahmsa, Aleksandra Skrjabina in Franza Liszta.
V okviru Mednarodnega festivala za sodobno glasbo Kogojevi dnevi je v cerkvi Marijinega vnebovzetja v Kanalu 23. septembra nastopil goriški pianist Danijel Brecelj, ki zadnji dve leti živi in deluje v Dijonu v Franciji. Na klavirskem recitalu je izvedel skladbe Roberta Schumanna, Johannesa Brahmsa, Aleksandra Skrjabina in Franza Liszta.
V tokratni rubriki vam prinašamo novice iz Lizbone, kjer se je med 3. in 7. septembrom odvil Svetovni zborovski Expo. Organizirala ga je Mednarodno zveza za zborovsko glasbo, ki je oblikovala pester festivalski program. Festival je obiskalo skoraj 800 ljubiteljev zborovske glasbe, na njem pa je sodelovalo osemnajst vokalnih zasedb z vsega sveta. V okvriu festivala je potekal tudi tečaj dirigiranja pod vodstvom nemškega dirigenta Friederja Berniusa. V Lizboni je bila tudi Tisa Mrhar, ki se je ob tej priložnosti pogovarjala z Ivo Radulović, generalno sekretarko Mednarodne zveze za zborovsko glasbo.
V tokratni rubriki vam prinašamo novice iz Lizbone, kjer se je med 3. in 7. septembrom odvil Svetovni zborovski Expo. Organizirala ga je Mednarodno zveza za zborovsko glasbo, ki je oblikovala pester festivalski program. Festival je obiskalo skoraj 800 ljubiteljev zborovske glasbe, na njem pa je sodelovalo osemnajst vokalnih zasedb z vsega sveta. V okvriu festivala je potekal tudi tečaj dirigiranja pod vodstvom nemškega dirigenta Friederja Berniusa. V Lizboni je bila tudi Tisa Mrhar, ki se je ob tej priložnosti pogovarjala z Ivo Radulović, generalno sekretarko Mednarodne zveze za zborovsko glasbo.
V Slovenskem narodnem gledališču Opera in balet Ljubljana si v teh dneh lahko vnovič ogledate baletno predstavo Gusar Adolpha Adama, balet, ki časti lepoto, ljubezen, nedvomno tudi žvenket zlata, ko v luči romantike obsije pogumne avanturiste, roparje ter odpadnike družbe. Gusarja so v ljubljanski operni in baletni hiši zaupali izjemnemu španskemu plesalcu in koreografu Carlosu Martinezu, orkestru pa dirigirala Mojca Lavrenčič, vsestranska glasbenica iz Vipave, ki se je pred letom odločila za nadaljevanje študija čembala in stare glasbe na priznani ustanovi Schola Cantorum Basiliensis v Baslu v Švici.
V Slovenskem narodnem gledališču Opera in balet Ljubljana si v teh dneh lahko vnovič ogledate baletno predstavo Gusar Adolpha Adama, balet, ki časti lepoto, ljubezen, nedvomno tudi žvenket zlata, ko v luči romantike obsije pogumne avanturiste, roparje ter odpadnike družbe. Gusarja so v ljubljanski operni in baletni hiši zaupali izjemnemu španskemu plesalcu in koreografu Carlosu Martinezu, orkestru pa dirigirala Mojca Lavrenčič, vsestranska glasbenica iz Vipave, ki se je pred letom odločila za nadaljevanje študija čembala in stare glasbe na priznani ustanovi Schola Cantorum Basiliensis v Baslu v Švici.
Z našo rubriko smo obiskali koprsko Gledališče, kjer so v petek koncertitrali Simfoniki RTV Slovenija, ki bi morali nastopiti na veliki prireditvi Simfonija Kopra v Luki Koper, a je spektakel na prostem zaradi slabega vremena odpadel. Koncert so prestavili v gledališče, kjer je vendarle po 45 letih od nastanka doživela svoj odrski krst Koprska simfonija Vladimirja Lovca. Poklonu koprskemu skladatelju ob 100. obletnici rojstva je sledil še poklon našemu piranskemu rojaku, Giuseppeju Tartiniju, ki se je rodil pred 330 leti, in prikupen spored opernih odlomkov z izvrstnimi mladimi solistkami. Taktirko sta vihtela prav tako mlada Ana Erčulj in Davorin Mori.
Z našo rubriko smo obiskali koprsko Gledališče, kjer so v petek koncertitrali Simfoniki RTV Slovenija, ki bi morali nastopiti na veliki prireditvi Simfonija Kopra v Luki Koper, a je spektakel na prostem zaradi slabega vremena odpadel. Koncert so prestavili v gledališče, kjer je vendarle po 45 letih od nastanka doživela svoj odrski krst Koprska simfonija Vladimirja Lovca. Poklonu koprskemu skladatelju ob 100. obletnici rojstva je sledil še poklon našemu piranskemu rojaku, Giuseppeju Tartiniju, ki se je rodil pred 330 leti, in prikupen spored opernih odlomkov z izvrstnimi mladimi solistkami. Taktirko sta vihtela prav tako mlada Ana Erčulj in Davorin Mori.
S koncertom mednarodnega tria Zanocco-Schwarz-Hiller se v križnem hodniku minoritskega samostana v Piranu zaokrožuje 21. Tartini festival, ki ga je za nas spremljala Lea Hedžet. V današnji glasbeni rubriki vam poleg sklepnih misli ponuja reportažni zapis z večera festivalskega anbsambla Il terzo suono ter z nastopa Domna Lorenza in Bernarda Brizanija v ciklu Tartini Junior.
