Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Ni najdenih zadetkov.
Tokrat Reaktivčki letijo na Otok, v Anglijo. Tam bi si radi ogledali starodavni spomenik – kamniti krog iz 79 stoječih kamnov. Tudi Zafrk se odpravlja tja. Zdi se mu, da bi tam lahko odigral največjo igro podiranja domin na svetu.
Tokrat Reaktivčki letijo na Otok, v Anglijo. Tam bi si radi ogledali starodavni spomenik – kamniti krog iz 79 stoječih kamnov. Tudi Zafrk se odpravlja tja. Zdi se mu, da bi tam lahko odigral največjo igro podiranja domin na svetu.
Zafrk igra računalniško igrico in se znajde v zagati. Za zmago mu namreč zmanjka lik piramide. Z robotki se odpravi v Egipt, kjer je piramid na pretek. Eno od njih pomanjšajo in jo hočejo odnesti. Toda Reaktivčki jim to preprečijo.
Zafrk igra računalniško igrico in se znajde v zagati. Za zmago mu namreč zmanjka lik piramide. Z robotki se odpravi v Egipt, kjer je piramid na pretek. Eno od njih pomanjšajo in jo hočejo odnesti. Toda Reaktivčki jim to preprečijo.
Zafrk gleda televizijo, toda slika nenadoma izgine. Zafrk potrebuje novo televizijsko anteno. Z robotki se odpravi v Pariz in od tam odpelje del Eifflovega stolpa. Na srečo tja pridejo tudi Reaktivčki. Takoj vidijo, kaj se je zgodilo, in odhitijo na lov za Zafrkom.
Zafrk gleda televizijo, toda slika nenadoma izgine. Zafrk potrebuje novo televizijsko anteno. Z robotki se odpravi v Pariz in od tam odpelje del Eifflovega stolpa. Na srečo tja pridejo tudi Reaktivčki. Takoj vidijo, kaj se je zgodilo, in odhitijo na lov za Zafrkom.