S koncertom mednarodnega tria Zanocco-Schwarz-Hiller se v križnem hodniku minoritskega samostana v Piranu zaokrožuje 21. Tartini festival, ki ga je za nas spremljala Lea Hedžet. V današnji glasbeni rubriki vam poleg sklepnih misli ponuja reportažni zapis z večera festivalskega anbsambla Il terzo suono ter z nastopa Domna Lorenza in Bernarda Brizanija v ciklu Tartini Junior.
Današnjo rubriko posvečamo piranskemu Tartini festivalu, ki je zadnje dni avgusta z izjemnim violinskim recitalom francoskega mojstra Matthieuja Camillerija in z vrhunskim koncertom violinista Fabia Biondija, ob spremljavi ansambla Lorenzo da Ponte, ponudil dve prav posebni poslastici ljubiteljem baročne glasbe. In v Križnem hodniku minoritskega samostana se jih je zbralo presenetljivo veliko.
Današnjo rubriko posvečamo piranskemu Tartini festivalu, ki je zadnje dni avgusta z izjemnim violinskim recitalom francoskega mojstra Matthieuja Camillerija in z vrhunskim koncertom violinista Fabia Biondija, ob spremljavi ansambla Lorenzo da Ponte, ponudil dve prav posebni poslastici ljubiteljem baročne glasbe. In v Križnem hodniku minoritskega samostana se jih je zbralo presenetljivo veliko.
V tokratni rubriki vam predstavljamo 4. poletno orkestrsko šolo za mlade glasbenike MusiKras v Štanjelu, na kateri se je avgusta letos v dveh težavnostnih orkestrih pod mentorstvom Lorenza Puschedduja in Iva Bašiča v skupni igri urilo skoraj 100 otrok. Pridobljeno znanje so mladi glasbeniki predstavili na zaključnem koncertu. Organizator je letos naredil korak dalje, saj je pripravil tudi prvo mednarodno skladateljsko tekmovanje za izvirno glasbo za pihalne orkestre stopnje od 0,5 do 1,5.
V tokratni rubriki vam predstavljamo 4. poletno orkestrsko šolo za mlade glasbenike MusiKras v Štanjelu, na kateri se je avgusta letos v dveh težavnostnih orkestrih pod mentorstvom Lorenza Puschedduja in Iva Bašiča v skupni igri urilo skoraj 100 otrok. Pridobljeno znanje so mladi glasbeniki predstavili na zaključnem koncertu. Organizator je letos naredil korak dalje, saj je pripravil tudi prvo mednarodno skladateljsko tekmovanje za izvirno glasbo za pihalne orkestre stopnje od 0,5 do 1,5.
V soboto so v Piranu odprli 21. Tartini festival, ki mu je uvodne takte letos namenil sloviti italijanski ansambel I Solisti Veneti. V Križni hodnik je privabil številne poslušalce, ki so z navdušenjem spremljali zanimiv, a tokrat malo drugačen program, v katerega je dirigent Giuliano Carella poleg Tartinija uvrstil dva mojstra iz začetka 20.stoletja: Riharda Straussa in Arnolda Schönberga.
V soboto so v Piranu odprli 21. Tartini festival, ki mu je uvodne takte letos namenil sloviti italijanski ansambel I Solisti Veneti. V Križni hodnik je privabil številne poslušalce, ki so z navdušenjem spremljali zanimiv, a tokrat malo drugačen program, v katerega je dirigent Giuliano Carella poleg Tartinija uvrstil dva mojstra iz začetka 20.stoletja: Riharda Straussa in Arnolda Schönberga.
Današnja rubrika vas bo popeljala v Tolmin, kjer je pod mentorstvom priznanih zborovskih dirigentov minuli teden potekal že 4. tabor mladih pevcev Primorske. Sklenil se je z nedeljskim koncertom v Kinogledališču Tolmin. V zanimivem in pestrem programu so mladi pevci predstavili tudi dve noviteti mladih slovenskih skladateljev. Koncert je posnela naša snemalna ekipa, obiskala pa ga je mlada poročevalka Tisa Mrhar.
Današnja rubrika vas bo popeljala v Tolmin, kjer je pod mentorstvom priznanih zborovskih dirigentov minuli teden potekal že 4. tabor mladih pevcev Primorske. Sklenil se je z nedeljskim koncertom v Kinogledališču Tolmin. V zanimivem in pestrem programu so mladi pevci predstavili tudi dve noviteti mladih slovenskih skladateljev. Koncert je posnela naša snemalna ekipa, obiskala pa ga je mlada poročevalka Tisa Mrhar.
V soboto se v Piranu začenja že 21. Tartini festival, ki bo do 9. septembra občinstvo razveseljeval z vrhunskimi izvedbami Tartinijevih del. Z devetimi koncerti bo gostoval v Križnem hodniku Minoritskega samostana, z dvema pa v koprski Pretorski palači, kjer se že tradicionalno predstavljajo mladi glasbeniki. V današnji glasbeni rubriki letošnji program predstavlja umetniška vodja festivala, Jasna Nadles.
V soboto se v Piranu začenja že 21. Tartini festival, ki bo do 9. septembra občinstvo razveseljeval z vrhunskimi izvedbami Tartinijevih del. Z devetimi koncerti bo gostoval v Križnem hodniku Minoritskega samostana, z dvema pa v koprski Pretorski palači, kjer se že tradicionalno predstavljajo mladi glasbeniki. V današnji glasbeni rubriki letošnji program predstavlja umetniška vodja festivala, Jasna Nadles.
Z dvournim spektakularnim klavirskim koncertom je 12. avgusta ob polni luni na splavu sredi Soče pod znamenitim kamnitim mostom v Kanalu pred več kot 500 poslušalci nastopil Ivan Skrt, domačin, pred desetletjem eden najbolj obetanih slovenskih pianistov. Vzdušje večera nam v tokratni rubriki predstavlja primorska pianistka, klavirska pedagoginja in publicistka Aleksandra Pavlovič.
Z dvournim spektakularnim klavirskim koncertom je 12. avgusta ob polni luni na splavu sredi Soče pod znamenitim kamnitim mostom v Kanalu pred več kot 500 poslušalci nastopil Ivan Skrt, domačin, pred desetletjem eden najbolj obetanih slovenskih pianistov. Vzdušje večera nam v tokratni rubriki predstavlja primorska pianistka, klavirska pedagoginja in publicistka Aleksandra Pavlovič.
Pred 13 leti se je pod znamenitim kamnitim mostom v Kanalu ob Soči zgodil dogodek z naslovom »Sonate na Soči« - pianistični koncert na splavu pod prsti domačina Ivana Skrt. Na slikovita skalna korita je koncert privabil kar 2500 obiskovalcev. Izbrana glasba in izjemen ambient sta skupaj s hvaležnimi poslušalci pričarala magično vzdušje. V petek, 12. avgusta ob 21.uri bo pod polno luno vnovič zazvenela glasba. Ivan Skrt bo tokrat izvedel klavirske skladbe Marija Kogoja, Frederica Chopina, Julesa Masseneta, Mauricea Ravela in Sergeja Rahmaninova.
Pred 13 leti se je pod znamenitim kamnitim mostom v Kanalu ob Soči zgodil dogodek z naslovom »Sonate na Soči« - pianistični koncert na splavu pod prsti domačina Ivana Skrt. Na slikovita skalna korita je koncert privabil kar 2500 obiskovalcev. Izbrana glasba in izjemen ambient sta skupaj s hvaležnimi poslušalci pričarala magično vzdušje. V petek, 12. avgusta ob 21.uri bo pod polno luno vnovič zazvenela glasba. Ivan Skrt bo tokrat izvedel klavirske skladbe Marija Kogoja, Frederica Chopina, Julesa Masseneta, Mauricea Ravela in Sergeja Rahmaninova.
Rubriko tokrat namenjamo predstavitvi vsebine nove številke revije Glasna - letnik 53, številka 2. Publikacija Zveze Glasbene mladine Slovenije namreč tudi tokrat v branje ponuja zanimive teme številnih primorskih piscev, med katerimi izpostavljamo pogovor Aleksandre Pavlovič z violinistko in plesalko Mojco Gal, zapis Tise Mrhar o zborovskem prazniku v Mariboru in prispevek Larise Marjanović o jubilejnem letu Vladimirja Lovca. Vsebino revije predstavlja urednica Veronika Brvar.
Rubriko tokrat namenjamo predstavitvi vsebine nove številke revije Glasna - letnik 53, številka 2. Publikacija Zveze Glasbene mladine Slovenije namreč tudi tokrat v branje ponuja zanimive teme številnih primorskih piscev, med katerimi izpostavljamo pogovor Aleksandre Pavlovič z violinistko in plesalko Mojco Gal, zapis Tise Mrhar o zborovskem prazniku v Mariboru in prispevek Larise Marjanović o jubilejnem letu Vladimirja Lovca. Vsebino revije predstavlja urednica Veronika Brvar.
V skrivnostni glasbeni svet dveh mojstrov prve polovice 18. stoletja, Giuseppeja Tartinija in Comteja de St. Germaina, vas vabimo v tokratni rubriki. Primorska violinistka Mojca Gal, ki že več let v Švici deluje kot izvajalka na mednarodnih odrih na področju stare glasbe in plesa 18. stoletja, se z ansamblom Ad Fontes, zasedbo, ki jo v švicarskem Baslu tudi umetniško vodi, na zgoščenki z naslovom Secret Charms predstavlja v izvedbah dveh sonat Tartinija, njim pa dodaja manj znane tri skladbe Comteja de Saint Germaina.
V skrivnostni glasbeni svet dveh mojstrov prve polovice 18. stoletja, Giuseppeja Tartinija in Comteja de St. Germaina, vas vabimo v tokratni rubriki. Primorska violinistka Mojca Gal, ki že več let v Švici deluje kot izvajalka na mednarodnih odrih na področju stare glasbe in plesa 18. stoletja, se z ansamblom Ad Fontes, zasedbo, ki jo v švicarskem Baslu tudi umetniško vodi, na zgoščenki z naslovom Secret Charms predstavlja v izvedbah dveh sonat Tartinija, njim pa dodaja manj znane tri skladbe Comteja de Saint Germaina.
Danes se z našo glasbeno rubriko selimo v Postojno, kjer so pred dobrim tednom sklenili jubilejni, že deseti mednarodni festival, ki ga pod imenom »Teden kitare« prirejata Društvo Kitarza in Glasbena šola Postojna. Sklepni koncert so v cerkvi sv. Štefana oblikovali trije vrhunski slovenski kitaristi, Mak Grgič, Nejc Kuhar in Jure Cerkovnik, ki jih je v izvedbah treh koncertov za kitaro in orkester pod taktirko Tilna Drakslerja spremljal ansambel Dissonance. Poleg že znanih koncertov Maria Castelnuova Tedesca in Nejca Kuharja je prvič zazvenel Beatz koncert, ki ga je Leon Firšt napisal prav za to priložnost.
Danes se z našo glasbeno rubriko selimo v Postojno, kjer so pred dobrim tednom sklenili jubilejni, že deseti mednarodni festival, ki ga pod imenom »Teden kitare« prirejata Društvo Kitarza in Glasbena šola Postojna. Sklepni koncert so v cerkvi sv. Štefana oblikovali trije vrhunski slovenski kitaristi, Mak Grgič, Nejc Kuhar in Jure Cerkovnik, ki jih je v izvedbah treh koncertov za kitaro in orkester pod taktirko Tilna Drakslerja spremljal ansambel Dissonance. Poleg že znanih koncertov Maria Castelnuova Tedesca in Nejca Kuharja je prvič zazvenel Beatz koncert, ki ga je Leon Firšt napisal prav za to priložnost.
V Križnem hodniku Minoritskega samostana v Piranu je 21.julija izzvenel že peti koncert letošnjih Piranskih glasbenih večerov, ki so tokrat postregli z razkošnim zvokom trobil. S pestrim sporedom skladb, ki so nastajale od baroka do današnjih dni je nastopil Trobilni kvintet SiBrass iz Ljubljane in s svojimi izvedbami navdušil tokrat nekoliko manj številno občinstvo.
V Križnem hodniku Minoritskega samostana v Piranu je 21.julija izzvenel že peti koncert letošnjih Piranskih glasbenih večerov, ki so tokrat postregli z razkošnim zvokom trobil. S pestrim sporedom skladb, ki so nastajale od baroka do današnjih dni je nastopil Trobilni kvintet SiBrass iz Ljubljane in s svojimi izvedbami navdušil tokrat nekoliko manj številno občinstvo.
V prostorih minoritskega samostana v Piranu bo portoroški Avditorij drevi ob 21.00 priredil že peti koncert iz niza Piranskih glasbenih večerov, na katerih bo tokrat gostoval izvrsten slovenski Trobilni kvintet SiBrass. Mi pa se danes z našo glasbeno rubriko spominjmo četrtega koncerta, na katerem je ob vrhunskem češkem godalnem kvartetu Apollon zaigrala mlada, a izjemno obetavna koprska klarinetistka Samanta Škorja.
V prostorih minoritskega samostana v Piranu bo portoroški Avditorij drevi ob 21.00 priredil že peti koncert iz niza Piranskih glasbenih večerov, na katerih bo tokrat gostoval izvrsten slovenski Trobilni kvintet SiBrass. Mi pa se danes z našo glasbeno rubriko spominjmo četrtega koncerta, na katerem je ob vrhunskem češkem godalnem kvartetu Apollon zaigrala mlada, a izjemno obetavna koprska klarinetistka Samanta Škorja.
V petek, 8.julija se je v Novi Gorici sklenil festival SaxGo, ki je v prvem tednu ponudil nekaj izjemnih jazzovskih koncertov, drugi del festivala, ki je bil posvečen tekmovanju saksofonistov in mojstrskim tečajem, pa je prinesel koncerte klasičnega saksofona. O teh nam danes poroča Larisa Marjanovič.
V petek, 8.julija se je v Novi Gorici sklenil festival SaxGo, ki je v prvem tednu ponudil nekaj izjemnih jazzovskih koncertov, drugi del festivala, ki je bil posvečen tekmovanju saksofonistov in mojstrskim tečajem, pa je prinesel koncerte klasičnega saksofona. O teh nam danes poroča Larisa Marjanovič.
Kako je norveški pianist Hakon Austbo zaigral na Piranskih glasbenih večerih, v frančiškanski cerrkvi minotritskega samostana, lahko izveste v današnji glasbeni rubriki.
Kako je norveški pianist Hakon Austbo zaigral na Piranskih glasbenih večerih, v frančiškanski cerrkvi minotritskega samostana, lahko izveste v današnji glasbeni rubriki.
Tokrat boste v naši glasbeni rubriki boste lahko izvedeli, kako so na festivalu SaxGO muzicirali jazzisti: na ploščadi Silvana Furlana zasedba Fish-Scale Sunrise, katere članica je tudi izjemno nadarjena slovenska pianistka in skladateljica Kaja Draksler, v amfiteatru gradu Kromberk pa saksofonist Patrick Bartley z Big Bandom RTV Slovenija.
Tokrat boste v naši glasbeni rubriki boste lahko izvedeli, kako so na festivalu SaxGO muzicirali jazzisti: na ploščadi Silvana Furlana zasedba Fish-Scale Sunrise, katere članica je tudi izjemno nadarjena slovenska pianistka in skladateljica Kaja Draksler, v amfiteatru gradu Kromberk pa saksofonist Patrick Bartley z Big Bandom RTV Slovenija.
V Novi Gorici je v začetku julija potekal festival saksofonov, imenovan SaxGO, ki je v prvem tednu ponudil tri jazz koncerte, v drugem pa je izzvenel v znamenju mojstrskih tečajev in tekmovanja mladih saksofonistov ter koncertov njihovih mentorjev. Jazz koncertom je za nas prisluhnil Tomaž Gržeta.Najprej otvoritvenemu, na ploščadi Slivana Furlana, kjer se je kot prvi predstavil italijanski saksofonist Filippo Orefice s svojim triom.
V Novi Gorici je v začetku julija potekal festival saksofonov, imenovan SaxGO, ki je v prvem tednu ponudil tri jazz koncerte, v drugem pa je izzvenel v znamenju mojstrskih tečajev in tekmovanja mladih saksofonistov ter koncertov njihovih mentorjev. Jazz koncertom je za nas prisluhnil Tomaž Gržeta.Najprej otvoritvenemu, na ploščadi Slivana Furlana, kjer se je kot prvi predstavil italijanski saksofonist Filippo Orefice s svojim triom.
V okviru projekta Tartini 330 je v Amfiteatru portoroškega Avditorija v nedeljo nastopil sloviti srbski violinist Stefan Milenković, ki je s svojimi brezhibnimi izvedbami požel stoječe ovacije kakih petsto (in več) poslušalcev. Tokrat je zaigral ob izvrstnem orkestru Camerata Novi Sad in svoj spored posvetil piranskemu Mojstru narodov z njegovima najslavnejšima sonatama, občinstvo pa navdušil tudi s priredbo Orffove Carmine Burane.
V okviru projekta Tartini 330 je v Amfiteatru portoroškega Avditorija v nedeljo nastopil sloviti srbski violinist Stefan Milenković, ki je s svojimi brezhibnimi izvedbami požel stoječe ovacije kakih petsto (in več) poslušalcev. Tokrat je zaigral ob izvrstnem orkestru Camerata Novi Sad in svoj spored posvetil piranskemu Mojstru narodov z njegovima najslavnejšima sonatama, občinstvo pa navdušil tudi s priredbo Orffove Carmine Burane.
Kulturni dom Nova Gorica, koprska stolnica, Frančiškanski samostan Kostanjevica, Glasbena šola Nova Gorica, Kulturni dom Škofije, Kulturni center Lojze Bratuž v Gorici in plac v Cerknem so prizorišča, na katerih so naše glasbene poročevalke poslušale koncerte Mojce Gal s simfoničnim orkestrom Mitteleuropa, Irene Grafenauer, Mateta Bekavca in Sergia Azzolinija pa Slovenski vojni requiem v izvedbi mešanega zbora Consortium musicum, goriške zbore, mladega obetavnega violinista Aleša Lavrenčiča in nenazadnje tradicionalni jazz festival Jazz cerkno. Utrinke, misli, pogovore in odlomke koncertov lahko slišite v reporatžnih zapisih zbranih majskih prispevkov "S koncertnih prizorišč".
Kulturni dom Nova Gorica, koprska stolnica, Frančiškanski samostan Kostanjevica, Glasbena šola Nova Gorica, Kulturni dom Škofije, Kulturni center Lojze Bratuž v Gorici in plac v Cerknem so prizorišča, na katerih so naše glasbene poročevalke poslušale koncerte Mojce Gal s simfoničnim orkestrom Mitteleuropa, Irene Grafenauer, Mateta Bekavca in Sergia Azzolinija pa Slovenski vojni requiem v izvedbi mešanega zbora Consortium musicum, goriške zbore, mladega obetavnega violinista Aleša Lavrenčiča in nenazadnje tradicionalni jazz festival Jazz cerkno. Utrinke, misli, pogovore in odlomke koncertov lahko slišite v reporatžnih zapisih zbranih majskih prispevkov "S koncertnih prizorišč".
V oddaji so zbrani aprilski prispevki glasbenih urednic in sodelavk, ki poročajo o pomembnejših glasbenih dogodkih na Primorskem: 1) Koncertu 22-letnega goriškega pianista Aleksandra Gadžijeva v izvedbi klavirskega koncerta Čajkovskega gledališču Verdi v Gorici (Tatjana Gregorič) 2) Mojstrskem tečaju kitare angleške skladateljice in pedagoginje Maria Linemann v Glasbeni šoli Koper (Branka Kljun) 3) Koncertu Tria Alba v okviru koncertnega cikla Amabile 54. Koncertne sezone Društva prijateljev glasbe Koper (Irena Čok) 4) Zaključnem koncertu finalistov 9. Mednarodnega tekmovanja Svirel v vili Vipolže (Tatjana Gregorič) 5) Koncertu goriškega okteta Vrtnica in Mešanemu zboru Postojna v ciklu U3nek v Postojni (Tatjana Gregorič) 6) O novem delu novogoriškega skladatelja Andraža Lasiča na koncertnem abonmaju Akademij za glasbo Ljubljana (Tamara Koren) 7) Novi knjigi »Giuseppe Tartini – violinski virtuoz, skladatelj, teoretik in pedagog svetovnega slovesa« Duše Žitko (Lea Hedžet)
V oddaji so zbrani aprilski prispevki glasbenih urednic in sodelavk, ki poročajo o pomembnejših glasbenih dogodkih na Primorskem: 1) Koncertu 22-letnega goriškega pianista Aleksandra Gadžijeva v izvedbi klavirskega koncerta Čajkovskega gledališču Verdi v Gorici (Tatjana Gregorič) 2) Mojstrskem tečaju kitare angleške skladateljice in pedagoginje Maria Linemann v Glasbeni šoli Koper (Branka Kljun) 3) Koncertu Tria Alba v okviru koncertnega cikla Amabile 54. Koncertne sezone Društva prijateljev glasbe Koper (Irena Čok) 4) Zaključnem koncertu finalistov 9. Mednarodnega tekmovanja Svirel v vili Vipolže (Tatjana Gregorič) 5) Koncertu goriškega okteta Vrtnica in Mešanemu zboru Postojna v ciklu U3nek v Postojni (Tatjana Gregorič) 6) O novem delu novogoriškega skladatelja Andraža Lasiča na koncertnem abonmaju Akademij za glasbo Ljubljana (Tamara Koren) 7) Novi knjigi »Giuseppe Tartini – violinski virtuoz, skladatelj, teoretik in pedagog svetovnega slovesa« Duše Žitko (Lea Hedžet)
V oddajo so zbrani marčevski prispevki glasbenih urednic, ki poročajo o pomembnejših glasbenih dogodkih na Primorskem: 1) odprtju dveh razstav o Tartiniju piranskega Pomorskega muzeja v Trstu, v palači Gopčevič, v sodelovanju s tržaškim gledališkim muzejem Carlo Schmidl. 2) začetki letošnje revije Primorska poje, ki je krenila na dolgo pot z gradu Dobrovo v Goriških Brdih 3)sSodelovanju voikalne skupine Ridiamo v projektu Akademije Nova Four Notes for Europe 4) izidu notne zbirke Patricka Quaggiata, Mlada grla 5) koncertu DPG Koper, ki je v svoj cikel Amabile povabil Akademijo Nova z novim projektom, sestavljenim iz štirih novitet primorskih skladateljev, poimenovanim po skladbi Adija Daneva, Four Notes for Europe 6) tradicionalnem koncertnem srečanju treh AZZ-jev, poimenovanem "V troje je lepše", v ciklu Simfonic Voices, ki ga v Kopru prireja APZ Univerze na Primorskem 7) gostovanju festivala Slovenski glasbeni dnevi v Kopru, s koncertom Godalnega kvarteta Tartini in sopranistke Štefice Stipančevič. 8) abonmajskem koncertu Kulturnega doma Nova Gorica, ki je s tremi izvrstnimi interpretkami združil flavto, harfo in violončelo. 9) letošnjem festivalu tekmovanju Svirel.
V oddajo so zbrani marčevski prispevki glasbenih urednic, ki poročajo o pomembnejših glasbenih dogodkih na Primorskem: 1) odprtju dveh razstav o Tartiniju piranskega Pomorskega muzeja v Trstu, v palači Gopčevič, v sodelovanju s tržaškim gledališkim muzejem Carlo Schmidl. 2) začetki letošnje revije Primorska poje, ki je krenila na dolgo pot z gradu Dobrovo v Goriških Brdih 3)sSodelovanju voikalne skupine Ridiamo v projektu Akademije Nova Four Notes for Europe 4) izidu notne zbirke Patricka Quaggiata, Mlada grla 5) koncertu DPG Koper, ki je v svoj cikel Amabile povabil Akademijo Nova z novim projektom, sestavljenim iz štirih novitet primorskih skladateljev, poimenovanim po skladbi Adija Daneva, Four Notes for Europe 6) tradicionalnem koncertnem srečanju treh AZZ-jev, poimenovanem "V troje je lepše", v ciklu Simfonic Voices, ki ga v Kopru prireja APZ Univerze na Primorskem 7) gostovanju festivala Slovenski glasbeni dnevi v Kopru, s koncertom Godalnega kvarteta Tartini in sopranistke Štefice Stipančevič. 8) abonmajskem koncertu Kulturnega doma Nova Gorica, ki je s tremi izvrstnimi interpretkami združil flavto, harfo in violončelo. 9) letošnjem festivalu tekmovanju Svirel.
Glasbene šole Sežana, Koper, Nova Gorica, Postojna in Center za glasbeno vzgojo Emil Komel iz Gorice so prizorišča, na katerih je do ponedeljka, 6.februarja potekalo Regijsko tekmovanje mladih glasbenikov Primorske. Kako so se odrezali tolkalci, trobilci, harmonikarji in člani klavirskih ter kitarskih duov boste izvedeli iz današnejga prispevka Lee Hedžet.
Glasbene šole Sežana, Koper, Nova Gorica, Postojna in Center za glasbeno vzgojo Emil Komel iz Gorice so prizorišča, na katerih je do ponedeljka, 6.februarja potekalo Regijsko tekmovanje mladih glasbenikov Primorske. Kako so se odrezali tolkalci, trobilci, harmonikarji in člani klavirskih ter kitarskih duov boste izvedeli iz današnejga prispevka Lee Hedžet.
Izvrsten pianist Petar Milić nastopa v petek v ciklu Amabile Društva prijateljev glasbe, ki tokrat načrtuje koncert na prav posebnem prizorišču: v kristalni dvorani Hotela Kempinski Palace v Porotrožu. Za več podrobnosti o tem dogodku smo pred mikrofon povabili predsednico društva, Heleno Filipčič Gardina.
Izvrsten pianist Petar Milić nastopa v petek v ciklu Amabile Društva prijateljev glasbe, ki tokrat načrtuje koncert na prav posebnem prizorišču: v kristalni dvorani Hotela Kempinski Palace v Porotrožu. Za več podrobnosti o tem dogodku smo pred mikrofon povabili predsednico društva, Heleno Filipčič Gardina.
Na predbožični večer vas k poslušanju dveh zanimivih koncertov vabita Tatjana Gregorič in Metka Sulič. Prva je obiskala koncert v Gorici, na katerem je dekliška vokalna skupina Bodeča neža z Vrha sv. Mihaela predstavila novo zgoščenko božičnih skladb z naslovom Gaudete et cantate. Ob tej priložnosti je tudi nastal pogovor z zborovodkinjo Matejo Černic. V goriškem Kulturnem centru Lojze Bratuž pa so ob izteku letošnjega leta oblikovali program božičnih skladb iz svetovne in slovenske zakladnice, ki jih je na koncertu z naslovom Tiha noč in blažen mir izvedlo več kot sto mladih pevk in pevcev iz celotne Goriške.
Na predbožični večer vas k poslušanju dveh zanimivih koncertov vabita Tatjana Gregorič in Metka Sulič. Prva je obiskala koncert v Gorici, na katerem je dekliška vokalna skupina Bodeča neža z Vrha sv. Mihaela predstavila novo zgoščenko božičnih skladb z naslovom Gaudete et cantate. Ob tej priložnosti je tudi nastal pogovor z zborovodkinjo Matejo Černic. V goriškem Kulturnem centru Lojze Bratuž pa so ob izteku letošnjega leta oblikovali program božičnih skladb iz svetovne in slovenske zakladnice, ki jih je na koncertu z naslovom Tiha noč in blažen mir izvedlo več kot sto mladih pevk in pevcev iz celotne Goriške.
V današnjem prispevku lahko prisluhnete reportažnemu zapisu s sklepnega koncerta letošnjega festivala Kogojevi dnevi: Organizatorji s Tržaško glasbeno matico in Slovenskim stalnim gledališčem v Trstu so ga posvetili poeziji Miroslava Košute. Izvedli so ga violinist Črtomir Šiškovič, harfistka Simona Mallozzi in recitatorka Nikla Petruška Panizon.
V današnjem prispevku lahko prisluhnete reportažnemu zapisu s sklepnega koncerta letošnjega festivala Kogojevi dnevi: Organizatorji s Tržaško glasbeno matico in Slovenskim stalnim gledališčem v Trstu so ga posvetili poeziji Miroslava Košute. Izvedli so ga violinist Črtomir Šiškovič, harfistka Simona Mallozzi in recitatorka Nikla Petruška Panizon.
S koncertnih prizorišč se oglašajo Metka Sulič, helena Filipčič Gardina, Tatjana Gregorič in Lea Hedžet, ki poročajo o abonmajskem koncertu kulturnega doma Nova Gorica s trobilnim kvintetom Si.Brass, o predstavi Ultimativna kolektivna izkušnja Carmine Slovenice v Trstu, o odprtju potujoče razstave o Tartiniju v Kopru in o uspehih primorskih mladih glasbenikov na 45. državnem tekmovanju mladih glasbenikov Slovenije, Temsig.
S koncertnih prizorišč se oglašajo Metka Sulič, helena Filipčič Gardina, Tatjana Gregorič in Lea Hedžet, ki poročajo o abonmajskem koncertu kulturnega doma Nova Gorica s trobilnim kvintetom Si.Brass, o predstavi Ultimativna kolektivna izkušnja Carmine Slovenice v Trstu, o odprtju potujoče razstave o Tartiniju v Kopru in o uspehih primorskih mladih glasbenikov na 45. državnem tekmovanju mladih glasbenikov Slovenije, Temsig.
V oddaji poročamo o uvodnem koncertu revije primorska poje, O nenavadni uprizoritvi Verdijeve opere macbeth v Cankarjevem domu v Ljubljani, napovedujemo 8. mednarodno tekmovanje Svirel, ki bo potekalo od 30.marca do 17. aprila v Vipolžah, na Dobrovem in v Novi Gorici ter predstavljamo novo številko revije Glasna
V oddaji poročamo o uvodnem koncertu revije primorska poje, O nenavadni uprizoritvi Verdijeve opere macbeth v Cankarjevem domu v Ljubljani, napovedujemo 8. mednarodno tekmovanje Svirel, ki bo potekalo od 30.marca do 17. aprila v Vipolžah, na Dobrovem in v Novi Gorici ter predstavljamo novo številko revije Glasna
Tokrat Tatjana Gregorič poskuša predstaviti zamisel o združevanju Slovenskega centra za glasbeno vzgojo Emil Komel Gorica in Glasbene matice Trst, zato je v studio povabila oba ravnatelja, Alessandro Schettino in Bogdana Kralja. Prisluhnili pa boste lahko tudi prispevkom o koncertu mešanega zbora Obalca in baročnega ansambla Musica Nucis v Kopru, o večeru v spomin na Silvana Kerševana v Gorici in o priznanju pokrajine Trst Glasbeni matici, napovedali pa bomo tudi letošnjo 47. revijo Primorska poje.
Tokrat Tatjana Gregorič poskuša predstaviti zamisel o združevanju Slovenskega centra za glasbeno vzgojo Emil Komel Gorica in Glasbene matice Trst, zato je v studio povabila oba ravnatelja, Alessandro Schettino in Bogdana Kralja. Prisluhnili pa boste lahko tudi prispevkom o koncertu mešanega zbora Obalca in baročnega ansambla Musica Nucis v Kopru, o večeru v spomin na Silvana Kerševana v Gorici in o priznanju pokrajine Trst Glasbeni matici, napovedali pa bomo tudi letošnjo 47. revijo Primorska poje.
V oddaji S koncertnih prizoriščih bo tokrat naš gost zborovodja, korepetitor, dirigent, glasbeni pedagog in skladatelj Hilarij Lavrenčič, dobitnik letošnje zamejske Prešernove nagrade. Poročali bomo še o večeru samospevov Tamara Stanese in Tomaža Simčiča v Gorici in koncertu Črtomirja Šiškoviča in Luce Ferrinija v Bukovici, in vas povabili na četrti spominski koncert nekdanjemu ravnatelju Silvanu Kerševanu, ki ga v teh dneh pripravljajo v Slovenskem centru za glasbeno vzgojo Emil Komel v Gorici. Oddajo pripravlja Tatjana Gregorič.
V oddaji S koncertnih prizoriščih bo tokrat naš gost zborovodja, korepetitor, dirigent, glasbeni pedagog in skladatelj Hilarij Lavrenčič, dobitnik letošnje zamejske Prešernove nagrade. Poročali bomo še o večeru samospevov Tamara Stanese in Tomaža Simčiča v Gorici in koncertu Črtomirja Šiškoviča in Luce Ferrinija v Bukovici, in vas povabili na četrti spominski koncert nekdanjemu ravnatelju Silvanu Kerševanu, ki ga v teh dneh pripravljajo v Slovenskem centru za glasbeno vzgojo Emil Komel v Gorici. Oddajo pripravlja Tatjana Gregorič.
Oddaja se začenja z reportažnima zapisoma s koncertov v prenovljeni dvorani Pokrajinskega muzeja v Kopru, kjer je Društvo prijateljev glasbe v petek začelo svoj letošnji koncertni cikel Amabile s prvim koncertom ali po novem imenovanju »Glasbeno akademijo«, na kateri sta nastopila violinistka Evgenija Epshtein in pianist Denys Masliuk, in pa v Novi Gorici, v gradu Kromberk, kjer je pianistka Meta Fajdiga s svojim recitalom odprla peto sezono Grajskih harmonij. Nadljuje jo pogovor z dobitnikom študentske Prešernove nagrade Akademije za glasbo v Ljubljani, Andrejem Makorjem, kočuje pa s poročilom Veronike Brvar z okrogle mize DSS in Glasbene mladine ter predstavitvijo zadnje številke revije Glasna.
Oddaja se začenja z reportažnima zapisoma s koncertov v prenovljeni dvorani Pokrajinskega muzeja v Kopru, kjer je Društvo prijateljev glasbe v petek začelo svoj letošnji koncertni cikel Amabile s prvim koncertom ali po novem imenovanju »Glasbeno akademijo«, na kateri sta nastopila violinistka Evgenija Epshtein in pianist Denys Masliuk, in pa v Novi Gorici, v gradu Kromberk, kjer je pianistka Meta Fajdiga s svojim recitalom odprla peto sezono Grajskih harmonij. Nadljuje jo pogovor z dobitnikom študentske Prešernove nagrade Akademije za glasbo v Ljubljani, Andrejem Makorjem, kočuje pa s poročilom Veronike Brvar z okrogle mize DSS in Glasbene mladine ter predstavitvijo zadnje številke revije Glasna.
Najzanimivejše koncertne odre zadnjega tedna so v Novi Gorici, Kopru, Ljubljani in Trstu obiskali naši sodelavci, da bi poročali o dvoboju Janija Kovačiča in Draga Misleja Mefa v Menzi pri koritu na Metelkovi in o koncertu Simfonikov RTV Slovenija v glasbenem abonmaju Kulturnega doma Nova Gorica, ter da bi vam predstavili koncertno sezono Društva prijateljev glasbe in otvoritev koncertnega niza Umetniške gimnazije iz Kopra pa revijo klavirskih pedagogov, Virkla. Za sklepni del oddaje so prihranili pogovor z nagrajencem JSKD, tržaškim zborovodjo Jankom Banom in napoved regijskega tekmovanja mladih glasbenikov Primorske.
Najzanimivejše koncertne odre zadnjega tedna so v Novi Gorici, Kopru, Ljubljani in Trstu obiskali naši sodelavci, da bi poročali o dvoboju Janija Kovačiča in Draga Misleja Mefa v Menzi pri koritu na Metelkovi in o koncertu Simfonikov RTV Slovenija v glasbenem abonmaju Kulturnega doma Nova Gorica, ter da bi vam predstavili koncertno sezono Društva prijateljev glasbe in otvoritev koncertnega niza Umetniške gimnazije iz Kopra pa revijo klavirskih pedagogov, Virkla. Za sklepni del oddaje so prihranili pogovor z nagrajencem JSKD, tržaškim zborovodjo Jankom Banom in napoved regijskega tekmovanja mladih glasbenikov Primorske.
Maestro Marko Munih, dobitnik zlate plaketa Javnega sklada za kulturne dejavnosti RS, 25-letna violinistka Petra Kovačič iz Tolmina je postala članica elitnih Dunajskih filharmonikov, recital pianista Danijela Breclja v Šempetru pri Gorici, orkester Godalne akademije iz Pordenona je gostoval v Piranu, nova koncertno-likovna sezona Umetniške gimnazije Koper so vsebine prispevkov, ki vam jih tokrat v poslušanju ponujajo v oddaji S koncertnih prizorišč. Tokrat jo pripravlja Tatjana Gregorič.
Maestro Marko Munih, dobitnik zlate plaketa Javnega sklada za kulturne dejavnosti RS, 25-letna violinistka Petra Kovačič iz Tolmina je postala članica elitnih Dunajskih filharmonikov, recital pianista Danijela Breclja v Šempetru pri Gorici, orkester Godalne akademije iz Pordenona je gostoval v Piranu, nova koncertno-likovna sezona Umetniške gimnazije Koper so vsebine prispevkov, ki vam jih tokrat v poslušanju ponujajo v oddaji S koncertnih prizorišč. Tokrat jo pripravlja Tatjana Gregorič.
Tehtanje duš je naslov novemu delu idrijskega skladatelja Alda Kumarja, ki je doživelo prvo izvedbo ob izteku leta 2015, zadnje dni decembra je v dvorani Bonifika svoj Božično novoletni koncert izvedel Pihalni orkester Koper pod vodstvom novega dirigenta Boruta Vatovca, zadnje dni lanskega leta je v ljubljanski frančiškanski cerkvi z božičnim programom nastopil Združeni zbor Ave, ki bo koncert v nedeljo pod vodstvom Andraža Hauptmana ponovil v stolnici sv. Justa v Trstu. Poročamo še o novoletnem koncerti Obalnega simfoničnega orkestra in o koncertu Simfoničnega orkestra Cantabile v Bukovici.
Tehtanje duš je naslov novemu delu idrijskega skladatelja Alda Kumarja, ki je doživelo prvo izvedbo ob izteku leta 2015, zadnje dni decembra je v dvorani Bonifika svoj Božično novoletni koncert izvedel Pihalni orkester Koper pod vodstvom novega dirigenta Boruta Vatovca, zadnje dni lanskega leta je v ljubljanski frančiškanski cerkvi z božičnim programom nastopil Združeni zbor Ave, ki bo koncert v nedeljo pod vodstvom Andraža Hauptmana ponovil v stolnici sv. Justa v Trstu. Poročamo še o novoletnem koncerti Obalnega simfoničnega orkestra in o koncertu Simfoničnega orkestra Cantabile v Bukovici.